outsider Elküldve Augusztus12, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2017 On 2017. 08. 04. at 21:24, Janó32 írta: Kb 1 óra ha minden rendben megy. Az alkatrészből a legolcsóbb szettet (harang, szorítógyűrű és a kenőzsír vagy mi) ne is erőltesd, egy vagy két év és kireped. Maszek szerviz annó még az F-en 15-ért cserélte anyaggal együtt, de ez 4 éve volt, tehát ennyivel minimum kalkulálhatsz... Én most 2-3E Ft-os Löbro-t vettem, a Cromax-on Premium alkatrészként volt feltüntetve. A szerelő húzta a száját rá, és vett egy bilincset is hozzá, mert nem tetszett neki. Azt mondta nem sokat fog bírni. Ha minden jól megy, én azt már nem tudom meg... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Augusztus12, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2017 6 órája, outsider írta: Én most 2-3E Ft-os Löbro-t vettem, a Cromax-on Premium alkatrészként volt feltüntetve. A szerelő húzta a száját rá, és vett egy bilincset is hozzá, mert nem tetszett neki. Azt mondta nem sokat fog bírni. Ha minden jól megy, én azt már nem tudom meg... Mennyi volt a munkadíj? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Augusztus13, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2017 11 órája, outsider írta: Én most 2-3E Ft-os Löbro-t vettem, a Cromax-on Premium alkatrészként volt feltüntetve. A szerelő húzta a száját rá, és vett egy bilincset is hozzá, mert nem tetszett neki. Azt mondta nem sokat fog bírni. Ha minden jól megy, én azt már nem tudom meg... Én anno 2003-ban cseréltem és 2016-ban kellett újra..a márkára nem emlékszem, de tuti nem a "legalja" minőség volt....berepedezett, de nem volt még kiszakadva.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve Augusztus13, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2017 20 órája, Janó32 írta: Mennyi volt a munkadíj? Nem tudom, mert több minden volt egyszerre csinálva... Toronycsapágy, szilent csere. A hátsó féket kitakarították, plusz a vezető oldalon "harangoztak". 22k volt talán. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cs. Zoltán Elküldve Augusztus13, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2017 32 perce, outsider írta: Nem tudom, mert több minden volt egyszerre csinálva... Toronycsapágy, szilent csere. A hátsó féket kitakarították, plusz a vezető oldalon "harangoztak". 22k volt talán. Érdekes, mindig a bal oldali harang megy tönkre előbb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus14, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2017 7 órája, Cs. Zoltán írta: Érdekes, mindig a bal oldali harang megy tönkre előbb. Rövidebb a féltengely ugyanakkora berugózásnál nagyobb szöget zár be a csukló mint az anyós oldalon. 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cs. Zoltán Elküldve Augusztus15, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2017 Féltengely gumiharang csere megtörtént. A gömbcsuklóval volt egy kis játszás, mert elforgott benne a csavar. Két órás művelet volt és 10.000 ft. lett az összköltség. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tg-hooker Elküldve Augusztus20, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus20, 2017 (edited) Sziasztok Olyan kérdésem lenne,hogy mit ir ki az astra g x14xe műszerfala hogyha sokáig nyomom a napi km nullázót 007.3 15385 Ezek mit jelentenek? Módosítva Augusztus21, 2017 : tg-hooker Link to comment Megosztás: More sharing options...
KMilán Elküldve Augusztus20, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus20, 2017 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Augusztus21, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2017 7 órája, KMilán írta: S ha elütöd még te leszel a hibás, mehetsz a dutyiba... Sajnos ismerősőm járt már így, csak ő egy nagyobb bukkanó után találkozott az út közepén fekvő(alvó) megfáradt jóemberre. Az emberke nem élte túl, az ismerős meg mehetett a hűvösre pár évre... Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve Augusztus21, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2017 (edited) Szerintetek egy 2,7M Ft-ért hirdetett, használt 8-9 éves autóból, ami 60-80 ezer km-t futott, mennyit lehet alkudni? Márkaszervíz hirdeti, fél év garival... Magyarországi első gazdás (off autó), szervízkönyves, valószínűleg abba a szervízbe hordák. Igazából 2,5M lenne rá, de abból még át kéne iratni (87E Ft), meg kéne rá egy 17-es téli gumi szett... (jó esetben csak ennyi, meg persze 230 km-re van) Tehát 2,3M-ra kéne min leharcolni az árat. Ez reális? Van hasonló paraméterekkel 2,4M-ért hirdetve, de 450 km-re, igaz téligumi szettel, és egy ráncfelvarrás előtti, kevésbé jónak mondott verzió (1 évvel öregebb, ugyanannyi futással). Az esélyesebb, de bazi messze van. Itt is van ez egyik kereskedésbe egy németországi, vezetett szervízkönyves, kevésbé felszerelt, téli szettel (igaz nyári az kell rá mert ahogy néztem eléggé kopott). Viszont kevésbé leinformálható, bár állítólag végig vezetett márkaszervízben szervizelt... A felszereltség miatt is inkább a többi felé hajlok, de azt alkudni kéne erősen... Módosítva Augusztus21, 2017 : outsider Link to comment Megosztás: More sharing options...
Krajcso Elküldve Augusztus21, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2017 On 8/20/2017 at 16:16, tg-hooker írta: Sziasztok Olyan kérdésem lenne,hogy mit ir ki az astra g x14xe műszerfala hogyha sokáig nyomom a napi km nullázót 007.3 15385 Ezek mit jelentenek? Ez általában szoftver verziót jelent. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Augusztus21, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2017 1 óra, outsider írta: Szerintetek egy 2,7M Ft-ért hirdetett, használt 8-9 éves autóból, ami 60-80 ezer km-t futott, mennyit lehet alkudni? Márkaszervíz hirdeti, fél év garival... Magyarországi első gazdás (off autó), szervízkönyves, valószínűleg abba a szervízbe hordák. Igazából 2,5M lenne rá, de abból még át kéne iratni (87E Ft), meg kéne rá egy 17-es téli gumi szett... (jó esetben csak ennyi, meg persze 230 km-re van) Tehát 2,3M-ra kéne min leharcolni az árat. Ez reális? Van hasonló paraméterekkel 2,4M-ért hirdetve, de 450 km-re, igaz téligumi szettel, és egy ráncfelvarrás előtti, kevésbé jónak mondott verzió (1 évvel öregebb, ugyanannyi futással). Az esélyesebb, de bazi messze van. Itt is van ez egyik kereskedésbe egy németországi, vezetett szervízkönyves, kevésbé felszerelt, téli szettel (igaz nyári az kell rá mert ahogy néztem eléggé kopott). Viszont kevésbé leinformálható, bár állítólag végig vezetett márkaszervízben szervizelt... A felszereltség miatt is inkább a többi felé hajlok, de azt alkudni kéne erősen... Ami jó azt nem fogják elherdálni, márkakereskedés nem nagyon enged (tapasztalat, én onnan vettem a mostanit 10 évesen), max 10% vagy mondjuk ők írják át helyetted (állják a költségét) vagy ha esedékes akkor ingyen leműszakiztatják. Szóval nem fognak 400k-t engedni, annyit talán egy új listaárából talán, de a hirdetési ár alá 15-18%-kal nem mennek.... Vagy beszámítással de akkor meg a kocsidért kapsz nyomott árat .. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
KMilán Elküldve Augusztus21, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2017 1 óra, outsider írta: Szerintetek egy 2,7M Ft-ért hirdetett, használt 8-9 éves autóból, ami 60-80 ezer km-t futott, mennyit lehet alkudni? Márkaszervíz hirdeti, fél év garival... Magyarországi első gazdás (off autó), szervízkönyves, valószínűleg abba a szervízbe hordák. Igazából 2,5M lenne rá, de abból még át kéne iratni (87E Ft), meg kéne rá egy 17-es téli gumi szett... (jó esetben csak ennyi, meg persze 230 km-re van) Tehát 2,3M-ra kéne min leharcolni az árat. Ez reális? Van hasonló paraméterekkel 2,4M-ért hirdetve, de 450 km-re, igaz téligumi szettel, és egy ráncfelvarrás előtti, kevésbé jónak mondott verzió (1 évvel öregebb, ugyanannyi futással). Az esélyesebb, de bazi messze van. Itt is van ez egyik kereskedésbe egy németországi, vezetett szervízkönyves, kevésbé felszerelt, téli szettel (igaz nyári az kell rá mert ahogy néztem eléggé kopott). Viszont kevésbé leinformálható, bár állítólag végig vezetett márkaszervízben szervizelt... A felszereltség miatt is inkább a többi felé hajlok, de azt alkudni kéne erősen... Hát, ez attól függ milyen autó..... ezen az áron, ilyen idős autó úgy gondolom magasabb kategóriát képvisel az astránál. Valamilyen városi crossover, SUV lenne a kiszemelt? Esetleg Insignia, vagy hasonló méretű luxus autó? Külföldi esetén teljesen mindegy a szervizkönyv, meg a leinformálhatóság. Úgy gondolom az egyenlő a lehetetlennel. (Hacsak nem te magad teszed meg még külföldön). Márkakereskedő használtan se hajlandó alkudni, nekem az a tapasztalatom. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Augusztus21, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2017 15 órája, kobraCode írta: S ha elütöd még te leszel a hibás, mehetsz a dutyiba... Sajnos ismerősőm járt már így, csak ő egy nagyobb bukkanó után találkozott az út közepén fekvő(alvó) megfáradt jóemberre. Az emberke nem élte túl, az ismerős meg mehetett a hűvösre pár évre... Nem volt valami jó az ügyvédje.Az én kollégám is elütött egy részeg biciklist a 4 es úton pár éve.Meg halt a szerencsétlen.Nem ültették le. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Augusztus21, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2017 5 órája, KMilán írta: Hát, ez attól függ milyen autó..... ezen az áron, ilyen idős autó úgy gondolom magasabb kategóriát képvisel az astránál. Valamilyen városi crossover, SUV lenne a kiszemelt? Esetleg Insignia, vagy hasonló méretű luxus autó? Külföldi esetén teljesen mindegy a szervizkönyv, meg a leinformálhatóság. Úgy gondolom az egyenlő a lehetetlennel. (Hacsak nem te magad teszed meg még külföldön). Márkakereskedő használtan se hajlandó alkudni, nekem az a tapasztalatom. Nekem engedett a márkakereskedés egy kicsit.1.150 ezerért árulták és 960 ezerét vettem meg. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Augusztus22, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2017 9 órája, Geopake írta: Nem volt valami jó az ügyvédje.Az én kollégám is elütött egy részeg biciklist a 4 es úton pár éve.Meg halt a szerencsétlen.Nem ültették le. Ez nem most volt hanem már 1X éve vagy akár lehet már 2X éve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve Augusztus22, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2017 (edited) 15 órája, Janó32 írta: Ami jó azt nem fogják elherdálni, márkakereskedés nem nagyon enged (tapasztalat, én onnan vettem a mostanit 10 évesen), max 10% vagy mondjuk ők írják át helyetted (állják a költségét) vagy ha esedékes akkor ingyen leműszakiztatják. Szóval nem fognak 400k-t engedni, annyit talán egy új listaárából talán, de a hirdetési ár alá 15-18%-kal nem mennek.... Vagy beszámítással de akkor meg a kocsidért kapsz nyomott árat .. 10% az már jó lenne, az 270k. De én sem tartom valószínűnek, hogy ennyi is sikerülne. Ahhoz kellene valami alkualap (kopott gumi, karcolás, valami kis gebasz). Bár akkor meg pont azért alkudja az ember, hogy megcsinálja az a kis gebaszt. Új gumi stb. 15 órája, KMilán írta: Hát, ez attól függ milyen autó..... ezen az áron, ilyen idős autó úgy gondolom magasabb kategóriát képvisel az astránál. Valamilyen városi crossover, SUV lenne a kiszemelt? Esetleg Insignia, vagy hasonló méretű luxus autó? Külföldi esetén teljesen mindegy a szervizkönyv, meg a leinformálhatóság. Úgy gondolom az egyenlő a lehetetlennel. (Hacsak nem te magad teszed meg még külföldön). Márkakereskedő használtan se hajlandó alkudni, nekem az a tapasztalatom. Nem luxus, még csak nem is nagy batár. Megbízhatóságáról ismert japán márka (1.8 benzin, ötajtós ferdehátú), nem a main stream T betűs. Szerintem inkább a kevés futás és az első gazdás, leinformálható mivolta miatt is tartják az árukat. De egyébként alapból is elég jól felszereltek (6-os váltó, 4 e-ablak, fed. komp., CD-s mp3-as hifi, aux, e-tükör, fűtött tükör, állítható multikormány stb.) Többet futott példányok már 1,8-2,0M körül megkaphatók (150-250E km futással), én viszont max 85E km-ig nézelődök. Hajlok a kaposvári példányra. De az nekem 450km. Az viszont magyarországi, első gazdás, 71E km, téligumi szettel, jobb felszereltséggel (17-es gyári alufelni, tempomat). 2,4M Kaposváron van márkaszervíz, oda talán elvihető átnézésre. A rendszám alapján meg én is tudnék lekérdezni... Kaposvárra eljutni autó nélkül, vagy megkérve mást szintén tétel... Én már itt szeretém eladni, beadni az enyémet, mert itt jobb áruk van (7-800k -ért árulják őket, ennél én lényegesen kevesebbet szeretnék kapni érte). Vélhetően jobb árat kapnék itt érte, mint ha Dunántúlon beszámíttatnám. Az itteni (debreceni) szintén 2,4M. Alacsonyabb feszereltség. Nincs tempomat, 16-os nem gyári alufelni (gyári Michelin gumi, jó állapotú de kb 4 mm barázdával), téligumiszett van. Elvileg német, végig márkaszervízben szervizelt, végig vezettt szervízkönyvvel, első gazdás 80E km-el. Ebből én alkudnám a nyári gumik árát minimum... A téliek sem egyformák, párban vannak, de képek alapján megvan a 6-7 mm barázda. Előny, hogy a 16-os gumi 5-10E Ft-al olcsóbb mint a 17-es per darab. Azért rákérdezek az itteni márkakereskedésben, hogy alvázszám megadása esetén tudnak-e szervíztörténetet nézni (illetve hajlandók-e). Elvileg ők látják, a hajlandóság inkább a kérdés. A kaposvári elvileg kockázatmentesebb, mindkettő 2008-as. Módosítva Augusztus22, 2017 : outsider Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Augusztus22, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2017 1 óra, outsider írta: 10% az már jó lenne, az 270k. De én sem tartom valószínűnek, hogy ennyi is sikerülne. Ahhoz kellene valami alkualap (kopott gumi, karcolás, valami kis gebasz). Bár akkor meg pont azért alkudja az ember, hogy megcsinálja az a kis gebaszt. Új gumi stb. Nem luxus, még csak nem is nagy batár. Megbízhatóságáról ismert japán márka (1.8 benzin, ötajtós ferdehátú), nem a main stream T betűs. Szerintem inkább a kevés futás és az első gazdás, leinformálható mivolta miatt is tartják az árukat. De egyébként alapból is elég jól felszereltek (6-os váltó, 4 e-ablak, fed. komp., CD-s mp3-as hifi, aux, e-tükör, fűtött tükör, állítható multikormány stb.) Többet futott példányok már 1,8-2,0M körül megkaphatók (150-250E km futással), én viszont max 85E km-ig nézelődök. Hajlok a kaposvári példányra. De az nekem 450km. Az viszont magyarországi, első gazdás, 71E km, téligumi szettel, jobb felszereltséggel (17-es gyári alufelni, tempomat). 2,4M Kaposváron van márkaszervíz, oda talán elvihető átnézésre. A rendszám alapján meg én is tudnék lekérdezni... Kaposvárra eljutni autó nélkül, vagy megkérve mást szintén tétel... Én már itt szeretém eladni, beadni az enyémet, mert itt jobb áruk van (7-800k -ért árulják őket, ennél én lényegesen kevesebbet szeretnék kapni érte). Vélhetően jobb árat kapnék itt érte, mint ha Dunántúlon beszámíttatnám. Az itteni (debreceni) szintén 2,4M. Alacsonyabb feszereltség. Nincs tempomat, 16-os nem gyári alufelni (gyári Michelin gumi, jó állapotú de kb 4 mm barázdával), téligumiszett van. Elvileg német, végig márkaszervízben szervizelt, végig vezettt szervízkönyvvel, első gazdás 80E km-el. Ebből én alkudnám a nyári gumik árát minimum... A téliek sem egyformák, párban vannak, de képek alapján megvan a 6-7 mm barázda. Előny, hogy a 16-os gumi 5-10E Ft-al olcsóbb mint a 17-es per darab. Azért rákérdezek az itteni márkakereskedésben, hogy alvázszám megadása esetén tudnak-e szervíztörténetet nézni (illetve hajlandók-e). Elvileg ők látják, a hajlandóság inkább a kérdés. A kaposvári elvileg kockázatmentesebb, mindkettő 2008-as. Privátban elküldöd a linket. Megnézném miről is van szó. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Augusztus22, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2017 2 órája, outsider írta: 10% az már jó lenne, az 270k. De én sem tartom valószínűnek, hogy ennyi is sikerülne. Ahhoz kellene valami alkualap (kopott gumi, karcolás, valami kis gebasz). Bár akkor meg pont azért alkudja az ember, hogy megcsinálja az a kis gebaszt. Új gumi stb. Nem luxus, még csak nem is nagy batár. Megbízhatóságáról ismert japán márka (1.8 benzin, ötajtós ferdehátú), nem a main stream T betűs. Szerintem inkább a kevés futás és az első gazdás, leinformálható mivolta miatt is tartják az árukat. De egyébként alapból is elég jól felszereltek (6-os váltó, 4 e-ablak, fed. komp., CD-s mp3-as hifi, aux, e-tükör, fűtött tükör, állítható multikormány stb.) Többet futott példányok már 1,8-2,0M körül megkaphatók (150-250E km futással), én viszont max 85E km-ig nézelődök. Hajlok a kaposvári példányra. De az nekem 450km. Az viszont magyarországi, első gazdás, 71E km, téligumi szettel, jobb felszereltséggel (17-es gyári alufelni, tempomat). 2,4M Kaposváron van márkaszervíz, oda talán elvihető átnézésre. A rendszám alapján meg én is tudnék lekérdezni... Kaposvárra eljutni autó nélkül, vagy megkérve mást szintén tétel... Én már itt szeretém eladni, beadni az enyémet, mert itt jobb áruk van (7-800k -ért árulják őket, ennél én lényegesen kevesebbet szeretnék kapni érte). Vélhetően jobb árat kapnék itt érte, mint ha Dunántúlon beszámíttatnám. Az itteni (debreceni) szintén 2,4M. Alacsonyabb feszereltség. Nincs tempomat, 16-os nem gyári alufelni (gyári Michelin gumi, jó állapotú de kb 4 mm barázdával), téligumiszett van. Elvileg német, végig márkaszervízben szervizelt, végig vezettt szervízkönyvvel, első gazdás 80E km-el. Ebből én alkudnám a nyári gumik árát minimum... A téliek sem egyformák, párban vannak, de képek alapján megvan a 6-7 mm barázda. Előny, hogy a 16-os gumi 5-10E Ft-al olcsóbb mint a 17-es per darab. Azért rákérdezek az itteni márkakereskedésben, hogy alvázszám megadása esetén tudnak-e szervíztörténetet nézni (illetve hajlandók-e). Elvileg ők látják, a hajlandóság inkább a kérdés. A kaposvári elvileg kockázatmentesebb, mindkettő 2008-as. Nem vagyok új autó hívő (talán mert nem engedhetem meg magamnak és/vagy sajnálnám rá ha lenne is, 5-6 millió egy új autóért...), de 2,7-nél én már igencsak eljátszanék a gondolattal, hogy egy picit még hozzá izzadni és egy új Logan kombi, vagy egy méretesebb kisautó (pl Hyundai i20) legyen. Én pl évi 6 max 7000km-t megyek, egy kis sima szívó benzinessel ami garázsban tölti ideje nagy részét, vagy 10-15 évre is letudnám az autó kérdést... Igaz, mostanság én is egyre többet nézegetem a Hahu-t, de aztán elhessegetem a dolgot. Engem is érdekelne hogy mivel szemezel... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cs. Zoltán Elküldve Augusztus22, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2017 22 perce, Janó32 írta: Nem vagyok új autó hívő (talán mert nem engedhetem meg magamnak és/vagy sajnálnám rá ha lenne is, 5-6 millió egy új autóért...), de 2,7-nél én már igencsak eljátszanék a gondolattal, hogy egy picit még hozzá izzadni és egy új Logan kombi, vagy egy méretesebb kisautó (pl Hyundai i20) legyen. Én pl évi 6 max 7000km-t megyek, egy kis sima szívó benzinessel ami garázsban tölti ideje nagy részét, vagy 10-15 évre is letudnám az autó kérdést... Igaz, mostanság én is egyre többet nézegetem a Hahu-t, de aztán elhessegetem a dolgot. Engem is érdekelne hogy mivel szemezel... Irigy leszek, ha Honda Civicet vesz. 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve Augusztus22, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2017 1 órával ezelőtt, Janó32 írta: Nem vagyok új autó hívő (talán mert nem engedhetem meg magamnak és/vagy sajnálnám rá ha lenne is, 5-6 millió egy új autóért...), de 2,7-nél én már igencsak eljátszanék a gondolattal, hogy egy picit még hozzá izzadni és egy új Logan kombi, vagy egy méretesebb kisautó (pl Hyundai i20) legyen. Én pl évi 6 max 7000km-t megyek, egy kis sima szívó benzinessel ami garázsban tölti ideje nagy részét, vagy 10-15 évre is letudnám az autó kérdést... Igaz, mostanság én is egyre többet nézegetem a Hahu-t, de aztán elhessegetem a dolgot. Engem is érdekelne hogy mivel szemezel... Ne sérts meg... Ha kitoltam a keretet 3,5M-re (nem kertelek, hitel) akkor szóba jöhetett volna még Fiat Tipo. Nem néznek ki rosszul. 1.4 16V motorral talán kijön annyiból, de min. 1.6-ban gondolkodtam, az meg már 4.7-nél kezdődik. 51 perce, Cs. Zoltán írta: Irigy leszek, ha Honda Civicet vesz. Az a terv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Augusztus22, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2017 2 órája, outsider írta: Ne sérts meg... Ha kitoltam a keretet 3,5M-re (nem kertelek, hitel) akkor szóba jöhetett volna még Fiat Tipo. Nem néznek ki rosszul. 1.4 16V motorral talán kijön annyiból, de min. 1.6-ban gondolkodtam, az meg már 4.7-nél kezdődik. Az a terv. A Logan-t nem szabad lenézni, meg a duster-t sem, már nem olyanok ezek mint az első generációs Daciak (Logan), nem rosszabb minőségű mint a G Astra. A Tipo kombi nekem is bejövős, csak az ár húzós... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Augusztus22, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2017 8 órája, kobraCode írta: Ez nem most volt hanem már 1X éve vagy akár lehet már 2X éve. A kollégám is vagy jó 8-10 éve ütötte el a cangást.Én 2006 óta dolgozom ott utána volt nem sokkal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Augusztus22, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2017 1 óra, Janó32 írta: A Logan-t nem szabad lenézni, meg a duster-t sem, már nem olyanok ezek mint az első generációs Daciak (Logan), nem rosszabb minőségű mint a G Astra. A Tipo kombi nekem is bejövős, csak az ár húzós... Én is Dustert veszek az Astra után szerintem.Nem akadok fel a garázs lejárón,Feltudok menni a kutyasulihoz.Betudok szállni rendesen a szar derekammal Évek óta olvasgatom a Duster topikot is a indexen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts