zotya975 Elküldve Április6, 2017 Megoszt Elküldve Április6, 2017 38 perce, Geopake írta: Reális ár egy kőfelverődés javítására 8 ezer forint? Kaptam reggel egy kavicsot.ennyiért csinálta meg egy tesco parkolós javító. Szélvédő? 4-8 ért csinálják a sérüléstől függően. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Isti70 Elküldve Április7, 2017 Megoszt Elküldve Április7, 2017 10 órája, Geopake írta: Reális ár egy kőfelverődés javítására 8 ezer forint? Kaptam reggel egy kavicsot.ennyiért csinálta meg egy tesco parkolós javító. Nekem Carglass-nál 16 ezerért csinálták meg 1 hónapja. Olyan jól sikerült, hogy alig találom meg hol volt. Szerencsére a casco-m fedezte. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Április7, 2017 Megoszt Elküldve Április7, 2017 Akkor nem nagyon vágtak át.Első szélvédőn volt egy kagylós sérülés.Természetesen az orrom előtt Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hegyi Elküldve Április8, 2017 Megoszt Elküldve Április8, 2017 Sziasztok. Keresek h7 es izzó foglalatot, és a kupakokat a lámpa hátuljára. Esetleg ha lenne valakinek megvásárolnám. Köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Április8, 2017 Megoszt Elküldve Április8, 2017 1 óra, Hegyi írta: Sziasztok. Keresek h7 es izzó foglalatot, és a kupakokat a lámpa hátuljára. Esetleg ha lenne valakinek megvásárolnám. Köszönöm. Foglalat kapható de a többi max egy másik bontott lámpáról esélyes... https://cromax.hu/karosszeria/vilagitas_lampa/elso_fenyszoro_alkatreszei/tompitott_izzo_foglalat_opel_astra_g_36342 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hegyi Elküldve Április8, 2017 Megoszt Elküldve Április8, 2017 1 órával ezelőtt, Janó32 írta: Foglalat kapható de a többi max egy másik bontott lámpáról esélyes... https://cromax.hu/karosszeria/vilagitas_lampa/elso_fenyszoro_alkatreszei/tompitott_izzo_foglalat_opel_astra_g_36342 Köszönöm! Én botor az elektromos rendszernél kerestem :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
peacetrang Elküldve Április8, 2017 Megoszt Elküldve Április8, 2017 Főtengely szimmeringből milyet ajánlanátok? A "gyári" elfingotta magát elég gyorsan, úgyhogy még egyszer nem veszem meg bele..az első, nem a váltó felőli kell és lehetőleg ne 1-2 évet bírjon ki, mint ez. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Április10, 2017 Megoszt Elküldve Április10, 2017 Srácok, van valaki aki jártas motorkerékpár szerelésben ( 600 ccm Yamaha FZS 600)? Lenne pár kérdésem! Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Április13, 2017 Megoszt Elküldve Április13, 2017 Sziasztok! Ez az idő is eljött. A mai napon elvitték szeretett G Astrámat, remélem legalább fele olyan jó kezekben lesz, mint nálam volt. Szeretném megköszönni mindenkinek az elmúlt bő 6 évet! Nagyon jó társaság volt/van itt, sajnos voltak akik már korábban lemorzsolódtak különböző okok miatt, de lényeg, hogy kapcsolatban voltam velük. A rengeteg tanács, ötlet, okosság mellett, talán mondhatom, hogy barátságot is találtam a fórumnak köszönhetően. Ha a technikánál maradok, akkor a fórumnak köszönhetem az insignia spricniket, tanítható ablaktörlőt, térkép olvasós beltér lámpát, világítós napellenzőket, OBD-s okosságokat, gyári vonóhorog visszajelzőt, hátsó dobfékről tárcsára átalakítást, tempomatot, kitudja még mit..... Talán én is hasznos és aktív tagja voltam egy időben a fórumnak, a weblapomat is sokan szerették, hozzájárultak a fejlesztéséhez. Mára az idő hiányára való tekintettel, és bizonyos hígulások miatt már nem vagyok aktív fórumozó, néha a H-n feltűnök, de az már nem olyan mint itt volt! Külön szeretném kiemelni gezoli, DarthVödör, Zozor és nem, nem bírom kihagyni.....nem, nem tudom még itt van-e, mantec személyét! :D Sokszor eszembe jut még a netet böngészve. Köszi! A G Astrának köszönhetem, hogy megtudtam, milyen egy szuper autó, hibátlan, hűséges társ, ami sohasem hagy cserben, és szerethető a végtelenségig. Biztos nagy szerencsém is volt, hogy használtan ilyet fogtam ki, de a végeredmény ez lett. Ha kombi lett volna és 1.4-nél nagyobb motor benne, még sokáig nem gondolkodtam volna a cserében. 6 év alatt a következő meghibásodásaim voltak: Akkumulátor csere (ezt nem mondanám hibának), klíma tekercs és tömszelence, egr hiba leprogramozással megoldva, index relé. Néhány izzó kiégésem volt, a többi ráköltés csak a tervezett cserék és extrásítás volt. Viszont a G Astra miatt azt hittem, hogy egy Opel csak jó lehet, ezért kicsit az utód H-n, finoman szólva meglepődtem. Elérkezett az izgalmas autós lét, a minden napi hibakód vadászat, az anomália megfejtés, és a nagyságrenddel magasabb alkatrész árak szemlélése. Lassan megtanulom, milyen amikor a költségvetésbe be kell tervezni az autóra fordítadó tételeket, és számolni a váratlannal. Nesze neked luxus autó. :D Tehát további minden jót mindenkinek, jó egészséget! Segítsétek egymást önzetlenül mint eddig! Sok örömteli és baleset mentes autózást kívánok! Üdv.: Stofl 11 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Április13, 2017 Megoszt Elküldve Április13, 2017 1 órával ezelőtt, Stofl írta: Sziasztok! Ez az idő is eljött. A mai napon elvitték szeretett G Astrámat, remélem legalább fele olyan jó kezekben lesz, mint nálam volt. Szeretném megköszönni mindenkinek az elmúlt bő 6 évet! Nagyon jó társaság volt/van itt, sajnos voltak akik már korábban lemorzsolódtak különböző okok miatt, de lényeg, hogy kapcsolatban voltam velük. A rengeteg tanács, ötlet, okosság mellett, talán mondhatom, hogy barátságot is találtam a fórumnak köszönhetően. Ha a technikánál maradok, akkor a fórumnak köszönhetem az insignia spricniket, tanítható ablaktörlőt, térkép olvasós beltér lámpát, világítós napellenzőket, OBD-s okosságokat, gyári vonóhorog visszajelzőt, hátsó dobfékről tárcsára átalakítást, tempomatot, kitudja még mit..... Talán én is hasznos és aktív tagja voltam egy időben a fórumnak, a weblapomat is sokan szerették, hozzájárultak a fejlesztéséhez. Mára az idő hiányára való tekintettel, és bizonyos hígulások miatt már nem vagyok aktív fórumozó, néha a H-n feltűnök, de az már nem olyan mint itt volt! Külön szeretném kiemelni gezoli, DarthVödör, Zozor és nem, nem bírom kihagyni.....nem, nem tudom még itt van-e, mantec személyét! :D Sokszor eszembe jut még a netet böngészve. Köszi! A G Astrának köszönhetem, hogy megtudtam, milyen egy szuper autó, hibátlan, hűséges társ, ami sohasem hagy cserben, és szerethető a végtelenségig. Biztos nagy szerencsém is volt, hogy használtan ilyet fogtam ki, de a végeredmény ez lett. Ha kombi lett volna és 1.4-nél nagyobb motor benne, még sokáig nem gondolkodtam volna a cserében. 6 év alatt a következő meghibásodásaim voltak: Akkumulátor csere (ezt nem mondanám hibának), klíma tekercs és tömszelence, egr hiba leprogramozással megoldva, index relé. Néhány izzó kiégésem volt, a többi ráköltés csak a tervezett cserék és extrásítás volt. Viszont a G Astra miatt azt hittem, hogy egy Opel csak jó lehet, ezért kicsit az utód H-n, finoman szólva meglepődtem. Elérkezett az izgalmas autós lét, a minden napi hibakód vadászat, az anomália megfejtés, és a nagyságrenddel magasabb alkatrész árak szemlélése. Lassan megtanulom, milyen amikor a költségvetésbe be kell tervezni az autóra fordítadó tételeket, és számolni a váratlannal. Nesze neked luxus autó. :D Tehát további minden jót mindenkinek, jó egészséget! Segítsétek egymást önzetlenül mint eddig! Sok örömteli és baleset mentes autózást kívánok! Üdv.: Stofl Csak egy rövidke kérdésem lenne. Honlapot megtartod még? Vagy lementsük a tartalmát? Sok minden fent van ami nem szoktam lementeni, viszont biztos hogy megszoktam nézni mert mindent nem tartok fejben! Amúgy pedig köszönjük munkádat, majd néha nézz azért be! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Április13, 2017 Megoszt Elküldve Április13, 2017 19 perce, kobraCode írta: Csak egy rövidke kérdésem lenne. Honlapot megtartod még? Vagy lementsük a tartalmát? Sok minden fent van ami nem szoktam lementeni, viszont biztos hogy megszoktam nézni mert mindent nem tartok fejben! Amúgy pedig köszönjük munkádat, majd néha nézz azért be! Koszi! Honlapot nem bantom. A google-n mulik, hogy mi lesz vele! 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
peacetrang Elküldve Április15, 2017 Megoszt Elküldve Április15, 2017 On 2017. 04. 13. at 20:24, Stofl írta: Koszi! Honlapot nem bantom. A google-n mulik, hogy mi lesz vele! Az új tulaj hátha ide téved és kicsit bekattan ő is sok sikert az új autóhoz, aztán néha less még be ide! Köszönjük az oldalt, én is rátévedtem már párszor Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Április16, 2017 Megoszt Elküldve Április16, 2017 21 órája, peacetrang írta: Az új tulaj hátha ide téved és kicsit bekattan ő is sok sikert az új autóhoz, aztán néha less még be ide! Köszönjük az oldalt, én is rátévedtem már párszor Szia! Sajnos nem hiszem. Koszi! A siker ramferne! :D Annyit javasolnek mindenkinek, igy nehany honap tavlatabol, hogy a G-tol csak nyomos indokkal valjon meg. Csak azert mert miert ne alapon ne csereljetek autot! 5 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Április21, 2017 Megoszt Elküldve Április21, 2017 (edited) Sziasztok,újra itt,hosszú idő után! Átraktam a műszaki problémákba ,oda passzol inkább a bejegyzés! :) Módosítva Április21, 2017 : Korzika Link to comment Megosztás: More sharing options...
ginola Elküldve Április22, 2017 Megoszt Elküldve Április22, 2017 Ti látjátok értelmét egy gyárilag nem bőrkormány bebőrözését? ha igen, Fehérváron kit ajánlanátok? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Április23, 2017 Megoszt Elküldve Április23, 2017 22 órája, ginola írta: Ti látjátok értelmét egy gyárilag nem bőrkormány bebőrözését? ha igen, Fehérváron kit ajánlanátok? Komfortosabb lesz a fogása, jobb lesz a megjelenése a kormánynak, ráadásul az utólag bőrözött jobb minőségű alapanyagokkal dolgozik mint a gyári. Pepita Carpit (ha még ebben a formában létezik, de a srácról tudom h mai napig dolgozik), nem olcsó (hanem drága), ellenben első osztályú. http://www.vezess.hu/magazin/2016/07/11/kormanyborozes-kormanybor-ujrahuzas/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
OpelAtti Elküldve Április24, 2017 Megoszt Elküldve Április24, 2017 Ezt én csináltam magamnak, nem profi munka, de nekem megfelel. Úgy rendeltem a bőrcsíkot ami méretre készült, és előre ki volt lyukasztva, adtak hozzá fonalat is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
PorcioNorbi Elküldve Április24, 2017 Megoszt Elküldve Április24, 2017 3 órája, OpelAtti írta: Ezt én csináltam magamnak, nem profi munka, de nekem megfelel. Úgy rendeltem a bőrcsíkot ami méretre készült, és előre ki volt lyukasztva, adtak hozzá fonalat is. Én nem tudom megnézni a képeket nagyban. Most gondolkodom én is rajta, hogy rendeljek rá előre kivágottat vagy vigyem el kárpitoshoz Link to comment Megosztás: More sharing options...
KMilán Elküldve Április24, 2017 Megoszt Elküldve Április24, 2017 Üdv! Ma lettem rá figyelmes, hogy a jobb oldali tükör menet közben beremeg. Megnéztem, és látni, hogy nincs jól a helyén. Kézzel simán lehet mozgatni. Ahogy nézem a tükör ragasztása enged el. Be lehet nyúlni a lap és a műanyag hátlapja közé. Ezt vissza lehetne ragasztani valahogy? Hogyan lehetne kiszedni a tükörlapot, törés nélkül? Köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Április24, 2017 Megoszt Elküldve Április24, 2017 25 perce, KMilán írta: Üdv! Ma lettem rá figyelmes, hogy a jobb oldali tükör menet közben beremeg. Megnéztem, és látni, hogy nincs jól a helyén. Kézzel simán lehet mozgatni. Ahogy nézem a tükör ragasztása enged el. Be lehet nyúlni a lap és a műanyag hátlapja közé. Ezt vissza lehetne ragasztani valahogy? Hogyan lehetne kiszedni a tükörlapot, törés nélkül? Köszönöm. Nekem tavaly tavasszal volt hasonló. Nyomtam mögé egy kis ragasztót több helyen összenyomtam, rátettem kicsit a fűtést és azóta stabil... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Április24, 2017 Megoszt Elküldve Április24, 2017 32 perce, KMilán írta: Üdv! Ma lettem rá figyelmes, hogy a jobb oldali tükör menet közben beremeg. Megnéztem, és látni, hogy nincs jól a helyén. Kézzel simán lehet mozgatni. Ahogy nézem a tükör ragasztása enged el. Be lehet nyúlni a lap és a műanyag hátlapja közé. Ezt vissza lehetne ragasztani valahogy? Hogyan lehetne kiszedni a tükörlapot, törés nélkül? Köszönöm. Cseréld a tükörlapot. Nincs olyan ragasztó amivel értelmesen vissza lehet ragasztani. Teszteltem pár ragasztót, tudom. A tükörlap úgy pattanik ki a helyéről, két kis bütyök akad bele a mozgató motorokba, teljesen be kell nyomni a kocsi felé és azt hiszem lefelé, akkor a felső sarkánál megtudod fogni. Kiszedéskor lehet el fog törni. De mondom egy új tükörlapot tegyél bele 1500-2000Ft körül van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Április24, 2017 Megoszt Elküldve Április24, 2017 1 órával ezelőtt, KMilán írta: Üdv! Ma lettem rá figyelmes, hogy a jobb oldali tükör menet közben beremeg. Megnéztem, és látni, hogy nincs jól a helyén. Kézzel simán lehet mozgatni. Ahogy nézem a tükör ragasztása enged el. Be lehet nyúlni a lap és a műanyag hátlapja közé. Ezt vissza lehetne ragasztani valahogy? Hogyan lehetne kiszedni a tükörlapot, törés nélkül? Köszönöm. Nekem is remegett.Leszedtem a tükröt a műanyag hátlapról.Tettem rá 2 oldalas ragasztószalagot.Áll mint Katiban a gyerek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Április25, 2017 Megoszt Elküldve Április25, 2017 8 órája, Geopake írta: Nekem is remegett.Leszedtem a tükröt a műanyag hátlapról.Tettem rá 2 oldalas ragasztószalagot.Áll mint Katiban a gyerek. A kétoldalas ragasztóval csak 1-2 hónapig volt jó. Na meg persze felejsd el a tükörfűtést. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Április25, 2017 Megoszt Elküldve Április25, 2017 Sziasztok! Újabb szomorú bejelentkezés, bár némi öröm is társul egy új autó vásárlásához. A család 3 G Astrájából, már csak egy maradt. Az egyetlen újonnan vásárolt, egyben legfiatalabb (2005) autó is új gazdára talált a tegnapi napon, szüleim megváltak tőle. Optimista vagyok az új tulajt illetően, szerintem jó kezekben lesz, és még fogom sokat látni, az biztos. 2005-ben engem ért a megtiszteltetés édesapám által, hogy kiállhattam a szalonból az új autóval, és hazáig vezethettem. Ezzel az autóval "nőttem bele a vezetésbe", és 6 évnyi hajtás után döntöttem el, hogy én is beruházok egy G-re, persze nem újra. De azt a sztorit már ismeritek. 12 év és 116e megtett km eseményei, meghibásodásai: 1 db akkumulátor meghibásodás (gyári meghalt 7-8 éves korában), 1 klímatöltés 9 éves korban, és 1 pár kutyacsont csere 2-3 éve kb. Ezen kívül volt néhány izzó kiégés. Ezzel végére is értem a sornak. Kíváncsian várom, hogy lesz-e autó, ami ezt megközelíti! :D Érdekes módon, még a fékbetétek is az eredetiek az autón. És még nem csere érett. Rozsda pötty sehol sincs, egy olaj pöttyöt sem ejtett soha. Hibátlan...hm.... Persze falusi, kisvárosi autóként nagy előnyel indultunk! Ő az: És egy kis ízelítő, hogy mi a helyzet a H-val: 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Krajcso Elküldve Április25, 2017 Megoszt Elküldve Április25, 2017 8 órája, kobraCode írta: A kétoldalas ragasztóval csak 1-2 hónapig volt jó. Na meg persze felejsd el a tükörfűtést. Nekem is elengedte magát a jobb oldali, leszedtem a lapot és telibe ragasztottam TESA kétoldalas általános ragasztóval. Sima vékony fehér színű ragasztószalag, sárga hordozón. 3 éve van fenn így. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts