Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
43 perce, outsider írta:

Az jó. Megnézném 1.4-ben (nem turbósan, ha lenne)... :cool:

Tudtommal van sima 1.4 (100le), de arról semmit nem tudok nyilatkozni, olyat nem vett (lízingel) a cégünk, olyat nem vezettem még. Ellenben kolléga autója leszállításából 1 hónap van hátra (egy már letelt), azt iszonyat-baromira kíváncsian várom (rábeszéltem hogy a Swift Sportból egy Opel-be üljön át), az első kör az enyém, nekem ígérte. :) Azért az közel 210Le (1.6 turbó). :icon13:

Elküldve

Hülye ötlet volt megosztanom a tuning ajánlatos linket, valaki volt olyan kedves és össze vissza katingatott , plusz infót kért..stb még fel is hívtak, hogy szivesen válaszolnak a kérdéseimre. Mondjuk nem igazán értem mire megy az illető c14nz-hez adott tuning ötletekkel, mert G-be már nem szereltek ilyen motort, de biztos tud rá logikus magyarázatot.:goofy:

Elküldve
1 órával ezelőtt, zotya975 írta:

Hülye ötlet volt megosztanom a tuning ajánlatos linket, valaki volt olyan kedves és össze vissza katingatott , plusz infót kért..stb még fel is hívtak, hogy szivesen válaszolnak a kérdéseimre. Mondjuk nem igazán értem mire megy az illető c14nz-hez adott tuning ötletekkel, mert G-be már nem szereltek ilyen motort, de biztos tud rá logikus magyarázatot.:goofy:

Lehet, hogy csak szimplán végigolvasta kíváncsiságból, mert érdekelte a téma és a linkekre kattintott. Pénzbe került?

Ahogy nézem elég sok link van benne. A zöldek lehetnek, amik a te nevedhez kapcsolják az egészet. Az egész szöveg viszont valami generált dolog, ami személyesnek hat. (de nem az, mert ki a fene az, aki ennyit leír egy leendő ügyfélnek)

Marketingesek áldozata lettél sajnos. :(

Elküldve
22 órája, jaygab írta:

Az okfejtésem helyett ajánlom inkább figyelmetekbe az alábbi linket. 

Ha mást  nem is,  a GYIK-et olvassátok el. 

http://www.rigotech.hu/chiptuning-technologia.html

Hát mondom, nem értek hozzá...

Azért valamin megakadt a szemem a GY.I.K. "a gyártók miért nem" pontjánál: " kis fordulatszámon is jól vezethetőek. ... ami relatíve kisebb motorkopást kopást és elhasználódást eredményez." Ez némileg ellentmondani látszik a más helyeken olvasható (és rossz tapasztalatokból leszűrhető) egyszerűsített okosságnak, miszerint "a nyomaték öl, nem a fordulat".

Szóval szempontok és érdekek szerint ki-ki másként magyarázza a dolgokat. Mindenesetre 5-8% még aligha az a mérték, ami hűha-érzést keltene az emberben, úgyhogy egyetértek Outsiderrel, nagyobb vigyorhoz nagyobb vas kell. Persze biztos pozitív élmény azt érezni, hogy valamivel többet tud a kocsi, és akinek ennyit megér, az miért ne tuningoltatna, de az a véleményem továbbra is él, hogy az alacsony fordulaton jelentkező nagy nyomatékkal érdemes csínján bánni.

  • Like 3
Elküldve
1 óra, KMilán írta:

Lehet, hogy csak szimplán végigolvasta kíváncsiságból, mert érdekelte a téma és a linkekre kattintott. Pénzbe került?

Ahogy nézem elég sok link van benne. A zöldek lehetnek, amik a te nevedhez kapcsolják az egészet. Az egész szöveg viszont valami generált dolog, ami személyesnek hat. (de nem az, mert ki a fene az, aki ennyit leír egy leendő ügyfélnek)

Marketingesek áldozata lettél sajnos. :(

Az-az, de azért várom a holnapi mesét.:hehe: Bár ma mondtam telefonban hogy tárgytalan, lehet hogy elvágtam magam.

Elküldve
1 óra, koopal írta:

Hát mondom, nem értek hozzá...

Azért valamin megakadt a szemem a GY.I.K. "a gyártók miért nem" pontjánál: " kis fordulatszámon is jól vezethetőek. ... ami relatíve kisebb motorkopást kopást és elhasználódást eredményez." Ez némileg ellentmondani látszik a más helyeken olvasható (és rossz tapasztalatokból leszűrhető) egyszerűsített okosságnak, miszerint "a nyomaték öl, nem a fordulat".

Szóval szempontok és érdekek szerint ki-ki másként magyarázza a dolgokat. Mindenesetre 5-8% még aligha az a mérték, ami hűha-érzést keltene az emberben, úgyhogy egyetértek Outsiderrel, nagyobb vigyorhoz nagyobb vas kell. Persze biztos pozitív élmény azt érezni, hogy valamivel többet tud a kocsi, és akinek ennyit megér, az miért ne tuningoltatna, de az a véleményem továbbra is él, hogy az alacsony fordulaton jelentkező nagy nyomatékkal érdemes csínján bánni.

Olyan dolgokat mondanak amiket az emberek hallani szeretnének, ez a marketing lényege. Aztán még egy autós fórumon sem ért mindenki annyira a motor lelki világához, hogy feltűnjön neki egy-egy sületlenség. Az emberek jóhiszeműek, profi ( vagy annak tűnő) cégben megbíznak, nem kell ehhez sok minden, pár sor, egy két boldogságtól repeső ügyfél " levele" pár videó...személyes megszólítás..Ön Zoltán egy az autójára igényes ember....22 éves kábé 300  ezret érő F astra, amit évekig melósautónak használtam, besz*rok...ja hát az ügyfélnek nyalni tudni kell.:hehe:

  • Like 2
Elküldve

sziasztok, én még új vagyok az oldalon. Nemigazán tudom hogy működnek itt a dolgok, de már régóta vagyok G astra tulajdonos. Sajnos sikerült ledurrantamnom egy őzet, az anyagi kár csak karoszszéria elemeket ért, és casco-m viszont nincs. Nemtudom találkozott e már valaki Z20Z színkódú bontott alkatrészekkel, mert én sajnos több napos kutatás után sem, de ha valaki esetleg tudna segíteni valamit ez ügyben azt nagyon megköszönném. További szépnapot márkatársak!

Elküldve

Megjött a mai tuning adag....

Kedves Zoltán!

Már majdnem egy hete felvitted az autód adatait (OPEL ASTRA) 
az oldalunkon és jelezted, hogy szívesen ’átülnél’ egy ’új autódba’, 
amely nem a tömeggyártás lebutított, visszafogott terméke és 
nem az autógyártó érdekeit képviseli, hanem azért aki kifizette, 
tehát a tiédet.Nem lenne sokkal jobb, ha csak rápöccintesz a gázpedálra és az autó 
azonnal, élénken reagál? Kevesebb sebességváltás = jobb fogyasztás, 
ha számít, hogy mennyit mész el egy tankkal…Engem személy szerint kiidegel, amikor a főúton 75-tel cammog előttem 
két kamion, utánuk még két autó, akik folyamatosan „készülnek az előzésre” 
már vagy 10 perce… és azért a szembe forgalom is szűkíti a lehetőségeket… 
Felrobbant a tehetetlenség szorítása és az, hogy mások szabják meg, 
hogy mikor érek oda a találkozóra, vagy mekkorát kockáztatok, ha megfelelő 
tartalék nélkül kezdek előzni…

Legyél magabiztos, és lépj át ezeken a kellemetlen helyzeteken egy egyedi 
Rigotech Prémium Pro beállítással!

Ha már megrendelted, gratulálok, nagyon jó döntést hoztál!  Sok örömöd lesz benne.

Az ajánlatkérőink közül néhányan halogatják a döntést, mert azt mondják: 
„túl messze vagytok…” Ez biztos így van, ha ezt mondják. Ugyanakkor rendszeresen 
vannak külföldi ügyfelek nálunk, vagy érkeznek Sopronból, Nyíregyházáról. Hidd el, 
hogy nem a kalandvágy hozza őket, hanem a cél a garanciák és a vágyuk, bizalmuk, 
jó tapasztalataik
 a Rigotech irányába. Egyszerűen nem érik be kevesebbel.

 

xmldata?cmd=getattach&tid=aYCWg6mVWLQH-7

Ha esetleg még nincs időpontod, akkor Ismerkedj meg  Zsuzsival aki eddig már kb. 
2000 km-t tett meg, csak azért, hogy 5 autójukat az ország másik végéből Szekszárdra 
hozza, és végleg leszámoljon az idegesítő gyengeséggel, olykor műszaki problémákkal,
amelyekben hatékonyan segítettünk.

Ha már döntöttél, hogy Te is szeretnél egy biztonságos és örömteli 
beállítást fogadd el ajánlatunkat, és látogass meg mihamarabb!


(Kattints benne bármelyik „MEHET” gombra! – és egyeztetünk)

Ha még nem döntöttél, akkor érdemes tanulni, felkészülni.

Holnap a folytatjuk és megmutatom, hogyan dolgozunk mi, és hogyan mások.

Pontban délelőtt 9-kor fogom küldeni.

:-)

Külön kiemelném a videó elejét: Azért hozta el hozzánk az autóját mert melegen nehezn indult. Ja az ember ilyenkor egyből tuningolni szokott...még véletlenül sem a hibát javíttatja ki. Amúgy a videó 2014-es a cég 2001-ben lett alapítva. Ha feltételezzük hogy kapásból letámadta őket Zsuzsi egy tuningolni valóval és ez az 5-autó amit ide hoz ( a videó szerint)akkor 2.5 évente kocsit cserél ami azért elég szép eredmény, de felmerül bennem a kérdés hogy ha ennyire vastag Zsuzsi akkor mi a rossebért nem vesz egy olyan autót amit nem kell tuningolni mert mondjuk 500 lovas? 

  • Like 2
Elküldve
3 órája, rushax írta:

sziasztok, én még új vagyok az oldalon. Nemigazán tudom hogy működnek itt a dolgok, de már régóta vagyok G astra tulajdonos. Sajnos sikerült ledurrantamnom egy őzet, az anyagi kár csak karoszszéria elemeket ért, és casco-m viszont nincs. Nemtudom találkozott e már valaki Z20Z színkódú bontott alkatrészekkel, mert én sajnos több napos kutatás után sem, de ha valaki esetleg tudna segíteni valamit ez ügyben azt nagyon megköszönném. További szépnapot márkatársak!

pest imrén a Sörös opel  302669611neki sok féleszin van 1 probát megér.

 

Elküldve
5 órája, zotya975 írta:

.......

Külön kiemelném a videó elejét: Azért hozta el hozzánk az autóját mert melegen nehezn indult. Ja az ember ilyenkor egyből tuningolni szokott...még véletlenül sem a hibát javíttatja ki. Amúgy a videó 2014-es a cég 2001-ben lett alapítva. Ha feltételezzük hogy kapásból letámadta őket Zsuzsi egy tuningolni valóval és ez az 5-autó amit ide hoz ( a videó szerint)akkor 2.5 évente kocsit cserél ami azért elég szép eredmény, de felmerül bennem a kérdés hogy ha ennyire vastag Zsuzsi akkor mi a rossebért nem vesz egy olyan autót amit nem kell tuningolni mert mondjuk 500 lovas? 

Nézd,  Én igazán nem értem,  hogy ha ennyire szkeptikus vagy velük szemben,  meg úgy általában a tuninggal szemben,  akkor miért kértél tőlük ajánlatot? Poénból,  kíváncsiságból? Még  azt is megértem,  de azt már  végképp nem,  hogy miért kell őket fikázni? 

Egyébként visznek hozzájuk gyárilag iszonyat erős autókat is,  merthogy az is lehet még erősebb. Merthogy azok sincsenek "kimaxolva", azokon is lehet még javítani.  Nézd meg a YouTube - on,  vannak fenn videók,  keress rá  a Rigotech csatornára. Pl:Nissan 350Z, Mustang,  Mercedes,  BmwZ4, Subaru,  van köztük 700+LE is. 

Elküldve
6 órája, jaygab írta:

Nézd,  Én igazán nem értem,  hogy ha ennyire szkeptikus vagy velük szemben,  meg úgy általában a tuninggal szemben,  akkor miért kértél tőlük ajánlatot? Poénból,  kíváncsiságból? Még  azt is megértem,  de azt már  végképp nem,  hogy miért kell őket fikázni? 

Egyébként visznek hozzájuk gyárilag iszonyat erős autókat is,  merthogy az is lehet még erősebb. Merthogy azok sincsenek "kimaxolva", azokon is lehet még javítani.  Nézd meg a YouTube - on,  vannak fenn videók,  keress rá  a Rigotech csatornára. Pl:Nissan 350Z, Mustang,  Mercedes,  BmwZ4, Subaru,  van köztük 700+LE is. 

Igen.

Nem tartom fikázásnak ha egy ajánlatból kiszedem a tényeket és boncolgatom őket. Nyilván létezik a csiptuning hiszen létezik a fizika de azt nem tartom korrektnek hogy üzleti érdekből valótlanságot állítson , vagy elferdítse a valóságot, nem ez az első tuningcég akivel "foglalkozom". Tudod mivel kezdi egy komoly tuningcég? Odaviszem az autómat, átnézik, benzinnyomást, olajnyomást, kompressziót, sürítési végnyomást, teljesítményt, füstgázt stb....mérnek padon. Ha megfelelő nekik az összes adat, hangolnak,állítanak  -padon. De az enyémet visszaadják hogy vigyem a pic*ába generáloztassam és utána jöjjek vissza. Pontosabban ne is jöjjek, mert a c14nz nem egy lebutított verzió ahogy ők írják, ez a leggyengébb motor, és nincs erősebb tesója. Ezért nincs is benn a tuningcégek listájában. Ők mégis ajánlatot adtak nekem, ez keltette fel a kíváncsiságomat. Hogy miért foglalkozom ennyit vele? Mert ez egy autós fórum, ha úgy tetszik egy közösség, és vagyok olyan perverz, hogy kibacottul zavar, ha átbacás gyanús dologgal találkozom, ami minket is érint. Létezik valódi csiptuning és lehet egy ellenállással is több lovat kihozni bármiből ( főleg ha alapból sok van) minél többet irogat nekem ez a cég annál inkább az utóbbi felé tolódik el a dolog...szóval ezért.

De nem rágom tovább a csontot, azért azt írd ha van velemi fejlemény a kocsival.

Elküldve

Sziasztok!

Már egy jó ideje sem időm, sem energiám nincs az általam létrehozott weblap gondozására.

DV sajnálatos esete óta frissíteni, korrigálni is kellene a linkeket. És sok új tartalom kerül ki a fórumra, ami már nem került fel az oldalra.

Az oldal:  https://sites.google.com/site/gastraokossagok/

Ha valakinek van lelkesedése, kedve, és egy kicsi hozzáértése, akkor szívesen átadnám az oldal üzemeltetését, tulajdon jogát!

Ha akad ilyen, akkor írjon privátban! Üdv!

Elküldve
On 2016. 10. 06. at 16:25, zotya975 írta:

Megjött a mai tuning adag....

Kedves Zoltán!

Már majdnem egy hete felvitted az autód adatait (OPEL ASTRA) 
az oldalunkon és jelezted, hogy szívesen ’átülnél’ egy ’új autódba’, 
amely nem a tömeggyártás lebutított, visszafogott terméke és 
nem az autógyártó érdekeit képviseli, hanem azért aki kifizette, 
tehát a tiédet.Nem lenne sokkal jobb, ha csak rápöccintesz a gázpedálra és az autó 
azonnal, élénken reagál? Kevesebb sebességváltás = jobb fogyasztás, 
ha számít, hogy mennyit mész el egy tankkal…Engem személy szerint kiidegel, amikor a főúton 75-tel cammog előttem 
két kamion, utánuk még két autó, akik folyamatosan „készülnek az előzésre” 
már vagy 10 perce… és azért a szembe forgalom is szűkíti a lehetőségeket… 
Felrobbant a tehetetlenség szorítása és az, hogy mások szabják meg, 
hogy mikor érek oda a találkozóra, vagy mekkorát kockáztatok, ha megfelelő 
tartalék nélkül kezdek előzni…

Legyél magabiztos, és lépj át ezeken a kellemetlen helyzeteken egy egyedi 
Rigotech Prémium Pro beállítással!

Ha már megrendelted, gratulálok, nagyon jó döntést hoztál!  Sok örömöd lesz benne.

Az ajánlatkérőink közül néhányan halogatják a döntést, mert azt mondják: 
„túl messze vagytok…” Ez biztos így van, ha ezt mondják. Ugyanakkor rendszeresen 
vannak külföldi ügyfelek nálunk, vagy érkeznek Sopronból, Nyíregyházáról. Hidd el, 
hogy nem a kalandvágy hozza őket, hanem a cél a garanciák és a vágyuk, bizalmuk, 
jó tapasztalataik
 a Rigotech irányába. Egyszerűen nem érik be kevesebbel.

 

xmldata?cmd=getattach&tid=aYCWg6mVWLQH-7

Ha esetleg még nincs időpontod, akkor Ismerkedj meg  Zsuzsival aki eddig már kb. 
2000 km-t tett meg, csak azért, hogy 5 autójukat az ország másik végéből Szekszárdra 
hozza, és végleg leszámoljon az idegesítő gyengeséggel, olykor műszaki problémákkal,
amelyekben hatékonyan segítettünk.

Ha már döntöttél, hogy Te is szeretnél egy biztonságos és örömteli 
beállítást fogadd el ajánlatunkat, és látogass meg mihamarabb!


(Kattints benne bármelyik „MEHET” gombra! – és egyeztetünk)

Ha még nem döntöttél, akkor érdemes tanulni, felkészülni.

Holnap a folytatjuk és megmutatom, hogyan dolgozunk mi, és hogyan mások.

Pontban délelőtt 9-kor fogom küldeni.

:-)

Külön kiemelném a videó elejét: Azért hozta el hozzánk az autóját mert melegen nehezn indult. Ja az ember ilyenkor egyből tuningolni szokott...még véletlenül sem a hibát javíttatja ki. Amúgy a videó 2014-es a cég 2001-ben lett alapítva. Ha feltételezzük hogy kapásból letámadta őket Zsuzsi egy tuningolni valóval és ez az 5-autó amit ide hoz ( a videó szerint)akkor 2.5 évente kocsit cserél ami azért elég szép eredmény, de felmerül bennem a kérdés hogy ha ennyire vastag Zsuzsi akkor mi a rossebért nem vesz egy olyan autót amit nem kell tuningolni mert mondjuk 500 lovas? 

Ez kicsit már olyan tévéshopos utánérzés... :D

  • Like 1
Elküldve

Szép estét. Érdemes vásárolni Osram Night Breaker Unlimited  izzot a szekérbe? Tényleg lófüttyöt sem látni sötétben vizes körülmények között? Most  Osram Silverstar2.0 van a szekérbe , de vizes úton semmit sem látok ezzel sem. Ehhez képest előrelépés lenne a Night Breaker ? Vagy hagyjam a fenébe. Most kevesebb, mint 4 Mátyás a metróban.

Elküldve

Vonóhoroghoz kell még valami? Be kell kötni gondolom, csatlakozó szettet adnak hozzá? Élő van készítve a bekötés? 

Van valami variálás a műszerfalon is. Visszajelző lámpa ilyesmi. Azzal mi a helyzet? 

Elküldve
On 2016. 10. 07. at 22:00, Geopake írta:

Szerintem hagyd a fenébe.Vizes úton nem ér sokat,viszont cserébe hamar kiég.Én most GE-t vettem bele.Megalight pluszt.

 

 

Már két éve használom jó izzók! Igaz másfél évet bírtak két nap különbséggel. Újra ilyeneket vettem. 

  • Like 1
Elküldve
On 2016. 10. 07. at 21:05, scream24 írta:

Szép estét. Érdemes vásárolni Osram Night Breaker Unlimited  izzot a szekérbe? Tényleg lófüttyöt sem látni sötétben vizes körülmények között? Most  Osram Silverstar2.0 van a szekérbe , de vizes úton semmit sem látok ezzel sem. Ehhez képest előrelépés lenne a Night Breaker ? Vagy hagyjam a fenébe. Most kevesebb, mint 4 Mátyás a metróban.

Nálam 10hónapot bírt, ez olyan 13-14e km volt. Nekem bejött, szintén Silverstar után váltottam rá, mert azzal nem voltam elégedett. Vizes úton semmivel sem fogsz látni rendesen, most GE megalight van benne, de egy kalap kaka ez is, xenon kéne, az a tuti :-)

  • Like 1
Elküldve
21 perce, peacetrang írta:

Nálam 10hónapot bírt, ez olyan 13-14e km volt. Nekem bejött, szintén Silverstar után váltottam rá, mert azzal nem voltam elégedett. Vizes úton semmivel sem fogsz látni rendesen, most GE megalight van benne, de egy kalap kaka ez is, xenon kéne, az a tuti :-)

Xenon? Az már a múlt... :) LED meg lézerfény, ezek tényleg tudnak...

Elküldve
31 perce, peacetrang írta:

Nálam 10hónapot bírt, ez olyan 13-14e km volt. Nekem bejött, szintén Silverstar után váltottam rá, mert azzal nem voltam elégedett. Vizes úton semmivel sem fogsz látni rendesen, most GE megalight van benne, de egy kalap kaka ez is, xenon kéne, az a tuti :-)

Igazából nem az utat kell látnod hanem a rajta lévő összes többit. Csak amig nincs mit nézned addig az utat figyeled és s*ar hogy nem látsz belőle semmit. De amint megjelenik az első látnivaló azt pont ugyanolyan távolságból fogod észlelni vizes úton mint szárazon. A vizes út csillogását meg szerintem semmi nem szünteti meg a xenon sem. 

  • Like 2
Elküldve

Nekem Osram Cool blue intense van. Meg vagyok vele elégedve.  Másfél év után cseréltem eddig az egyiket és ugyanolyat tettem bele. Én is kb 14-15ezret mentem vele. Sötétben,  vizes úton persze ezzel is s*ar vezetni. 

Elküldve

Na Sziasztok!Ismételten az antenna szigeteléses témát, hoznám fel!Caravánhoz vki rendelt már ebay-ről?Ha igen, linket tudna vki adni?Rendeltem,de a nagyobbat küldték sztem hatchback-hez!Szóval van 2 db-om feleslegbe is, ha vkit érdekel!

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.