Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

2 perce, outsider írta:

Milyen előnyei vannak a MOTE klubtagságnak?

Azon kívül, hogy korlátlanul tudok hozzászólni... :-)

Klubtagok mondjanak már róla valamit... Köszi.

Korlátlanul tudsz hozzászólni, kedvezmények itt-ott....nagyjából, engem speciel csak az első érint. Fosvágen, Seát és egy "konkurens" klubbtagok a de**edre másznak az úton, bár lehet a Hellókittis matrica téveszti meg őket. Vagy még emlékszenek rá amikor ősszel beterítettem őket gumifüsttel a kórház parkolójában. 

Link to comment
Megosztás:

13 perce, zotya975 írta:

Korlátlanul tudsz hozzászólni, kedvezmények itt-ott....nagyjából, engem speciel csak az első érint. Fosvágen, Seát és egy "konkurens" klubbtagok a de**edre másznak az úton, bár lehet a Hellókittis matrica téveszti meg őket. Vagy még emlékszenek rá amikor ősszel beterítettem őket gumifüsttel a kórház parkolójában. 

A felét értettem a mondandódnak :-)

 

30 perce, zotya975 írta:

Rendben..még egyszer elnézést.:rolleyes: Amúgy Google Chromról elég nehezen lehet nézegetni a webáruházat..milyen böngésző ajánlott hozzá? https://opeleseknek.hu/ 

Nekem Operáról működik (PC-n). Firefox-on is. Nekem Crome-on is bejön...

Link to comment
Megosztás:

1 óra, Janó32 írta:

Jól néz ki. Mindenhol jól illeszkedik? Kellett bontani a cseréhez? 

Én nem bontottam. Kiszedtem a régit, már amennyi kijött. Eléggé szét volt rohadva...

A gyárinak telitalpa van, így maradt alatta. Azt ott hagytam, nem árt az neki, legalább az is tömít.

Az újnak is van egy kis pereme, sőt a vastag része igazából "üreges" (V alakú profil végül is) oda beleül a talp eleje...

Kicsit bénáztam, míg a perem alól kijött minden régi fecni, mert az új tömítésnek is kicsit alá kell mennie.

Így kicsit megkarcoltam a fényezést... :confused: :blink:

Megoldható szétszerelés nélkül. Csak csavarhúzót ne használj... :-)

A lényeg, nem kell kapkodni... :-)

  • Like 2
Link to comment
Megosztás:

3 perce, peacetrang írta:

Jövőhéten rendberakom a féket, Textar szett kerül bele Textar fékfolyadékkal. Fél liter fékfolyadék elég az 1.4-es astrához vagy vegyek inkább egy litert?

Nekem elvileg 1L elég volt kuplunggal együtt...

(Nem kaptam vissza belőle, de az nem jelent semmit :).)

Én ilyet tetettem bele. Mantec volt a felbújtó... :cool:

https://alkatreszek.hu/03_99016402_2_la

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

8 órája, outsider írta:

Milyen előnyei vannak a MOTE klubtagságnak?

Azon kívül, hogy korlátlanul tudok hozzászólni... :-)

Klubtagok mondjanak már róla valamit... Köszi.

Támogatom az oldal működését.Tudok vásárolni akciósan a Csergőben,bár nem járok oda messze van:) Sok találkozó ingyenes vagy olcsóbb mint az eredeti.Kaptam szép MOTE matricát :)

  • Like 3
Link to comment
Megosztás:

On 2016. 09. 27. at 13:00, DM101 írta:

Valaki volt már itt?

http://www.rigotech.hu/chiptuning/

 

 

 

19 perce, jaygab írta:

 

Felkeltette az érdeklődésemet a videóban elhangzott: "nem működött a turbó, de megcsináltuk" mondat, ezért kértem tőlük árajánlatot és infót az autómhoz. Kíváncsi vagyok mit hoznak ki elméletben 60lóból.:-)

Szerk,,ééés már meg is jött a válasz:

Kedves Zoltán!

 

Köszönöm, hogy ajánlatkérésével megkeresett. 
Ez egy visszaigazoló levél arról, hogy adatai Opel 
F astra c14nz
 beállításával kapcsolatban beérkeztek.

Az említett típus jelenleg nem szerepel az adatbázisunkban.

Kérésére utána nézünk, hogy milyen elektronikával szerelték, 
mik a lehetőségek. Ez időigényes folyamat, ezért türelmét kérem. 

Ha egy héten belül nem küldünk érdemi választ, az azt jelenti,
hogy sajnos jelenleg nincs rá megoldásunk, így nem tudjuk 
vállalni a beállítását, javítását.


Ha azt találjuk, hogy a 'gép' biztonságosan hangolható, 
beállítható, tuningolható - csak még nem került fel a 
webes adatbázisba - akkor: azonnal jelentkezünk a részletekkel.

Link to comment
Megosztás:

33 perce, zotya975 írta:

 

Felkeltette az érdeklődésemet a videóban elhangzott: "nem működött a turbó, de megcsináltuk" mondat, ezért kértem tőlük árajánlatot és infót az autómhoz. Kíváncsi vagyok mit hoznak ki elméletben 60lóból.:-)

Szerk,,ééés már meg is jött a válasz:

Kedves Zoltán!

 

Köszönöm, hogy ajánlatkérésével megkeresett. 
Ez egy visszaigazoló levél arról, hogy adatai Opel 
F astra c14nz
 beállításával kapcsolatban beérkeztek.

Az említett típus jelenleg nem szerepel az adatbázisunkban.

Kérésére utána nézünk, hogy milyen elektronikával szerelték, 
mik a lehetőségek. Ez időigényes folyamat, ezért türelmét kérem. 

Ha egy héten belül nem küldünk érdemi választ, az azt jelenti,
hogy sajnos jelenleg nincs rá megoldásunk, így nem tudjuk 
vállalni a beállítását, javítását.


Ha azt találjuk, hogy a 'gép' biztonságosan hangolható, 
beállítható, tuningolható - csak még nem került fel a 
webes adatbázisba - akkor: azonnal jelentkezünk a részletekkel.

Én kaptam rá árajánlatot és szinte biztos, hogy meg tudják csinálni (OBD2-n keresztül). G astra Z14XEP. 

5-13 LE és 4-13 NM növekedést ígér, beállítástól függően. A fogyasztás is csökkenni fog és már alacsonyabb  fordulatszámon is jobban fog húzni a motor. Persze ha a felső határra húzatom vele, akkor a fogyi nem fog csökkenni nyilván. Hétfőn megyek, 2-3 óra a beállítás, tesztkör, stb.  2 hét pénz visszafizetési garancia is van rá, de valószínűleg nem fogom akarni visszacsinálni :)

Zotya!

Nem sok jóval kecsegtetlek viszont Téged, mert amit írnak, az nem túl biztató, valószínűleg nem fogják tudni megcsinálni Neked.

Ez előtt nekem is egy F astrám volt, igaz az 99-es évjárat volt, X14NZ motorral és próbáltam chippeltetni (nem ilyen profi helyen ugyan), de nem tudták megoldani.

Abban ugye még nincs OBD, szét kellett kapja az ECU-t és olyan chip volt benne (azt hiszem 32 lábút várt a srác és 64-es volt benne, vagy valami ilyesmi, jó 10 éve volt már),  hogy nem bírt vele mit kezdeni.

Mondjuk a 60 paciból nem tudom mit tudna kihozni, minél erősebb egy motor, annál jobb eredményt lehet kihozni belőle, főleg dízeleknél, ott még van tartalék bőven a motorban, anélkül , hogy az élettartam látná kárát. De a Te motorodból is csinálhatna pörgősebbet, dinamikusabbat miközben csökken a fogyasztása, ha egyáltalán meg lehet oldani. Majd kíváncsi vagyok mit írnak...

Módosítva : jaygab
  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

12 perce, jaygab írta:

Én kaptam rá árajánlatot és szinte biztos, hogy meg tudják csinálni (OBD2-n keresztül). G astra Z14XEP. 

5-13 LE és 4-13 NM növekedést ígér, beállítástól függően. A fogyasztás is csökkenni fog és már alacsonyabb  fordulatszámon is jobban fog húzni a motor. Persze ha a felső határra húzatom vele, akkor a fogyi nem fog csökkenni nyilván. Hétfőn megyek, 2-3 óra a beállítás, tesztkör, stb.  2 hét pénz visszafizetési garancia is van rá, de valószínűleg nem fogom akarni visszacsinálni :)

Zotya!

Nem sok jóval kecsegtetlek viszont Téged, mert amit írnak, az nem túl biztató, valószínűleg nem fogják tudni megcsinálni Neked.

Ez előtt nekem is egy F astrám volt, igaz az 99-es évjárat volt, X14NZ motorral és próbáltam chippeltetni (nem ilyen profi helyen ugyan), de nem tudták megoldani.

Abban ugye még nincs OBD, szét kellett kapja az ECU-t és olyan chip volt benne (azt hiszem 32 lábút várt a srác és 64-es volt benne, vagy valami ilyesmi, jó 10 éve volt már),  hogy nem bírt vele mit kezdeni.

Mondjuk a 60 paciból nem tudom mit tudna kihozni, minél erősebb egy motor, annál jobb eredményt lehet kihozni belőle, főleg dízeleknél, ott még van tartalék bőven a motorban, anélkül , hogy az élettartam látná kárát. De a Te motorodból is csinálhatna pörgősebbet, dinamikusabbat miközben csökken a fogyasztása, ha egyáltalán meg lehet oldani. Majd kíváncsi vagyok mit írnak...

Mondjuk ha én tuningolni akarnám az autómat ilyen módon akkor csak olyan helyre vinném ahol teljesítményt mérnek előtte-utána, nem látom a honlapon hogy itt írják, vagy csak elkerülte a figyelmemet.

Link to comment
Megosztás:

43 perce, zotya975 írta:

Mondjuk ha én tuningolni akarnám az autómat ilyen módon akkor csak olyan helyre vinném ahol teljesítményt mérnek előtte-utána, nem látom a honlapon hogy itt írják, vagy csak elkerülte a figyelmemet.

Érdekes, pedig van az oldalukon adat az 1,4 60 ló-ra: http://www.rigotech.hu/opel-chiptuningbox.html

Amúgy mérnek teljesítményt is, de gondolom az nincs benne az árban.

Volt aki csináltatott velük tuningot (off autó és diesel), meg van vele elégedve. A benzines (nem turbo) tuningnál sok eredményt nem kell várni, de lehet javulást elérni.

1 órával ezelőtt, jaygab írta:

...

Ez előtt nekem is egy F astrám volt, igaz az 99-es évjárat volt, X14NZ motorral és próbáltam chippeltetni (nem ilyen profi helyen ugyan), de nem tudták megoldani.

Abban ugye még nincs OBD, szét kellett kapja az ECU-t és olyan chip volt benne (azt hiszem 32 lábút várt a srác és 64-es volt benne, vagy valami ilyesmi, jó 10 éve volt már),  hogy nem bírt vele mit kezdeni.

...

Szerintem 32 lábú van abban is, csak gyárilag van benne egy "BLUE" foglalat, ahol az EEPROM lábaira rá van forrasztva gyárilag érintkező, így más lesz a lábkiosztás.

A foglalatot kiforrasztva, egy normál IC-foglalat pont betehető (igaz, ez c14se és x16sz ecu):

http://www.opelforum.hu/uploads/gallery/album_225/gallery_5473_225_42143.jpg

Link to comment
Megosztás:

1 órával ezelőtt, zotya975 írta:

Mondjuk ha én tuningolni akarnám az autómat ilyen módon akkor csak olyan helyre vinném ahol teljesítményt mérnek előtte-utána, nem látom a honlapon hogy itt írják, vagy csak elkerülte a figyelmemet.

Olyat sehol nem fogsz találni, hogy lemérjék neked előtte-utána...

Itt is van lehetőség méretni a közelítő mérés asszem 15k, a nagyon pontos meg 23k.

Az árba ez nyilván nem fér bele, de engem speciel nem is annyira érdekel (ennyiért biztosan nem), inkább  megyek vele és élvezem a jó beállítást :)

Link to comment
Megosztás:

7 órája, zotya975 írta:

 

Elrontottam az idézetet... 

DM101! 

60ezer az optimum csomag,  ami kb:1,5-2 órát vesz igénybe és 80 ezer  a pro beállítás,  ami tesztkörrel,  egyéb  finomhangolással 3,5-4 óra.  Ehhez járnak  még  egyéb extra szolgáltatások is.  Az egész egy 45 perces konzultációval,  igényfelméréssel indul,  utána kezd neki testreszabottan.  Én valószínűleg a 80 ezrest fogom választani.  De lehetőség  van  az alapbeállításól feljebb lépni is a különbözet későbbi megfizetésével. 2 hét  elégedettségi garancia van,  tehát ha nem tetszik  visszafizetik az árát. Amúgy meg 2 év  garanciát ad rá és  bármikor visszaállítja az eredeti beállításokat,  valamint 3 alkalommal ingyen állít  rajta további igény szerint. Szerintem korrekt. Picit drágább,  mint a gagyi sufnituningos ajánlatok,  amik valami fix beállítást alkalmaznak,  gari  nélkül,  de ez profi szakműhely. 

Módosítva : jaygab
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.