Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Sziasztok!

2 hete vettem az első autómat egy 2003-as 1.2-es ferdehátú G Opel-t és most azt tapasztalom hogy amikor a kocsi első része nincs terhelés alatt (pl épp gyorsulok) akkor minden rendben de ha fékezek vagy lassulok csúnya kattogó hangja van és a féken is érzek kisebb ütéseket mikor ezt a hangot hallom. Holnap egy 40km-es távra megyek, nagy baj lehet ebből? Inkább nézessem meg?

Link to comment
Megosztás:

1 órával ezelőtt, Trichie írta:

Sziasztok!

2 hete vettem az első autómat egy 2003-as 1.2-es ferdehátú G Opel-t és most azt tapasztalom hogy amikor a kocsi első része nincs terhelés alatt (pl épp gyorsulok) akkor minden rendben de ha fékezek vagy lassulok csúnya kattogó hangja van és a féken is érzek kisebb ütéseket mikor ezt a hangot hallom. Holnap egy 40km-es távra megyek, nagy baj lehet ebből? Inkább nézessem meg?

Inkább nézesd meg.A fék nem játék.Életek múlhatnak rajta.Kopott a betét vagy a tárcsa,esetleg mindkettő.

Link to comment
Megosztás:

Uraim (és Hölgyeim, bár ilyen nemű felhasználót nem igazán ismerek, de nem akarok diszkriminálni :) )!

A közelmúltban elváltak útjaink az Astra-val, tekintettel arra, hogy kinőttük. Köszönöm mindenkinek a fórumon töltött idő alatt adott tanácsát, hozzászólását segítségnyújtását. Nem hagyom el teljesen a fórumot, visszajárok majd olvasni, és ha tudok, akkor segíteni a cartársaknak.

Mindenkinek további sok hiba- és balesetmentes kilométert kívánok!

István

 

  • Like 4
Link to comment
Megosztás:

5 perce, steve78 írta:

Uraim (és Hölgyeim, bár ilyen nemű felhasználót nem igazán ismerek, de nem akarok diszkriminálni :) )!

A közelmúltban elváltak útjaink az Astra-val, tekintettel arra, hogy kinőttük. Köszönöm mindenkinek a fórumon töltött idő alatt adott tanácsát, hozzászólását segítségnyújtását. Nem hagyom el teljesen a fórumot, visszajárok majd olvasni, és ha tudok, akkor segíteni a cartársaknak.

Mindenkinek további sok hiba- és balesetmentes kilométert kívánok!

István

 

Gratulálok! Sok sikert az új vashoz!

Mire esett a választás?

Link to comment
Megosztás:

42 perce, steve78 írta:

Egy MK4-es 2,0 TDCI Ford Mondeo Turnier-t vettünk az Astra helyett.

 

Az szép autó!!! :icon13:  Nem egy Astra méret... Após haverjának van egy 2010-es Galaxy-ja szintén 2.0 TDCI, nagyon jó! Csendes de nagyon megy ha kell, keveset fogyaszt az hatalmas hajó (annyiból simán/bőven eljár mint én az Astra-val), ha lehajtjuk benne az üléseket akkor szerintem -némi túlzással- az Astra-val be is állhatnék oda. Egy dologban vérzik a dolog esetében, szervizköltségben... De gondolom ez nem általános, az Astra problémák sem minden Astra-nál jönnek elő... 

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A hamutartómból hiányzik a kivágódását gátló kis fékező fogaskerék. Már néztem több bontott Astrában, de egyikben sem volt meg, gondolom mikor eltörik beesik a kardánboxba és örökre eltűnik. Nem tudja véletlenül valaki, hogy honnan lehetne beszerezni ilyet újan?

Link to comment
Megosztás:

Nem tudom, hova offolhatnék egy kicsit, de valaki nem tudja, hogy itt miért van 15.80V a 12V helyett?

13313449_596075820560071_2022651010_o.jp

Már nagyon régóta a gép minden indításnál sípol párat, és ezt dobja ki:

13334737_596084760559177_1661041596_o.jp

Most kezdtem gyanakodni, hogy e miatt lehet teljesítménycsökkenése a gépemnek, mert akármit játszhatok rajta nagy FPS dropom lesz pár pillanatig..

bocsi az offért:(

Módosítva : presidentÁkos
Link to comment
Megosztás:

On 2016. május 31. at 10:31, Krajcso írta:

Sziasztok!

A hamutartómból hiányzik a kivágódását gátló kis fékező fogaskerék. Már néztem több bontott Astrában, de egyikben sem volt meg, gondolom mikor eltörik beesik a kardánboxba és örökre eltűnik. Nem tudja véletlenül valaki, hogy honnan lehetne beszerezni ilyet újan?

Szia! Nekem van egy hibátlan komplett hamus 2e oda adom ha érdekel.

Link to comment
Megosztás:

2 órája, presidentÁkos írta:

Nem tudom, hova offolhatnék egy kicsit, de valaki nem tudja, hogy itt miért van 15.80V a 12V helyett?

Már nagyon régóta a gép minden indításnál sípol párat, és ezt dobja ki:

Most kezdtem gyanakodni, hogy e miatt lehet teljesítménycsökkenése a gépemnek, mert akármit játszhatok rajta nagy FPS dropom lesz pár pillanatig..

bocsi az offért:(

Első körben betennék egy másik tápegységet és megnézném hogy azzal mi a helyzet. Ha ugyan úgy rossz akkor valószínüleg alaplaphiba. +12V be van kötve az alaplapra? Az ami a CPU felé van? 4-es csati.

Link to comment
Megosztás:

7 órája, presidentÁkos írta:

Nem tudom, hova offolhatnék egy kicsit, de valaki nem tudja, hogy itt miért van 15.80V a 12V helyett?

13313449_596075820560071_2022651010_o.jp

Már nagyon régóta a gép minden indításnál sípol párat, és ezt dobja ki:

13334737_596084760559177_1661041596_o.jp

Most kezdtem gyanakodni, hogy e miatt lehet teljesítménycsökkenése a gépemnek, mert akármit játszhatok rajta nagy FPS dropom lesz pár pillanatig..

bocsi az offért:(

Off. Venti tiszták? Nem akad, nem poros stb. Esetleg megnézheted úgyis h lehúzod a meghajtókat , kizárva ezeket, nem e zárlatos valamelyik. De másik táppal én is megnézném.

Link to comment
Megosztás:

12 órája, presidentÁkos írta:

Most kezdtem gyanakodni, hogy e miatt lehet teljesítménycsökkenése a gépemnek, mert akármit játszhatok rajta nagy FPS dropom lesz pár pillanatig..

bocsi az offért:(

Táp csere lesz belőle. Az érzékelők hibás értékeket mutatnak, ellenőrizd a feszültségeket, ventilátorokat és hőmérsékleteket. Kb ez a szöveg.

Ha tudod manuálisan is az értékeket állítani, próbáld meg magad helyrehozni. Az 5V legyen picit magasabb, de előtte a 12V-ből vegyél le legalább hármat.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Jómagam sokszor használtam, használom a fórumos keresőt, sok segítséghez jutottam már így. Ezért most megosztanék valamit, ami talán segíthet majd egyszer valakinek.

Kattogó szívósorral kapcsolatban akadtam egy bizonyos gödöllői műhely honlapjára, ahol ennek felújításával foglalkoznak. A twinportoknál illetve egyes diesel motoroknál gyakoribb jelenség az ilyen jellegű probléma. El tud kopni a levegőt terelgető lapát rudazata, ami csúnya hangokhoz is vezet.

A lényeg, hogy fel lehet újítani, 1 év garanciával, 45000ft+10000ft munkadíj  (Z14xep esetén) . Ez azért a töredéke egy komplett egység cseréjének.

Nem tudom, mennyire új infó mindez, de most már legalább így is van nyoma a dolognak. :) 

Üdvözlettel: Zoltán

Módosítva : Cs. Zoltán
Link to comment
Megosztás:

19 órája, kobraCode írta:

Első körben betennék egy másik tápegységet és megnézném hogy azzal mi a helyzet. Ha ugyan úgy rossz akkor valószínüleg alaplaphiba. +12V be van kötve az alaplapra? Az ami a CPU felé van? 4-es csati.

Ömm, van 4 darab 12 centiméteres ventije a háznak, amiből egyet épp most cseréltem ki mert már rég nem működött, max ha kézzel megindítottam de akkor is gyengén. Szóval gondolom be van kötve a +12V. Honnan tudom amúgy, hogy melyik a 4-es csati?

14 órája, Atala írta:

Off. Venti tiszták? Nem akad, nem poros stb. Esetleg megnézheted úgyis h lehúzod a meghajtókat , kizárva ezeket, nem e zárlatos valamelyik. De másik táppal én is megnézném.

Ventik tiszták, egy új, kettőt megpucoltam, egyhez meg nem férek hozzá a gépház elejében, a többi venti is jól megy.

9 órája, KMilán írta:

Táp csere lesz belőle. Az érzékelők hibás értékeket mutatnak, ellenőrizd a feszültségeket, ventilátorokat és hőmérsékleteket. Kb ez a szöveg.

Ha tudod manuálisan is az értékeket állítani, próbáld meg magad helyrehozni. Az 5V legyen picit magasabb, de előtte a 12V-ből vegyél le legalább hármat.

Ha csak az érzékelő mutat hibás értéket, akkor nincs semmi gáz csak mindig kapni fogom a rendszertől az üzenetet, hogy valami nem ok?

A ventik és a hőmérséklet oké SpeedFan szerint, csak a Temp1-nél szokta mutatni a "lángoló" ikont, most pl 51 fokos, ha jól tudom akkor ez a CPU és nem vészes az érték.

Szoftveresen lehet állítani? Mert biosban nem találtam opciót, hogy átállítsam, csak letiltani tudom vagy hagyni azon az értéken. Egyébként mi történik ha letiltom?

Mégmindigelnézéstazoffért. (vagy nem is off? feltételezem mindenkinek van astra g-je :D )

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ma nézegettem a hahun g astra hirdetéseket és megakadt a szemem egy 2000-es évjáratú autón gyújtáson volt és világított a kulcsos-kocsis sárga ikon ha jól tudom indításgátló-motorvezérlő visszajelző. ?  Na nekem ez soha nem égett. motorkódom x14xe..... vagy abban már xep motor lehet és azért?

Válaszokat előre is köszi!

Üdv: Robi

Link to comment
Megosztás:

11 órája, presidentÁkos írta:

 Honnan tudom amúgy, hogy melyik a 4-es csati?

Ha csak az érzékelő mutat hibás értéket, akkor nincs semmi gáz csak mindig kapni fogom a rendszertől az üzenetet, hogy valami nem ok?

 Temp1-nél szokta mutatni a "lángoló" ikont, most pl 51 fokos, ha jól tudom akkor ez a CPU és nem vészes az érték.

Szoftveresen lehet állítani? Mert biosban nem találtam opciót, hogy átállítsam, csak letiltani tudom vagy hagyni azon az értéken. Egyébként mi történik ha letiltom?

 

Csatlakozók itt: (CPU lehet 8 csatlakozós is)

http://www.webmaster442.hu/wp-content/uploads/2011/07/csatlakozok.jpg

Rossz hír, hogy a 20+4 esetében is van 12V,

http://ww2.justanswer.com/uploads/space143/2010-08-24_043412_connector_atx_pinout.GIF

Ha az alaplapod engedi, lehet kézzel is állítani a feszültségeket.  (értéket megadva, vagy szoftveresen a gyártócég oldaláról letölthető szoftverrel)

Szerintem bízd szakemberre, az érzékelő nem hiszem, hogy elromlik. Vagy ha igen, nagyon fals, vagy ingadozó értéket kellene hogy mérjen.

Link to comment
Megosztás:

10 órája, hood 21 írta:

Sziasztok!

Ma nézegettem a hahun g astra hirdetéseket és megakadt a szemem egy 2000-es évjáratú autón gyújtáson volt és világított a kulcsos-kocsis sárga ikon ha jól tudom indításgátló-motorvezérlő visszajelző. ?  Na nekem ez soha nem égett. motorkódom x14xe..... vagy abban már xep motor lehet és azért?

Válaszokat előre is köszi!

Üdv: Robi

2000-ben nem volt még XEP-es motor.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.