outsider Elküldve Január26, 2017 Megoszt Elküldve Január26, 2017 https://archives.media.gm.com/eur/gm/en/GME/press/2000/1001b_Engine_strategy_gb3.asp.htm Model OutputkW/hp Emission category Code number Engine type Transmission Agila 1.0 43/58 Euro 4 62 Z10XE 5-speed manual Agila 1.2 55/75 Euro 4 62 Z12XE 5-speed manual Corsa 1.0 43/58 Euro 4 62 Z10XE 5-speed manual Corsa 1.2 55/75 Euro 4 62 Z12XE 5-speed manual Corsa 1.2 55/75 Euro 4 62 Z12XE Easytronic Corsa 1.4 66/90 Euro 4 53 Z14XE 5-speed manual Corsa 1.4 66/90 Euro 4 53 Z14XE 4-speed automatic Corsa 1.8 92/125 Euro 4 53 z18 Xe 5-speed manual Corsa 1.7 DI 48/65 Euro 3 44 Y17DTL 5-speed manual Corsa 1.7 DTI 55/75 Euro 3 44 Y17DT 5-speed manual Astra 1.2 55/75 Euro 4 62 Z12XE 5-speed manual Astra 1.6 62/85 Euro 3 and D4 53 Z16SE 5-speed manual Astra 1.6 62/85 Euro 3 and D4 53 Z16SE 4-speed automatic Astra 1.6 74/100 Euro 3 and D4 53 Z16XE 5-speed manual Astra 1.6 74/100 Euro 3 and D4 53 Z16XE 4-speed automatic Astra 1.8 92/125 Euro 3 and D4 53 Z18XE 5-speed manual Astra 1.8 92/125 Euro 3 and D4 53 Z18XE 4-speed automatic Astra 2.2 108/147 Euro 4 62 Z22SE 5-speed manual Astra 2.2 108/147 Euro 4 62 Z22SE 4-speed automatic Astra1.7 DI 55/75 Euro 3 44 Y17DT 5-speed manual Astra Eco 4 55/75 Euro 3 45 Y17DT 5-speed manual Astra 2.0 DI 60/82 Euro 3 44 Y20DTL 4-speed automatic Astra 2.0 DTI 74/100 Euro 3 44 Y20DTH 5-speed manual Astra Coupé 1.8 92/125 Euro 4 53 Z18XE 5-speed manual Astra Coupé 2.2 108/147 Euro 4 62 Z22SE 5-speed manual Astra Coupé 2.2 108/147 Euro 4 62 Z22SE 4-speed automatic Astra Coupé Turbo 140/190 Euro 4 62 Z20LET 5-speed manual Zafira 1.6 74/100 Euro 4 53 Z16XE 5-speed manual Zafira 1.8 92/125 Euro 4 53 Z18XE 5-speed manual Zafira 1.8 92/125 Euro 4 53 Z18XE 4-speed automatic Zafira 2.2 108/147 Euro 4 62 Z22SE 5-speed manual Zafira 2.2 108/147 Euro 4 62 Z22SE 4-speed automatic Zafira 2.0 DTI 74/100 Euro 3 44 Y20DTH 5-speed manual Érdekes, hogy az 1.4 astra így külön nincs benne, csak Corsa-ként. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Január26, 2017 Megoszt Elküldve Január26, 2017 25 perce, outsider írta: https://archives.media.gm.com/eur/gm/en/GME/press/2000/1001b_Engine_strategy_gb3.asp.htm Model OutputkW/hp Emission category Code number Engine type Transmission Agila 1.0 43/58 Euro 4 62 Z10XE 5-speed manual Agila 1.2 55/75 Euro 4 62 Z12XE 5-speed manual Corsa 1.0 43/58 Euro 4 62 Z10XE 5-speed manual Corsa 1.2 55/75 Euro 4 62 Z12XE 5-speed manual Corsa 1.2 55/75 Euro 4 62 Z12XE Easytronic Corsa 1.4 66/90 Euro 4 53 Z14XE 5-speed manual Corsa 1.4 66/90 Euro 4 53 Z14XE 4-speed automatic Corsa 1.8 92/125 Euro 4 53 z18 Xe 5-speed manual Corsa 1.7 DI 48/65 Euro 3 44 Y17DTL 5-speed manual Corsa 1.7 DTI 55/75 Euro 3 44 Y17DT 5-speed manual Astra 1.2 55/75 Euro 4 62 Z12XE 5-speed manual Astra 1.6 62/85 Euro 3 and D4 53 Z16SE 5-speed manual Astra 1.6 62/85 Euro 3 and D4 53 Z16SE 4-speed automatic Astra 1.6 74/100 Euro 3 and D4 53 Z16XE 5-speed manual Astra 1.6 74/100 Euro 3 and D4 53 Z16XE 4-speed automatic Astra 1.8 92/125 Euro 3 and D4 53 Z18XE 5-speed manual Astra 1.8 92/125 Euro 3 and D4 53 Z18XE 4-speed automatic Astra 2.2 108/147 Euro 4 62 Z22SE 5-speed manual Astra 2.2 108/147 Euro 4 62 Z22SE 4-speed automatic Astra1.7 DI 55/75 Euro 3 44 Y17DT 5-speed manual Astra Eco 4 55/75 Euro 3 45 Y17DT 5-speed manual Astra 2.0 DI 60/82 Euro 3 44 Y20DTL 4-speed automatic Astra 2.0 DTI 74/100 Euro 3 44 Y20DTH 5-speed manual Astra Coupé 1.8 92/125 Euro 4 53 Z18XE 5-speed manual Astra Coupé 2.2 108/147 Euro 4 62 Z22SE 5-speed manual Astra Coupé 2.2 108/147 Euro 4 62 Z22SE 4-speed automatic Astra Coupé Turbo 140/190 Euro 4 62 Z20LET 5-speed manual Zafira 1.6 74/100 Euro 4 53 Z16XE 5-speed manual Zafira 1.8 92/125 Euro 4 53 Z18XE 5-speed manual Zafira 1.8 92/125 Euro 4 53 Z18XE 4-speed automatic Zafira 2.2 108/147 Euro 4 62 Z22SE 5-speed manual Zafira 2.2 108/147 Euro 4 62 Z22SE 4-speed automatic Zafira 2.0 DTI 74/100 Euro 3 44 Y20DTH 5-speed manual Érdekes, hogy az 1.4 astra így külön nincs benne, csak Corsa-ként. Hát, nem is tudom... Zafira 1.6 74/100 Z16XE Euro4 53-as; Astra 1.6 74/100 Z16XE Euro3 53-as... Csak nekem sántít a táblázat ebben a formában? Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve Január26, 2017 Megoszt Elküldve Január26, 2017 (edited) Egyébként megnéztem az EURO3-4 határértékeket. https://hu.wikipedia.org/wiki/Európai_kibocsátási_normák Szint Dátum CO HC NOx HC+NOx PM dízel Euro 1[2] 1992. július 2,72 (3,16) - - 0,97 (1,13) 0,14 (0,18) Euro 2 1996. január 1,0 - - 0,7 0,08 Euro 3 2000. január 0,64 - 0,5 0,56 0,05 Euro 4 2005. január 0,5 - 0,25 0,3 0,025 Euro 5 2009. szeptember 0,5 - 0,18 0,23 0,005 Euro 6 2014. szeptember 0,5 - 0,08 0,17 0,005 benzin Euro 1[2] 1992. július 2,72 (3,16) - - 0,97 (1,13) - Euro 2 1996. január 2,2 - - 0,5 - Euro 3 2000. január 2,3 0,2 0,15 - - Euro 4 2005. január 1,0 0,1 0,08 - - Euro 5 2009. szeptember 1,0 0,1 0,06 - 0,005[3] Euro 6 2014. szeptember 1,0 0,1 0,06 - 0,005[3] Itt CO, HC, meg NOx értékeket írnak. Megnéztem a 2014-es környezetvédelmi műszaki adatlapot az én autómra (előző műszaki most volt 2006-ban), ott nem is ezeket az értékeket mérték. Mértek CO [%], CH[ppm] és lambda értéket. Most ezen hogy igazodjak el? És "rendeleti határérték" címén se a fenti adatok szerepelnek, hanem teljesen más... Most műszakikor nem kaptam ilyen adatlapot... http://www.geocities.ws/chiciu_catalin/docs/ople-2001.pdf Ezt sasold akkor Janó. Módosítva Január26, 2017 : outsider Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január26, 2017 Megoszt Elküldve Január26, 2017 3 perce, outsider írta: Egyébként megnéztem az EURO3-4 határértékeket. https://hu.wikipedia.org/wiki/Európai_kibocsátási_normák Szint Dátum CO HC NOx HC+NOx PM dízel Euro 1[2] 1992. július 2,72 (3,16) - - 0,97 (1,13) 0,14 (0,18) Euro 2 1996. január 1,0 - - 0,7 0,08 Euro 3 2000. január 0,64 - 0,5 0,56 0,05 Euro 4 2005. január 0,5 - 0,25 0,3 0,025 Euro 5 2009. szeptember 0,5 - 0,18 0,23 0,005 Euro 6 2014. szeptember 0,5 - 0,08 0,17 0,005 benzin Euro 1[2] 1992. július 2,72 (3,16) - - 0,97 (1,13) - Euro 2 1996. január 2,2 - - 0,5 - Euro 3 2000. január 2,3 0,2 0,15 - - Euro 4 2005. január 1,0 0,1 0,08 - - Euro 5 2009. szeptember 1,0 0,1 0,06 - 0,005[3] Euro 6 2014. szeptember 1,0 0,1 0,06 - 0,005[3] Itt CO, HC, meg NOx értékeket írnak. Megnéztem a 2014-es környezetvédelmi műszaki adatlapot az én autómra (előző műszaki most volt 2006-ban), ott nem is ezeket az értékeket mérték. Mértek CO [%], CH[ppm] és lambda értéket. Most ezen hogy igazodjak el? És "rendeleti határérték" címén se a fenti adatok szerepelnek, hanem teljesen más... Most műszakikor nem kaptam ilyen adatlapot... Nem mindent mérnek ami a táblázatban van. Amit nem mérnek azt annak veszik amit az adott kategória szerint kibocsájt. Kapsz egy kategóriát motorkód, évjárat szerint és ennyi, rosszabb nem lehet a zöld kártyán, de ha jobb az senkit nem érdekel. Sőt ha sokkal jobb akkor nem is tudnak mérni kiírja a gép hogy " helyezze be a szondát" betömködik ronggyal a kipufogót a szonda mellett, hogy hozza azt az értéket amit az adott kategória alapján tól-ig mérniük kell. A valós az lenne ha a ténylegesen mért értékek alapján kategóriát tudnál ugrani felfelé, de ugye ilyen nincs. A legjobb kategóriában is 1% szerepel a CO értéknél nekem ennek a fele sem volt, ( a rendeleti határérték 0.5 %)mégiscsak Euro 2-ben vagyok. A többit nem mérik így össze sem tudom hasonlítani hogy valójában mit tud a motor. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Január26, 2017 Megoszt Elküldve Január26, 2017 31 perce, outsider írta: Egyébként megnéztem az EURO3-4 határértékeket. https://hu.wikipedia.org/wiki/Európai_kibocsátási_normák Szint Dátum CO HC NOx HC+NOx PM dízel Euro 1[2] 1992. július 2,72 (3,16) - - 0,97 (1,13) 0,14 (0,18) Euro 2 1996. január 1,0 - - 0,7 0,08 Euro 3 2000. január 0,64 - 0,5 0,56 0,05 Euro 4 2005. január 0,5 - 0,25 0,3 0,025 Euro 5 2009. szeptember 0,5 - 0,18 0,23 0,005 Euro 6 2014. szeptember 0,5 - 0,08 0,17 0,005 benzin Euro 1[2] 1992. július 2,72 (3,16) - - 0,97 (1,13) - Euro 2 1996. január 2,2 - - 0,5 - Euro 3 2000. január 2,3 0,2 0,15 - - Euro 4 2005. január 1,0 0,1 0,08 - - Euro 5 2009. szeptember 1,0 0,1 0,06 - 0,005[3] Euro 6 2014. szeptember 1,0 0,1 0,06 - 0,005[3] Itt CO, HC, meg NOx értékeket írnak. Megnéztem a 2014-es környezetvédelmi műszaki adatlapot az én autómra (előző műszaki most volt 2006-ban), ott nem is ezeket az értékeket mérték. Mértek CO [%], CH[ppm] és lambda értéket. Most ezen hogy igazodjak el? És "rendeleti határérték" címén se a fenti adatok szerepelnek, hanem teljesen más... Most műszakikor nem kaptam ilyen adatlapot... http://www.geocities.ws/chiciu_catalin/docs/ople-2001.pdf Ezt sasold akkor Janó. Sasolom én, csak megint más információ van ebben az adathalmazban (is). Eszerint Te is és én is Euro4-ben kellene hogy legyünk, cserébe Te Eruo2-be én meg Euro3-ban nyomom a forgalmi szerint... Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január26, 2017 Megoszt Elküldve Január26, 2017 4 órája, outsider írta: Érdekes, hogy az 1.4 astra így külön nincs benne, csak Corsa-ként. És a Z18XE? Ha Corsában vagy Astra Coupéban van, akkor Euro4-es, az Astra egyéb más karosszériaváltozataiban csak Euro3D4. Ha ez igaz, akkor nekem is át kell iratnom, mert most Euro3 vagyok forgalmi szerint. Tényleg kéne egy hiteles, hivatalos adatbázis... Link to comment Megosztás: More sharing options...
nzozz Elküldve Január26, 2017 Megoszt Elküldve Január26, 2017 Sziasztok! Sima 5 ajtósban hova lehetne normálisan rögzíteni egy 4kg össztömeg környéki porral oltót (2kg az oltóanyag súlya)? Az utastérben nem fér el rendesen, marad a csomagtér. De ott hova kéne? Köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zig Elküldve Január26, 2017 Megoszt Elküldve Január26, 2017 Sziasztok. C corsa kormányt be lehetne szerelni úgy hogy a légzsák is működjön? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január27, 2017 Megoszt Elküldve Január27, 2017 9 órája, nzozz írta: Sziasztok! Sima 5 ajtósban hova lehetne normálisan rögzíteni egy 4kg össztömeg környéki porral oltót (2kg az oltóanyag súlya)? Az utastérben nem fér el rendesen, marad a csomagtér. De ott hova kéne? Köszönöm Bár más a kocsi meg a karosszéria is, de én oldalra raktam oda ahová a lemezbe is be tudom tekerni a felfogató csavart nem csak a kárpitba mert az nem bírja el. Mondjuk ez csak 1 kilós töltetű. Sajnos a tartó függőleges tárolásra lett kitalálva, ha elfektetem kibukik belőle. Érdemes üreg-ajtó mellé rakni mert így átmenő csavart tudsz használni anyával. Ha csak betekered a lemezcsavart valahová, nem tudod a túlsó felén átböksz-e valamit kábelköteg pölö. Link to comment Megosztás: More sharing options...
BAlazs_26 Elküldve Január27, 2017 Megoszt Elküldve Január27, 2017 Sziasztok..Mi lehet ez az alaktrész?(z16se) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bertone002519 Elküldve Január27, 2017 Megoszt Elküldve Január27, 2017 Egy gyors kérdés! Mostanság megy a diskuráció azon, hogy a vizsgán elfogadják vagy sem, pedig E jeles. Én úgy tudom, hogy E jeles így átmegy a vizsgán. Ez ügyben is kérdezlek benneteket szerintetek? A jard mit szokot szólni? Valakinek tapasztalat a vizsgával és a jard-al kapcsolatban? Thx. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Január27, 2017 Megoszt Elküldve Január27, 2017 6 perce, Bertone002519 írta: Egy gyors kérdés! Mostanság megy a diskuráció azon, hogy a vizsgán elfogadják vagy sem, pedig E jeles. Én úgy tudom, hogy E jeles így átmegy a vizsgán. Ez ügyben is kérdezlek benneteket szerintetek? A jard mit szokot szólni? Valakinek tapasztalat a vizsgával és a jard-al kapcsolatban? Thx. A kipuffra gondolsz? Úgy tudom E jel mellé kellene a műbizonylat is. Ha ezek megvannak akkor bele lehet vezettetni a forgalmiba. Onnantól pedig nagyon nehéz lesz belekötni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bertone002519 Elküldve Január27, 2017 Megoszt Elküldve Január27, 2017 Nem a kipufogóra gondoltam, hanem a lámpára, kipufogóra van műbizonylatom. A kipufogót be kell iratni a forgalmiba? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január27, 2017 Megoszt Elküldve Január27, 2017 Gondolom a lámpatestre gondolsz. Ez egy gyári Irmscher-lámpa? Ha igen, akkor egyrészt gratulálok, baromi ritka cucc, vigyázz rá, másrészt meg nem kell aggódnod, el fogják fogadni, esetleg kötekedősebb helyeken előfordul hogy kérnek róla műbizonylatot, de nem valószínű. Ha nagyon kötekednek, meg kell mondani hogy ez így gyári. A rendőr meg pláne nem tudhatja.... Ha viszonyt fóliázott vagy fényezett a lámpatest, akkor nincs jó hírem, egy alapos NKH vizsgán jó eséllyel megbukik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nzozz Elküldve Január27, 2017 Megoszt Elküldve Január27, 2017 4 órája, zotya975 írta: Érdemes üreg-ajtó mellé rakni mert így átmenő csavart tudsz használni anyával. Ha csak betekered a lemezcsavart valahová, nem tudod a túlsó felén átböksz-e valamit kábelköteg pölö. Az a baj, hogy nekem kárpitos belülről a csomagtér és csak a két hátsó lámpának van 2 kis "ajtó", azon keresztül nem lehet gyakorlatilag semmihez hozzáférni. Amúgy annak a 3 kapcsolónak mi a szerepe nálad? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bertone002519 Elküldve Január27, 2017 Megoszt Elküldve Január27, 2017 1 órával ezelőtt, tgabika76 írta: Gondolom a lámpatestre gondolsz. Ez egy gyári Irmscher-lámpa? Ha igen, akkor egyrészt gratulálok, baromi ritka cucc, vigyázz rá, másrészt meg nem kell aggódnod, el fogják fogadni, esetleg kötekedősebb helyeken előfordul hogy kérnek róla műbizonylatot, de nem valószínű. Ha nagyon kötekednek, meg kell mondani hogy ez így gyári. A rendőr meg pláne nem tudhatja.... Ha viszonyt fóliázott vagy fényezett a lámpatest, akkor nincs jó hírem, egy alapos NKH vizsgán jó eséllyel megbukik. Nem imscher hanem depos ha jól tudom, de E jeles Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Január27, 2017 Megoszt Elküldve Január27, 2017 (edited) 1 óra, tgabika76 írta: Gondolom a lámpatestre gondolsz. Ez egy gyári Irmscher-lámpa? Ha igen, akkor egyrészt gratulálok, baromi ritka cucc, vigyázz rá, másrészt meg nem kell aggódnod, el fogják fogadni, esetleg kötekedősebb helyeken előfordul hogy kérnek róla műbizonylatot, de nem valószínű. Ha nagyon kötekednek, meg kell mondani hogy ez így gyári. A rendőr meg pláne nem tudhatja.... Ha viszonyt fóliázott vagy fényezett a lámpatest, akkor nincs jó hírem, egy alapos NKH vizsgán jó eséllyel megbukik. Január 1-től az NKH nem vizsgáztat. Milyen járműveket nem lehet hatósági vizsgálóállomáson vizsgáztatni? Az olyan személygépkocsik, amelyekkel nem végeznek taxi vagy egyéb személyszállító szolgáltatást (M1 járműkategória), a különleges felépítménnyel nem rendelkező kistehergépkocsik (N1 járműkategória), valamint a 3,5 tonna megengedett legnagyobb össztömegnél kisebb pótkocsik (O1 és O2 járműkategória) időszakos műszaki vizsgálata csak külső vizsgáló állomáson végezhető el abban az esetben, ha a közúti járművek műszaki megvizsgálásáról szóló jogszabály másként nem rendelkezik. A 3,5 tonna feletti járművek időszakos műszaki vizsgálatára vonatkozó szabályok nem változtak. Módosítva Január27, 2017 : gezoli 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
neon36 Elküldve Január27, 2017 Megoszt Elküldve Január27, 2017 Sziasztok! astra g z17dtl motorháztető rázkódás miatt kérném a segitségeteket.Ránézésre nem látom hogy hiányozna gumibak vagy valami.Szépen csukódik,nyílik.Viszont rettenetes hangos,ha az orrára teszem kezem a jelnél akkor elhalgat,elég egy nagyon kicsit megnyomni.Próbáltam az allítható gumibakkon kintebb tekerni egy -két menetet de akkor nem záródik.Tudnátok segíteni azt megköszönném. Link to comment Megosztás: More sharing options...
peacetrang Elküldve Január27, 2017 Megoszt Elküldve Január27, 2017 1 órával ezelőtt, Bertone002519 írta: Nem imscher hanem depos ha jól tudom, de E jeles Ugyanilyen lámpám van, szintén Depo. Szeptemberben volt műszakin, akkor kérték, hogy cseréljem ki a gyári pirosra, viszont 2évvel ezelőtt gond nélkül átment. Eddig egy rendőr szólt csak hozzá, annyit, hogy jól néz ki így a kocsi ezekkel a lámpákkal, meg megkérdezte, hogy vizsgán elfogadják-e Érdekes, hogy egyik hely elfogadja, másik nem. Viszont az első projektoros+szemöldökös lámpákért nem szóltak, nem kérték, hogy vegyem ki, csak annyit kérdeztek, hogy xenon? Mondtam, hogy nem, sima H7, erre mondták, hogy oké akkor semmi gond. Szerintem senki sincs 100%-ban tisztában a szabályokkal, hiába "E" jel ide-oda, vagy műbizonylat...pl. a Paragi dobokhoz is adnak műbizonylatot, aztán vagy elfogadják, vagy nem. Elvileg egy lámpacsere is átalakítás, viszont ha a gyári helyett ugyanúgy kinéző utángyártottat teszek be, ami nem tűnik fel senkinek, az is átalakítás vajon? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bertone002519 Elküldve Január27, 2017 Megoszt Elküldve Január27, 2017 1 órával ezelőtt, peacetrang írta: Ugyanilyen lámpám van, szintén Depo. Szeptemberben volt műszakin, akkor kérték, hogy cseréljem ki a gyári pirosra, viszont 2évvel ezelőtt gond nélkül átment. Eddig egy rendőr szólt csak hozzá, annyit, hogy jól néz ki így a kocsi ezekkel a lámpákkal, meg megkérdezte, hogy vizsgán elfogadják-e Érdekes, hogy egyik hely elfogadja, másik nem. Viszont az első projektoros+szemöldökös lámpákért nem szóltak, nem kérték, hogy vegyem ki, csak annyit kérdeztek, hogy xenon? Mondtam, hogy nem, sima H7, erre mondták, hogy oké akkor semmi gond. Szerintem senki sincs 100%-ban tisztában a szabályokkal, hiába "E" jel ide-oda, vagy műbizonylat...pl. a Paragi dobokhoz is adnak műbizonylatot, aztán vagy elfogadják, vagy nem. Elvileg egy lámpacsere is átalakítás, viszont ha a gyári helyett ugyanúgy kinéző utángyártottat teszek be, ami nem tűnik fel senkinek, az is átalakítás vajon? Köszönöm, akkor majd kiderül, bár ahova járok normális az autószerelő és nem kevés jattot hagytam már ott, remélem nem lesz gond. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január27, 2017 Megoszt Elküldve Január27, 2017 3 órája, nzozz írta: Az a baj, hogy nekem kárpitos belülről a csomagtér és csak a két hátsó lámpának van 2 kis "ajtó", azon keresztül nem lehet gyakorlatilag semmihez hozzáférni. Amúgy annak a 3 kapcsolónak mi a szerepe nálad? Kaptam egy led panelt de nem tudtam mire használni csak úgy itthon hentergett. Aztán mivel úgyis cserélni akartam a kocsiban azt az ajtót, mert az egyik füle letörött, belefaragtam poénból csomitért világításnak. Aztán így maradt. Néha megunom a színt akkor váltok, azért van a 3 kapcsoló. Piros, kék, zöld, lila, türkiz, sárgás, meg fehér. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nzozz Elküldve Január27, 2017 Megoszt Elküldve Január27, 2017 1 perc, zotya975 írta: Kaptam egy led panelt de nem tudtam mire használni csak úgy itthon hentergett. Aztán mivel úgyis cserélni akartam a kocsiban azt az ajtót, mert az egyik füle letörött, belefaragtam poénból csomitért világításnak. Aztán így maradt. Néha megunom a színt akkor váltok, azért van a 3 kapcsoló. Piros, kék, zöld, lila, türkiz, sárgás, meg fehér. Az igen. :D Nekem kétoldalt van 1-1 sor 5050 -es fehér led szalag, csomagtérvilágítás gyanánt. Nagyon jól bevált, csak az öntapadós szalagok kezdenek lemászni a helyükről, majd rendelek helyettük MCPCB -s verziót (ott merev alu lapon vannak a ledek), azt könnyebb rögzíteni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január27, 2017 Megoszt Elküldve Január27, 2017 1 perc, nzozz írta: Az igen. :D Nekem kétoldalt van 1-1 sor 5050 -es fehér led szalag, csomagtérvilágítás gyanánt. Nagyon jól bevált, csak az öntapadós szalagok kezdenek lemászni a helyükről, majd rendelek helyettük MCPCB -s verziót (ott merev alu lapon vannak a ledek), azt könnyebb rögzíteni. Már régebben kiváltottam az összes műszerfal, rádió, utastér..stb világítást led szalagra, műszakin sem szóltak még a rendszámtábláért sem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Január27, 2017 Megoszt Elküldve Január27, 2017 Az elírt forgalmi/euro besorolás kapcsán (ha még valaki esetleg nem olvasta): http://www.vezess.hu/magazin/2017/01/27/emisszos-kod-szmogriado-hiba-javitas/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Január27, 2017 Megoszt Elküldve Január27, 2017 23 órája, Zig írta: Sziasztok. C corsa kormányt be lehetne szerelni úgy hogy a légzsák is működjön? Írj egy üzenetet SP Zolinak.Majd megmondja.Neki is olyan van benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts