outsider Elküldve Január28, 2017 Megoszt Elküldve Január28, 2017 On 2017. 01. 27. at 12:54, neon36 írta: Sziasztok! astra g z17dtl motorháztető rázkódás miatt kérném a segitségeteket.Ránézésre nem látom hogy hiányozna gumibak vagy valami.Szépen csukódik,nyílik.Viszont rettenetes hangos,ha az orrára teszem kezem a jelnél akkor elhalgat,elég egy nagyon kicsit megnyomni.Próbáltam az allítható gumibakkon kintebb tekerni egy -két menetet de akkor nem záródik.Tudnátok segíteni azt megköszönném. Nem a rúd van kilazulva, ami belemegy a zárhídon a zárba? Nekem lötyögött, azt hittem így normális, aztán kiderült, hogy nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vaszabi79 Elküldve Január28, 2017 Megoszt Elküldve Január28, 2017 Sziasztok! Valószínűleg teljesen bagatel dolgot amikről szeretnék kérdezni, de szeretném magamat megnyugtatni. Az első, hogy most télen megnőtt a kocsi fogyasztása, ahogy számolgattam kb. egy literrel. Valószínűleg nem kell aggódnom, mert télen állítólag megnő a fogyasztás de nem gondoltam hogy ennyire. Szóval az első kérdés : normális-e ez a mértékű fogyasztásnövekedés télen, vagy nézessem meg a lambdaszondát vagy ilyesmi.. ? A második dolog: Mostanában észrevettem, hogy feljebb fog a kuplungom mint eddig. A vásárláskor ( használtan vettem) az első harmadban már fogott, most a kinyomási út felétől kezd fogni és kényelmetlen a használatkor. Kérdés: lehet ezen állítással segíteni vagy cseréltessem a kuplungot? (140000 km van benne) Válaszokat köszönettel és hálával fogadom! Üdv! Szabolcs Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Január28, 2017 Megoszt Elküldve Január28, 2017 2 órája, vaszabi79 írta: Sziasztok! Valószínűleg teljesen bagatel dolgot amikről szeretnék kérdezni, de szeretném magamat megnyugtatni. Az első, hogy most télen megnőtt a kocsi fogyasztása, ahogy számolgattam kb. egy literrel. Valószínűleg nem kell aggódnom, mert télen állítólag megnő a fogyasztás de nem gondoltam hogy ennyire. Szóval az első kérdés : normális-e ez a mértékű fogyasztásnövekedés télen, vagy nézessem meg a lambdaszondát vagy ilyesmi.. ? A második dolog: Mostanában észrevettem, hogy feljebb fog a kuplungom mint eddig. A vásárláskor ( használtan vettem) az első harmadban már fogott, most a kinyomási út felétől kezd fogni és kényelmetlen a használatkor. Kérdés: lehet ezen állítással segíteni vagy cseréltessem a kuplungot? (140000 km van benne) Válaszokat köszönettel és hálával fogadom! Üdv! Szabolcs a fogyasztásod igy jo ahogy van a kuplungra meg vannak nálam okosabbak majd válaszolnak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
neon36 Elküldve Január28, 2017 Megoszt Elküldve Január28, 2017 4 órája, outsider írta: Nem a rúd van kilazulva, ami belemegy a zárhídon a zárba? Nekem lötyögött, azt hittem így normális, aztán kiderült, hogy nem. De igen...az a rugós bizbasz volt kilazulva...van rajta lapolás és villáskulccsal vissza lehet tekerni...nem gondoltam rá én sem...zotya975 segitett ...azért köszi neked is 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
