Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
On 2017. 03. 04. at 17:56, astra írta:

t uraim arra lennék kiváncsi hogy oldallégzsákos ülésre hogy szerelitek fel a könyöklöt mert én most cseréltem 2 elsö ülést és a háttámla mind két oldala ki van képezve az oldallégzsáknak vagy fenn vagy nagyon lenn lenne a támasz helye vagy erre az ülésre fel sem szerelhetö. furatnak ahova felszerelhetö lenne nincs nyoma sem.az ülésváz universzális.

erre valaki?

 

Elküldve

Köszönöm mindenkinek a jó tanácsokat. Holnap megnézem ezeket és választ adok ha megtalálom a hibát. Lehet hogy másnak is segit majd.

Mindenkinek köszi szépenn.

Elküldve
On 2017. 03. 05. at 19:02, astra írta:

erre valaki?

 

Én megpróbáltam utánanézni, de nem jutottam semmire. Az EPC-ben nincsen kiemelve hogy az ülés oldalára szerelhető kartámasz ne lenne jó oldallégzsákos üléshez (viszont tartozik hozzá egy merevítőlemez (a lentebbi képen 1-es számmal jelölve), ami érzésem szerint eltakarná az oldallégzsáknak kiképzett lyukat), és nincs is másik típusú kartámasz ami kifejezetten oldallégzsákos üléshez tartozna. Ellenben jelzés értékű hogy nekem például oldallégzsákos ülésem van, és hozzá kartámaszom is gyárilag, de nem ilyen, hanem a középkonzolba, a kézifékkar mögé/fölé szerelhető kivitel.

 

kartamasz.jpg

Elküldve
13 perce, kobraCode írta:

Ez úgy néz ki mint ami bele van pattintva...

A 2. képen pont nem látszik, de ott van benne valami gyűrű szerűség. Nem baj, ha nem jön szét, tavasszal hátsó elektromos ablak projekt jön úgyis, csak most már érdekel, hogy hogy lehetne szétszedni:)

Elküldve
53 perce, peacetrang írta:

A 2. képen pont nem látszik, de ott van benne valami gyűrű szerűség. Nem baj, ha nem jön szét, tavasszal hátsó elektromos ablak projekt jön úgyis, csak most már érdekel, hogy hogy lehetne szétszedni:)

A két félkörív alakú pöcök a második képen szerintem az még a tekerőgombhoz tartozik, talán azt pattintották át a karon? Amúgy ha van egy vasfűrészed hamar megtudhatod hogy jön szét :D

  • Like 1
Elküldve
13 órája, tgabika76 írta:

Én megpróbáltam utánanézni, de nem jutottam semmire. Az EPC-ben nincsen kiemelve hogy az ülés oldalára szerelhető kartámasz ne lenne jó oldallégzsákos üléshez (viszont tartozik hozzá egy merevítőlemez (a lentebbi képen 1-es számmal jelölve), ami érzésem szerint eltakarná az oldallégzsáknak kiképzett lyukat), és nincs is másik típusú kartámasz ami kifejezetten oldallégzsákos üléshez tartozna. Ellenben jelzés értékű hogy nekem például oldallégzsákos ülésem van, és hozzá kartámaszom is gyárilag, de nem ilyen, hanem a középkonzolba, a kézifékkar mögé/fölé szerelhető kivitel.

 

kartamasz.jpg

Javítsatok ki ha tévedek de az oldal légzsák nem a másik oldalon van, már csak abból kiindulva hogy a biztonsági öv csatija fölé kell a kartámaszt beszerelni. 

Elküldve

De a másik oldalon van, ellenben az ülésváz szimmetrikus (tehát a légzsáknak kiképzett lyuk a másik oldalon is megvan), azért hogy jobbkormányos autóba is beszerelhető legyen.

Elküldve

Fedélezi kijelzőm pixel hibás lett valószínűleg ... éppen, hogy csak olvasható amit jelezne..az ablaktörlő végén a gombokkal a vezérlés működik, de alig látható. kijelző csere megoldja a dolgot? vagy hogyan lehet ezt orvosolni?

Elküldve (edited)
8 perce, david.peter írta:

Fedélezi kijelzőm pixel hibás lett valószínűleg ... éppen, hogy csak olvasható amit jelezne..az ablaktörlő végén a gombokkal a vezérlés működik, de alig látható. kijelző csere megoldja a dolgot? vagy hogyan lehet ezt orvosolni?

Pixelhiba orvosolható egy meleg (nem forró!) pákával. Kell egy rongy, és egy állítható páka. Utóbbit kb 150 fokra felmelegíteni, és a rongyon keresztül végigmelegíteni az átvezető szalagot. A rongy azért kell, hogy ne sérüljön a fólia. a meleg hatására a ragasztó meglágyul, és újra ragaszt. A hőfokot úgy kell beállítani, hogy ne olvassza meg a műanyagot. Én éppen ma javítottam meg a számológépemet, aminek ugyanez volt a baja.

Módosítva : SargaRigo123
  • Like 1
Elküldve (edited)

Sziasztok. Vásároltam egy 99-es x20dtl g astrát. Meg tudnátok mondani hogy a csati melyik lábait kell összezárnom hibakód olvasáshoz

xkogok75a9gv6b071du0.jpg

Módosítva : E KADETT
Elküldve

Üdv!

Ki milyen féktárcsát és fékbetétet javasol hátulra (Astra G 1.6 16V '99)?

Amit kinéztem  a cromaxon az Brembo féktárcsa és Ferodo fékbetét. Ezeknek még elfogadható ára van.

Elküldve
7 órája, E KADETT írta:

Sziasztok. Vásároltam egy 99-es x20dtl g astrát. Meg tudnátok mondani hogy a csati melyik lábait kell összezárnom hibakód olvasáshoz

Hát elvileg az 5-6-os PIN-t kéne rövidre zárni (felső sor balról az 5. illetve a 6.), de ahogy nézem, neked a 6-os PIN hiányzik...

Elküldve
8 órája, E KADETT írta:

Sziasztok. Vásároltam egy 99-es x20dtl g astrát. Meg tudnátok mondani hogy a csati melyik lábait kell összezárnom hibakód olvasáshoz

xkogok75a9gv6b071du0.jpg

Felsősorban középső 3ból a jobb szélsö és a középsöt probàld vagy a bal és a középsö

Elküldve
3 órája, Fulmen írta:

Üdv!

Ki milyen féktárcsát és fékbetétet javasol hátulra (Astra G 1.6 16V '99)?

Amit kinéztem  a cromaxon az Brembo féktárcsa és Ferodo fékbetét. Ezeknek még elfogadható ára van.

Használunk még itt fórumozók körében Textart és Zimmermannt is, ezekkel sem lősz mellé.

Elküldve
3 órája, Fulmen írta:

Üdv!

Ki milyen féktárcsát és fékbetétet javasol hátulra (Astra G 1.6 16V '99)?

Amit kinéztem  a cromaxon az Brembo féktárcsa és Ferodo fékbetét. Ezeknek még elfogadható ára van.

Én már csak textart veszek tárcsába és betétbe is jóideje,eddig nem volt vele gondom semmilyen szinten:)

Elküldve (edited)
On 2017. 03. 06. at 19:39, tgabika76 írta:

Én megpróbáltam utánanézni, de nem jutottam semmire. Az EPC-ben nincsen kiemelve hogy az ülés oldalára szerelhető kartámasz ne lenne jó oldallégzsákos üléshez (viszont tartozik hozzá egy merevítőlemez (a lentebbi képen 1-es számmal jelölve), ami érzésem szerint eltakarná az oldallégzsáknak kiképzett lyukat), és nincs is másik típusú kartámasz ami kifejezetten oldallégzsákos üléshez tartozna. Ellenben jelzés értékű hogy nekem például oldallégzsákos ülésem van, és hozzá kartámaszom is gyárilag, de nem ilyen, hanem a középkonzolba, a kézifékkar mögé/fölé szerelhető kivitel.

 

kartamasz.jpg

köszi a választ igy már egész más csak az tünt fel hogy az oldallégzsákrol senki nem beszélt .igy egész más

 

Módosítva : astra
Elküldve
On 2017. 03. 08. at 16:39, tgabika76 írta:

Hát elvileg az 5-6-os PIN-t kéne rövidre zárni (felső sor balról az 5. illetve a 6.), de ahogy nézem, neked a 6-os PIN hiányzik...

Kiolvastuk a hibát a következőket adta ki:

p1631 - befecskendező szivattyú
      - ecu hiba

p1335 -befecskendező szivattyú 
      -fordulatsz.információ

p0725 -motorfordulatszám behajtás áramkör hibás működése

p1635 - izzitás idő relé
      - áramköri hiba
 

Az az érdekes hogy az autó egyből indul, nem füstöl, megy 140 km/h-val is. Van hogy elmegy   150 km-t is hiba nélkül de van hogy 2 km-en leáll 3-4 szer is. Ezek a hibák jellemzőek ha adagolós lesz az autó? Ha kontakt hibás akkor mit kell rajta megtakarítani? 

Elküldve
11 órája, outsider írta:

https://autopro.hu/gyartok/A-Corsa-issza-meg-elsokent-az-Opel-PSA-tranzakcio-levet/21659/

"2020-ban jelenhetnek meg a kereskedésekben az első, immár a PSA technológiájával felszerelt Opel/Vauxhall modellek"

"Opel és a PSA tervezett technikai konvergenciaprogram"

"2020 és 2023 között már öt újabb PSA-alapú, de Opel logóval ellátott modell jelenik majd meg"

:blink::confused::blush:

Ó jaj...

Nem igazán kedvelem a Francia autókat, de ettől függetlenül voltak már jó húzásaik ami elvitathatatlan tény, jó technikai vagy formatervezési megoldásaik, pl a HDI motorok a dízelek közt nagyon is jól helytállnak. Vannak azért jól sikerült Francia autók is, pl a 2017-es év autója is egy PUG, még ha nekem nem is jön be és nem akármiket nyomott le, bár persze ez is csak egy díj. Nem jön be a Francia mentalitás, pl a PSA csoport viselkedése a beszállítókkal szemben, bár ebben a Valeo az igazi élenjáró, azok ember számba sem veszik a beszállítóikat, és ez bizony visszafelé sül el a minőségbiztosításban mert nem közös problémamegoldások vannak, nem kölcsönösen előnyős helyzetkezelések hanem hazudozások és hibák palástolása és nem megelőzés van hanem csak tűzoltás... Én lassan ott tartok, hogy kezdem nézegetni a max 2000-es évekig gyártott Audi vagy MB szívó benzines modelleket, mert ezekből kellene venni egy most még szép állapotút mert ezek még 15 év múlva is olcsón fenntartható és relatíve jól működő egyben maradó gépek lesznek a mostani autókhoz mérten...

Elküldve

Azért az hogy egy autó elnyeri az Év Autója címet, és hogy ehhez képest mennyire lesz sikeres, az két külön dolog, emlékezzünk csak a '70-es évek Citroen űrhajóira, amiért az újságírók meg voltak őrülve mert innovatív, de a piacon meg a kutyának se kellett... Az Év Autója zsűrije egy 8 autós szaklapot képviselő újságírói csoport, akik korántsem biztos hogy le tudják fedni a teljes vásárlói spektrumot, magyarul korántsem biztos hogy mai nekik bejön, az bejön a vásárlóknak is.

A franciákkal nekem hasonló a bajom mint neked: a műszaki dolgokhoz való hozzáállásuk aggaszt kicsit, mert szerintem senki nem képes olyan alaposan, részletekbe menően és átgondoltan tervezni a műszaki alapokat, mint a németek. A franciáknál sokszor előrébb vannak egyéb (főleg esztétikai) szempontok, lásd anno Citroen Visa, amelyiknél csak azért hogy szép íve lehessen a motorháztetőnek, megdöntötték a tűzfal felé a motort mert csak úgy fért el, és egy kicsit sem aggasztotta őket hogy ettől egy egyszerű gyertyacsere is orbitális sz.pássá vált. A németek egész biztos máshogy álltak volna hozzá, szerintem vagy az autót, vagy a motort áttervezik. :D

  • Like 1
Elküldve

Franciák inkább a kényelemre mennek, mint a praktikusságra. Nekem már nincs meg az Astra, helyette egy Megane-t hajtok. Rengeteg apróság teszi komfortosabbá, de isten óvjon attól, hogy bármit is szerelni kelljen rajta. Egy helyzetjelző égö csere majd egy órába került...

  • Like 1
Elküldve (edited)
On 2017. 03. 10. at 21:05, Janó32 írta:

Nem igazán kedvelem a Francia autókat, de ettől függetlenül voltak már jó húzásaik ami elvitathatatlan tény, jó technikai vagy formatervezési megoldásaik, pl a HDI motorok a dízelek közt nagyon is jól helytállnak. Vannak azért jól sikerült Francia autók is, pl a 2017-es év autója is egy PUG, még ha nekem nem is jön be és nem akármiket nyomott le, bár persze ez is csak egy díj. Nem jön be a Francia mentalitás, pl a PSA csoport viselkedése a beszállítókkal szemben, bár ebben a Valeo az igazi élenjáró, azok ember számba sem veszik a beszállítóikat, és ez bizony visszafelé sül el a minőségbiztosításban mert nem közös problémamegoldások vannak, nem kölcsönösen előnyős helyzetkezelések hanem hazudozások és hibák palástolása és nem megelőzés van hanem csak tűzoltás... Én lassan ott tartok, hogy kezdem nézegetni a max 2000-es évekig gyártott Audi vagy MB szívó benzines modelleket, mert ezekből kellene venni egy most még szép állapotút mert ezek még 15 év múlva is olcsón fenntartható és relatíve jól működő egyben maradó gépek lesznek a mostani autókhoz mérten...

Azok meg rohadni fognak...

Egyébként 2017-ig még Opel az Opel, azért így ilyen formában még ne temessük :)

Új autóra veszélytelen vagyok...

Bár lehet gyári alkatrészt a jövőben nem lesz érdemes venni...

Módosítva : outsider
  • Like 1
Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.