KMilán Elküldve Április25, 2017 Megoszt Elküldve Április25, 2017 (edited) 4 órája, Krajcso írta: Nekem is elengedte magát a jobb oldali, leszedtem a lapot és telibe ragasztottam TESA kétoldalas általános ragasztóval. Sima vékony fehér színű ragasztószalag, sárga hordozón. 3 éve van fenn így. Szerintem az enyémbe nincs tükör fűtés, de majd kiderül, ha leveszem.... https://youtu.be/ic8vvcVbvr8 Módosítva Április25, 2017 : KMilán Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Április25, 2017 Megoszt Elküldve Április25, 2017 15 órája, kobraCode írta: A kétoldalas ragasztóval csak 1-2 hónapig volt jó. Na meg persze felejsd el a tükörfűtést. Nekem bírja vagy 1 éve csináltam meg.Az igaz hogy nekem nem fűti a tükröt semmi,csak a garázs Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Április25, 2017 Megoszt Elküldve Április25, 2017 14 órája, Stofl írta: Sziasztok! Újabb szomorú bejelentkezés, bár némi öröm is társul egy új autó vásárlásához. A család 3 G Astrájából, már csak egy maradt. Az egyetlen újonnan vásárolt, egyben legfiatalabb (2005) autó is új gazdára talált a tegnapi napon, szüleim megváltak tőle. Optimista vagyok az új tulajt illetően, szerintem jó kezekben lesz, és még fogom sokat látni, az biztos. 2005-ben engem ért a megtiszteltetés édesapám által, hogy kiállhattam a szalonból az új autóval, és hazáig vezethettem. Ezzel az autóval "nőttem bele a vezetésbe", és 6 évnyi hajtás után döntöttem el, hogy én is beruházok egy G-re, persze nem újra. De azt a sztorit már ismeritek. 12 év és 116e megtett km eseményei, meghibásodásai: 1 db akkumulátor meghibásodás (gyári meghalt 7-8 éves korában), 1 klímatöltés 9 éves korban, és 1 pár kutyacsont csere 2-3 éve kb. Ezen kívül volt néhány izzó kiégés. Ezzel végére is értem a sornak. Kíváncsian várom, hogy lesz-e autó, ami ezt megközelíti! :D Érdekes módon, még a fékbetétek is az eredetiek az autón. És még nem csere érett. Rozsda pötty sehol sincs, egy olaj pöttyöt sem ejtett soha. Hibátlan...hm.... Persze falusi, kisvárosi autóként nagy előnyel indultunk! Ő az: És egy kis ízelítő, hogy mi a helyzet a H-val: Géza már mutogatja a facebookon Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra 1 Elküldve Április26, 2017 Megoszt Elküldve Április26, 2017 On 2017. 04. 25. at 19:54, KMilán írta: Szerintem az enyémbe nincs tükör fűtés, de majd kiderül, ha leveszem.... https://youtu.be/ic8vvcVbvr8 Nem értem miért nem a meg felelő ragasztót használtok ami csak ezer forint neuterális ragasztó fekete ez kiváló az ilyen célra és ha tükör fűtés van akkor is 100% a fűtés Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Április26, 2017 Megoszt Elküldve Április26, 2017 21 órája, Geopake írta: Géza már mutogatja a facebookon :D Ez vicces! Nem vagyok G-s csoportban, így nem láttam! 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
nzozz Elküldve Április27, 2017 Megoszt Elküldve Április27, 2017 12 órája, zolikaDB írta: Sziasztok! Z14XE sedanom van, és 8 éves kora óta (így vettem) nem működik a belső levegő keringetőm. Igazából néha jól jönne, érkezik a kislányom, és nem biztos, h lehúzott ablakkal utaznánk vidékre hétvégente. Facebook-on egy srác komplett működő motort árul tengellyel Delphi rendszerhez, egy 5-ösért, bontott-tesztelt, és ahogy látom, megbízható forrás. Ennyit megérhet-e a dolog, úgy, h plug&play, és a kocsit nem tervezem 3-4 évnél tovább megtartani? (sajnos a mókolós megoldást nem tudom bevállalni, mert sem az elektromos részéhez nem értek, sem időm rá - sajnos semennyi, sem helyem és eszközeim) Ez lenne az: Szerintem jó lehet, ha a motorral van a gond, de pl. nálam - ha jól láttam - a zsalu tengelye tört el... Link to comment Megosztás: More sharing options...
KMilán Elküldve Április27, 2017 Megoszt Elküldve Április27, 2017 22 órája, astra 1 írta: Nem értem miért nem a meg felelő ragasztót használtok ami csak ezer forint neuterális ragasztó fekete ez kiváló az ilyen célra és ha tükör fűtés van akkor is 100% a fűtés Kiszedtem a lapot, és nagy meglepetés ért. Két kábel.... vagyis fűthető lap. De én nekem ez eddig miért nem tűnt fel? Hogyan lehetne megnézni, hogy működik-e egyáltalán a tükör fűtés? A hátsó ablakfűtéssel együtt kapcsol be? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Április27, 2017 Megoszt Elküldve Április27, 2017 1 órával ezelőtt, KMilán írta: Kiszedtem a lapot, és nagy meglepetés ért. Két kábel.... vagyis fűthető lap. De én nekem ez eddig miért nem tűnt fel? Hogyan lehetne megnézni, hogy működik-e egyáltalán a tükör fűtés? A hátsó ablakfűtéssel együtt kapcsol be? Igen, csak egyszerre lehet kapcsolni. Hideg időben ha párás, vagy deres, azonnal kell, hogy olvassza, ha működik. Melegben nem tudom mit próbálj... Kézzel sosem néztem, hogy érezni-e, de talán. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Április27, 2017 Megoszt Elküldve Április27, 2017 22 perce, Stofl írta: Igen, csak egyszerre lehet kapcsolni. Hideg időben ha párás, vagy deres, azonnal kell, hogy olvassza, ha működik. Melegben nem tudom mit próbálj... Kézzel sosem néztem, hogy érezni-e, de talán. Melegben akkor szoktam használni ha vizes esik az eső. Leszárítja azt is igaz lassabban mint a párát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
KMilán Elküldve Április27, 2017 Megoszt Elküldve Április27, 2017 20 perce, kobraCode írta: Melegben akkor szoktam használni ha vizes esik az eső. Leszárítja azt is igaz lassabban mint a párát. A Peugeot 806-on volt elektromosan behajtható, állítható és fűthető tükör. Viszont nem kellett kapcsolgatni, magától tette a dolgát. Nem tudom mi alapján kapcsolt ki-be, bár az is lehet, hogy mindig működött fixen. Látni is lehetett, mert azonnal leszáradt még mínuszokban is. Ezt az Astránál nem tapasztaltam, sőt állandóan vizes. Persze az is igaz, hogy a hátsó abalkfűtést is alig használom. Nem nagyon párásodik és ha még is, az nem zavar különösebben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Április28, 2017 Megoszt Elküldve Április28, 2017 On 2017. 04. 26. at 20:12, zolikaDB írta: Sziasztok! Z14XE sedanom van, és 8 éves kora óta (így vettem) nem működik a belső levegő keringetőm. Igazából néha jól jönne, érkezik a kislányom, és nem biztos, h lehúzott ablakkal utaznánk vidékre hétvégente. Facebook-on egy srác komplett működő motort árul tengellyel Delphi rendszerhez, egy 5-ösért, bontott-tesztelt, és ahogy látom, megbízható forrás. Ennyit megérhet-e a dolog, úgy, h plug&play, és a kocsit nem tervezem 3-4 évnél tovább megtartani? (sajnos a mókolós megoldást nem tudom bevállalni, mert sem az elektromos részéhez nem értek, sem időm rá - sajnos semennyi, sem helyem és eszközeim) 99%, hogy nem a motor romlott el, így fölösleges megvenned. A belső levegő csappantyújának tengelye szokott eltörni. https://www.google.hu/search?q=opel+belső+levegő+keringet&client=firefox-b&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiKra2IqcbTAhUMbxQKHWGoDbMQ_AUICigB&biw=1366&bih=604#imgrc=1EoWe1d4T0vbAM: Link to comment Megosztás: More sharing options...
KMilán Elküldve Április28, 2017 Megoszt Elküldve Április28, 2017 Megragasztottam, visszatettem a tükröt. Remélem úgy is marad. A fűtést is kipróbáltam, szerencsére működik. A vezető oldalin sütni is lehetne, annyira felmelegszik a teljes tükörlap. Az anyós oldali viszont nem. Annak csak a belső fele melegszik és nem is annyira. Bár az is igaz, hogy a jobb oldalán nem is láttam fűtőszálat a tükörnek. Nem hiszem, hogy a ragasztás miatt nem melegedne, mert magába a tükör lapba van a fűtőszál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nzozz Elküldve Április28, 2017 Megoszt Elküldve Április28, 2017 22 órája, zolikaDB írta: @nzozz a gond a kovetkezo. Szetszedtem a kesztyutartot, es a fenti motor nem jo. Delphi feliratu motor mozgatta a zsalumat, amikor meg mukodott, de a rajta levo szamon nem talalom ezt a termeket. Mivel tudnam potolni? kép Hát az kár... Van most ilyen motor eladó, ha rákeresel erre az 52 497 183 számra, de ha tényleg 10 000Ft/db áron adja, az nagyon nem jó vétel szerintem. Elméletileg Delphi fűtésrendszernél van X tengelyű motor (13130388, 1845758) és négyzetes tengelyű motor (93196654, 1618396). Az egyik zárójeles szám talán a GM, a másik az Opel-féle típusszám. Az elég fura, hogyha a képen lévő Bosch is X tengelyű meg a Delphi is és mégse passzol. Nem maradt benne vagy esett ki valami a zsalu tengelyéből vagy maradt a régi motor tengelyén, amit esetleg át lehetne rakni az újra? Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra 1 Elküldve Április28, 2017 Megoszt Elküldve Április28, 2017 4 órája, KMilán írta: Megragasztottam, visszatettem a tükröt. Remélem úgy is marad. A fűtést is kipróbáltam, szerencsére működik. A vezető oldalin sütni is lehetne, annyira felmelegszik a teljes tükörlap. Az anyós oldali viszont nem. Annak csak a belső fele melegszik és nem is annyira. Bár az is igaz, hogy a jobb oldalán nem is láttam fűtőszálat a tükörnek. Nem hiszem, hogy a ragasztás miatt nem melegedne, mert magába a tükör lapba van a fűtőszál. A tükör lapon nincs fűtő száll csak az ABS műanyagban van ami a bal sarkában van csík a tér választó.Mert ha fény felé rakod simán átlátszó.Itt gondolom nálad a lap elvált az ABS műanyagtól azért nem fűt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Május10, 2017 Megoszt Elküldve Május10, 2017 Sziasztok! Bátorkodom itt zavarni, hátha van valakinek F Astrás tapasztalata korábbról! Első elektromos ablakemelő az megegyező lehet a 3 és 5 ajtósnál? Eddig van egy igen és nem válaszom, így nehéz dönteni! :D Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
peacetrang Elküldve Május10, 2017 Megoszt Elküldve Május10, 2017 3 órája, Stofl írta: Sziasztok! Bátorkodom itt zavarni, hátha van valakinek F Astrás tapasztalata korábbról! Első elektromos ablakemelő az megegyező lehet a 3 és 5 ajtósnál? Eddig van egy igen és nem válaszom, így nehéz dönteni! :D Köszönöm! Szia! Nem egyezik, a 3 ajtósé nagyobb. A kombi és a 4-5 ajtós viszont ugyanaz. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Május10, 2017 Megoszt Elküldve Május10, 2017 6 órája, peacetrang írta: Szia! Nem egyezik, a 3 ajtósé nagyobb. A kombi és a 4-5 ajtós viszont ugyanaz. Köszönöm szépen! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Május10, 2017 Megoszt Elküldve Május10, 2017 http://www.vezess.hu/vezetunk/2017/05/10/x-jel-mutatja-hogy-beteg-mod-szerelmes-vagy-a-kocsidba/ 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sanyika35 Elküldve Május10, 2017 Megoszt Elküldve Május10, 2017 Sziasztok! Z14XEP kombim van. Az autó kb 8 hónapja nem volt beinditva. Van valami amire oda kell figyelni mielőtt beinditom? Érdemes esetleg átforgatni előtte? Olajcsere indítás előtt vagy után? A válaszokat előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
peacetrang Elküldve Május10, 2017 Megoszt Elküldve Május10, 2017 3 órája, Stofl írta: Köszönöm szépen! Szívesen Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cs. Zoltán Elküldve Május10, 2017 Megoszt Elküldve Május10, 2017 3 órája, Janó32 írta: http://www.vezess.hu/vezetunk/2017/05/10/x-jel-mutatja-hogy-beteg-mod-szerelmes-vagy-a-kocsidba/ A vége nagyon drámai. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Krajcso Elküldve Május11, 2017 Megoszt Elküldve Május11, 2017 17 órája, Sanyika35 írta: Sziasztok! Z14XEP kombim van. Az autó kb 8 hónapja nem volt beinditva. Van valami amire oda kell figyelni mielőtt beinditom? Érdemes esetleg átforgatni előtte? Olajcsere indítás előtt vagy után? A válaszokat előre is köszönöm! Motorikusan nem szabad, hogy baja legyen a 8 hónap állás miatt, inkább arra érdemes figyelni, hogy az első pár fékezéskor ne érjen meglepetés, hirtelen fékhatásra számíts, főleg ha kültéren állt az autó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
koopal Elküldve Május11, 2017 Megoszt Elküldve Május11, 2017 20 órája, Sanyika35 írta: Olajcsere indítás előtt vagy után? Meleg motornál ajánlott, úgyhogy utána. Link to comment Megosztás: More sharing options...
cac Elküldve Május11, 2017 Megoszt Elküldve Május11, 2017 Szépjóestét az Uraknak! Két gyors kérdésem lenne, smivel egyik sem egetverő dolog, nem akartam a műszaki problémás totyikba írni. 1. Egyik állásából (tán bal) nem ugrik automatikusan vissza az irányjelző szarv. Mennyire könnyű ezt orvosolni? Megszoktam már, de ha egy hétvégi barkáccsal orvosolható, akkor nekiállok valamelyik nap. 2. Kicseréltem a Caravan 5. ajtaját. Egyedül a hátsó ablaktörlő spriclijét nem tudtam bekötni. Az ajtón a fém rész alatt van valahová bekötve. A kocsiban meg azt hittem, hogy a jobb oldali, nyitható kis ajtó mögött lesz a csatlakozás, de nem. Hogy érdemes, egyszerűbb bekötni? Köszi előre is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Május12, 2017 Megoszt Elküldve Május12, 2017 9 órája, cac írta: Szépjóestét az Uraknak! Két gyors kérdésem lenne, smivel egyik sem egetverő dolog, nem akartam a műszaki problémás totyikba írni. 1. Egyik állásából (tán bal) nem ugrik automatikusan vissza az irányjelző szarv. Mennyire könnyű ezt orvosolni? Megszoktam már, de ha egy hétvégi barkáccsal orvosolható, akkor nekiállok valamelyik nap. 2. Kicseréltem a Caravan 5. ajtaját. Egyedül a hátsó ablaktörlő spriclijét nem tudtam bekötni. Az ajtón a fém rész alatt van valahová bekötve. A kocsiban meg azt hittem, hogy a jobb oldali, nyitható kis ajtó mögött lesz a csatlakozás, de nem. Hogy érdemes, egyszerűbb bekötni? Köszi előre is! 1. Nagy valószínüséggel a kis nyelv van letörve lóra amit középen van, linkelek egy képet, nem G irányjelző de az elv ugyan az : Hogy javítható e passz, még nem szedtem szét ilyet. 2. Szerintem az ablakmosó vezetéke a tetőkárpit alatt lesz, és ott fut végig előre. Múltkor valaki linketl képet a vezeték utvonaláról, lehet ha megtúrod kicsit a fórumot megtalálod. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts