L.Fazakas Elküldve Március28, 2017 Megoszt Elküldve Március28, 2017 On 2017. 03. 26. at 9:55, gezoli írta: "Gondolj bele" Inkább NEM! Nekem egyszer lecsúszott az emelőről, illetve "elbicsaklott" az autó. Igaz, az még nem Opelem volt, csak a Skoda-100S. Na de akkor is. Mit összekűzdöttem vele, mire visszaemeltem - legalábbis egy tuskóra, hogy aztán az emelővel újra aláfoghassak. Még szerencse, hogy nem alatta feküdtem ... De jártam úgy egyszer Nagyváradon - és ott akkoriban eléggé "túlszerették" a románok a magyarokat. Féloldalasan, de kissé a járdára is felálltam. Persze mindkét úttest felőli kerekemet kiszúrták. Egyből "padlót fogott" a kocsiszekrény, így az emelő sem igazán fért alá! Ráadásul vasárnap volt, így persze még gumis se találni sehol. Aztán - csak valahogy nagy nehezen lekűzdöttem a problémát - és jöhetett a pótkerék, no meg az egyik lyukas belső sallerozása. Tiszta kosz lettem, mire végeztem .... Link to comment Megosztás: More sharing options...
peacetrang Elküldve Március28, 2017 Megoszt Elküldve Március28, 2017 4 órája, gezoli írta: Van egy leírásom róla. Egy kolléga beépítette teljesen hivatalosra, KPM engedéllyel, bejegyezve a forgalmiba. Nem olcsó. Ha érdekel elküldöm. Azt megköszönném, kíváncsi vagyok rá! 1 óra, zolikaDB írta: Mosó, szintező, lámpa, kapcsoló, és engedélyeztetni kell. Nade, manapság elviekben mindent engedélyeztetni kell(ene), ami átépítés. (gumi is) Ezen gondolkodtam, hogy akkor rá lehetne fogni a lámpáimra, felnire is, hogy engedély nélküli átalakítás..vagy ha utólag dobok rá spoilert..de ezt a logikát követve egy utángyártott lökhárító is az érdekesen működnek itthon a dolgok, bár tény, hogy valahogy ki kell szűrni a sok rugóvágó racingboyt, csak néha túl erős korlátok közt lehet csak mozogni, ami miatt -szerintem- joggal érezzük, hogy itt is csak megfejni akarnak minket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Március28, 2017 Megoszt Elküldve Március28, 2017 21 órája, zolikaDB írta: Igen, de a G lámpája nem a legjobbak közé tartozik... Még utólagos H1 projektor gyáriba testbe való építésének lenne talán értelme. A fene tudja. Nekem Depo projektoros lámpatestem van utólagos xenonnal, de volt alkalmam látni teljesen gyári Hella projektoros lámpát Hella D2S xenonnal, ég és föld a különbség. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Március28, 2017 Megoszt Elküldve Március28, 2017 10 órája, zolikaDB írta: Mosó, szintező, lámpa, kapcsoló, és engedélyeztetni kell. Nade, manapság elviekben mindent engedélyeztetni kell(ene), ami átépítés. (gumi is) Szerintem ha korrekt és tényleg gyáriira történt az átépítés (tehát benne van nem csak a mosó és a szintező, de a világításkapcsoló is cserélve lett (ugye a gyári xenonosban nincsen fényszórómagasság-állítási lehetőség)) akkor engedélyeztetés nélkül is elismerő bólintásokat kapsz mind a vizsgaállomáson, mind az igazoltató rendőrnél. Mivel a G Astra létezett gyárilag xenonnal, ha tényleg rendesen meg van csinálva, senki nem mondja meg hogy az nem gyári. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cs. Zoltán Elküldve Március28, 2017 Megoszt Elküldve Március28, 2017 (edited) A műanyag küszöbvédőket szedte már le valaki? Törésmentesen le lehet operálni őket? Módosítva Március28, 2017 : Cs. Zoltán Link to comment Megosztás: More sharing options...
peacetrang Elküldve Március29, 2017 Megoszt Elküldve Március29, 2017 12 órája, Cs. Zoltán írta: A műanyag küszöbvédőket szedte már le valaki? Törésmentesen le lehet operálni őket? Nekem nem teljesen egyértelmű, de ha a beltérre gondolsz akkor már szedtem le, ráadásul már egy elég hűvös őszi napon és törés nélkül szépen fel lehet pattintgatni. Ha a kint lévő műanyag küszöb(védő)re gondolsz, akkor azt még nem szedtem le Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március29, 2017 Megoszt Elküldve Március29, 2017 16 órája, Cs. Zoltán írta: A műanyag küszöbvédőket szedte már le valaki? Törésmentesen le lehet operálni őket? "Alulról 5-6 patent fogja, az a fajta aminek a közepén lévő tüskét be kell nyomni a kivételhez. Ezután ki kell nyitni az ajtót és egy csavarhúzóval lepattintgatni, mert a küszöb oldalához műanyag patentok fogják. Nem árt néhány patentot beszerezni, mert biztos törni fog néhány. Az oldalpatentok sem egyformák, a régebbiek műanyag anyákkal vannak rögzítve a küszöbhöz, az újabbak a küszöbön lévő tüskékre vannak rátolva." 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cs. Zoltán Elküldve Március29, 2017 Megoszt Elküldve Március29, 2017 8 órája, peacetrang írta: Nekem nem teljesen egyértelmű, de ha a beltérre gondolsz akkor már szedtem le, ráadásul már egy elég hűvös őszi napon és törés nélkül szépen fel lehet pattintgatni. Ha a kint lévő műanyag küszöb(védő)re gondolsz, akkor azt még nem szedtem le Igen, a külsőt szeretném levenni. Kilónyi homok, föld stb van alatta... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Március30, 2017 Megoszt Elküldve Március30, 2017 Sziasztok! Eladóvá vált szeretett G Astrám. Az ár a téli-nyári aluszettel, gumikkal együtt érvényes, alku képes egy kicsit. Ha valamelyik ismerősötöket, vagy valakit érdekel továbbítsátok! Köszönöm! https://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_1.4_16v_njoy_mo-i._tempomat._teli-nyari_alu-11306431 Első ködllámpa, Njoy, polírozott, 3M fóliázott első lámpák, insignia spricnik, króm csíkos hűtőrács, tempomat, tanítható intervallumos ablaktörlő, távirányítóra felmenő első ablakok, térkép olvasós lámpa Coupéból, világítós napellenzők Vectrából, könyöklő, kézzel varrott bőr multikormány, aux-os cdr500, felújított klíma, hátsó könyöklő, hátsó utastér lámpák, színre fújt oldallécek, kilincsek, tükrök, téli-nyári alu szett gumival. Nyári gumik még szőrős Michelin Energy Saver +-ok. Hátul tárcsafék. Elől hátúl új tárcsák-betétek, februárban volt olaj csere, most márciusban volt műszakin. Vonóhorog is van rajta, műszerfali gyári visszajelzővel! Műbizonylatos skyfol fólia, b oszlopok is fóliázva. 2 éves GM akksi, friss fékfolyadék, friss fagyálló, új kézifék és váltószoknya, vezető oldali felső kapaszkodó. Új GM hátsó csillapítók. Talán ennyi.... Az alu szettek külön is eladóak. Nyári szett 9500 km-t futott Michelin gumikkal, 6,5*15 4*100-as Silver Line Miami Antracit felnikkel 110e Ft. Téli felni szett OZ 7*15, 4*100-as, Fulda Carrat Progresso gumikkal, mély profillal. 17e km-t futott 60e Ft. Nyári szett: Téli szett: Beltér lámpák: Köszönöm, ha osztjátok! További szép napot! 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
ginola Elküldve Április3, 2017 Megoszt Elküldve Április3, 2017 Sziasztok A kuplung kinyomás utáni "visszahúzását" mi végzi? Néha visszaengedéskor a felső ponton érzek némi "pattanó" érzést, hallani is, vmi rugó lehet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
paprikab4 Elküldve Április3, 2017 Megoszt Elküldve Április3, 2017 13 perce, ginola írta: Sziasztok A kuplung kinyomás utáni "visszahúzását" mi végzi? Néha visszaengedéskor a felső ponton érzek némi "pattanó" érzést, hallani is, vmi rugó lehet? Kuplung szerkezet.(nyomólap) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Április3, 2017 Megoszt Elküldve Április3, 2017 14 perce, ginola írta: Sziasztok A kuplung kinyomás utáni "visszahúzását" mi végzi? Néha visszaengedéskor a felső ponton érzek némi "pattanó" érzést, hallani is, vmi rugó lehet? Tempmatod, illetve kuplung kapcsolód van? Nem lehet hogy azt hallod? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ginola Elküldve Április3, 2017 Megoszt Elküldve Április3, 2017 Nincs tempomatom! X14XEP-m van. Eddig nem volt ilyen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
cac Elküldve Április3, 2017 Megoszt Elküldve Április3, 2017 Skacok, ugye jól emlékszem, hogy 1.7 DTi-nél a 42. littyó gázolaj elfogyása után gyullad ki folyamatosan az üzemanyagszint jelző pilács? Tehát ekkor még van 10 littyó nafta a gépsárkányban? Villogni mikor kezd? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atala Elküldve Április3, 2017 Megoszt Elküldve Április3, 2017 1 órával ezelőtt, cac írta: Skacok, ugye jól emlékszem, hogy 1.7 DTi-nél a 42. littyó gázolaj elfogyása után gyullad ki folyamatosan az üzemanyagszint jelző pilács? Tehát ekkor még van 10 littyó nafta a gépsárkányban? Villogni mikor kezd? 5L környékén. Link to comment Megosztás: More sharing options...
cac Elküldve Április3, 2017 Megoszt Elküldve Április3, 2017 18 perce, Atala írta: 5L környékén. Köszi! Akkor ráérek bőven a kb 50 km-es út végén tankolni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Április4, 2017 Megoszt Elküldve Április4, 2017 1 órával ezelőtt, zolikaDB írta: Üdv mindenki! A műanyag szelepfedél burkolatom zörög, mint az állat, felső 2 csavar tökig meghúzva. Rájöttem, hogy mi hiányzik, de nem tudom, milyen néven keressem. Aki igen, kérem segítsen! Köszönöm. Erre gondolok:link 1link 2 A Cromaxnál van! https://cromax.hu/motor/hengerfej_es_alkatreszei/hengerfej_alkatreszei/szelepfedel_persely_opel_astra_g_1998-2009_1_4_1_6_1_8_36971 Link to comment Megosztás: More sharing options...
ginola Elküldve Április4, 2017 Megoszt Elküldve Április4, 2017 (edited) Sziasztok 5 ajtós rendszám világításához milyen izzó szükséges? Módosítva Április4, 2017 : ginola Link to comment Megosztás: More sharing options...
peacetrang Elküldve Április5, 2017 Megoszt Elküldve Április5, 2017 11 órája, ginola írta: Sziasztok 5 ajtós rendszám világításához milyen izzó szükséges? Szia. BA15S 10W. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ginola Elküldve Április5, 2017 Megoszt Elküldve Április5, 2017 Kössz! Link to comment Megosztás: More sharing options...
presidentÁkos Elküldve Április5, 2017 Megoszt Elküldve Április5, 2017 (edited) Üdv, még nem vezettem sima személygépjárműn kívül mást, de most erre is sor kerül. Arra volnék kíváncsi, hogy tolatásnál hogy találom ki, hogy van-e valami a holtpontba? Illetve valami extra nehézség ezekkel az autókkal? (Esetleg valaki tudja mikori kiadásúak ezek a sprinterek? ) Módosítva Április5, 2017 : presidentÁkos Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Április5, 2017 Megoszt Elküldve Április5, 2017 (edited) 1 óra, presidentÁkos írta: Üdv, még nem vezettem sima személygépjárműn kívül mást, de most erre is sor kerül. Arra volnék kíváncsi, hogy tolatásnál hogy találom ki, hogy van-e valami a holtpontba? Illetve valami extra nehézség ezekkel az autókkal? (Esetleg valaki tudja mikori kiadásúak ezek a sprinterek? ) Hát így nem lesz egyszerű... Amit nem látsz be tükörből, az holttérben marad (ha nincs valami elektronikus segédlet a kocsiban). Ha nagyon nem vagy benne biztos hogy épp merre áll a kocsi segge és hogy szabad-e a terep, nem ciki kiszállni és inkább megnézni. Forduláskor (előre mentben is), számolj a kocsi hosszával, ne akarj kis ívben fordulni. Módosítva Április5, 2017 : Janó32 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április5, 2017 Megoszt Elküldve Április5, 2017 Kis tapasztalattal az oldalsó tükörből elég jól meg lehet saccolni hogy hol az autó vége, de hogy mi van a hátsó lökhárító mögött közvetlenül, azt max. csak sejtheted. A gyakorlat sokat segít... A képen amúgy a Sprinter II faceliftes változatai láthatóak, ezeket 2013 óta gyártják. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Április5, 2017 Megoszt Elküldve Április5, 2017 6 órája, presidentÁkos írta: Üdv, még nem vezettem sima személygépjárműn kívül mást, de most erre is sor kerül. Arra volnék kíváncsi, hogy tolatásnál hogy találom ki, hogy van-e valami a holtpontba? Illetve valami extra nehézség ezekkel az autókkal? (Esetleg valaki tudja mikori kiadásúak ezek a sprinterek? ) Én füllel szoktam tolatni Nemrég olyan Transitot kaptam amin volt tolatóradar. Ami most van azon nincs. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Április6, 2017 Megoszt Elküldve Április6, 2017 Reális ár egy kőfelverődés javítására 8 ezer forint? Kaptam reggel egy kavicsot.ennyiért csinálta meg egy tesco parkolós javító. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts