PorcioNorbi Elküldve Június4, 2017 Megoszt Elküldve Június4, 2017 On 2017. 05. 30. at 19:47, tgabika76 írta: Én csak Behr-hez, de ha csinálsz fotót a fűtésboxodról (koncentrálva a pollenszűrő ajtaja körüli részre), akkor megmondom hogy működne-e Delphi-nél is. Ez kiváncsivá tett engem, mi kell hozzá, vagy mit kell megcsinálni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Június4, 2017 Megoszt Elküldve Június4, 2017 11 órája, PorcioNorbi írta: Ez kiváncsivá tett engem, mi kell hozzá, vagy mit kell megcsinálni? Valamikor régen csináltam erről egy leírást, inkább belinkelem, nincs kedvem megint leírni: http://opelmuhely.com/leiras-reszletei/99/hutheto_kesztyutarto_keszitese_hazilag_klimas_g_astrahoz_ 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Június4, 2017 Megoszt Elküldve Június4, 2017 Találtam egy érdekes kis videót, ha van 10 percetek nézzétek meg, érdemes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Június4, 2017 Megoszt Elküldve Június4, 2017 Lecseréltem ma anyósom kocsiján az olajat.(Astra H Z14XEP) A gyári olajszűrőnek a tetején vannak ilyen kis karmok körbe,amit kiszedtem azon nem volt semmi.Mind a 2 vége egyforma volt.Jól össze is volt nyomódva benne.Az újat beletettem de nem bírtam rákapatni a fedelét.Nem pattantak bele a karmok a fedélbe.Lecsíptem belőle fogóval hogy bele bírjam tenni.Jó lesz az úgy vagy cseréljem ki a másik fajtára? Visszavittem Gyöngyösre,semmi rendellenességet nem tapasztaltam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nzozz Elküldve Június4, 2017 Megoszt Elküldve Június4, 2017 (edited) On 2017. 05. 30. at 19:47, tgabika76 írta: Én csak Behr-hez, de ha csinálsz fotót a fűtésboxodról (koncentrálva a pollenszűrő ajtaja körüli részre), akkor megmondom hogy működne-e Delphi-nél is. Én nem láttam a Delphi rendszeremnél azt a csonkot, de lehet csak el van bújva, majd megnézem még egyszer célirányosan. Módosítva Június4, 2017 : nzozz Link to comment Megosztás: More sharing options...
vaterlo78@gmail.com Elküldve Június5, 2017 Megoszt Elküldve Június5, 2017 Üdvözlök mindenkit! Segítséget szeretnék kérni! Opel Astra G autónál olyan problémám lenne, az a kapcsoló amivel lehet szabályozni hova nyomja a levegőt, szóval minden fokozatba oda nyomja a levegőt ahova tekerem, kivéve egy fokozatot, mert a szélvédőre nem hajlandó. Persze hallom hogy a műszerfal mögött hogy megy, de nem tudom hova. Legyenek szivesek segítsenek! Köszönöm szépen! Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Június5, 2017 Megoszt Elküldve Június5, 2017 2 órája, vaterlo78@gmail.com írta: Üdvözlök mindenkit! Segítséget szeretnék kérni! Opel Astra G autónál olyan problémám lenne, az a kapcsoló amivel lehet szabályozni hova nyomja a levegőt, szóval minden fokozatba oda nyomja a levegőt ahova tekerem, kivéve egy fokozatot, mert a szélvédőre nem hajlandó. Persze hallom hogy a műszerfal mögött hogy megy, de nem tudom hova. Legyenek szivesek segítsenek! Köszönöm szépen! Belsö keringetés kapcsoló nincs benyomva? Link to comment Megosztás: More sharing options...
nzozz Elküldve Június5, 2017 Megoszt Elküldve Június5, 2017 Sziasztok! A palackemelőknek van valami hátrányuk a krokodilemelőkkel szemben? Valaki használta már ezt a konkrét bakot (a 2t és 3t terhelhetőségű kb. külsőre kb. ugyanaz, mindkettő jöhet)? Elég jónak tűnik ár és minőség szempontjából is, de élőben nem láttam még. Érdekelne, hogy érdemes-e ezt beszerezni. http://www.lincos.eu/hu/tartobakok-kerek-ekek/racsnis-tartobak-3t-tl2003-8a Köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
koopal Elküldve Június5, 2017 Megoszt Elküldve Június5, 2017 59 perce, nzozz írta: A palackemelőknek van valami hátrányuk a krokodilemelőkkel szemben? Ha rendesen aláfér az emelési pontnak (mert a döntő különbség ugye a magasságban van használati szempontból), akkor már csak a kisebb stabilitás lehet gond. Nekem egy kicsi egytonnás van, nagyon ritkán használom, akkor teszi a dolgát rendesen, csak jobban oda kell figyelni, nehogy megbillenjen, főleg ha a határokat feszegeti az ember, mert a csúcsmagasság környékén már eléggé ingatag tud lenni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
peacetrang Elküldve Június5, 2017 Megoszt Elküldve Június5, 2017 3 órája, nzozz írta: Sziasztok! A palackemelőknek van valami hátrányuk a krokodilemelőkkel szemben? Valaki használta már ezt a konkrét bakot (a 2t és 3t terhelhetőségű kb. külsőre kb. ugyanaz, mindkettő jöhet)? Elég jónak tűnik ár és minőség szempontjából is, de élőben nem láttam még. Érdekelne, hogy érdemes-e ezt beszerezni. http://www.lincos.eu/hu/tartobakok-kerek-ekek/racsnis-tartobak-3t-tl2003-8a Köszönöm Szia! Ha ez segít esetleg: én ilyet használok, bár nem napi/heti szinten, de eddig semmi gond vele http://www.vatera.hu/uj-nemet-ultimate-speed-2t-tamasztobak-2-tonnas-szerelo-tamaszto-bak-tartobak-emelobak-2479661711.html A Lidl-ben vettem még tél vége felé, vagy tavasszal, azt hiszem 4990Ft volt a pár. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Június5, 2017 Megoszt Elküldve Június5, 2017 7 perce, peacetrang írta: Szia! Ha ez segít esetleg: én ilyet használok, bár nem napi/heti szinten, de eddig semmi gond vele http://www.vatera.hu/uj-nemet-ultimate-speed-2t-tamasztobak-2-tonnas-szerelo-tamaszto-bak-tartobak-emelobak-2479661711.html A Lidl-ben vettem még tél vége felé, vagy tavasszal, azt hiszem 4990Ft volt a pár. Nekem is ez van. Tökéletes. Link to comment Megosztás: More sharing options...
huggybear Elküldve Június5, 2017 Megoszt Elküldve Június5, 2017 5 órája, nzozz írta: Sziasztok! A palackemelőknek van valami hátrányuk a krokodilemelőkkel szemben? Valaki használta már ezt a konkrét bakot (a 2t és 3t terhelhetőségű kb. külsőre kb. ugyanaz, mindkettő jöhet)? Elég jónak tűnik ár és minőség szempontjából is, de élőben nem láttam még. Érdekelne, hogy érdemes-e ezt beszerezni. http://www.lincos.eu/hu/tartobakok-kerek-ekek/racsnis-tartobak-3t-tl2003-8a Köszönöm Én is jó pár éve ezeket nyúzom, semmi gond nincs velük. Annak idején a Metroban volt egy ilyen készlet, két bak és egy krokodil emelő, 7e pénzért, nem bántam meg egy percig sem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve Június6, 2017 Megoszt Elküldve Június6, 2017 (edited) Kicsivel több mint 3 éve van nálam a kocsi, hamarosan meglesz a 40 000 általam beletett kilométer... Módosítva Június6, 2017 : outsider Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Június6, 2017 Megoszt Elküldve Június6, 2017 2 órája, outsider írta: Kicsivel több mint 3 éve van nálam a kocsi, hamarosan meglesz a 40 000 általam beletett kilométer... 14 éve van nálam 163.000km 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
peacetrang Elküldve Június6, 2017 Megoszt Elküldve Június6, 2017 4 órája, gezoli írta: 14 éve van nálam 163.000km 11 év 140.000 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
api Elküldve Június6, 2017 Megoszt Elküldve Június6, 2017 Majdnem 9 év 59000km újonnan vásárolva. Most rendelve a K Innovation novemberbe jön meg. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
peacetrang Elküldve Június6, 2017 Megoszt Elküldve Június6, 2017 4 órája, api írta: Majdnem 9 év 59000km újonnan vásárolva. Most rendelve a K Innovation novemberbe jön meg. Hiba lenne eladni, lassan bejáratod 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
DM101 Elküldve Június7, 2017 Megoszt Elküldve Június7, 2017 (edited) Nem kell valakinek egy kormánylégzsák szakadt ball gombbal 4000FT-ért? 06704369579 Módosítva Június7, 2017 : DM101 Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Június7, 2017 Megoszt Elküldve Június7, 2017 On 2017. 06. 06. at 16:45, api írta: Majdnem 9 év 59000km újonnan vásárolva. Most rendelve a K Innovation novemberbe jön meg. Na, én ugyan nem újonnan vettem az enyémet, de szintén 9 év alatt eddig 36e km-t sikerült beletekerni. Ez van ha az ember kizárólag hétvégi autónak használja, és arra is csak áprilistól októberig. Amúgy az autó most 16 éves és 133e km van benne, szóval látható hogy élete első 7 évében "agyon volt hajtva" 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
peacetrang Elküldve Június7, 2017 Megoszt Elküldve Június7, 2017 Az F és a G világítós kapaszkodója vajon ugyanaz? Nem emlékszem, hogy ezt az F-ből vagy G-ből szedtem-e ki Ezt a számot találtam rajta: 171 H274 http://kephost.com/image/08GM Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Június7, 2017 Megoszt Elküldve Június7, 2017 2 órája, peacetrang írta: Az F és a G világítós kapaszkodója vajon ugyanaz? Nem emlékszem, hogy ezt az F-ből vagy G-ből szedtem-e ki Ezt a számot találtam rajta: 171 H274 http://kephost.com/image/08GM Igen, univerzális. Nem csak F és G Astrában, de A és B Vectrában, B Omegában, A Zafirában B-C Corsában és Tigra A-ban is volt ilyen. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
peacetrang Elküldve Június7, 2017 Megoszt Elküldve Június7, 2017 1 óra, tgabika76 írta: Igen, univerzális. Nem csak F és G Astrában, de A és B Vectrában, B Omegában, A Zafirában B-C Corsában és Tigra A-ban is volt ilyen. Köszönöm Doktor Úr, megnyugtatott! ( https://youtu.be/K6WeFO8gyvU?t=55s ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atala Elküldve Június8, 2017 Megoszt Elküldve Június8, 2017 On 2017. 06. 06. at 9:49, outsider írta: Kicsivel több mint 3 éve van nálam a kocsi, hamarosan meglesz a 40 000 általam beletett kilométer... 4,5 év 52e km ;) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Június9, 2017 Megoszt Elküldve Június9, 2017 (edited) Sziasztok! Járt már valaki így z14xep-vel? Gyári hibásak lehetnek a kartergáz visszavezető csövek? Tavaly a vékonyabb hosszába repedt, ez meg most így: :D hahahaha http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=333IMG_20170604_114007.jpg Amúgy 2008-as, 67 ezer km összesen. Módosítva Június9, 2017 : isi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cs. Zoltán Elküldve Június18, 2017 Megoszt Elküldve Június18, 2017 Heves (esetleg Jász N.K.Sz.) megyében tud valaki gyakorlott, megbízható, Opelekhez értő szerelőt / szervizt ajánlani? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts