Geopake Elküldve Szeptember11, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2016 4 órája, zolikaDB írta: Igazabol mindig van mit kolteni az autora... De latni is kellene vele TYC es Depo kozott ekkor kulonbseg van? Nezem az enyemet, plane most jol latszanak a mattulasok. Es belul is jocskan le van mattulva, uh polir kizarva. Jobb valamivel a TYC ez is tajvani meg az is A depóba az nem tetszik,hogy tele van írva az eleje a búrának.Ott vannak a jelölések E jelek miegymás.A TYC-nél meg oldalt az indexnél mint a Hellának. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Szeptember11, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2016 1 órával ezelőtt, Geopake írta: Jobb valamivel a TYC ez is tajvani meg az is A depóba az nem tetszik,hogy tele van írva az eleje a búrának.Ott vannak a jelölések E jelek miegymás.A TYC-nél meg oldalt az indexnél mint a Hellának. Deponal volt frissites es mar nincs rajta kisregeny. (Legalabbis a xenonoson) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
NW1 Elküldve Szeptember11, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2016 4 órája, kukori írta: Sziasztok! Van valakinek tapasztalata, hogy a motortér szigetelés ér e valamit, erdemes utólag berakni? Moat tudnék egyet jo allapotban, bolhakkal. Gondolom berakni nem egy nagy dolog, ha megvannak a bolhák? Érezhető lenne a különbség, halkabb lesz a motor? Tavasszal én is beraktam, de nem hallok érzékelhető változást. Állítólag a tűzfal szigetelése tenné halkabbá a kocsit. Egy Golf 1 után így is egy suttogó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kukori Elküldve Szeptember11, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2016 2 minutes ago, NW1 said: Tavasszal én is beraktam, de nem hallok érzékelhető változást. Állítólag a tűzfal szigetelése tenné halkabbá a kocsit. Egy Golf 1 után így is egy suttogó. Hat igen, a tűzfalnal kellene szigetelni, de az rettebto maceras beszerelni. Akkor szerintem nem foglalkozom ezzel, jo igy, ahogy van nem zavar a motorhang, csak gondoltam jelentos kulonbseg van, akkor megeri. Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve Szeptember11, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2016 5 órája, Janó32 írta: Sima szívo 1.6 Ecotec a J (amit magamnak vennék), így a motortéri alkatrészek csak nem költségesebbek. Sokat olvasok TC-t, nem akarok részletes véleményt formálni (néha mintha fordítva ülnének a moziban). Én rendszeresen ülök J-ben (igaz, 1.4 Turbo, szedán is van ill. ST-k) ill. jó párszor munkatárs Zafira B z16xep Enjoy kocsijában, inkább a saját tapasztalatomra hagyatkozom a két modell kapcsán és nem netes cikkre. A J olyan mintha egy egészen más szemlélet alapján építették volna, jobban elrugaszkodott a régi Opeles hagyományoktól/formavilágtól/anyagoktól és az összeszerelési minőségtől. Egy közepes/magasabb felszereltségnél már-már nem is Golf szegmesnek tűnik. Tudtam, hogy ebbe a Totalcaros vonalba bele fogsz kötni Én nem olvasok sokat totalcart, de a lényeget le tudom szűrni belőle. Neked ezek szerint az én mondandómból nem sikerült. Vannak szubjektív dolgok egy autóval kapcsolatban (mennyire megy jól, mennyire húz, mennyire kényelmes, mennyire szép, mennyire fenntartható stb.), és vannak objektíven megítélhető paraméterek. Ilyen például az, hogy nyekereg-e a műszerfal, vagy sem, illetve hogy mennyire van elkopva 3XXe km után. Nagyjából irreleváns ebből a szempontból, hogy ki írta a cikket... Sikerült megint kiragadni a lényeget. A részletekbe meg ne menjünk bele, nem célom, hogy meggyőzzelek bármiről Én meg ültem olyan (nem saját) céges H Astrában (1.6 caravan), aminek nem nyekergett a műszerfala, és nem akart széthullni. Azt meg tudjuk, hogy a céges kocsikat nem kímélik, és jellemzően sokat mennek... 2:1 ide... Egyébként a J nem is tudom hogy jött ide. Használtautón 2,3M a legolcsóbb. Ennél az én keretem majd egy misivel kevesebb. H Astrából többnyire a legdrágább Twintopok kerülnek ennyibe (ami cabrió, számomra használhatatlan). A J 2010-ben jött ki, a H 2004-ben, jó hogy teljesen mások. Én amikor a H-ból visszaültem a sajátomba, éreztem azt a generációs különbséget. De mint mondtam ez szubjektív, a műszerfal viszont objektíve nem nyekergett (Egyébként a nyekergés kb futott km. útviszonyok, és napsütéses órák függvénye is. Ha egy autó sokat áll a napon, felpuffad a dudagomb, lemattul a fényszóró, és megszólal a műszerfal...) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Szeptember11, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2016 26 perce, outsider írta: Tudtam, hogy ebbe a Totalcaros vonalba bele fogsz kötni Én nem olvasok sokat totalcart, de a lényeget le tudom szűrni belőle. Neked ezek szerint az én mondandómból nem sikerült. Vannak szubjektív dolgok egy autóval kapcsolatban (mennyire megy jól, mennyire húz, mennyire kényelmes, mennyire szép, mennyire fenntartható stb.), és vannak objektíven megítélhető paraméterek. Ilyen például az, hogy nyekereg-e a műszerfal, vagy sem, illetve hogy mennyire van elkopva 3XXe km után. Nagyjából irreleváns ebből a szempontból, hogy ki írta a cikket... Sikerült megint kiragadni a lényeget. A részletekbe meg ne menjünk bele, nem célom, hogy meggyőzzelek bármiről Én meg ültem olyan (nem saját) céges H Astrában (1.6 caravan), aminek nem nyekergett a műszerfala, és nem akart széthullni. Azt meg tudjuk, hogy a céges kocsikat nem kímélik, és jellemzően sokat mennek... 2:1 ide... Egyébként a J nem is tudom hogy jött ide. Használtautón 2,3M a legolcsóbb. Ennél az én keretem majd egy misivel kevesebb. H Astrából többnyire a legdrágább Twintopok kerülnek ennyibe (ami cabrió, számomra használhatatlan). A J 2010-ben jött ki, a H 2004-ben, jó hogy teljesen mások. Én amikor a H-ból visszaültem a sajátomba, éreztem azt a generációs különbséget. De mint mondtam ez szubjektív, a műszerfal viszont objektíve nem nyekergett (Egyébként a nyekergés kb futott km. útviszonyok, és napsütéses órák függvénye is. Ha egy autó sokat áll a napon, felpuffad a dudagomb, lemattul a fényszóró, és megszólal a műszerfal...) Írtam én bárhol-bármiféle nyekergésről? És még én nem értem a Te mondandód? Inkább menj el egy márkakereskedésbe és ülj bele gy J-be, ha van tesztautó (lesz) akkor menj vele. Aztán valóban tudsz már mit összehasonlítani a H-val, mert így nem is tudom mi alapján ítélsz meg bármit, hiszen még nem is ültél benne, nem is vezetted. Ráadásul a 2:1-ed is bajos, mivel a J-k mind cégesek és a Zafira magán családi autó újkora óta. A J generáció úgy jött képbe, hogy most elég erős árzuhanásba kezdett a használt modellek ára (a J-t kivezetik 3,5 milliótól és ez nyomja le a használt J árát, hamarosan már akciózzák a K-t is), de fentebb írtam ezt ami felett ezek szerint átsiklottál. Tehát ha nem most ősszel/télen cserélsz, akkor tavasszal várhatóan a mostani 2 milliós árú modellek 1,7 környékén már elérhetőek lesznek. (A 2,2 irányárú darabok már most elhozhatóak 2 millió környékén.) Ha valóban nagy -minőségi- lépést akarsz márkán belül, akkor szerintem a H felemás lépés (botlás?) lesz a G-hez mérten (némileg olyan mint az V-ös és VI-os Golf esete)... Említetted az Octavia II, na az lépés a G-hez mérten mindenben... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Szeptember11, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2016 On 2016. 09. 09. at 22:13, outsider írta: http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_h/opel_astra_h_caravan_1.8_optima-10405387 Ez tetszik, habár nem vagyok a színezett üveg híve Ez? http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_h/opel_astra_h_1.8_enjoy-10447779 Link to comment Megosztás: More sharing options...
ginola Elküldve Szeptember12, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2016 Sziasztok. Főként városban, rövidebb távon használt 2006 Z14XEP-be milyen viszkozitású olajat ajánltok? Eddig 5W40 ment bele (Magnatec C3 dexos 2). Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve Szeptember12, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2016 17 órája, Janó32 írta: Írtam én bárhol-bármiféle nyekergésről? És még én nem értem a Te mondandód? Inkább menj el egy márkakereskedésbe és ülj bele gy J-be, ha van tesztautó (lesz) akkor menj vele. Aztán valóban tudsz már mit összehasonlítani a H-val, mert így nem is tudom mi alapján ítélsz meg bármit, hiszen még nem is ültél benne, nem is vezetted. Ráadásul a 2:1-ed is bajos, mivel a J-k mind cégesek és a Zafira magán családi autó újkora óta. A J generáció úgy jött képbe, hogy most elég erős árzuhanásba kezdett a használt modellek ára (a J-t kivezetik 3,5 milliótól és ez nyomja le a használt J árát, hamarosan már akciózzák a K-t is), de fentebb írtam ezt ami felett ezek szerint átsiklottál. Tehát ha nem most ősszel/télen cserélsz, akkor tavasszal várhatóan a mostani 2 milliós árú modellek 1,7 környékén már elérhetőek lesznek. (A 2,2 irányárú darabok már most elhozhatóak 2 millió környékén.) Ha valóban nagy -minőségi- lépést akarsz márkán belül, akkor szerintem a H felemás lépés (botlás?) lesz a G-hez mérten (némileg olyan mint az V-ös és VI-os Golf esete)... Említetted az Octavia II, na az lépés a G-hez mérten mindenben... Feladom... Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve Szeptember12, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2016 15 órája, Janó32 írta: Ez? http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_h/opel_astra_h_1.8_enjoy-10447779 Ez a rosszabbik 1.8-as. Többet eszik, meg nyűgösebb is. 140LE verziót keresek. Z18XER Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Szeptember12, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2016 20 órája, spzoli írta: Deponal volt frissites es mar nincs rajta kisregeny. (Legalabbis a xenonoson) Amit én néztem a Lucidba annak még volt.Na majd megnézek egy új szállítmányt legközelebb:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Szeptember12, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2016 20 órája, kukori írta: Hat igen, a tűzfalnal kellene szigetelni, de az rettebto maceras beszerelni. Akkor szerintem nem foglalkozom ezzel, jo igy, ahogy van nem zavar a motorhang, csak gondoltam jelentos kulonbseg van, akkor megeri. Én sem hallok sok különbséget,bár félig süket vagyok már Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Szeptember12, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2016 2 órája, outsider írta: Feladom... Jobban jársz! 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Szeptember12, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2016 (edited) 3 órája, outsider írta: Feladom... Oké... Azért tényleg próbálj ki egy J Astra-t (bármit) mielőtt határozott véleményt alkotsz róla anélkül hogy ültél volna benne (vezetted volna). De biztosan az én defektem, hogy csak olyanról alkottok véleményt amit megtapasztaltam már... 36 perce, gezoli írta: Jobban jársz! Köszönöm a hasznos/építő jellegű bejegyzésed, kár hogy ennyiben kimerült, ez így sokat nem tett hozzá a tárgyhoz... Módosítva Szeptember12, 2016 : Janó32 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve Szeptember12, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2016 http://www.ebay.co.uk/itm/Vauxhall-Holden-Opel-Astra-Corsa-Meriva-Roof-Aerial-Base-Rubber-Gasket-Seal/161904147621?_trksid=p2047675.c100005.m1851&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D38661%26meid%3D943eda06f7ba4f3eb8a5af849efe2a01%26pid%3D100005%26rk%3D1%26rkt%3D6%26sd%3D172196748562 Találtam olcsóbb antenna tömítést. Remélem passzolni fog Kinézetre olyan mint a másik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve Szeptember12, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2016 2 órája, Janó32 írta: Oké... Azért tényleg próbálj ki egy J Astra-t (bármit) mielőtt határozott véleményt alkotsz róla anélkül hogy ültél volna benne (vezetted volna). De biztosan az én defektem, hogy csak olyanról alkottok véleményt amit megtapasztaltam már... Nem alkottam véleményt a J-ről, hacsak azt nem vesszük annak, hogy közöltem, nincs rá pénzem. Így az összevetésnek (és a próbának) továbbra sem sok értelmét látom. Szívesen vennék J-t, akár újan is, ha lenne rá pénzem. Méginkább Insignia-t, mert az van 1.8 benzinmotorral... Ha lenne ár pénzem, hangsúlyozom. De nincs Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Szeptember13, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2016 21 órája, outsider írta: http://www.ebay.co.uk/itm/Vauxhall-Holden-Opel-Astra-Corsa-Meriva-Roof-Aerial-Base-Rubber-Gasket-Seal/161904147621?_trksid=p2047675.c100005.m1851&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D38661%26meid%3D943eda06f7ba4f3eb8a5af849efe2a01%26pid%3D100005%26rk%3D1%26rkt%3D6%26sd%3D172196748562 Találtam olcsóbb antenna tömítést. Remélem passzolni fog Kinézetre olyan mint a másik. Amit én rendeltem ~4£-ért, az se lett volna veszélyes, ha nem újabb 3£ lett volna a postaköltség... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Szeptember14, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2016 On 2016. 09. 12. at 21:50, outsider írta: http://www.ebay.co.uk/itm/Vauxhall-Holden-Opel-Astra-Corsa-Meriva-Roof-Aerial-Base-Rubber-Gasket-Seal/161904147621?_trksid=p2047675.c100005.m1851&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D38661%26meid%3D943eda06f7ba4f3eb8a5af849efe2a01%26pid%3D100005%26rk%3D1%26rkt%3D6%26sd%3D172196748562 Találtam olcsóbb antenna tömítést. Remélem passzolni fog Kinézetre olyan mint a másik. A kombihoz is jó ez? On 2016. 09. 12. at 22:00, outsider írta: Nem alkottam véleményt a J-ről, hacsak azt nem vesszük annak, hogy közöltem, nincs rá pénzem. Így az összevetésnek (és a próbának) továbbra sem sok értelmét látom. Szívesen vennék J-t, akár újan is, ha lenne rá pénzem. Méginkább Insignia-t, mert az van 1.8 benzinmotorral... Ha lenne ár pénzem, hangsúlyozom. De nincs Az Insignia nekem is nagy kedvencem, csak a méreteivel van bajom. A kombi konkrétan hatalmas (ha jól rémlik 4,9m hosszú), bár állítólag ezt a belső tér méretei nem adják jól vissza, már-már szűkös a kategóriájában (állítólag, nem volt még hozzá szerencsém) a beltere. De ilyen gondom nem körvonalazódik, hogy kicsi-e belül vagy hogy a garázsba hogy hajtogatom be... Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve Szeptember14, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2016 8 órája, Janó32 írta: A kombihoz is jó ez? Az Insignia nekem is nagy kedvencem, csak a méreteivel van bajom. A kombi konkrétan hatalmas (ha jól rémlik 4,9m hosszú), bár állítólag ezt a belső tér méretei nem adják jól vissza, már-már szűkös a kategóriájában (állítólag, nem volt még hozzá szerencsém) a beltere. De ilyen gondom nem körvonalazódik, hogy kicsi-e belül vagy hogy a garázsba hogy hajtogatom be... Nemtom milyen antenna van a kombin. http://m.ebay.co.uk/itm/400112150054?_trksid=p2141725.m3641.l6368 Itt a drágább, itt van kép (meg leírás), hogy melyik fajta antennához jó. Remélem amit rendeltem, az is ilyen Ha a mobilos link nem jön be: Item number: 400112150054 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Szeptember15, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2016 9 órája, outsider írta: Nemtom milyen antenna van a kombin. http://m.ebay.co.uk/itm/400112150054?_trksid=p2141725.m3641.l6368 Itt a drágább, itt van kép (meg leírás), hogy melyik fajta antennához jó. Remélem amit rendeltem, az is ilyen Ha a mobilos link nem jön be: Item number: 400112150054 Ránézésre egyformának tűnik az összes ilyen tömítés de a méret és kialakítás már más kérdés, az csak szereléskor derül ki, ellenben az jó hír hogy a leírás szerint nem kell bontani semmit... Ilyen kialakítású (nincs benne a hátsó ablakmosó fúvókája): Link to comment Megosztás: More sharing options...
balintjanos Elküldve Szeptember15, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2016 Sziasztok! Kis segítségre van szükségem. Z16XE motor hengerfejében a szelepvezető mellet van egy lapos alátét szerű alkatrész, amit nem tudok beazonosítani. A szelepszár szimering alatt van. Tudja valaki hogy mi ez? A 16-ból egy mozog (lötyög), de mivel nem tudom beazonosítani, nem megyek vele semmire. Köszönöm! Üdv, János Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Szeptember15, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2016 @balintjanos: erre gondolsz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
balintjanos Elküldve Szeptember15, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2016 (edited) 1 órával ezelőtt, tgabika76 írta: @balintjanos: erre gondolsz? Szia! Igen. Köszi! Most hogy betetted a képet,annyira egyértelmű :-). Alulra is kell a rugó alá alátét. Módosítva Szeptember15, 2016 : balintjanos Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Szeptember17, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2016 Na most akkor ez a VÉDA fix kamerák hogy is vannak? Tegnap felkészületlen voltam, nem néztem meg hogy amerre megyünk arra van-e, és egy kis településen egy 30-as táblás ilyenbe belefutottam kb 45-el (de lehet h picit többel). Ezek a trafik is ua működnek, tehát 45-ig nincs bírság? Mennyit csalhat a G órája (a gyári kerekekkel) ha mondjuk 50-et mutatott a mutató? Szerintem egy 30-as csekkre jó leszek... Ilyenre költeni, kell nekem eszeveszetten veszélyeztetnem a környezetet 45-el... (Tartok tőle hogy 48-is lesz az, az meg már mindenképpen bírság kategória.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
bucynus Elküldve Szeptember17, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2016 (edited) 1 óra, Janó32 írta: Na most akkor ez a VÉDA fix kamerák hogy is vannak? Tegnap felkészületlen voltam, nem néztem meg hogy amerre megyünk arra van-e, és egy kis településen egy 30-as táblás ilyenbe belefutottam kb 45-el (de lehet h picit többel). Ezek a trafik is ua működnek, tehát 45-ig nincs bírság? Mennyit csalhat a G órája (a gyári kerekekkel) ha mondjuk 50-et mutatott a mutató? Szerintem egy 30-as csekkre jó leszek... Ilyenre költeni, kell nekem eszeveszetten veszélyeztetnem a környezetet 45-el... (Tartok tőle hogy 48-is lesz az, az meg már mindenképpen bírság kategória.) Közig bírságosak, mivel nem állítanak meg, tehát 30+15+3. Az óra +5-öt csal általában, mert a váltó gumival sem mutathat kevesebbet, de ezt GPS-szel be tudod mérni. Az a picit több nagyon sokat számíthat, hogy mennyi. szerk,: lemaradt, a fixek radarosak, nem mérnek messzire, kb. 30m. Módosítva Szeptember17, 2016 : bucynus 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts