Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

On 2017. 08. 04. at 21:24, Janó32 írta:

Kb 1 óra ha minden rendben megy. Az alkatrészből a legolcsóbb szettet (harang, szorítógyűrű és a kenőzsír vagy mi) ne is erőltesd, egy  vagy két év és kireped. Maszek szerviz annó még az F-en 15-ért cserélte anyaggal együtt, de ez 4 éve volt, tehát ennyivel minimum kalkulálhatsz... 

Én most 2-3E Ft-os Löbro-t vettem, a Cromax-on Premium alkatrészként volt feltüntetve.

A szerelő húzta a száját rá, és vett egy bilincset is hozzá, mert nem tetszett neki. Azt mondta nem sokat fog bírni.

Ha minden jól megy, én azt már nem tudom meg...

Link to comment
Megosztás:

6 órája, outsider írta:

Én most 2-3E Ft-os Löbro-t vettem, a Cromax-on Premium alkatrészként volt feltüntetve.

A szerelő húzta a száját rá, és vett egy bilincset is hozzá, mert nem tetszett neki. Azt mondta nem sokat fog bírni.

Ha minden jól megy, én azt már nem tudom meg...

Mennyi volt a munkadíj? 

Link to comment
Megosztás:

11 órája, outsider írta:

Én most 2-3E Ft-os Löbro-t vettem, a Cromax-on Premium alkatrészként volt feltüntetve.

A szerelő húzta a száját rá, és vett egy bilincset is hozzá, mert nem tetszett neki. Azt mondta nem sokat fog bírni.

Ha minden jól megy, én azt már nem tudom meg...

Én anno 2003-ban cseréltem és 2016-ban kellett újra..a márkára nem emlékszem, de tuti nem a "legalja" minőség volt....berepedezett, de nem volt még kiszakadva....

Link to comment
Megosztás:

7 órája, KMilán írta:

 

S ha elütöd még te leszel a hibás, mehetsz a dutyiba... Sajnos ismerősőm járt már így, csak ő egy nagyobb bukkanó után találkozott az út közepén fekvő(alvó) megfáradt jóemberre. Az emberke nem élte túl, az ismerős meg mehetett a hűvösre pár évre...

Link to comment
Megosztás:

Szerintetek egy 2,7M Ft-ért hirdetett, használt 8-9 éves autóból, ami 60-80 ezer km-t futott, mennyit lehet alkudni?

Márkaszervíz hirdeti, fél év garival... Magyarországi első gazdás (off autó), szervízkönyves, valószínűleg abba a szervízbe hordák.

Igazából 2,5M lenne rá, de abból még át kéne iratni (87E Ft), meg kéne rá egy 17-es téli gumi szett... (jó esetben csak ennyi, meg persze 230 km-re van)

Tehát 2,3M-ra kéne min leharcolni az árat. Ez reális? :-)

Van hasonló paraméterekkel 2,4M-ért hirdetve, de 450 km-re, igaz téligumi szettel, és egy ráncfelvarrás előtti, kevésbé jónak mondott verzió (1 évvel öregebb, ugyanannyi futással).

Az esélyesebb, de bazi messze van.

Itt is van ez egyik kereskedésbe egy németországi, vezetett szervízkönyves, kevésbé felszerelt, téli szettel (igaz nyári az kell rá mert ahogy néztem eléggé kopott). Viszont kevésbé leinformálható, bár állítólag végig vezetett márkaszervízben szervizelt... A felszereltség miatt is inkább a többi felé hajlok, de azt alkudni kéne erősen...

Módosítva : outsider
Link to comment
Megosztás:

1 óra, outsider írta:

Szerintetek egy 2,7M Ft-ért hirdetett, használt 8-9 éves autóból, ami 60-80 ezer km-t futott, mennyit lehet alkudni?

Márkaszervíz hirdeti, fél év garival... Magyarországi első gazdás (off autó), szervízkönyves, valószínűleg abba a szervízbe hordák.

Igazából 2,5M lenne rá, de abból még át kéne iratni (87E Ft), meg kéne rá egy 17-es téli gumi szett... (jó esetben csak ennyi, meg persze 230 km-re van)

Tehát 2,3M-ra kéne min leharcolni az árat. Ez reális? :-)

Van hasonló paraméterekkel 2,4M-ért hirdetve, de 450 km-re, igaz téligumi szettel, és egy ráncfelvarrás előtti, kevésbé jónak mondott verzió (1 évvel öregebb, ugyanannyi futással).

Az esélyesebb, de bazi messze van.

Itt is van ez egyik kereskedésbe egy németországi, vezetett szervízkönyves, kevésbé felszerelt, téli szettel (igaz nyári az kell rá mert ahogy néztem eléggé kopott). Viszont kevésbé leinformálható, bár állítólag végig vezetett márkaszervízben szervizelt... A felszereltség miatt is inkább a többi felé hajlok, de azt alkudni kéne erősen...

Ami jó azt nem fogják elherdálni, márkakereskedés nem nagyon enged (tapasztalat, én onnan vettem a mostanit 10 évesen), max 10% vagy mondjuk ők írják át helyetted (állják a költségét) vagy ha esedékes akkor ingyen leműszakiztatják. Szóval nem fognak 400k-t engedni, annyit talán egy új listaárából talán, de a hirdetési ár alá 15-18%-kal nem mennek.... Vagy beszámítással de akkor meg a kocsidért kapsz nyomott árat ..

  • Köszi! 1
Link to comment
Megosztás:

1 óra, outsider írta:

Szerintetek egy 2,7M Ft-ért hirdetett, használt 8-9 éves autóból, ami 60-80 ezer km-t futott, mennyit lehet alkudni?

Márkaszervíz hirdeti, fél év garival... Magyarországi első gazdás (off autó), szervízkönyves, valószínűleg abba a szervízbe hordák.

Igazából 2,5M lenne rá, de abból még át kéne iratni (87E Ft), meg kéne rá egy 17-es téli gumi szett... (jó esetben csak ennyi, meg persze 230 km-re van)

Tehát 2,3M-ra kéne min leharcolni az árat. Ez reális? :-)

Van hasonló paraméterekkel 2,4M-ért hirdetve, de 450 km-re, igaz téligumi szettel, és egy ráncfelvarrás előtti, kevésbé jónak mondott verzió (1 évvel öregebb, ugyanannyi futással).

Az esélyesebb, de bazi messze van.

Itt is van ez egyik kereskedésbe egy németországi, vezetett szervízkönyves, kevésbé felszerelt, téli szettel (igaz nyári az kell rá mert ahogy néztem eléggé kopott). Viszont kevésbé leinformálható, bár állítólag végig vezetett márkaszervízben szervizelt... A felszereltség miatt is inkább a többi felé hajlok, de azt alkudni kéne erősen...

Hát, ez attól függ milyen autó..... ezen az áron, ilyen idős autó úgy gondolom magasabb kategóriát képvisel az astránál. Valamilyen városi crossover, SUV lenne a kiszemelt? Esetleg Insignia, vagy hasonló méretű luxus autó? Külföldi esetén teljesen mindegy a szervizkönyv, meg a leinformálhatóság. Úgy gondolom az egyenlő a lehetetlennel. (Hacsak nem te magad teszed meg még külföldön). Márkakereskedő használtan se hajlandó alkudni, nekem az a  tapasztalatom.

  • Köszi! 1
Link to comment
Megosztás:

15 órája, kobraCode írta:

S ha elütöd még te leszel a hibás, mehetsz a dutyiba... Sajnos ismerősőm járt már így, csak ő egy nagyobb bukkanó után találkozott az út közepén fekvő(alvó) megfáradt jóemberre. Az emberke nem élte túl, az ismerős meg mehetett a hűvösre pár évre...

Nem volt valami jó az ügyvédje.Az én kollégám is elütött egy részeg biciklist a 4 es úton pár éve.Meg halt a szerencsétlen.Nem ültették le.

Link to comment
Megosztás:

5 órája, KMilán írta:

Hát, ez attól függ milyen autó..... ezen az áron, ilyen idős autó úgy gondolom magasabb kategóriát képvisel az astránál. Valamilyen városi crossover, SUV lenne a kiszemelt? Esetleg Insignia, vagy hasonló méretű luxus autó? Külföldi esetén teljesen mindegy a szervizkönyv, meg a leinformálhatóság. Úgy gondolom az egyenlő a lehetetlennel. (Hacsak nem te magad teszed meg még külföldön). Márkakereskedő használtan se hajlandó alkudni, nekem az a  tapasztalatom.

Nekem engedett a márkakereskedés egy kicsit.1.150 ezerért árulták és 960 ezerét vettem meg.

  • Köszi! 1
Link to comment
Megosztás:

15 órája, Janó32 írta:

Ami jó azt nem fogják elherdálni, márkakereskedés nem nagyon enged (tapasztalat, én onnan vettem a mostanit 10 évesen), max 10% vagy mondjuk ők írják át helyetted (állják a költségét) vagy ha esedékes akkor ingyen leműszakiztatják. Szóval nem fognak 400k-t engedni, annyit talán egy új listaárából talán, de a hirdetési ár alá 15-18%-kal nem mennek.... Vagy beszámítással de akkor meg a kocsidért kapsz nyomott árat ..

10% az már jó lenne, az 270k. De én sem tartom valószínűnek, hogy ennyi is sikerülne.
Ahhoz kellene valami alkualap (kopott gumi, karcolás, valami kis gebasz). Bár akkor meg pont azért alkudja az ember, hogy megcsinálja az a kis gebaszt.
Új gumi stb.

15 órája, KMilán írta:

Hát, ez attól függ milyen autó..... ezen az áron, ilyen idős autó úgy gondolom magasabb kategóriát képvisel az astránál. Valamilyen városi crossover, SUV lenne a kiszemelt? Esetleg Insignia, vagy hasonló méretű luxus autó? Külföldi esetén teljesen mindegy a szervizkönyv, meg a leinformálhatóság. Úgy gondolom az egyenlő a lehetetlennel. (Hacsak nem te magad teszed meg még külföldön). Márkakereskedő használtan se hajlandó alkudni, nekem az a  tapasztalatom.

Nem luxus, még csak nem is nagy batár. Megbízhatóságáról ismert japán márka (1.8 benzin, ötajtós ferdehátú), nem a main stream T betűs.
Szerintem inkább a kevés futás és az első gazdás, leinformálható mivolta miatt is tartják az árukat.
De egyébként alapból is elég jól felszereltek (6-os váltó, 4 e-ablak, fed. komp., CD-s mp3-as hifi, aux, e-tükör, fűtött tükör, állítható multikormány stb.)

Többet futott példányok már 1,8-2,0M körül megkaphatók (150-250E km futással), én viszont max 85E km-ig nézelődök.

Hajlok a kaposvári példányra. De az nekem 450km. Az viszont magyarországi, első gazdás, 71E km, téligumi szettel, jobb felszereltséggel (17-es gyári alufelni, tempomat). 2,4M
Kaposváron van márkaszervíz, oda talán elvihető átnézésre. A rendszám alapján meg én is tudnék lekérdezni... Kaposvárra eljutni autó nélkül, vagy megkérve mást szintén tétel...
Én már itt szeretém eladni, beadni az enyémet, mert itt jobb áruk van (7-800k -ért árulják őket, ennél én lényegesen kevesebbet szeretnék kapni érte). Vélhetően jobb árat kapnék itt érte, mint ha Dunántúlon beszámíttatnám.

Az itteni (debreceni) szintén 2,4M. Alacsonyabb feszereltség. Nincs tempomat, 16-os nem gyári alufelni (gyári Michelin gumi, jó állapotú de kb 4 mm barázdával), téligumiszett van. 
Elvileg német, végig márkaszervízben szervizelt, végig vezettt szervízkönyvvel, első gazdás 80E km-el. Ebből én alkudnám a nyári gumik árát minimum... A téliek sem egyformák, párban vannak, de képek alapján megvan a 6-7 mm barázda. Előny, hogy a 16-os gumi 5-10E Ft-al olcsóbb mint a 17-es per darab. Azért rákérdezek az itteni márkakereskedésben, hogy alvázszám megadása esetén tudnak-e szervíztörténetet nézni (illetve hajlandók-e). Elvileg ők látják, a hajlandóság inkább a kérdés.

A kaposvári elvileg kockázatmentesebb, mindkettő 2008-as.

Módosítva : outsider
Link to comment
Megosztás:

1 óra, outsider írta:

10% az már jó lenne, az 270k. De én sem tartom valószínűnek, hogy ennyi is sikerülne.
Ahhoz kellene valami alkualap (kopott gumi, karcolás, valami kis gebasz). Bár akkor meg pont azért alkudja az ember, hogy megcsinálja az a kis gebaszt.
Új gumi stb.

Nem luxus, még csak nem is nagy batár. Megbízhatóságáról ismert japán márka (1.8 benzin, ötajtós ferdehátú), nem a main stream T betűs.
Szerintem inkább a kevés futás és az első gazdás, leinformálható mivolta miatt is tartják az árukat.
De egyébként alapból is elég jól felszereltek (6-os váltó, 4 e-ablak, fed. komp., CD-s mp3-as hifi, aux, e-tükör, fűtött tükör, állítható multikormány stb.)

Többet futott példányok már 1,8-2,0M körül megkaphatók (150-250E km futással), én viszont max 85E km-ig nézelődök.

Hajlok a kaposvári példányra. De az nekem 450km. Az viszont magyarországi, első gazdás, 71E km, téligumi szettel, jobb felszereltséggel (17-es gyári alufelni, tempomat). 2,4M
Kaposváron van márkaszervíz, oda talán elvihető átnézésre. A rendszám alapján meg én is tudnék lekérdezni... Kaposvárra eljutni autó nélkül, vagy megkérve mást szintén tétel...
Én már itt szeretém eladni, beadni az enyémet, mert itt jobb áruk van (7-800k -ért árulják őket, ennél én lényegesen kevesebbet szeretnék kapni érte). Vélhetően jobb árat kapnék itt érte, mint ha Dunántúlon beszámíttatnám.

Az itteni (debreceni) szintén 2,4M. Alacsonyabb feszereltség. Nincs tempomat, 16-os nem gyári alufelni (gyári Michelin gumi, jó állapotú de kb 4 mm barázdával), téligumiszett van. 
Elvileg német, végig márkaszervízben szervizelt, végig vezettt szervízkönyvvel, első gazdás 80E km-el. Ebből én alkudnám a nyári gumik árát minimum... A téliek sem egyformák, párban vannak, de képek alapján megvan a 6-7 mm barázda. Előny, hogy a 16-os gumi 5-10E Ft-al olcsóbb mint a 17-es per darab. Azért rákérdezek az itteni márkakereskedésben, hogy alvázszám megadása esetén tudnak-e szervíztörténetet nézni (illetve hajlandók-e). Elvileg ők látják, a hajlandóság inkább a kérdés.

A kaposvári elvileg kockázatmentesebb, mindkettő 2008-as.

Privátban elküldöd a linket. Megnézném miről is van szó.

  • Köszi! 1
Link to comment
Megosztás:

2 órája, outsider írta:

10% az már jó lenne, az 270k. De én sem tartom valószínűnek, hogy ennyi is sikerülne.
Ahhoz kellene valami alkualap (kopott gumi, karcolás, valami kis gebasz). Bár akkor meg pont azért alkudja az ember, hogy megcsinálja az a kis gebaszt.
Új gumi stb.

Nem luxus, még csak nem is nagy batár. Megbízhatóságáról ismert japán márka (1.8 benzin, ötajtós ferdehátú), nem a main stream T betűs.
Szerintem inkább a kevés futás és az első gazdás, leinformálható mivolta miatt is tartják az árukat.
De egyébként alapból is elég jól felszereltek (6-os váltó, 4 e-ablak, fed. komp., CD-s mp3-as hifi, aux, e-tükör, fűtött tükör, állítható multikormány stb.)

Többet futott példányok már 1,8-2,0M körül megkaphatók (150-250E km futással), én viszont max 85E km-ig nézelődök.

Hajlok a kaposvári példányra. De az nekem 450km. Az viszont magyarországi, első gazdás, 71E km, téligumi szettel, jobb felszereltséggel (17-es gyári alufelni, tempomat). 2,4M
Kaposváron van márkaszervíz, oda talán elvihető átnézésre. A rendszám alapján meg én is tudnék lekérdezni... Kaposvárra eljutni autó nélkül, vagy megkérve mást szintén tétel...
Én már itt szeretém eladni, beadni az enyémet, mert itt jobb áruk van (7-800k -ért árulják őket, ennél én lényegesen kevesebbet szeretnék kapni érte). Vélhetően jobb árat kapnék itt érte, mint ha Dunántúlon beszámíttatnám.

Az itteni (debreceni) szintén 2,4M. Alacsonyabb feszereltség. Nincs tempomat, 16-os nem gyári alufelni (gyári Michelin gumi, jó állapotú de kb 4 mm barázdával), téligumiszett van. 
Elvileg német, végig márkaszervízben szervizelt, végig vezettt szervízkönyvvel, első gazdás 80E km-el. Ebből én alkudnám a nyári gumik árát minimum... A téliek sem egyformák, párban vannak, de képek alapján megvan a 6-7 mm barázda. Előny, hogy a 16-os gumi 5-10E Ft-al olcsóbb mint a 17-es per darab. Azért rákérdezek az itteni márkakereskedésben, hogy alvázszám megadása esetén tudnak-e szervíztörténetet nézni (illetve hajlandók-e). Elvileg ők látják, a hajlandóság inkább a kérdés.

A kaposvári elvileg kockázatmentesebb, mindkettő 2008-as.

Nem vagyok új autó hívő (talán mert nem engedhetem meg magamnak és/vagy sajnálnám rá ha lenne is, 5-6 millió egy új autóért...), de 2,7-nél én már igencsak eljátszanék a gondolattal, hogy egy picit még hozzá izzadni és egy új Logan kombi, vagy egy méretesebb kisautó (pl Hyundai i20) legyen. Én pl évi 6 max 7000km-t megyek, egy kis sima szívó benzinessel ami garázsban tölti ideje nagy részét, vagy 10-15 évre is letudnám az autó kérdést... Igaz, mostanság én is egyre többet nézegetem a Hahu-t, de aztán elhessegetem a dolgot. Engem is érdekelne hogy mivel szemezel... :)

Link to comment
Megosztás:

22 perce, Janó32 írta:

Nem vagyok új autó hívő (talán mert nem engedhetem meg magamnak és/vagy sajnálnám rá ha lenne is, 5-6 millió egy új autóért...), de 2,7-nél én már igencsak eljátszanék a gondolattal, hogy egy picit még hozzá izzadni és egy új Logan kombi, vagy egy méretesebb kisautó (pl Hyundai i20) legyen. Én pl évi 6 max 7000km-t megyek, egy kis sima szívó benzinessel ami garázsban tölti ideje nagy részét, vagy 10-15 évre is letudnám az autó kérdést... Igaz, mostanság én is egyre többet nézegetem a Hahu-t, de aztán elhessegetem a dolgot. Engem is érdekelne hogy mivel szemezel... :)

Irigy leszek, ha Honda Civicet vesz. :)

  • Like 2
Link to comment
Megosztás:

1 órával ezelőtt, Janó32 írta:

Nem vagyok új autó hívő (talán mert nem engedhetem meg magamnak és/vagy sajnálnám rá ha lenne is, 5-6 millió egy új autóért...), de 2,7-nél én már igencsak eljátszanék a gondolattal, hogy egy picit még hozzá izzadni és egy új Logan kombi, vagy egy méretesebb kisautó (pl Hyundai i20) legyen. Én pl évi 6 max 7000km-t megyek, egy kis sima szívó benzinessel ami garázsban tölti ideje nagy részét, vagy 10-15 évre is letudnám az autó kérdést... Igaz, mostanság én is egyre többet nézegetem a Hahu-t, de aztán elhessegetem a dolgot. Engem is érdekelne hogy mivel szemezel... :)

Ne sérts meg... :-)
Ha kitoltam a keretet 3,5M-re (nem kertelek, hitel) akkor szóba jöhetett volna még Fiat Tipo. Nem néznek ki rosszul.
1.4 16V motorral talán kijön annyiból, de min. 1.6-ban gondolkodtam, az meg már 4.7-nél kezdődik.

51 perce, Cs. Zoltán írta:

Irigy leszek, ha Honda Civicet vesz. :)

Az a terv. :cool:

Link to comment
Megosztás:

2 órája, outsider írta:

Ne sérts meg... :-)
Ha kitoltam a keretet 3,5M-re (nem kertelek, hitel) akkor szóba jöhetett volna még Fiat Tipo. Nem néznek ki rosszul.
1.4 16V motorral talán kijön annyiból, de min. 1.6-ban gondolkodtam, az meg már 4.7-nél kezdődik.

Az a terv. :cool:

A Logan-t nem szabad lenézni, meg a duster-t sem, már nem olyanok ezek mint az első generációs Daciak (Logan), nem rosszabb minőségű mint a G Astra. A Tipo kombi nekem is bejövős, csak az ár húzós... 

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

1 óra, Janó32 írta:

A Logan-t nem szabad lenézni, meg a duster-t sem, már nem olyanok ezek mint az első generációs Daciak (Logan), nem rosszabb minőségű mint a G Astra. A Tipo kombi nekem is bejövős, csak az ár húzós... 

Én is Dustert veszek az Astra után szerintem.Nem akadok fel a garázs lejárón,Feltudok menni a kutyasulihoz.Betudok szállni rendesen a szar derekammal :) Évek óta olvasgatom a Duster topikot is a indexen.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.