KMilán Elküldve Január29, 2017 Megoszt Elküldve Január29, 2017 (edited) 20 órája, vaszabi79 írta: Sziasztok! Valószínűleg teljesen bagatel dolgot amikről szeretnék kérdezni, de szeretném magamat megnyugtatni. Az első, hogy most télen megnőtt a kocsi fogyasztása, ahogy számolgattam kb. egy literrel. Valószínűleg nem kell aggódnom, mert télen állítólag megnő a fogyasztás de nem gondoltam hogy ennyire. Szóval az első kérdés : normális-e ez a mértékű fogyasztásnövekedés télen, vagy nézessem meg a lambdaszondát vagy ilyesmi.. ? A második dolog: Mostanában észrevettem, hogy feljebb fog a kuplungom mint eddig. A vásárláskor ( használtan vettem) az első harmadban már fogott, most a kinyomási út felétől kezd fogni és kényelmetlen a használatkor. Kérdés: lehet ezen állítással segíteni vagy cseréltessem a kuplungot? (140000 km van benne) Válaszokat köszönettel és hálával fogadom! Üdv! Szabolcs Igen, elvileg megnő a fogyasztás, de nálam ez nem jelentkezett eddig. Pont a héten aggódtam üzemanyag hiány miatt (és kiderült, hogy nem kellett volna). A történet annyi, hogy a tankba lehetett még úgy 13 l benzin. Viszont sokáig állt az autó úgy, hogy jobbra lejtett. A benzinóra meg behülyült miatta és azt jelezte, hogy tök üres a tank. Mivel a számláló 650 Km-t mutatott a legutóbbi tankolás óta, biztos voltam benne hogy elegendő még 50 Km-re az üzemanyag. Hazáig villogott a lámpa, igaz közbe a mutató azért feljebb kúszott. A benzinkútra érve 710 Km, mondom biztos már szomjazik..... és nagy meglepetés, még volt benne 7l benzin. Ezzel így 6,3l/100 km, ami teljes mértékben a szokásos fogyasztása az autónak. Szerintem azoknál jelent a tél nagyobb fogyasztást, akik sokszor rövid távokat tesznek meg és ki is hűl a motor minden indítózás előtt. Módosítva Január29, 2017 : KMilán Link to comment Megosztás: More sharing options...
presidentÁkos Elküldve Január29, 2017 Megoszt Elküldve Január29, 2017 Valaki be tudna illeszteni egy ábrát, hogy hol található a tankban a szenzor vagy a szintmérő ami megmondja mennyi üzemanyag van még benne kb? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január29, 2017 Megoszt Elküldve Január29, 2017 Ábra nélkül: a tank tetején, a hátsó ülés ülőlapja alatti szerelőnyílás felől hozzáférhető. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra 1 Elküldve Január29, 2017 Megoszt Elküldve Január29, 2017 1 órával ezelőtt, presidentÁkos írta: Valaki be tudna illeszteni egy ábrát, hogy hol található a tankban a szenzor vagy a szintmérő ami megmondja mennyi üzemanyag van még benne kb? Link to comment Megosztás: More sharing options...
presidentÁkos Elküldve Január29, 2017 Megoszt Elküldve Január29, 2017 5 perce, tgabika76 írta: Ábra nélkül: a tank tetején, a hátsó ülés ülőlapja alatti szerelőnyílás felől hozzáférhető. Igazból csak az érdekel, hogy ha hágón vagy lejtőn van a kocsi mikor mutat többet vagy kevesebbet :D 5 perce, astra 1 írta: Erre meg csak annyit tudok reagálni, hogy he? Link to comment Megosztás: More sharing options...
david.peter Elküldve Január29, 2017 Megoszt Elküldve Január29, 2017 Hello! Segítségetek kérném egy egyre kellemetlenebb problémával kapcsolatban... párásodik szélvédő, oldalablakok de valamilyen hihetetlen mértékben..folyik rajta a víz. Belső keringetés nincs bekapcsolva, pollenszűrő nyáron volt cserélve. Tudnátok tippeket adni, hogyan tudnám ezt megszüntetni? ( páramentesítő folyadékokat, lakásba való párátlanítót is próbáltam már :D , de eredménytelen minden.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Január29, 2017 Megoszt Elküldve Január29, 2017 7 órája, KMilán írta: Igen, elvileg megnő a fogyasztás, de nálam ez nem jelentkezett eddig. Pont a héten aggódtam üzemanyag hiány miatt (és kiderült, hogy nem kellett volna). A történet annyi, hogy a tankba lehetett még úgy 13 l benzin. Viszont sokáig állt az autó úgy, hogy jobbra lejtett. A benzinóra meg behülyült miatta és azt jelezte, hogy tök üres a tank. Mivel a számláló 650 Km-t mutatott a legutóbbi tankolás óta, biztos voltam benne hogy elegendő még 50 Km-re az üzemanyag. Hazáig villogott a lámpa, igaz közbe a mutató azért feljebb kúszott. A benzinkútra érve 710 Km, mondom biztos már szomjazik..... és nagy meglepetés, még volt benne 7l benzin. Ezzel így 6,3l/100 km, ami teljes mértékben a szokásos fogyasztása az autónak. Szerintem azoknál jelent a tél nagyobb fogyasztást, akik sokszor rövid távokat tesznek meg és ki is hűl a motor minden indítózás előtt. ha ferdén állsz a kocsival föleg ha kevés üz . anyag van benne már megzakkan a müszer Link to comment Megosztás: More sharing options...
KMiki Elküldve Január29, 2017 Megoszt Elküldve Január29, 2017 (edited) 14 perce, david.peter írta: Hello! Segítségetek kérném egy egyre kellemetlenebb problémával kapcsolatban... párásodik szélvédő, oldalablakok de valamilyen hihetetlen mértékben..folyik rajta a víz. Belső keringetés nincs bekapcsolva, pollenszűrő nyáron volt cserélve. Tudnátok tippeket adni, hogyan tudnám ezt megszüntetni? ( páramentesítő folyadékokat, lakásba való párátlanítót is próbáltam már :D , de eredménytelen minden.) Hello, Biztosan külső levegőt szív be a ventilátor? Nincs eltörve a zsalu tengelye és / vagy leégve az átállító motor? G astránál típusbetegség mindkettő. Ha másképp nem sikerül, akkor ki kell venni a kesztyűtartót (6 db Torx-fejű csavar) és megnézni, hogy a félgömb alakú zsalu merre áll. Ha mégis belső keringtetés állásban akadt el, akkor át kell állítani külsőre. Ha nem ezek valamelyike a hibaforrás akkor érdemes megnézned a padlószőnyeget és az alatta levő hőszigetelő szivacsot. Lehet, hogy vizes és mivel nem tud kiszáradni ezért párásodsz. Ennek oka lehet hűtővíz szivárgás (ha megnyalod az ujjadra kent nedűt érzed az édeskés ízén) vagy beázás. Ez utóbbit nehezebb felkutatni (ablakkeret mentén, motortér nyitó bovden átvezetésnél stb). Módosítva Január29, 2017 : KMiki Link to comment Megosztás: More sharing options...
takitibi Elküldve Január30, 2017 Megoszt Elküldve Január30, 2017 Sziasztok! Tegnap este nem láttam ki a kocsiablakon. Képzeljétek, elromlott a levegőkavaró ventilátor. Úgy vannak a fokozatok, hogy : 0-1-2-3-4 Gondolom nálatok is így vannak a fokozatok. 0 az, hogy nem megy... 4 meg a maximum. Most 0-3-ig nem megy, a 4-esben meg fúj mint állat.Nem értem, még napokkal ezelőtt semmi baja sem volt. Mi lehet a gond? Meg 4-es fokozatban miért megy? Valaki tapasztalt már ilyet? Szerviz ötlet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
takitibi Elküldve Január30, 2017 Megoszt Elküldve Január30, 2017 (edited) 18 órája, david.peter írta: Hello! Segítségetek kérném egy egyre kellemetlenebb problémával kapcsolatban... párásodik szélvédő, oldalablakok de valamilyen hihetetlen mértékben..folyik rajta a víz. Belső keringetés nincs bekapcsolva, pollenszűrő nyáron volt cserélve. Tudnátok tippeket adni, hogyan tudnám ezt megszüntetni? ( páramentesítő folyadékokat, lakásba való párátlanítót is próbáltam már :D , de eredménytelen minden.) Szia! Mi a kombiba vettünk macska-almot tesco-ban, párszáz forint, 5L-es nagy tasak. Szilika-gél a neve. Ezt beleraktuk két nagy télizokniba, majd a bal lábat beraktuk a hátsó szélvédőhöz, a másikat meg az első szélvédő alá. Soha nem párásodunk. Tegyük hozzá, hogy kell hozzá egy 1-es 2-es fokozatú venti is, ami most ohne. kaputtgemacht. Módosítva Január30, 2017 : takitibi Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Január30, 2017 Megoszt Elküldve Január30, 2017 26 perce, takitibi írta: Sziasztok! Tegnap este nem láttam ki a kocsiablakon. Képzeljétek, elromlott a levegőkavaró ventilátor. Úgy vannak a fokozatok, hogy : 0-1-2-3-4 Gondolom nálatok is így vannak a fokozatok. 0 az, hogy nem megy... 4 meg a maximum. Most 0-3-ig nem megy, a 4-esben meg fúj mint állat.Nem értem, még napokkal ezelőtt semmi baja sem volt. Mi lehet a gond? Meg 4-es fokozatban miért megy? Valaki tapasztalt már ilyet? Szerviz ötlet? Fűtőventillátor előtétellenállás hiba Link to comment Megosztás: More sharing options...
Livi Elküldve Január30, 2017 Megoszt Elküldve Január30, 2017 Üdv tisztelt közösség!Ma egy rendőr bá meg akart büntetni mert olyan helyen álltam meg a kocsival ,hogy maga az utcában ki van téve a megállni és várakozni tilos tábla!De én nem az úttesten álltam meg hanem mellette (majdnem az árokban), egy kerekem sem lógót rá az útra !Kérdésem az hogy jogos lett volna a büntetésem mert nem volt a tábla alatt kiegészitő tábla hogy az út mellet sem lehet megállni de ő annyit mondott hogy ez így szabálytalan és csak most először figyelmeztet ,jó én meg legközelebb feljelentem ha szabálytalanul bűntett meg !Mi a véleményetek erről????????? Link to comment Megosztás: More sharing options...
takitibi Elküldve Január30, 2017 Megoszt Elküldve Január30, 2017 2 órája, csicsó írta: Fűtőventillátor előtétellenállás hiba Köszi-köszi! Akkor irány Sándorfalva. Mert akkor elektronikai gond. Köszi! Jó ez a fórum! Minden kiderül pikk-pakk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
koopal Elküldve Január30, 2017 Megoszt Elküldve Január30, 2017 (edited) 2 órája, Livi írta: Üdv tisztelt közösség!Ma egy rendőr bá meg akart büntetni mert olyan helyen álltam meg a kocsival ,hogy maga az utcában ki van téve a megállni és várakozni tilos tábla!De én nem az úttesten álltam meg hanem mellette (majdnem az árokban), egy kerekem sem lógót rá az útra !Kérdésem az hogy jogos lett volna a büntetésem mert nem volt a tábla alatt kiegészitő tábla hogy az út mellet sem lehet megállni de ő annyit mondott hogy ez így szabálytalan és csak most először figyelmeztet ,jó én meg legközelebb feljelentem ha szabálytalanul bűntett meg !Mi a véleményetek erről????????? A megállási/várakozási tilalom az út egészére vonatkozik, tehát nem csak az úttestre, hanem járdára/útpadkára is. Ha még jól emlékszem évtizedek távlatából. (Egyébként a rendőrök sem tudnak betű szerint mindent, főleg ha nem közlekedésiek, mert amazoknak ezer mással is foglalkozni kell, így határozott fellépéssel egy nem eléggé magabiztos járőrt el lehet tántorítani a büntetéstől, lehet, hogy most is valami hasonló lehetett a helyzet.) Módosítva Január30, 2017 : koopal Link to comment Megosztás: More sharing options...
KMilán Elküldve Január30, 2017 Megoszt Elküldve Január30, 2017 3 órája, koopal írta: A megállási/várakozási tilalom az út egészére vonatkozik, tehát nem csak az úttestre, hanem járdára/útpadkára is. Ha még jól emlékszem évtizedek távlatából. (Egyébként a rendőrök sem tudnak betű szerint mindent, főleg ha nem közlekedésiek, mert amazoknak ezer mással is foglalkozni kell, így határozott fellépéssel egy nem eléggé magabiztos járőrt el lehet tántorítani a büntetéstől, lehet, hogy most is valami hasonló lehetett a helyzet.) No akkor szaporítsuk tovább a rendőr sztorit. Pontosabban annak lehetőségét, mert hogy nem volt rendőr, de mi lett volna ha..... Innen kezdődik a történet: https://www.google.hu/maps/@47.5434009,17.7303753,3a,60.5y,149.93h,83.58t/data=!3m6!1e1!3m4!1sXpJxT-cCAUJBeXTu0mEUOw!2e0!7i13312!8i6656 Este itt, még a szaggatott vonalon éppen sikerült megkezdenem az előzést. (kb a nyílnál, ami emlékeim szerint már nincs ott, mert az új útburkolatra már nem festették rá). Könnyen belátható (ha a maps-on tovább megy az ember), hogy egy előzés nem fejezhető már be anélkül, hogy a kereszteződésbe érne az ember. (főleg, ha 80 km/h-val haladó autót - esetemben egy terepjáró + tréler autóval - halad az ember előtt) Ilyenkor mi van? Az előzést még szaggatott vonalnál kezdtem meg, de a befejezése már forgalom elől elzárt területen, illetve a kanyarodó sávban történt. Gyanítom nem kicsit voltam szabálytalan. Mentségemre legyen, hogy pont itt engem is már előztek így le. Más kérdés, hogy kb 100 km/h volt a sebességem....az előzőéről meg ne is beszéljünk. Szerintem jóval hamarabb záróvonalnak kellene lennie az adott szakaszon. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Január30, 2017 Megoszt Elküldve Január30, 2017 Már nem emlékszem ki keresett első sárfogókat,de most láttam a hirdetést.Igaz hogy hátsónak hirdeti,de szerintem ez előre való a formájából ítélve. http://www.jofogas.hu/fejer/Ooel_G_astra_62089453.htm 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Január31, 2017 Megoszt Elküldve Január31, 2017 6 órája, Geopake írta: Már nem emlékszem ki keresett első sárfogókat,de most láttam a hirdetést.Igaz hogy hátsónak hirdeti,de szerintem ez előre való a formájából ítélve. http://www.jofogas.hu/fejer/Ooel_G_astra_62089453.htm Köszi! Én kerestem, de már sikerült találnom. Szerencsémre vadi újak és a rögzítő bolhákat is kaptam hozzá. Ezek valóban elsők. Akinek szüksége van rá, ne gondolkozzon mert ritka mint a fehér holló. Sajnos már nem gyártják. Link to comment Megosztás: More sharing options...
david.peter Elküldve Február1, 2017 Megoszt Elküldve Február1, 2017 On 2017. 01. 29. at 18:55, KMiki írta: Hello, Biztosan külső levegőt szív be a ventilátor? Nincs eltörve a zsalu tengelye és / vagy leégve az átállító motor? G astránál típusbetegség mindkettő. Ha másképp nem sikerül, akkor ki kell venni a kesztyűtartót (6 db Torx-fejű csavar) és megnézni, hogy a félgömb alakú zsalu merre áll. Ha mégis belső keringtetés állásban akadt el, akkor át kell állítani külsőre. Ha nem ezek valamelyike a hibaforrás akkor érdemes megnézned a padlószőnyeget és az alatta levő hőszigetelő szivacsot. Lehet, hogy vizes és mivel nem tud kiszáradni ezért párásodsz. Ennek oka lehet hűtővíz szivárgás (ha megnyalod az ujjadra kent nedűt érzed az édeskés ízén) vagy beázás. Ez utóbbit nehezebb felkutatni (ablakkeret mentén, motortér nyitó bovden átvezetésnél stb). A motor, a zsalu rendben van, azzal nincs gond. Padlószőnyeget néztem.. hát az hideg volt, meg minimálisan nedves, de nem tűnt vészesnek. téli időszakban szerintem ez nagyjából normális lehet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DM101 Elküldve Február1, 2017 Megoszt Elküldve Február1, 2017 Szeretném a véleményeteket kérni.Kértem árajánlatot egy tuning cégtől mert szeretném ha egy kicsit jobban menne az 1.4 (Z14XEP)Twinport G Astrám.Azt írták, hogy 5-13 lóerő és 4-15NM növekedés érhető el.Szerintetek ezért érdemes 80.000Ft-ot kiadni?Érezhető lesz ez egyáltalán? Link to comment Megosztás: More sharing options...
nzozz Elküldve Február1, 2017 Megoszt Elküldve Február1, 2017 1 perc, DM101 írta: Szeretném a véleményeteket kérni.Kértem árajánlatot egy tuning cégtől mert szeretném ha egy kicsit jobban menne az 1.4 (Z14XEP)Twinport G Astrám.Azt írták, hogy 5-13 lóerő és 4-15NM növekedés érhető el.Szerintetek ezért érdemes 80.000Ft-ot kiadni?Érezhető lesz ez egyáltalán? Szerintem ezeket a kis szívómotorokat teljesen felesleges piszkálni, legfeljebb több lesz vele a gond, de érezhető teljesítménynövekedés nélkül. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
nzozz Elküldve Február1, 2017 Megoszt Elküldve Február1, 2017 On 2017. 01. 30. at 20:13, KMilán írta: No akkor szaporítsuk tovább a rendőr sztorit. Pontosabban annak lehetőségét, mert hogy nem volt rendőr, de mi lett volna ha..... Innen kezdődik a történet: https://www.google.hu/maps/@47.5434009,17.7303753,3a,60.5y,149.93h,83.58t/data=!3m6!1e1!3m4!1sXpJxT-cCAUJBeXTu0mEUOw!2e0!7i13312!8i6656 Este itt, még a szaggatott vonalon éppen sikerült megkezdenem az előzést. (kb a nyílnál, ami emlékeim szerint már nincs ott, mert az új útburkolatra már nem festették rá). Könnyen belátható (ha a maps-on tovább megy az ember), hogy egy előzés nem fejezhető már be anélkül, hogy a kereszteződésbe érne az ember. (főleg, ha 80 km/h-val haladó autót - esetemben egy terepjáró + tréler autóval - halad az ember előtt) Ilyenkor mi van? Az előzést még szaggatott vonalnál kezdtem meg, de a befejezése már forgalom elől elzárt területen, illetve a kanyarodó sávban történt. Gyanítom nem kicsit voltam szabálytalan. Mentségemre legyen, hogy pont itt engem is már előztek így le. Más kérdés, hogy kb 100 km/h volt a sebességem....az előzőéről meg ne is beszéljünk. Szerintem jóval hamarabb záróvonalnak kellene lennie az adott szakaszon. Legjobb tudomásom szerint az előzést a tábláig így vagy úgy de be kell fejezni vagy meg kell szakítani. Ha meg ilyen egyértelműen látszik, hogy nem lehet szabályosan végrehajtani az előzést, akkor jobb el se kezdeni. Szeretek tempósan menni, de a Z14XEP -vel ezerszer meggondolom, hogy belekezdjek-e egy előzésbe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts