outsider Elküldve Január20, 2017 Megoszt Elküldve Január20, 2017 (edited) 6 órája, Bombero írta: Nagyon megköszönném. A címem: nickem kisbetűvel és kukacfreemailponthu. A legújabb fejlemény az, hogy egy - tegnap - teljesen frissen telepített Win7-re felraktam a driverét ami látszik is az eszközkezelőben, de amikor tesztet akarok csinálni, akkor meg nyafog, hogy telepítsem a drivert vagy dugjam egy USB portba. Átnézve a különböző konfig fájlokat szerintem amit adtak cd-t hozzá azon nincs is Win7-es driver. Küldtem ide üzenetet. OPCOM telepítési segédlet Win8, Win10 oprendszerekhez: https://youtu.be/7QrGVUI20wE Közben rájöttem hogy még nekem sincs telepítve, megpróbáltam, és kudarcot vallottam Ez a videó segített. igaz megszenvedtem vele, mert angolos vagyok... A lényeg: gépház --> frissítés helyreállítás --> helyreállítás --> speciális rendszerindítás --> újraindítás a gép újraindul bejön egy kék kezdőképernyő, mint a videóban. Hibaelhárítás --> speciális lehetőségek --> indítási beállítások --> újraindítás a gép megint újraindul, és bejön egy lista a lehetőségekkel, itt a 7. lehetőséget kell választani Ha bejelentkezett a Windows, Eszközkezelő --> OPCOM-ot meg kell keresni --> jobb gomb, illesztőprogram frissítése --> betallózni a CD mappáját --> csakazértis telepítés! Nálam így most működik. Settings-ben mindig szoktam nyomni egy "test interface"-t, ha az OK, akkor nem szokott gondom lenni... Módosítva Január20, 2017 : outsider 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
jaygab Elküldve Január21, 2017 Megoszt Elküldve Január21, 2017 11 órája, Geopake írta: Fater is MKB-nál volt.Átkötöttem neki tavaly a kötelezőjét.Kiszáll az MKB a biztosításból.Ezért nem is lehet újrakötni. Nekem Casco-m van az MKB-nál 7 éve. Nem jött még tőlük semmi papír... 6-7 év alatt befizettem kb:300k-t és nem volt soha semmi. Ezt is fel fogják mondani akkor?Mondjuk már kezdi nem megérni lassan. A lopás miatt kötöttem elsősorban anno. Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve Január21, 2017 Megoszt Elküldve Január21, 2017 Nekem is MKB-nél van most a kgfb, de ha nem szállna ki az MKB, akkor is leváltanám őket. Elég tré a szolgáltatás, legalábbis egy ebben a században élő ember számára... Link to comment Megosztás: More sharing options...
koopal Elküldve Január21, 2017 Megoszt Elküldve Január21, 2017 20 órája, zotya975 írta: Oké, de ha vízpumpát cserélsz (például a vezérlés cserénél,) akkor mindenképpen le kell engedni, és már talán nem érdemes visszaönteni. Nem tudom ez nálad hány kilométerenként esedékes. Láncos, úgyhogy a jelenlegi 8x ezres futásból kiindulva már igencsak csere nélkül válok meg tőle jövőre. Ahhoz képest, hogy az elméletileg problémás 2007 előtti feszítő van benne, meg ahhoz képest, hogy az első két olajcsere a "szak"szerviz jóvoltából 10W40-essel történt, szerintem semmi problémára utaló hangja nincs. Kop-kop-kop... Mondjuk vízpumpát vagy akár hűtőt lehet, hogy előbb kell majd rajta cserélni, mint láncot, mindenesetre az új tulaj alighanem családtag lesz, neki már cserélt folyadékkal adom át. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nzozz Elküldve Január21, 2017 Megoszt Elküldve Január21, 2017 Sziasztok! Valamiért úgy érzem - műszeresen felmérve ugyan még nem lett - hogy egy kisebb motorfelújítás már időszerű lenne (Z14XEP). Egy hengerfej felújítás (síkolás, szelepfészek megmunkálás), dugattyúgyűrű csere, hengerfej tömítés csere kb. mennyibe kerül? Köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Január21, 2017 Megoszt Elküldve Január21, 2017 2 perce, nzozz írta: Sziasztok! Valamiért úgy érzem - műszeresen felmérve ugyan még nem lett - hogy egy kisebb motorfelújítás már időszerű lenne (Z14XEP). Egy hengerfej felújítás (síkolás, szelepfészek megmunkálás), dugattyúgyűrű csere, hengerfej tömítés csere kb. mennyibe kerül? Köszönöm Ez nem motorfelújítás, ez csak a hengerfej felújítás. A motorfelújításnál a motort is szét kell fűzni, ellenőrizni a tengelyeket, a dugattyúkat és a gyűrűket. Amit kell azt cserélni kell a többit meg gépmunkával utómunkálni. Függ attól mit kell cserélni/mihez kell hozzányúlni, függ a felhasznált anyagok minőségétől/árától, a munkát végző műhely árazásától (sarki szerviz, szakműhely, márkaszerviz). 150 alatt biztos nem áll meg egy ekkora művelet a legideálisabb esetben sem, a határ a csillagos ég. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nzozz Elküldve Január21, 2017 Megoszt Elküldve Január21, 2017 (edited) 13 perce, Janó32 írta: Ez nem motorfelújítás, ez csak a hengerfej felújítás. A motorfelújításnál a motort is szét kell fűzni, ellenőrizni a tengelyeket, a dugattyúkat és a gyűrűket. Amit kell azt cserélni kell a többit meg gépmunkával utómunkálni. Függ attól mit kell cserélni/mihez kell hozzányúlni, függ a felhasznált anyagok minőségétől/árától, a munkát végző műhely árazásától (sarki szerviz, szakműhely, márkaszerviz). 150 alatt biztos nem áll meg egy ekkora művelet a legideálisabb esetben sem, a határ a csillagos ég. Hát azért írtam, hogy kisebb felújítás. :D De miután a gyűrűzéshez ki kell szedni a dugattyúkat, így az a kitétel is teljesül, hogy szét legyen fűzve. Mondjuk én is olyan 200 000Ft környékére tippeltem a minimumot. Szerk.: most nézem, hogy rossz topikba írtam eredetileg.... Módosítva Január21, 2017 : nzozz Link to comment Megosztás: More sharing options...
ginola Elküldve Január21, 2017 Megoszt Elküldve Január21, 2017 Sziasztok Szabad tükrös lámpájú Astrába 11 év után 1 nap különbséggel kiégtek az izzók. Milyen jó ár/érték arányú izzót érdemes bele venni, ami nem égeti meg a foncsort? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Január21, 2017 Megoszt Elküldve Január21, 2017 1 órával ezelőtt, nzozz írta: Hát azért írtam, hogy kisebb felújítás. :D De miután a gyűrűzéshez ki kell szedni a dugattyúkat, így az a kitétel is teljesül, hogy szét legyen fűzve. Mondjuk én is olyan 200 000Ft környékére tippeltem a minimumot. Szerk.: most nézem, hogy rossz topikba írtam eredetileg.... A gond az, hogy van olyan hogy felújítás meg nem felújítás. Milyen a kisebb felújítás? Csomó mindent lehet cserélni meg nem cserélni... Nálam a két dugattyún a gyűrűcsere és a szelepszár szimering csere, HF tömítés csere és egyéb apróságok 150 ezer volt 3 éve. Ez egy full alap hozzányúlás volt az olajfogyasztás megszüntetése/csökkentése érdekében, ez márkaszervizes ár. Ebben semmi komoly gépmunka nem volt... 56 perce, ginola írta: Sziasztok Szabad tükrös lámpájú Astrába 11 év után 1 nap különbséggel kiégtek az izzók. Milyen jó ár/érték arányú izzót érdemes bele venni, ami nem égeti meg a foncsort? Hella izzó... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cs. Zoltán Elküldve Január21, 2017 Megoszt Elküldve Január21, 2017 1 óra, nzozz írta: Sziasztok! Valamiért úgy érzem - műszeresen felmérve ugyan még nem lett - hogy egy kisebb motorfelújítás már időszerű lenne (Z14XEP). Egy hengerfej felújítás (síkolás, szelepfészek megmunkálás), dugattyúgyűrű csere, hengerfej tömítés csere kb. mennyibe kerül? Köszönöm Hengerfejtömítés, síkolás, szelepcsiszolás, egyéb tömítések, csavarok, munkadíjjal 100k maximum. Jó hírben álló magánszerelő ajánlata szerint. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Január21, 2017 Megoszt Elküldve Január21, 2017 13 órája, jaygab írta: Nekem Casco-m van az MKB-nál 7 éve. Nem jött még tőlük semmi papír... 6-7 év alatt befizettem kb:300k-t és nem volt soha semmi. Ezt is fel fogják mondani akkor?Mondjuk már kezdi nem megérni lassan. A lopás miatt kötöttem elsősorban anno. Ha jól értelmeztem a levelet amit kapott faterom akkor csak a kötelező biztosítás bizniszből szállnak ki.Cascoról nincs tudomásom. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
nzozz Elküldve Január21, 2017 Megoszt Elküldve Január21, 2017 5 órája, Cs. Zoltán írta: Hengerfejtömítés, síkolás, szelepcsiszolás, egyéb tömítések, csavarok, munkadíjjal 100k maximum. Jó hírben álló magánszerelő ajánlata szerint. Köszönöm az infót! Gondolom a dugattyúgyűrű csere ebben nincs benne. Ha nem kellene a furatot megmunkálni, kb. mennyibe kerülne ez a csere, a hengerfej felújítástól függetlenül (ha esetleg azzal nincs is gond) ? Köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Január22, 2017 Megoszt Elküldve Január22, 2017 14 órája, nzozz írta: Sziasztok! Valamiért úgy érzem - műszeresen felmérve ugyan még nem lett - hogy egy kisebb motorfelújítás már időszerű lenne (Z14XEP). Egy hengerfej felújítás (síkolás, szelepfészek megmunkálás), dugattyúgyűrű csere, hengerfej tömítés csere kb. mennyibe kerül? Köszönöm Egy ilyen móka előtt azért kéne valami diagnosztikai vizsgálat nehogy csak felesleges pénzkidobás legyen belöle,nem pár ezer ft ról van szó(sűritési végnyomás mérés,tömitettség mérés) Link to comment Megosztás: More sharing options...
nzozz Elküldve Január22, 2017 Megoszt Elküldve Január22, 2017 1 órával ezelőtt, csicsó írta: Egy ilyen móka előtt azért kéne valami diagnosztikai vizsgálat nehogy csak felesleges pénzkidobás legyen belöle,nem pár ezer ft ról van szó(sűritési végnyomás mérés,tömitettség mérés) Lesz mindenképp, egyelőre csak próbálok információt gyűjteni a tapasztaltabb, ebben a témában járatosabbaktól, ha esetleg úgy alakulna. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Manfi01 Elküldve Január22, 2017 Megoszt Elküldve Január22, 2017 Sziasztok A szerelőnél javasoltak nekem egy spuri nevű adalékanyagot szerintetek bele rakhatom az üzemanyagba ? Előre is köszönöm szépen a válaszokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
peacetrang Elküldve Január22, 2017 Megoszt Elküldve Január22, 2017 36 perce, Manfi01 írta: Sziasztok A szerelőnél javasoltak nekem egy spuri nevű adalékanyagot szerintetek bele rakhatom az üzemanyagba ? Előre is köszönöm szépen a válaszokat. Szia! Én is többször használtam már pirosat és kéket is, nyugodtan mehet bele. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Manfi01 Elküldve Január22, 2017 Megoszt Elküldve Január22, 2017 13 perce, peacetrang írta: Szia! Én is többször használtam már pirosat és kéket is, nyugodtan mehet bele. Köszönöm szépen sajnos kicsit ellustult a kocsi nem kergetem nagyon meg 10-20km tavok sem segít neki Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Január22, 2017 Megoszt Elküldve Január22, 2017 1 órával ezelőtt, Manfi01 írta: Sziasztok A szerelőnél javasoltak nekem egy spuri nevű adalékanyagot szerintetek bele rakhatom az üzemanyagba ? Előre is köszönöm szépen a válaszokat. Harmadszor olvasom.. Elég 1 topicba beírni a kérdésed,ha tudunk segíteni kapsz választ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Január22, 2017 Megoszt Elküldve Január22, 2017 18 órája, Cs. Zoltán írta: Hengerfejtömítés, síkolás, szelepcsiszolás, egyéb tömítések, csavarok, munkadíjjal 100k maximum. Jó hírben álló magánszerelő ajánlata szerint. Max 100k mindennel együtt? Na igen, mint írtam, függ attól milyen műhely és az országban hol... Anno mikor az F-en kellett két hátsó ívet és két küszöböt cserélni, mifelénk el sem vállalták vagy az autó piaci értékének majd a fele lett volna. 60km-re egy kistelepülésen mindennel együtt 80-ba megállt és szép lett. Igaz, nem kis szervezés volt. Felénk egyetlen hengerfej (és egyéb fémmegmunkáló precíziós műhely) rendbetételével foglakozó gépműhelyben sem kapcsolják fel a villanyt 25-30k alatt és akkor még a szükséges új alkatrészek sehol (szelep vagy szelepemelő/vezető). 16 szelepszár szimering, tömítések, hf csavarok, olajcsere (ami így hirtelen ilyenkor kell), ez önmagában elkaristolja a 70-80-at és akkor 20 a munkadíj? Nem semmi... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cs. Zoltán Elküldve Január22, 2017 Megoszt Elküldve Január22, 2017 1 órával ezelőtt, Janó32 írta: Max 100k mindennel együtt? Na igen, mint írtam, függ attól milyen műhely és az országban hol... Anno mikor az F-en kellett két hátsó ívet és két küszöböt cserélni, mifelénk el sem vállalták vagy az autó piaci értékének majd a fele lett volna. 60km-re egy kistelepülésen mindennel együtt 80-ba megállt és szép lett. Igaz, nem kis szervezés volt. Felénk egyetlen hengerfej (és egyéb fémmegmunkáló precíziós műhely) rendbetételével foglakozó gépműhelyben sem kapcsolják fel a villanyt 25-30k alatt és akkor még a szükséges új alkatrészek sehol (szelep vagy szelepemelő/vezető). 16 szelepszár szimering, tömítések, hf csavarok, olajcsere (ami így hirtelen ilyenkor kell), ez önmagában elkaristolja a 70-80-at és akkor 20 a munkadíj? Nem semmi... A szerelőé 30000. A többi alkatrész, műhelymunka. (pl. síkolás 15k. tudomásom szerint.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
peacetrang Elküldve Január22, 2017 Megoszt Elküldve Január22, 2017 2 órája, Manfi01 írta: Köszönöm szépen sajnos kicsit ellustult a kocsi nem kergetem nagyon meg 10-20km tavok sem segít neki Akkor adj neki egy kéket és a következő ~2e km-en használd magasabb fordulaton, égjen a kaki 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Január22, 2017 Megoszt Elküldve Január22, 2017 5 órája, Manfi01 írta: Sziasztok A szerelőnél javasoltak nekem egy spuri nevű adalékanyagot szerintetek bele rakhatom az üzemanyagba ? Előre is köszönöm szépen a válaszokat. Én is használtam egy ideig,de mióta omv maxmotiont tankolok azóta nem veszek.Nekem úgysincs egr nincs mi kokszolódjon 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
snec Elküldve Január23, 2017 Megoszt Elküldve Január23, 2017 Kíváncsiságból megnéztem a forgalmi. V 04. Euro3 motornál... A másik, amit régóta tudok, hogy 5 személy van beleírva 4. helyett... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Január23, 2017 Megoszt Elküldve Január23, 2017 57 perce, snec írta: Kíváncsiságból megnéztem a forgalmi. V 04. Euro3 motornál... A másik, amit régóta tudok, hogy 5 személy van beleírva 4. helyett... Ez melyik motor? Nálam a V.9. mezőben 06 szerepel...Őszintén megvallva, fogalmam sincs hogy a Z16XE milyen Euro besorolású... Link to comment Megosztás: More sharing options...
snec Elküldve Január23, 2017 Megoszt Elküldve Január23, 2017 z18xe Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts