Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Ha már extrém dolgok, az ember nem nagyon gondol rá, de a csomagtartóban is érdemes rendesen rögzíteni akármit ha más nem akkor a hátsó bizti öveket csatoljuk be, mert a támla rögzítése nem fog meg egy nehezebb tárgyat az öv igen. Pár vödör festék és egy kisebb koccanás összehoz egy gazdasági totálkárt, amit nem fog a biztosító kifizetni. 

2741153-20180114-3RfnDE.jpg

 

  • Haha 1
Link to comment
Megosztás:

23 órája, Lóránd0607 írta:

 

Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék  antenna talp gumi tömítéssel kapcsolatban, milyen jó az Opel Astra G kombihoz? Az autó adatai az aláírásomban szerepelnek.

Sajnos az enyémet megette az idő.

Ti esetleg már cseréltetek rajta ilyen alkatrészt? Ha igen honnan és milyen árba találtatok.

Én találtam egyet interneten. Szerintetek ez jó lenne hozzá?

https://opeleseknek.hu/tipusfuggetlen-termekek/opel-antenna-talp-tomito-gumi

Válaszokat és a segítséget előre köszönöm.

https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.co.uk%2Fulk%2Fitm%2F352214627503

https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.co.uk%2Fulk%2Fitm%2F172719448444

Én az utóbbit vettem 5 ajtóshoz.

Link to comment
Megosztás:

7 perce, blacksout írta:

Sziasztok! Viszem majd müszakira az astrámat de nem a gyári hátso lámpa bura van rajta. Egyszerü kicserélni? Van esetleg valakinek leirása,vidije? Elöre is köszönöm! Üdv, Robi

Nem tudom milyen karosszériaváltozat a tiéd, de ha ugyanaz az elv mint a Coupénál, akkor belülről a csomagtérfedél felől oldalanként 2db műanyag anya kiteker (még szerszám se kell), és máris kijön a lámpatest. Még lehúzod róla a csatlakozót és mehet is bele az új, ugyanígy.

Link to comment
Megosztás:

1 óra, blacksout írta:

Sziasztok! Viszem majd müszakira az astrámat de nem a gyári hátso lámpa bura van rajta. Egyszerü kicserélni? Van esetleg valakinek leirása,vidije? Elöre is köszönöm! Üdv, Robi

Nem E1-es lámpa? Vagy erre még most is fújnak műszakin?

Link to comment
Megosztás:

Ezt az antennatalp tömítés dolgot most énis körüljártam rendesen! Az itt belinkelt dolgokra is rábukkantam, de a legjobb és legolcsóbb tömítést a Wish-en találtam, 700 Ft, de az kb egy jó hónap alatt ér ide. Ráadásul hétvégén lekaptam az antennát, és most rádió nuku, terroista szalaggal a lyuk leragasztva, ideiglenesen. Aztán kínomban vettem egy noném antennát 1500ér, mert a tömítese hasonlított, de nem lett jó mert kicsi, igy visszavittem. Most viszont szereztem 2mm-es gumilemezt, s abból legyártom, aztán kész! Nem lesz gyári kinézete, de lexarom, csak ne ázzon be! Jaa a gyári töm. sz.rrá volt öregedve, totál elmálott, igy hiába szilóztam körbe akkor is beengedte a vizet! 

Módosítva : oggy
Link to comment
Megosztás:

2 órája, oggy írta:

Ezt az antennatalp tömítés dolgot most énis körüljártam rendesen! Az itt belinkelt dolgokra is rábukkantam, de a legjobb és legolcsóbb tömítést a Wish-en találtam, 700 Ft, de az kb egy jó hónap alatt ér ide. Ráadásul hétvégén lekaptam az antennát, és most rádió nuku, terroista szalaggal a lyuk leragasztva, ideiglenesen. Aztán kínomban vettem egy noném antennát 1500ér, mert a tömítese hasonlított, de nem lett jó mert kicsi, igy visszavittem. Most viszont szereztem 2mm-es gumilemezt, s abból legyártom, aztán kész! Nem lesz gyári kinézete, de lexarom, csak ne ázzon be! Jaa a gyári töm. sz.rrá volt öregedve, totál elmálott, igy hiába szilóztam körbe akkor is beengedte a vizet! 

A legjobb az lett volna ha a Vectra antenna megoldását az Astra-nál is alkalmazzák és problem solved. Szebb is lenne meg egy hibaforrással kevesebb. Már ha gyártói szinten sem akartak foglalkozni egy pitiáner antenna talp gumival...

Link to comment
Megosztás:

3 órája, oggy írta:

Ezt az antennatalp tömítés dolgot most énis körüljártam rendesen! Az itt belinkelt dolgokra is rábukkantam, de a legjobb és legolcsóbb tömítést a Wish-en találtam, 700 Ft, de az kb egy jó hónap alatt ér ide. Ráadásul hétvégén lekaptam az antennát, és most rádió nuku, terroista szalaggal a lyuk leragasztva, ideiglenesen. Aztán kínomban vettem egy noném antennát 1500ér, mert a tömítese hasonlított, de nem lett jó mert kicsi, igy visszavittem. Most viszont szereztem 2mm-es gumilemezt, s abból legyártom, aztán kész! Nem lesz gyári kinézete, de lexarom, csak ne ázzon be! Jaa a gyári töm. sz.rrá volt öregedve, totál elmálott, igy hiába szilóztam körbe akkor is beengedte a vizet! 

Ez a "gumilemez" UV álló? Mert ha nem, akkor készíts párat mer gyakran cserélni kell majd.... 

1 órával ezelőtt, AstryG írta:

A legjobb az lett volna ha a Vectra antenna megoldását az Astra-nál is alkalmazzák és problem solved. Szebb is lenne meg egy hibaforrással kevesebb. Már ha gyártói szinten sem akartak foglalkozni egy pitiáner antenna talp gumival...

Mennyi idősek is az autóink? G generációról beszélünk... Hol tart most a gyártó? Már évek óta a K generációt gyártja, tehát már 3 újabb Astra modellje van. A lényeg, hogy melyik gyártó tervez szerinted másfél évtizedre bármilyen alkatrésszel is??? Melyik gyártót érdekli szerinted, hogy mi lesz a termékével 15 év múlva? 

Link to comment
Megosztás:

1 órával ezelőtt, Janó32 írta:

Ez a "gumilemez" UV álló? Mert ha nem, akkor készíts párat mer gyakran cserélni kell majd.... 

Mennyi idősek is az autóink? G generációról beszélünk... Hol tart most a gyártó? Már évek óta a K generációt gyártja, tehát már 3 újabb Astra modellje van. A lényeg, hogy melyik gyártó tervez szerinted másfél évtizedre bármilyen alkatrésszel is??? Melyik gyártót érdekli szerinted, hogy mi lesz a termékével 15 év múlva? 

A kor az érzékeny dolog... :( Mindegy ez szomorú, hogy nem lehet találni egy ilyen gumi talpat ami tuti jó hozzá. Egyébként ez lenne a kisebb gumi tömítés

 https://auto.jofogas.hu/csongrad/Opel_antenna_talp_tomites_elado_72533518.htm

De még ez sem elég kicsi belső széltében és hosszában.

Link to comment
Megosztás:

3 órája, Janó32 írta:

Ez a "gumilemez" UV álló? Mert ha nem, akkor készíts párat mer gyakran cserélni kell majd.... 

Persze, hogy Uv álló, meg ufó álló! Nade komolyan, a gyári kihuzott 16 évet, meg ugye a nap is szítta, mert peremes, de az én szuper tömítesem kisem fog látszani a talp alól! Akkor most miről beszélünk? 

Módosítva : oggy
  • Haha 1
Link to comment
Megosztás:

4 órája, gedikart írta:

Csak egy észrevétel (most rendeltem pár alkatrészt). Denso japán gyertya - Indonézia,  Bosch német gyertya - Oroszország, Mann német olajszűrő - Bosznia-Hercegovina ... well done

De ebben van bármi meglepő? Elég csak a mi kis országunk autóipari státuszát nézni, millió alkatrész készül itt mindenféle autóhoz. Ne menjünk messzebb, nem igen tudsz olyan prémium autóba ülni amibe ne Magyarországi hangszóró lenne. Ráadásul mindegy hogy Mercedes, McLaren, AMG, Audi, BMW, Jaguar, Lexus, Range Rover, Volvo vagy éppen Rolls Royce (és sorolhatnám), ua kezek gyártják, javarészt azonos alapanyagokból, azonos szerszámokkal, egyazon gyártósoron...

Link to comment
Megosztás:

10 órája, gedikart írta:

Csak egy észrevétel (most rendeltem pár alkatrészt). Denso japán gyertya - Indonézia,  Bosch német gyertya - Oroszország, Mann német olajszűrő - Bosznia-Hercegovina ... well done

 

5 órája, Janó32 írta:

De ebben van bármi meglepő? Elég csak a mi kis országunk autóipari státuszát nézni, millió alkatrész készül itt mindenféle autóhoz. Ne menjünk messzebb, nem igen tudsz olyan prémium autóba ülni amibe ne Magyarországi hangszóró lenne. Ráadásul mindegy hogy Mercedes, McLaren, AMG, Audi, BMW, Jaguar, Lexus, Range Rover, Volvo vagy éppen Rolls Royce (és sorolhatnám), ua kezek gyártják, javarészt azonos alapanyagokból, azonos szerszámokkal, egyazon gyártósoron...

 

7 órája, csicsó írta:

VW,Audi,Seat,Skoda TSI "okoskerék"Magyarország:)

 

Ti nem tudtátok?

Ami nem kínai, az mind hamisítvány!!   :evilgrin:

Link to comment
Megosztás:

7 órája, Janó32 írta:

De ebben van bármi meglepő? Elég csak a mi kis országunk autóipari státuszát nézni, millió alkatrész készül itt mindenféle autóhoz. Ne menjünk messzebb, nem igen tudsz olyan prémium autóba ülni amibe ne Magyarországi hangszóró lenne. Ráadásul mindegy hogy Mercedes, McLaren, AMG, Audi, BMW, Jaguar, Lexus, Range Rover, Volvo vagy éppen Rolls Royce (és sorolhatnám), ua kezek gyártják, javarészt azonos alapanyagokból, azonos szerszámokkal, egyazon gyártósoron...

Konkréten egész Európa kerékszenzorait a veszprémi Continentalba gyártják :D 

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

13 órája, Janó32 írta:

De ebben van bármi meglepő? Elég csak a mi kis országunk autóipari státuszát nézni, millió alkatrész készül itt mindenféle autóhoz. Ne menjünk messzebb, nem igen tudsz olyan prémium autóba ülni amibe ne Magyarországi hangszóró lenne. Ráadásul mindegy hogy Mercedes, McLaren, AMG, Audi, BMW, Jaguar, Lexus, Range Rover, Volvo vagy éppen Rolls Royce (és sorolhatnám), ua kezek gyártják, javarészt azonos alapanyagokból, azonos szerszámokkal, egyazon gyártósoron...

Az eddigi rendeléseim során, ezekből mindig az "eredeti" érkezett. Németországi gyertya/olajszűrő, ill japán Denso gyertya.

Link to comment
Megosztás:

Tegnap toltam céges kocsival 600 km-t. Most már kombit se vennék, jó nekem a Sedan :)

4 liter szélvédőmosót használtam el, főleg a hátsó szélvédőre, és többnyire így sem láttam :-)

Az 1.6 TDI (vw konszern) továbbra is egy f#s. Autópályán elmegy, de padlógázas téma, mint az 1.4 G. Gyorsulni nem akar, de ha már lendületben van a bódé, akkor elviselhető. :)

Előzni módjával. Ja és többet eszik, mint az 1.9-es, de legalább nem megy.

Link to comment
Megosztás:

1 perc, outsider írta:

Tegnap toltam céges kocsival 600 km-t. Most már kombit se vennék, jó nekem a Sedan :)

4 liter szélvédőmosót használtam el, főleg a hátsó szélvédőre, és többnyire így sem láttam :-)

Az 1.6 TDI (vw konszern) továbbra is egy f#s. Autópályán elmegy, de padlógázas téma, mint az 1.4 G. Gyorsulni nem akar, de ha már lendületben van a bódé, akkor elviselhető. :)

Előzni módjával. Ja és többet eszik, mint az 1.9-es, de legalább nem megy.

Sárfogó gumi ha van az sokat segít hogy ne vigye hátra a trutyit, ami aztán felcsapódik a hátsó szélvédőre.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

4 órája, outsider írta:

Tegnap toltam céges kocsival 600 km-t. Most már kombit se vennék, jó nekem a Sedan :)

4 liter szélvédőmosót használtam el, főleg a hátsó szélvédőre, és többnyire így sem láttam :-)

Az 1.6 TDI (vw konszern) továbbra is egy f#s. Autópályán elmegy, de padlógázas téma, mint az 1.4 G. Gyorsulni nem akar, de ha már lendületben van a bódé, akkor elviselhető. :)

Előzni módjával. Ja és többet eszik, mint az 1.9-es, de legalább nem megy.

Mi meg hirtelen felindulásból egy tetőtári szoba 4 komplett bútorát (lapra szerelten) bevásároltunk a Praktikerben, beszórtam a kocsiba az ülések hajtogatásával, a 2m-es doboz is befért (igaz, a műszerfalon ültünk hazáig de simán vállalható volt 10km-en), ez sedan-al (is) esélytelen lett volna... Nem ezért mentünk, megint csak így alakult az alkalmi lehetőség (honlapon nem is volt hirdetve ez az akció se a szórólapban), nem kellet logisztikázni meg megoldást keresni, csak lehajtani az üléseket és uzsgyi. :-) 2013-óta van a kombi, de én eddig talán 2x ha használtam a hátsó ablakmosót a kosz miatt, nem volt rá szükség (gyári sárfogó van rajta)... 

4 órája, zotya975 írta:

Sárfogó gumi ha van az sokat segít hogy ne vigye hátra a trutyit, ami aztán felcsapódik a hátsó szélvédőre.

Pontosan...

11 órája, gedikart írta:

Az eddigi rendeléseim során, ezekből mindig az "eredeti" érkezett. Németországi gyertya/olajszűrő, ill japán Denso gyertya.

Már a Mann szűrők nekem is így érkeztek decemberben... 

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.