Trichie Elküldve Május26, 2016 Megoszt Elküldve Május26, 2016 Sziasztok! 2 hete vettem az első autómat egy 2003-as 1.2-es ferdehátú G Opel-t és most azt tapasztalom hogy amikor a kocsi első része nincs terhelés alatt (pl épp gyorsulok) akkor minden rendben de ha fékezek vagy lassulok csúnya kattogó hangja van és a féken is érzek kisebb ütéseket mikor ezt a hangot hallom. Holnap egy 40km-es távra megyek, nagy baj lehet ebből? Inkább nézessem meg? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Május26, 2016 Megoszt Elküldve Május26, 2016 2 órája, gezoli írta: Valakinek esetleg elfekvőben első műanyag sárfogó? Csak jó állapotú érdekel (törött nekem is van). Szívesen átvenném! Tegnap láttam a jófogáson. http://www.jofogas.hu/borsod_abauj_zemplen/Opel_Astra_G_sarfogo_gumi_elso_3_5_ajtos_49809463.htm?first=1 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Május26, 2016 Megoszt Elküldve Május26, 2016 1 órával ezelőtt, Trichie írta: Sziasztok! 2 hete vettem az első autómat egy 2003-as 1.2-es ferdehátú G Opel-t és most azt tapasztalom hogy amikor a kocsi első része nincs terhelés alatt (pl épp gyorsulok) akkor minden rendben de ha fékezek vagy lassulok csúnya kattogó hangja van és a féken is érzek kisebb ütéseket mikor ezt a hangot hallom. Holnap egy 40km-es távra megyek, nagy baj lehet ebből? Inkább nézessem meg? Inkább nézesd meg.A fék nem játék.Életek múlhatnak rajta.Kopott a betét vagy a tárcsa,esetleg mindkettő. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Trichie Elküldve Május26, 2016 Megoszt Elküldve Május26, 2016 Szerinted a jobb oldali fek? Ha a toronycsapany akkor is nagy a baj? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Május26, 2016 Megoszt Elküldve Május26, 2016 Azt nem tudom melyik oldali.Azért kell megnézetni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Május27, 2016 Megoszt Elküldve Május27, 2016 6 órája, Geopake írta: Tegnap láttam a jófogáson. http://www.jofogas.hu/borsod_abauj_zemplen/Opel_Astra_G_sarfogo_gumi_elso_3_5_ajtos_49809463.htm?first=1 Köszönöm! Ezt láttam én is, de elég leharcolt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ginola Elküldve Május27, 2016 Megoszt Elküldve Május27, 2016 A belső kerékjárati ívek leszedhetők a a kerekek levétele nélkül, pontosan milyen patent szükséges hozzájuk, ill. a küszöbökhöz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Május27, 2016 Megoszt Elküldve Május27, 2016 15 órája, gezoli írta: Köszönöm! Ezt láttam én is, de elég leharcolt. Az alja egy kicsit kopott.Én levágtam az enyém aljából vagy 2 cm-t.Így is leér néha itt-ott.Meg legalább nem áll meg az alsó peremen a sár. Link to comment Megosztás: More sharing options...
steve78 Elküldve Május27, 2016 Megoszt Elküldve Május27, 2016 Uraim (és Hölgyeim, bár ilyen nemű felhasználót nem igazán ismerek, de nem akarok diszkriminálni )! A közelmúltban elváltak útjaink az Astra-val, tekintettel arra, hogy kinőttük. Köszönöm mindenkinek a fórumon töltött idő alatt adott tanácsát, hozzászólását segítségnyújtását. Nem hagyom el teljesen a fórumot, visszajárok majd olvasni, és ha tudok, akkor segíteni a cartársaknak. Mindenkinek további sok hiba- és balesetmentes kilométert kívánok! István 4 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Május27, 2016 Megoszt Elküldve Május27, 2016 5 perce, steve78 írta: Uraim (és Hölgyeim, bár ilyen nemű felhasználót nem igazán ismerek, de nem akarok diszkriminálni )! A közelmúltban elváltak útjaink az Astra-val, tekintettel arra, hogy kinőttük. Köszönöm mindenkinek a fórumon töltött idő alatt adott tanácsát, hozzászólását segítségnyújtását. Nem hagyom el teljesen a fórumot, visszajárok majd olvasni, és ha tudok, akkor segíteni a cartársaknak. Mindenkinek további sok hiba- és balesetmentes kilométert kívánok! István Gratulálok! Sok sikert az új vashoz! Mire esett a választás? Link to comment Megosztás: More sharing options...
steve78 Elküldve Május29, 2016 Megoszt Elküldve Május29, 2016 On 2016. 05. 27. at 21:21, Stofl írta: Gratulálok! Sok sikert az új vashoz! Mire esett a választás? Egy MK4-es 2,0 TDCI Ford Mondeo Turnier-t vettünk az Astra helyett. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Május29, 2016 Megoszt Elküldve Május29, 2016 42 perce, steve78 írta: Egy MK4-es 2,0 TDCI Ford Mondeo Turnier-t vettünk az Astra helyett. Az szép autó!!! Nem egy Astra méret... Após haverjának van egy 2010-es Galaxy-ja szintén 2.0 TDCI, nagyon jó! Csendes de nagyon megy ha kell, keveset fogyaszt az hatalmas hajó (annyiból simán/bőven eljár mint én az Astra-val), ha lehajtjuk benne az üléseket akkor szerintem -némi túlzással- az Astra-val be is állhatnék oda. Egy dologban vérzik a dolog esetében, szervizköltségben... De gondolom ez nem általános, az Astra problémák sem minden Astra-nál jönnek elő... Link to comment Megosztás: More sharing options...
KMilán Elküldve Május29, 2016 Megoszt Elküldve Május29, 2016 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Krajcso Elküldve Május31, 2016 Megoszt Elküldve Május31, 2016 Sziasztok! A hamutartómból hiányzik a kivágódását gátló kis fékező fogaskerék. Már néztem több bontott Astrában, de egyikben sem volt meg, gondolom mikor eltörik beesik a kardánboxba és örökre eltűnik. Nem tudja véletlenül valaki, hogy honnan lehetne beszerezni ilyet újan? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Május31, 2016 Megoszt Elküldve Május31, 2016 Külön nincs ilyen, nem is kapható. Csak hamutartóval együtt, illetve bontóban kell keresni, esetleg ügyes esztergályossal méret alapján legyártatni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
presidentÁkos Elküldve Június1, 2016 Megoszt Elküldve Június1, 2016 (edited) Nem tudom, hova offolhatnék egy kicsit, de valaki nem tudja, hogy itt miért van 15.80V a 12V helyett? Már nagyon régóta a gép minden indításnál sípol párat, és ezt dobja ki: Most kezdtem gyanakodni, hogy e miatt lehet teljesítménycsökkenése a gépemnek, mert akármit játszhatok rajta nagy FPS dropom lesz pár pillanatig.. bocsi az offért:( Módosítva Június1, 2016 : presidentÁkos Link to comment Megosztás: More sharing options...
morattila Elküldve Június1, 2016 Megoszt Elküldve Június1, 2016 On 2016. május 31. at 10:31, Krajcso írta: Sziasztok! A hamutartómból hiányzik a kivágódását gátló kis fékező fogaskerék. Már néztem több bontott Astrában, de egyikben sem volt meg, gondolom mikor eltörik beesik a kardánboxba és örökre eltűnik. Nem tudja véletlenül valaki, hogy honnan lehetne beszerezni ilyet újan? Szia! Nekem van egy hibátlan komplett hamus 2e oda adom ha érdekel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Június1, 2016 Megoszt Elküldve Június1, 2016 2 órája, presidentÁkos írta: Nem tudom, hova offolhatnék egy kicsit, de valaki nem tudja, hogy itt miért van 15.80V a 12V helyett? Már nagyon régóta a gép minden indításnál sípol párat, és ezt dobja ki: Most kezdtem gyanakodni, hogy e miatt lehet teljesítménycsökkenése a gépemnek, mert akármit játszhatok rajta nagy FPS dropom lesz pár pillanatig.. bocsi az offért:( Első körben betennék egy másik tápegységet és megnézném hogy azzal mi a helyzet. Ha ugyan úgy rossz akkor valószínüleg alaplaphiba. +12V be van kötve az alaplapra? Az ami a CPU felé van? 4-es csati. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atala Elküldve Június1, 2016 Megoszt Elküldve Június1, 2016 7 órája, presidentÁkos írta: Nem tudom, hova offolhatnék egy kicsit, de valaki nem tudja, hogy itt miért van 15.80V a 12V helyett? Már nagyon régóta a gép minden indításnál sípol párat, és ezt dobja ki: Most kezdtem gyanakodni, hogy e miatt lehet teljesítménycsökkenése a gépemnek, mert akármit játszhatok rajta nagy FPS dropom lesz pár pillanatig.. bocsi az offért:( Off. Venti tiszták? Nem akad, nem poros stb. Esetleg megnézheted úgyis h lehúzod a meghajtókat , kizárva ezeket, nem e zárlatos valamelyik. De másik táppal én is megnézném. Link to comment Megosztás: More sharing options...
KMilán Elküldve Június1, 2016 Megoszt Elküldve Június1, 2016 12 órája, presidentÁkos írta: Most kezdtem gyanakodni, hogy e miatt lehet teljesítménycsökkenése a gépemnek, mert akármit játszhatok rajta nagy FPS dropom lesz pár pillanatig.. bocsi az offért:( Táp csere lesz belőle. Az érzékelők hibás értékeket mutatnak, ellenőrizd a feszültségeket, ventilátorokat és hőmérsékleteket. Kb ez a szöveg. Ha tudod manuálisan is az értékeket állítani, próbáld meg magad helyrehozni. Az 5V legyen picit magasabb, de előtte a 12V-ből vegyél le legalább hármat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cs. Zoltán Elküldve Június1, 2016 Megoszt Elküldve Június1, 2016 (edited) Sziasztok! Jómagam sokszor használtam, használom a fórumos keresőt, sok segítséghez jutottam már így. Ezért most megosztanék valamit, ami talán segíthet majd egyszer valakinek. Kattogó szívósorral kapcsolatban akadtam egy bizonyos gödöllői műhely honlapjára, ahol ennek felújításával foglalkoznak. A twinportoknál illetve egyes diesel motoroknál gyakoribb jelenség az ilyen jellegű probléma. El tud kopni a levegőt terelgető lapát rudazata, ami csúnya hangokhoz is vezet. A lényeg, hogy fel lehet újítani, 1 év garanciával, 45000ft+10000ft munkadíj (Z14xep esetén) . Ez azért a töredéke egy komplett egység cseréjének. Nem tudom, mennyire új infó mindez, de most már legalább így is van nyoma a dolognak. Üdvözlettel: Zoltán Módosítva Június1, 2016 : Cs. Zoltán Link to comment Megosztás: More sharing options...
presidentÁkos Elküldve Június2, 2016 Megoszt Elküldve Június2, 2016 19 órája, kobraCode írta: Első körben betennék egy másik tápegységet és megnézném hogy azzal mi a helyzet. Ha ugyan úgy rossz akkor valószínüleg alaplaphiba. +12V be van kötve az alaplapra? Az ami a CPU felé van? 4-es csati. Ömm, van 4 darab 12 centiméteres ventije a háznak, amiből egyet épp most cseréltem ki mert már rég nem működött, max ha kézzel megindítottam de akkor is gyengén. Szóval gondolom be van kötve a +12V. Honnan tudom amúgy, hogy melyik a 4-es csati? 14 órája, Atala írta: Off. Venti tiszták? Nem akad, nem poros stb. Esetleg megnézheted úgyis h lehúzod a meghajtókat , kizárva ezeket, nem e zárlatos valamelyik. De másik táppal én is megnézném. Ventik tiszták, egy új, kettőt megpucoltam, egyhez meg nem férek hozzá a gépház elejében, a többi venti is jól megy. 9 órája, KMilán írta: Táp csere lesz belőle. Az érzékelők hibás értékeket mutatnak, ellenőrizd a feszültségeket, ventilátorokat és hőmérsékleteket. Kb ez a szöveg. Ha tudod manuálisan is az értékeket állítani, próbáld meg magad helyrehozni. Az 5V legyen picit magasabb, de előtte a 12V-ből vegyél le legalább hármat. Ha csak az érzékelő mutat hibás értéket, akkor nincs semmi gáz csak mindig kapni fogom a rendszertől az üzenetet, hogy valami nem ok? A ventik és a hőmérséklet oké SpeedFan szerint, csak a Temp1-nél szokta mutatni a "lángoló" ikont, most pl 51 fokos, ha jól tudom akkor ez a CPU és nem vészes az érték. Szoftveresen lehet állítani? Mert biosban nem találtam opciót, hogy átállítsam, csak letiltani tudom vagy hagyni azon az értéken. Egyébként mi történik ha letiltom? Mégmindigelnézéstazoffért. (vagy nem is off? feltételezem mindenkinek van astra g-je :D ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hood 21 Elküldve Június2, 2016 Megoszt Elküldve Június2, 2016 Sziasztok! Ma nézegettem a hahun g astra hirdetéseket és megakadt a szemem egy 2000-es évjáratú autón gyújtáson volt és világított a kulcsos-kocsis sárga ikon ha jól tudom indításgátló-motorvezérlő visszajelző. ? Na nekem ez soha nem égett. motorkódom x14xe..... vagy abban már xep motor lehet és azért? Válaszokat előre is köszi! Üdv: Robi Link to comment Megosztás: More sharing options...
KMilán Elküldve Június2, 2016 Megoszt Elküldve Június2, 2016 11 órája, presidentÁkos írta: Honnan tudom amúgy, hogy melyik a 4-es csati? Ha csak az érzékelő mutat hibás értéket, akkor nincs semmi gáz csak mindig kapni fogom a rendszertől az üzenetet, hogy valami nem ok? Temp1-nél szokta mutatni a "lángoló" ikont, most pl 51 fokos, ha jól tudom akkor ez a CPU és nem vészes az érték. Szoftveresen lehet állítani? Mert biosban nem találtam opciót, hogy átállítsam, csak letiltani tudom vagy hagyni azon az értéken. Egyébként mi történik ha letiltom? Csatlakozók itt: (CPU lehet 8 csatlakozós is) http://www.webmaster442.hu/wp-content/uploads/2011/07/csatlakozok.jpg Rossz hír, hogy a 20+4 esetében is van 12V, http://ww2.justanswer.com/uploads/space143/2010-08-24_043412_connector_atx_pinout.GIF Ha az alaplapod engedi, lehet kézzel is állítani a feszültségeket. (értéket megadva, vagy szoftveresen a gyártócég oldaláról letölthető szoftverrel) Szerintem bízd szakemberre, az érzékelő nem hiszem, hogy elromlik. Vagy ha igen, nagyon fals, vagy ingadozó értéket kellene hogy mérjen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Június2, 2016 Megoszt Elküldve Június2, 2016 10 órája, hood 21 írta: Sziasztok! Ma nézegettem a hahun g astra hirdetéseket és megakadt a szemem egy 2000-es évjáratú autón gyújtáson volt és világított a kulcsos-kocsis sárga ikon ha jól tudom indításgátló-motorvezérlő visszajelző. ? Na nekem ez soha nem égett. motorkódom x14xe..... vagy abban már xep motor lehet és azért? Válaszokat előre is köszi! Üdv: Robi 2000-ben nem volt még XEP-es motor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts