Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Beakartam indítani,és gyújtásnál tovább fordult a kulcs,és semmi. Kivettem a kulcsot,de a műszerfal jelzi,hogy gyújtás alatt van.
Beindítani nem sikerült,csak betolni,és haza menni vele.
A szerelő szerint gyújtáskapcsoló betétet kell cserélni,amihez másik kulcs lesz,így a jelenlegi csak nyitás-zárásra lesz jó.
Érdeklődnék,hogy tudok a mostani kulcshoz ilyen betétet venni,vagy ha új kulcs kell,akkor a zárba eső részét ki tudom-e cserélni a régiével,vagy a gombos részét,mert nem szeretnék két kulcsot hordani.
Előre is köszönöm a válaszokat!

Link to comment
Megosztás:

15 perce, vira írta:

Beakartam indítani,és gyújtásnál tovább fordult a kulcs,és semmi. Kivettem a kulcsot,de a műszerfal jelzi,hogy gyújtás alatt van.
Beindítani nem sikerült,csak betolni,és haza menni vele.
A szerelő szerint gyújtáskapcsoló betétet kell cserélni,amihez másik kulcs lesz,így a jelenlegi csak nyitás-zárásra lesz jó.
Érdeklődnék,hogy tudok a mostani kulcshoz ilyen betétet venni,vagy ha új kulcs kell,akkor a zárba eső részét ki tudom-e cserélni a régiével,vagy a gombos részét,mert nem szeretnék két kulcsot hordani.
Előre is köszönöm a válaszokat!

butaság az új betétben is át rakható a lamella a régi kulcshoz,jó kulcsmásolós szaki kell.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

2 órája, gezoli írta:

Nagyon sokat gondolkodtam a 17"-os nyárin, de nem mertem bevállalni, Sokat járok vacak utakon. Pedig igazán jól nézne ki.

Az biztos hogy kirázza a fogtömést:) Én bevállaltam.Szar úton óvatosabban megyek:)Téli 15"-os gyári acélon van.Lehet vele bátran menni.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

On 2016. 11. 17. at 8:25, zolikaDB írta:

Üdv Urak!

Ha kicserelem a kormanyt, tájolja valami a helyén?? Tehat, h a kerekek iranyanak megfeleloen alljon, ertelemszeruen egyenesbe allva csinalnam.

A régi kormány foszlik, és szereztem egy nagyon szép állapotú bontottat!

igen meglátod ha szétszeded

18 órája, astra 1 írta:

butaság az új betétben is át rakható a lamella a régi kulcshoz,jó kulcsmásolós szaki kell.

de olyan betétet vegyél amibe belemegy a régi /eredeti/ kulcs mert akkor másik kulcsot másoltathatsz és nem tudod nyitni kulccsal az ajtot meg a csomagtartot

 

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

On 2016. 08. 29. at 16:15, koopal írta:

 

Én sem mertem G-re 17" tenni,aztán H-ra vettem 205/50 R17 méretben,nem bántam meg,nagyot mutat rajta,a komfort is megmaradt,mondjuk rossz uton nem járok vele

Mentem sógorom G-jével(205/45R17)az sem volt rázós,sztem vállalható még ezzel a mérettel,tehát én "ajánlom mindenkinek":)

Most hogy felraktam a télit(195/65R15)nem érzek nagy különbséget semmilyen kritériumban

Módosítva : csicsó
Link to comment
Megosztás:

On 2016. 11. 13. at 18:20, Mettyú írta:

Sziasztok!Mai nap folyamán le akarták szedni a hátsó ablaktörlő lapátomat valószínűleg mert el van törve,illetve a kupak a földön hevert eltörve. Láttam itt a napokban,hogy mással is előfordult....fantasztikus egy világban élünk.Na mindegy,kombiról van szó,egy olyan kérdésem lenne ,hogy cromaxéknál néztem de van vagy 8 márka.Az olcsóbbakból Automega illetve Hanspries is vállalható,vagy nézzek másik márkát?Előre is köszönöm!

Illetve első ablaktörlő lapátoknak mi a gyári mérete?Látok olyat hogy 480mm és 500mm meg olyat is 480mm és 510mm, ezek szettek.Most az 500 vagy 510 a gyári méret?

Nekem elöl 500/500 van fent. :D Igaz nem is gyári.. Ford logó van rajta. Még előző tulaj tette rá fel. Szerintem a gyári 510/480. Egyébként néztem cromaxnál, kb 3000 Ft-ból megvan, ha külön balost, jobbost veszel és GM-es. Mondjuk nem tudom mennyit érhet. Párban valamivel drágább.

Link to comment
Megosztás:

1 órával ezelőtt, csicsó írta:

Én sem mertem G-re 17" tenni,aztán H-ra vettem 205/50 R17 méretben,nem bántam meg,nagyot mutat rajta,a komfort is megmaradt,mondjuk rossz uton nem járok vele

Mentem sógorom G-jével(205/45R17)az sem volt rázós,sztem vállalható még ezzel a mérettel,tehát én "ajánlom mindenkinek":)

Most hogy felraktam a télit(195/65R15)nem érzek nagy különbséget semmilyen kritériumban

Nekem most 215/40 R 17 van rajta de ez eléggé zötyögős.Nyárra teszek rá 205/45-öt.Úgyis az a váltómérete a gyári méretnek.

Link to comment
Megosztás:

25 perce, Geopake írta:

Nekem most 215/40 R 17 van rajta de ez eléggé zötyögős.Nyárra teszek rá 205/45-öt.Úgyis az a váltómérete a gyári méretnek.

Hát ja,az oldalfal ott már eléggé "lightos":(

Amúgy a 215/40 R17 is váltóméret

Módosítva : csicsó
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok a segitségeteket szeretném kérni.

2001-es g astrán (1.6 8szelep-z16se) hol találom az egyveztékes hűtöviz hőm.jeladót ami  a müszerfalra küldi a jelet?és lenne még egy kérdésem ahogy bejöttek a hideg idők nem igazán akart a vizhőfok megmozdulni gondoltam  a termosztát a roszz de az teljesen jól müködik viszont a mutató néha jó értéket mutat néha meg meg sem mozdul (pl:.városban vagy autopályán eléri az üzemi hőfokot de ha leállitjuk a kocsit és nemsokkal utánna ujra elindulunk vele akkor már a mutató az alsó szintet surolja függetlenül attól hogy a viz már meleg) ....ha kicserélem a jeladót akkor megoldodik a  probléma vagy máshol keresem a megoldást?

Ha tudnátok egy képet is küldeni azt megköszönném

 

Váalszotokat előre is köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

12 órája, BAlazs_26 írta:

Sziasztok a segitségeteket szeretném kérni.

2001-es g astrán (1.6 8szelep-z16se) hol találom az egyveztékes hűtöviz hőm.jeladót ami  a müszerfalra küldi a jelet?és lenne még egy kérdésem ahogy bejöttek a hideg idők nem igazán akart a vizhőfok megmozdulni gondoltam  a termosztát a roszz de az teljesen jól müködik viszont a mutató néha jó értéket mutat néha meg meg sem mozdul (pl:.városban vagy autopályán eléri az üzemi hőfokot de ha leállitjuk a kocsit és nemsokkal utánna ujra elindulunk vele akkor már a mutató az alsó szintet surolja függetlenül attól hogy a viz már meleg) ....ha kicserélem a jeladót akkor megoldodik a  probléma vagy máshol keresem a megoldást?

Ha tudnátok egy képet is küldeni azt megköszönném

 

Váalszotokat előre is köszönöm.

ophvowvl9a3krwugu9cb.jpg

Link to comment
Megosztás:

36 perce, Geopake írta:

A km órát milyen műszerrel lehet visszaállítani? Vettem egy fehér számlapos órát de abban 222 ezer van az enyémbe meg 172 ezer. Tech 2 kell hozzá,vagy jó az Op com is? Autószerelő is megtudja oldani,vagy csak márkaszerviz?

Bár nem értek hozzá, csak remélni merem az autósok nevében/védelmében, hogy ennél bonyolultabb és nagyobb felkészültségű szakit kíván nem "csak" tech2 vagy OpCom-ot... Persze ez Rád nézve pont nem a jó hír... 

Link to comment
Megosztás:

2 perce, Janó32 írta:

Bár nem értek hozzá, csak remélni merem az autósok nevében/védelmében, hogy ennél bonyolultabb és nagyobb felkészültségű szakit kíván nem "csak" tech2 vagy OpCom-ot... Persze ez Rád nézve pont nem a jó hír... 

A Haudek oda tekeri ahová akarom azt mondta,de nem vinném el olyan messzire :) Szerintem nem olyan bonyolult művelet.Nepperek tekerik mindenfelé :)

 

Link to comment
Megosztás:

13 perce, Geopake írta:

A Haudek oda tekeri ahová akarom azt mondta,de nem vinném el olyan messzire :) Szerintem nem olyan bonyolult művelet.Nepperek tekerik mindenfelé :)

 

A nepperek inkább tekertetik a szakikkal, nem hinném h két kávé közt bármelyik nepper lenne olyan felkészült hogy csak úgy átállítsa a km óra állását. :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.