Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
38 perce, Geopake írta:

Reális ár egy kőfelverődés javítására 8 ezer forint? Kaptam reggel egy kavicsot.ennyiért csinálta meg egy tesco parkolós javító.

Szélvédő? 4-8 ért csinálják a sérüléstől függően.

Elküldve
10 órája, Geopake írta:

Reális ár egy kőfelverődés javítására 8 ezer forint? Kaptam reggel egy kavicsot.ennyiért csinálta meg egy tesco parkolós javító.

Nekem Carglass-nál 16 ezerért csinálták meg 1 hónapja. Olyan jól sikerült, hogy alig találom meg hol volt. Szerencsére a casco-m fedezte.

Elküldve

Sziasztok. 

Keresek h7 es izzó foglalatot, és a kupakokat a lámpa hátuljára. Esetleg ha lenne valakinek megvásárolnám. 

Köszönöm.

Elküldve

Főtengely szimmeringből milyet ajánlanátok? A "gyári" elfingotta magát elég gyorsan, úgyhogy még egyszer nem veszem meg bele..az első, nem a váltó felőli kell és lehetőleg ne 1-2 évet bírjon ki, mint ez.:angry:

Elküldve

Sziasztok!

Ez az idő is eljött. A mai napon elvitték szeretett G Astrámat, remélem legalább fele olyan jó kezekben lesz, mint nálam volt.

Szeretném megköszönni mindenkinek az elmúlt bő 6 évet! Nagyon jó társaság volt/van itt, sajnos voltak akik már korábban lemorzsolódtak különböző okok miatt, de lényeg, hogy kapcsolatban voltam velük.
A rengeteg tanács, ötlet, okosság mellett, talán mondhatom, hogy barátságot is találtam a fórumnak köszönhetően. Ha a technikánál maradok, akkor a fórumnak köszönhetem az insignia spricniket, tanítható ablaktörlőt, térkép olvasós beltér lámpát, világítós napellenzőket, OBD-s okosságokat, gyári vonóhorog visszajelzőt, hátsó dobfékről tárcsára átalakítást, tempomatot, kitudja még mit..... Talán én is hasznos és aktív tagja voltam egy időben a fórumnak, a weblapomat is sokan szerették, hozzájárultak a fejlesztéséhez.
Mára az idő hiányára való tekintettel, és bizonyos hígulások miatt már nem vagyok aktív fórumozó, néha a H-n feltűnök, de az már nem olyan mint itt volt!
Külön szeretném kiemelni gezoli, DarthVödör, Zozor és nem, nem bírom kihagyni.....nem, nem tudom még itt van-e, mantec személyét! :D Sokszor eszembe jut még a netet böngészve.  Köszi!
A G Astrának köszönhetem, hogy megtudtam, milyen egy szuper autó, hibátlan, hűséges társ, ami sohasem hagy cserben, és szerethető a végtelenségig. Biztos nagy szerencsém is volt, hogy használtan ilyet fogtam ki, de a végeredmény ez lett. Ha kombi lett volna és 1.4-nél nagyobb motor benne, még sokáig nem gondolkodtam volna a cserében. 6 év alatt a következő meghibásodásaim voltak: Akkumulátor csere (ezt nem mondanám hibának), klíma tekercs és tömszelence, egr hiba leprogramozással megoldva, index relé.
Néhány izzó kiégésem volt, a többi ráköltés csak a tervezett cserék és extrásítás volt.

DSCF8852.md.jpg

Viszont a G Astra miatt azt hittem, hogy egy Opel csak jó lehet, ezért kicsit az utód H-n, finoman szólva meglepődtem. Elérkezett az izgalmas autós lét, a minden napi hibakód vadászat, az anomália megfejtés, és a nagyságrenddel magasabb alkatrész árak szemlélése. Lassan megtanulom, milyen amikor a költségvetésbe be kell tervezni az autóra fordítadó tételeket, és számolni a váratlannal. Nesze neked luxus autó. :D

Tehát további minden jót mindenkinek, jó egészséget! Segítsétek egymást önzetlenül mint eddig! Sok örömteli és baleset mentes autózást kívánok!

Üdv.: Stofl

  • Like 11
Elküldve
1 órával ezelőtt, Stofl írta:

Sziasztok!

Ez az idő is eljött. A mai napon elvitték szeretett G Astrámat, remélem legalább fele olyan jó kezekben lesz, mint nálam volt.

Szeretném megköszönni mindenkinek az elmúlt bő 6 évet! Nagyon jó társaság volt/van itt, sajnos voltak akik már korábban lemorzsolódtak különböző okok miatt, de lényeg, hogy kapcsolatban voltam velük.
A rengeteg tanács, ötlet, okosság mellett, talán mondhatom, hogy barátságot is találtam a fórumnak köszönhetően. Ha a technikánál maradok, akkor a fórumnak köszönhetem az insignia spricniket, tanítható ablaktörlőt, térkép olvasós beltér lámpát, világítós napellenzőket, OBD-s okosságokat, gyári vonóhorog visszajelzőt, hátsó dobfékről tárcsára átalakítást, tempomatot, kitudja még mit..... Talán én is hasznos és aktív tagja voltam egy időben a fórumnak, a weblapomat is sokan szerették, hozzájárultak a fejlesztéséhez.
Mára az idő hiányára való tekintettel, és bizonyos hígulások miatt már nem vagyok aktív fórumozó, néha a H-n feltűnök, de az már nem olyan mint itt volt!
Külön szeretném kiemelni gezoli, DarthVödör, Zozor és nem, nem bírom kihagyni.....nem, nem tudom még itt van-e, mantec személyét! :D Sokszor eszembe jut még a netet böngészve.  Köszi!
A G Astrának köszönhetem, hogy megtudtam, milyen egy szuper autó, hibátlan, hűséges társ, ami sohasem hagy cserben, és szerethető a végtelenségig. Biztos nagy szerencsém is volt, hogy használtan ilyet fogtam ki, de a végeredmény ez lett. Ha kombi lett volna és 1.4-nél nagyobb motor benne, még sokáig nem gondolkodtam volna a cserében. 6 év alatt a következő meghibásodásaim voltak: Akkumulátor csere (ezt nem mondanám hibának), klíma tekercs és tömszelence, egr hiba leprogramozással megoldva, index relé.
Néhány izzó kiégésem volt, a többi ráköltés csak a tervezett cserék és extrásítás volt.

Viszont a G Astra miatt azt hittem, hogy egy Opel csak jó lehet, ezért kicsit az utód H-n, finoman szólva meglepődtem. Elérkezett az izgalmas autós lét, a minden napi hibakód vadászat, az anomália megfejtés, és a nagyságrenddel magasabb alkatrész árak szemlélése. Lassan megtanulom, milyen amikor a költségvetésbe be kell tervezni az autóra fordítadó tételeket, és számolni a váratlannal. Nesze neked luxus autó. :D

Tehát további minden jót mindenkinek, jó egészséget! Segítsétek egymást önzetlenül mint eddig! Sok örömteli és baleset mentes autózást kívánok!

Üdv.: Stofl

Csak egy rövidke kérdésem lenne. Honlapot megtartod még? Vagy lementsük a tartalmát? Sok minden fent van ami nem szoktam lementeni, viszont biztos hogy megszoktam nézni mert mindent nem tartok fejben!

Amúgy pedig köszönjük munkádat, majd néha nézz azért be!

Elküldve
19 perce, kobraCode írta:

Csak egy rövidke kérdésem lenne. Honlapot megtartod még? Vagy lementsük a tartalmát? Sok minden fent van ami nem szoktam lementeni, viszont biztos hogy megszoktam nézni mert mindent nem tartok fejben!

Amúgy pedig köszönjük munkádat, majd néha nézz azért be!

:) Koszi! Honlapot nem bantom. A google-n mulik, hogy mi lesz vele!

  • Like 2
Elküldve
On 2017. 04. 13. at 20:24, Stofl írta:

:) Koszi! Honlapot nem bantom. A google-n mulik, hogy mi lesz vele!

Az új tulaj hátha ide téved és kicsit bekattan ő is :-) sok sikert az új autóhoz, aztán néha less még be ide! Köszönjük az oldalt, én is rátévedtem már párszor :) 

Elküldve
21 órája, peacetrang írta:

Az új tulaj hátha ide téved és kicsit bekattan ő is :-) sok sikert az új autóhoz, aztán néha less még be ide! Köszönjük az oldalt, én is rátévedtem már párszor :) 

Szia! Sajnos nem hiszem. Koszi! A siker ramferne! :D 

Annyit javasolnek mindenkinek, igy nehany honap tavlatabol, hogy a G-tol csak nyomos indokkal valjon meg. Csak azert mert miert ne alapon ne csereljetek autot! :)

  • Like 5
Elküldve (edited)

Sziasztok,újra itt,hosszú idő után!  :)

Átraktam a műszaki problémákba ,oda passzol inkább a bejegyzés!  :)

Módosítva : Korzika
Elküldve
22 órája, ginola írta:

Ti látjátok értelmét egy gyárilag nem bőrkormány bebőrözését?

ha igen, Fehérváron kit ajánlanátok?

Komfortosabb lesz a fogása, jobb lesz a megjelenése a kormánynak, ráadásul az utólag bőrözött jobb minőségű alapanyagokkal dolgozik mint a gyári. Pepita Carpit (ha még ebben a formában létezik, de a srácról tudom h mai napig dolgozik), nem olcsó (hanem drága), ellenben első osztályú. http://www.vezess.hu/magazin/2016/07/11/kormanyborozes-kormanybor-ujrahuzas/

 

Elküldve

585korm_nyb_337_r_z_s_7_r_tn.jpg

141korm_nyb_337_r_z_s_5_r_tn.jpg

237korm_nyb_337_r_z_s_4_r_tn.jpg

Ezt én csináltam magamnak, nem profi munka, de nekem megfelel.

Úgy rendeltem a bőrcsíkot ami méretre készült, és előre ki volt lyukasztva, adtak hozzá fonalat is.

 

Elküldve
3 órája, OpelAtti írta:

Ezt én csináltam magamnak, nem profi munka, de nekem megfelel.

Úgy rendeltem a bőrcsíkot ami méretre készült, és előre ki volt lyukasztva, adtak hozzá fonalat is.

 

Én nem tudom megnézni a képeket nagyban. Most gondolkodom én is rajta, hogy rendeljek rá előre kivágottat vagy vigyem el kárpitoshoz :) 

Elküldve

Üdv!

Ma lettem rá figyelmes, hogy a jobb oldali tükör menet közben beremeg. Megnéztem, és látni, hogy nincs jól a helyén. Kézzel simán lehet mozgatni.

Ahogy nézem a tükör ragasztása enged el. Be lehet nyúlni a lap és a műanyag hátlapja közé. Ezt vissza lehetne ragasztani valahogy?

Hogyan lehetne kiszedni a tükörlapot, törés nélkül? Köszönöm.

Elküldve
25 perce, KMilán írta:

Üdv!

Ma lettem rá figyelmes, hogy a jobb oldali tükör menet közben beremeg. Megnéztem, és látni, hogy nincs jól a helyén. Kézzel simán lehet mozgatni.

Ahogy nézem a tükör ragasztása enged el. Be lehet nyúlni a lap és a műanyag hátlapja közé. Ezt vissza lehetne ragasztani valahogy?

Hogyan lehetne kiszedni a tükörlapot, törés nélkül? Köszönöm.

Nekem tavaly tavasszal volt hasonló. Nyomtam mögé egy kis ragasztót több helyen összenyomtam, rátettem kicsit a fűtést és azóta stabil...

Elküldve
32 perce, KMilán írta:

Üdv!

Ma lettem rá figyelmes, hogy a jobb oldali tükör menet közben beremeg. Megnéztem, és látni, hogy nincs jól a helyén. Kézzel simán lehet mozgatni.

Ahogy nézem a tükör ragasztása enged el. Be lehet nyúlni a lap és a műanyag hátlapja közé. Ezt vissza lehetne ragasztani valahogy?

Hogyan lehetne kiszedni a tükörlapot, törés nélkül? Köszönöm.

Cseréld a tükörlapot. Nincs olyan ragasztó amivel értelmesen vissza lehet ragasztani. Teszteltem pár ragasztót, tudom. A tükörlap úgy pattanik ki a helyéről, két kis bütyök akad bele a mozgató motorokba, teljesen be kell nyomni a kocsi felé és azt hiszem lefelé, akkor a felső sarkánál megtudod fogni. Kiszedéskor lehet el fog törni. De mondom egy új tükörlapot tegyél bele 1500-2000Ft körül van.

Elküldve
1 órával ezelőtt, KMilán írta:

Üdv!

Ma lettem rá figyelmes, hogy a jobb oldali tükör menet közben beremeg. Megnéztem, és látni, hogy nincs jól a helyén. Kézzel simán lehet mozgatni.

Ahogy nézem a tükör ragasztása enged el. Be lehet nyúlni a lap és a műanyag hátlapja közé. Ezt vissza lehetne ragasztani valahogy?

Hogyan lehetne kiszedni a tükörlapot, törés nélkül? Köszönöm.

Nekem is remegett.Leszedtem a tükröt a műanyag hátlapról.Tettem rá 2 oldalas ragasztószalagot.Áll mint Katiban a gyerek.

Elküldve
8 órája, Geopake írta:

Nekem is remegett.Leszedtem a tükröt a műanyag hátlapról.Tettem rá 2 oldalas ragasztószalagot.Áll mint Katiban a gyerek.

A kétoldalas ragasztóval csak 1-2 hónapig volt jó. Na meg persze felejsd el a tükörfűtést.

Elküldve

Sziasztok! Újabb szomorú bejelentkezés, bár némi öröm is társul egy új autó vásárlásához. A család 3 G Astrájából, már csak egy maradt.
Az egyetlen újonnan vásárolt, egyben legfiatalabb (2005) autó is új gazdára talált a tegnapi napon, szüleim megváltak tőle. Optimista vagyok az új tulajt illetően, szerintem jó kezekben lesz, és még fogom sokat látni, az biztos. 2005-ben engem ért a megtiszteltetés édesapám által, hogy kiállhattam a szalonból az új autóval, és hazáig vezethettem.
Ezzel az autóval "nőttem bele a vezetésbe", és 6 évnyi hajtás után döntöttem el, hogy én is beruházok egy G-re, persze nem újra. De azt a sztorit már ismeritek.
12 év és 116e megtett km eseményei, meghibásodásai:
1 db akkumulátor meghibásodás (gyári meghalt 7-8 éves korában), 1 klímatöltés 9 éves korban, és 1 pár kutyacsont csere 2-3 éve kb. 
Ezen kívül volt néhány izzó kiégés. Ezzel végére is értem a sornak. Kíváncsian várom, hogy lesz-e autó, ami ezt megközelíti! :D
Érdekes módon, még a fékbetétek is az eredetiek az autón. És még nem csere érett. Rozsda pötty sehol sincs, egy olaj pöttyöt sem ejtett soha. Hibátlan...hm....
Persze falusi, kisvárosi autóként nagy előnyel indultunk!

Ő az:
20170424_115809.md.jpg

És egy kis ízelítő, hogy mi a helyzet a H-val: :angry:

20170420_131421.md.jpg

  • Like 1
Elküldve
8 órája, kobraCode írta:

A kétoldalas ragasztóval csak 1-2 hónapig volt jó. Na meg persze felejsd el a tükörfűtést.

Nekem is elengedte magát a jobb oldali, leszedtem a lapot és telibe ragasztottam TESA kétoldalas általános ragasztóval. Sima vékony fehér színű ragasztószalag, sárga hordozón. 3 éve van fenn így.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.