Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

On 2016. 10. 09. at 15:41, zotya975 írta:

Igazából nem az utat kell látnod hanem a rajta lévő összes többit. Csak amig nincs mit nézned addig az utat figyeled és s*ar hogy nem látsz belőle semmit. De amint megjelenik az első látnivaló azt pont ugyanolyan távolságból fogod észlelni vizes úton mint szárazon. A vizes út csillogását meg szerintem semmi nem szünteti meg a xenon sem. 

Igaz.

Nagyobb gond hogy ezért mindenki tuningolja ész nélkül a fényszóróját, a szembejövő meg vakuljon meg.

Ez veszélyesebb, új mint amikor valaki "nem lát".

Nekem GE Megalight plus van benne, én látok vele. 

Link to comment
Megosztás:

10 perce, outsider írta:

Ha ez csak annyi, hogy visszajelzi, hogy futó van rajta (be van dugva a csatlakozó), akkor nem erőltetem. Ennyit nem ér nekem. Tudom hogy futó van rajta, én akasztom rá :-)

A vissza jelző kötelező mindegy,hogy gyári vagy más típus ,az ikon pedig azt jelzi,hogy megfelelően működik az irányjelző.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

2 órája, astra 1 írta:

A vissza jelző kötelező mindegy,hogy gyári vagy más típus ,az ikon pedig azt jelzi,hogy megfelelően működik az irányjelző.

Nekem még nem nézték soha.Nincs is benne visszajelző:) Igaz hogy oda viszem vizsgáztatni ahol felszerelték a horgot.

Link to comment
Megosztás:

14 órája, outsider írta:

Ha ez csak annyi, hogy visszajelzi, hogy futó van rajta (be van dugva a csatlakozó), akkor nem erőltetem. Ennyit nem ér nekem. Tudom hogy futó van rajta, én akasztom rá :-)

De észreveszed ha elhagytad a futót, mert akkor nem villog a vonóhorog ikon a műszarfalon ha indexelsz! :-)

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

20 órája, astra 1 írta:

A vissza jelző kötelező mindegy,hogy gyári vagy más típus ,az ikon pedig azt jelzi,hogy megfelelően működik az irányjelző.

És mit takar ez az előírás?

A régi autómon volt talán valami kb ott ahol itt a fényszóró kapcsoló van. Kb észrevehetetlen, max éjjel, országúton, ha sötét van az utastérben...

Link to comment
Megosztás:

On 2016. 10. 11. at 19:16, Mettyú írta:

Na Sziasztok!Ismételten az antenna szigeteléses témát, hoznám fel!Caravánhoz vki rendelt már ebay-ről?Ha igen, linket tudna vki adni?Rendeltem,de a nagyobbat küldték sztem hatchback-hez!Szóval van 2 db-om feleslegbe is, ha vkit érdekel!

Karavánom van nekem is, pont ma szereltem fel ezt ni!

Így néz ki amikor kész van: kép

Csak le kellett tépni a régit, és betuszkolni az újat. Könnyű volt, remélem jól fog szigetelni is. Tetszik :)

Link to comment
Megosztás:

"Izzasztó" napon vagyunk túl. Egy kamionos elém vágott a külső sávba, egy másik kamionos a besorolóból húzta rám a kormányt, egy szemből jövő furgon kanyarban előzve a frontális randira teremtett lehetőséget, végül egy fa anyagokat szállító teherautóról egy gerenda darab ugrott elém.

Ma, hála Istennek, épségben zárhattuk a napot.

Bár sokszor nem elég, de legyetek óvatosak és amennyire csak lehet, előrelátóak minden helyzetben!

Módosítva : Cs. Zoltán
  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

2 órája, presidentÁkos írta:

Az opelekben megszokott a keményebb fékpedál?

Mostanában hozzászoktam egy 1-2 éves logan fékjéhez, amit kb. tövig be lehet nyomni, és vezettem már 20on éves skodát is aminek szintén belehet nyomni. Ez az opelnél normális? Csak, mert ma nyomom mint egy hülye és szinte az előttem lévőbe futottam.

Ha én így fékeznék az enyémmel megfejelném a kormányt ha nem lennék bekötve.

Link to comment
Megosztás:

1 perc, presidentÁkos írta:

Naa jóó nem kell őrültnek hinni, fékeztem én szépen de nem lassult úgy, ahogy kellett volna, de lehet tényleg csak megszoktam a másikat, mert az elég érzékeny. 

Dee.. nem kaptam még választ :tongue:

Ford Transit, Fiat Uno, Suzuki Ignis, WagonR, Swift, és Opel Astra F viszonyításában tudom mondani, hogy a G-nek sokkal keményebb féke van. Legalábbis nálam a felsorolt autók alapján ez volt a tapasztalat. Igaz ha oda léptem fogott is, nem volt sose gond a megállással :-)

Link to comment
Megosztás:

11 perce, kobraCode írta:

Ha én így fékeznék az enyémmel megfejelném a kormányt ha nem lennék bekötve.

 

1 perc, presidentÁkos írta:

Naa jóó nem kell őrültnek hinni, fékeztem én szépen de nem lassult úgy, ahogy kellett volna, de lehet tényleg csak megszoktam a másikat, mert az elég érzékeny. 

Dee.. nem kaptam még választ :tongue:

Amikor először próbáltam szüleim új SX4-ét vagy a céges új Astra J-vel fékeztem, ua pedálerőnél mint a G-nél (csak lassítani akartam viszonylag kis sebességről), mindenki nagyot bólintott. A G valóban nem harap úgy, de ha kicsit erősebben vagy hirtelen odalépek, mindig behullik a hátsó ülésről a laptop meg az usziszatyor az ülésem mögé... 

Link to comment
Megosztás:

Just now, kobraCode írta:

Ford Transit, Fiat Uno, Suzuki Ignis, WagonR, Swift, és Opel Astra F viszonyításában tudom mondani, hogy a G-nek sokkal keményebb féke van. Legalábbis nálam a felsorolt autók alapján ez volt a tapasztalat. Igaz ha oda léptem fogott is, nem volt sose gond a megállással :-)

Na, köszönöm :-). Nekem se volt gondom, már meg is szoktam így, csak eszembejutott a logán kipróbálása után, hogy talán van valami gond az enyémmel, de akkor okéé :icon13:

Link to comment
Megosztás:

On 2016. 10. 07. at 21:05, scream24 írta:

Szép estét. Érdemes vásárolni Osram Night Breaker Unlimited  izzot a szekérbe? Tényleg lófüttyöt sem látni sötétben vizes körülmények között? Most  Osram Silverstar2.0 van a szekérbe , de vizes úton semmit sem látok ezzel sem. Ehhez képest előrelépés lenne a Night Breaker ? Vagy hagyjam a fenébe. Most kevesebb, mint 4 Mátyás a metróban.

Én ILYET vettem. Meganlight-ot cégesbe vettek néha és fele annyit se bírt mint az osram. Nekem több mint egy éve van benne. Jobb fénye van mint a sima osramnak, vizes úton jobb de ugye ahhoz full világítás kéne h lásson az ember. Motoromba xenon volt és abba is ezt tettem, majdnem ua a hatás, ott igaz a lényeg az volt h engem lássanak.

Link to comment
Megosztás:

On 2016. 10. 18. at 0:11, Cs. Zoltán írta:

Egy-egy esős nap után, azért tud ám "harapni" a G is. Igaz csak az első pár fékezésig, ameddig a rozsdaréteg le nem kopik. :)

A hétvégén láttam egy Autókereskedők részt, a Discovery-n. Ott egy régi kocsiba akarták tárcsásítani a féket, de letettek róla, helyette valami spéci fékpofákat raktak be, és legalábbis a látottak alapján irdatlan jól funkcionáltak. Azt hiszem valami kevláros cuccot emlegettek. Lehet érdemes lenne ilyet szerválni, már ha létezik G Astrához.

Izzó témához:

Látom, hogy Osram és társai. Sokat gondolkodtam rajta én is, hogy jó lenne egyszer valami "normális" izzót szerválni, de egy időben tankolásonként cseréltem az izzókat mert kiégtek elől. Nekem a Hella vált be, olyan 900 Ft körül van darabja. Nem nagyon mertem még drágábbat venni, bár mostanában elég jól bírja. Nem tudom mit csinálnék, ha a frissen vásárolt Night Breaker a 2-ik használat után elpukkanna.... :)

Link to comment
Megosztás:

On 2015. 03. 17. at 18:39, mr. bb írta:

üdv már megint rossz helyen keresgettek
aktívszenes magyar gyártmány 1840-ft hibátlan nem párásodik

https://cromax.hu/130000000-szurok/130420000-szurok/130420123-pollenszuro/6165-pollenszuro-behr-opel-astra-g-zafira-a-zafira-b

 
 
 
 
 
 

Üdv,

Igen, tudom hogy tavalyi post, de hátha... :D

Melyik is ez?  Armafilt-Magyar  vagy  Technofil - Magyar? Szezon van ismét, és párásodom rettenetesen.
Köszi

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Múlt héten le került az olajteknőm,  Victor Reinz tömítéssel ment vissza. Azóta néha olajfüst jön fel a motortér alól.

Két érdekessége van a dolognak:

-Olajszivárgást nem látok alánézve és nem is csöpög.

-A füstöt csak hegymenet után produkálja. Megállok és látom, érzem hogy füst jön fel. Visszafordulva, két km. múlva már se füst, se szag.

Főúton, 90-100-as tempónál semmi. Ma megforgatom még pályán. Hétfőn mindenképpen visszaviszem a szervizbe, de nektek van-e esetleg ötletetek a leírtak fényében?

Plusz: a váltóm teteje olajpárás, (már így vettem) ez a motorból származhat -főtengely szimering - vagy hajlamos a váltóból is ereszteni ezen a részen valahol?

Link to comment
Megosztás:

On ‎2016‎. ‎10‎. ‎18‎. at 19:15, Atala írta:

Én ILYET vettem. Meganlight-ot cégesbe vettek néha és fele annyit se bírt mint az osram. Nekem több mint egy éve van benne. Jobb fénye van mint a sima osramnak, vizes úton jobb de ugye ahhoz full világítás kéne h lásson az ember. Motoromba xenon volt és abba is ezt tettem, majdnem ua a hatás, ott igaz a lényeg az volt h engem lássanak.

Köszi. Ismerősömnek ilyen van a szekérbe, ez semmiképpen sem előrelépés ehhez képest sőt. Úgy döntöttem hagyom a fenébe. Már benne van egy ideje. Szerencsére már ritkán megyek sötétbe, nappal meg nem használom.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.