Probert Elküldve Április24, 2016 Megoszt Elküldve Április24, 2016 Valakinek szakadt már ki ferdehátú astrán a csomagtér gumikédere? Lehet ezt a gyárin kívül valamivel orvosolni, mert az nagyon drága, 31-35000. A pótféklámpa alatti rész szakadt ki nekem úgy 10cm-es szakaszon. Ha lemosom a kocsit, beázik és csöpög a pótféklámpán a hab. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Április24, 2016 Megoszt Elküldve Április24, 2016 59 perce, Probert írta: Valakinek szakadt már ki ferdehátú astrán a csomagtér gumikédere? Lehet ezt a gyárin kívül valamivel orvosolni, mert az nagyon drága, 31-35000. A pótféklámpa alatti rész szakadt ki nekem úgy 10cm-es szakaszon. Ha lemosom a kocsit, beázik és csöpög a pótféklámpán a hab. nézd meg bontoban én a 2 elsö ajtóra 5000/db vettem. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Probert Elküldve Április24, 2016 Megoszt Elküldve Április24, 2016 4 perce, astra írta: nézd meg bontoban én a 2 elsö ajtóra 5000/db vettem. Bontó a legvégső megoldás lesz. Új lenne az igazi. De THX! Link to comment Megosztás: More sharing options...
KMilán Elküldve Április24, 2016 Megoszt Elküldve Április24, 2016 Elég durván esett felénk a hétvégén..... viszont megoldottam a menetrögzítő okostelefonos app feliratozását is. Ami többé, kevésbé pontos, de megteszi. Magától sajnos egyiknek sem megy. (nem égeti bele a videóba, srt fájlban tárolja külön) Link to comment Megosztás: More sharing options...
trassher Elküldve Április24, 2016 Megoszt Elküldve Április24, 2016 (edited) 16 órája, outsider írta: Mibe fáj a csillapító csere? Elől nekem is toronycsapágyas meg szilentes, de még nem jutottam odáig (€$...) Hátul volt már rugó cserélve (egyébként a hátsó talán a rosszabb, arra valami 40% rémlik, az első talán 75%-os). Eléggé ráz már a szekér, főleg hátul érzem rossznak... Nekem gyári felújítottak kerültek be elől és hátul is. Itt a környéken van egy öreg szaki aki gyári lengéscsillapítókat újít fel. 15.000 volt a 4 darab + 6.000 volt a csere szerelőnél. Mellesleg ma sikeresen megtörték az autóm hátulját. Előttem ment városban egy jetta majd hirtelen lefékezett és lehúzódott, természetesen index nélkül. Én satuztam, belenéztem a tükörbe, ducato közelít majd bumm. Betétlap senkinél sem volt így írtam egyet 2 tanúval, aláírással, alvázszámmal, stb. A jövő héten rendezzük a dolgot amikor kitöltjük a bejelentőt. Ha nincs fenn a vonóhorog tuti szétbombázza az egész hátsó részt. Remélem a felfogatási pontokon nem gyűrődött az alváz. Nem lehet megnézni mert nem nyílik a csomagtartó. Módosítva Április24, 2016 : trassher Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bombero Elküldve Április25, 2016 Megoszt Elküldve Április25, 2016 20 órája, DM101 írta: Néztem az egyik nagy áruházban 25000Ft-ért tetőboxot. Mennyire növeli meg a fogyasztást egy ilyen? Mennyire változik meg a kocsi viselkedése tőle? Hangos az autópályán egy ilyen box? Köszönöm előre is. Általában 10-20%-os fogyasztásemelkedést szoktak mondani, ha van a tetőn valami. Ha abból indulok ki, hogy nálam maga a gyári Opel tetőtartó - a négyszög profilú - már 70-80 km/h-tól elkezd zavaróan suhogni és ez a sebesség emelkedésével egyenes arányban növekszik, akkor egy tetőbox sem lehet jobb, hiába áramvonalas a kialakítása. Az biztos, hogy nem lehet nagy élmény egy ilyen dobozzal a fejünk felett autózni száz kilométereket. (Természetesen van akit nem zavar semmilyen téren . Egy közelben lakó női autótulajdonosnak állandóan fent van a tetőboxa, pedig a Suzukijával csak a városban szaladgál.) 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve Április25, 2016 Megoszt Elküldve Április25, 2016 (edited) 9 órája, trassher írta: Nekem gyári felújítottak kerültek be elől és hátul is. Itt a környéken van egy öreg szaki aki gyári lengéscsillapítókat újít fel. 15.000 volt a 4 darab + 6.000 volt a csere szerelőnél. Mellesleg ma sikeresen megtörték az autóm hátulját. Előttem ment városban egy jetta majd hirtelen lefékezett és lehúzódott, természetesen index nélkül. Én satuztam, belenéztem a tükörbe, ducato közelít majd bumm. Betétlap senkinél sem volt így írtam egyet 2 tanúval, aláírással, alvázszámmal, stb. A jövő héten rendezzük a dolgot amikor kitöltjük a bejelentőt. Ha nincs fenn a vonóhorog tuti szétbombázza az egész hátsó részt. Remélem a felfogatási pontokon nem gyűrődött az alváz. Nem lehet megnézni mert nem nyílik a csomagtartó. Részvétem. Azt hittem csak Passat-tól felfelé nincsen index... Az hogy Mercin, BMW-n nincs, az alap... És jó a felújított lengéscsillapító? Hol van ez a szaki? Egyébként a gyári levegős vagy olajos, mert néztem árakat a Cromaxon és nem tudtam eldönteni... Módosítva Április25, 2016 : outsider Link to comment Megosztás: More sharing options...
bonat Elküldve Április25, 2016 Megoszt Elküldve Április25, 2016 21 órája, Atala írta: Nekem 56ot mondtak egyszer csak a toronygumira. :D. Esélyes volt, hogy lehúzás az egész. 40 lett volna csak a szilentek. Máshol kicserélték 20ért, amiből 12 volt a szilent + gyertya csere is volt. Ha jól olvastam neki még volt lengéscsillapító csere, azért volt 60. Majdnem idevágó: Nekem 125től remeg a kormány. Hol előjön hol nem, sebességnövelésre nő. Centir megvolt... Keresgéltem de mindenkinek más volt a baj. Az "új" toronygumikban 30e km van. Én előre hátra Bilstein-t vettem Lempfölder toronycsapágyakkal 12e volt az első csillapítók darabja, hátsók meg 9e... geparts.hu, és utánvétel volt, 2 nap alatt megjött a nagy csomag 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
trassher Elküldve Április25, 2016 Megoszt Elküldve Április25, 2016 18 perce, outsider írta: Részvétem. Azt hittem csak Passat-tól felfelé nincsen index... Az hogy Mercin, BMW-n nincs, az alap... És jó a felújított lengéscsillapító? Hol van ez a szaki? Egyébként a gyári levegős vagy olajos, mert néztem árakat a Cromaxon és nem tudtam eldönteni... Nagy az isten állatkertje, ez ellen nincs mit tenni. A gyári csillapító olajos. A szaki csak gyárit újat fel mert elmondása szerint az utángyártottak szára elgörbül és nem éri meg felújítani. Vaján lakik, szabolcs megyében. Az elsők tökéletesek szerintem, a hátsók az elején kifejezetten kemények voltak de azóta pár érezhetően puhultak valamennyit. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kutymorg Elküldve Április25, 2016 Megoszt Elküldve Április25, 2016 Sziasztok! Cromaxnál létezik nagyobb kedvezmény (van valakinek), mint a Clubtag ár? Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Április27, 2016 Megoszt Elküldve Április27, 2016 Egy kérdés: ebben a csodás időben más is tapasztalta hogy a lámpája belülről párásodik? Gyári lámpáról van szó, eddig nem vettem észre ekkora mértékű párásodást, a másik lámpa rendben van (első lámpáról van szó). Lehet h nem tesz neki jót, hogy a 15-18 fokos garázsból reggel kiállok a 4-5 fokba majd x órát áll az esőben aztán vissza a garázsba késő du... Igaz, ez nem kellene hogy ok legyen, pláne hogy a másik oldal nem csinálja ezt. Valaki tapasztalt már ilyet? Ha igen, sikerült orvosolnia? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Április27, 2016 Megoszt Elküldve Április27, 2016 9 perce, Janó32 írta: Egy kérdés: ebben a csodás időben más is tapasztalta hogy a lámpája belülről párásodik? Gyári lámpáról van szó, eddig nem vettem észre ekkora mértékű párásodást, a másik lámpa rendben van (első lámpáról van szó). Lehet h nem tesz neki jót, hogy a 15-18 fokos garázsból reggel kiállok a 4-5 fokba majd x órát áll az esőben aztán vissza a garázsba késő du... Igaz, ez nem kellene hogy ok legyen, pláne hogy a másik oldal nem csinálja ezt. Valaki tapasztalt már ilyet? Ha igen, sikerült orvosolnia? Jártam már így, beszőtte a pók a szellőzőket. Tisztítani csak a lámpát kiszedve tudod. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április27, 2016 Megoszt Elküldve Április27, 2016 10 perce, kobraCode írta: Jártam már így, beszőtte a pók a szellőzőket. Tisztítani csak a lámpát kiszedve tudod. ...vagy nincs rajta rendesen az a gumi kupak az izzófészkeken. A menetirány szerinti jobb oldalinál a légszűrőház miatt különösen jó játék visszajátszani ha kicsit nagyobb kezed van... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Április27, 2016 Megoszt Elküldve Április27, 2016 47 perce, tgabika76 írta: ...vagy nincs rajta rendesen az a gumi kupak az izzófészkeken. A menetirány szerinti jobb oldalinál a légszűrőház miatt különösen jó játék visszajátszani ha kicsit nagyobb kezed van... Valóban, ez is egy opció. Én csak a saját példámból indultam ki, mivel az ilyen kupakokat meg egyebeket mindig rendesen a helyére teszem. Allergiás vagyok rá ha valami félig van csak rácsavarva legyen szó akár egy kólásüvegről vagy bármi másról , de témára visszatérve, nálam mindkét szellőzőt beszőtte a pók, azért párásodott a búra. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Április27, 2016 Megoszt Elküldve Április27, 2016 Jártam már így, beszőtte a pók a szellőzőket. Tisztítani csak a lámpát kiszedve tudod. Ezek a szellőzők hogy néznek ki? Hol találom meg őket? Próbáltam valami képeket nézegetni a neten, de nem találtam használhatót... Link to comment Megosztás: More sharing options...
KMiki Elküldve Április28, 2016 Megoszt Elküldve Április28, 2016 7 órája, Janó32 írta: Ezek a szellőzők hogy néznek ki? Hol találom meg őket? Próbáltam valami képeket nézegetni a neten, de nem találtam használhatót... Hello, A lámpatest hátoldalán két gumipipa van lámpánként. Az egyik az index hátoldalán felül és, a másik a fényszóróház hűtő felé eső részén alul van. A képen bal alsó sarokban a sárga felirat alatt és jobb felül a fehér valamitől jobbra: http://pcbonto.hu/portal/static/upload_apro/2014-02-05/618821_orig1.jpg Ezen a képen a Hella felirat mellett látod hogy néz ki a pipa: http://pcbonto.hu/portal/static/upload_apro/2014-02-05/618821_orig2.jpg A lámpatest hátoldalához az indexbúra belső felénél nem fogsz hozzáférni, a lökhárítót le kell venni, hogy elérd a pipát. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Április28, 2016 Megoszt Elküldve Április28, 2016 3 órája, KMiki írta: Hello, A lámpatest hátoldalán két gumipipa van lámpánként. Az egyik az index hátoldalán felül és, a másik a fényszóróház hűtő felé eső részén alul van. A képen bal alsó sarokban a sárga felirat alatt és jobb felül a fehér valamitől jobbra: http://pcbonto.hu/portal/static/upload_apro/2014-02-05/618821_orig1.jpg Ezen a képen a Hella felirat mellett látod hogy néz ki a pipa: http://pcbonto.hu/portal/static/upload_apro/2014-02-05/618821_orig2.jpg A lámpatest hátoldalához az indexbúra belső felénél nem fogsz hozzáférni, a lökhárítót le kell venni, hogy elérd a pipát. Köszönöm a részletes információkat, így már egyértelmű a dolog! Azért csak ki lett találva ez is, egy lámpa-szellőző macerálásához a fél autót szét kell bontani... Ilyenkor -megint- megkönnyezem a jó kis F-et, ott kifelé lehúztam a maszkot, lökhárítóból kipattintottam a lámpa alját, egy-két csavar és már a kezemben is volt az egész lámpatest (kb 10 perc volt bénázással együtt kiszedni, nem kellett lebontani semmit)... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zolika77 Elküldve Április28, 2016 Megoszt Elküldve Április28, 2016 Üdv Skacok. Érdeklődnék váltó témában... F17-es3,94 vegattetellel rendelkezo valtom van,de ismerosomnel lapul egy f18-as 3.74 véggel.. A kérdésem az lenne hogy az utóbbival elvileg kevesebbet porogne 5.ben ugye? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április28, 2016 Megoszt Elküldve Április28, 2016 Igen, de a komplett váltót nem tudod rárakni a mostani motorodra, mert a Z18XE kisblokkos, az F18 meg nagyblokkos motorhoz való váltó. Szét kell borítani mind a két váltót, és kicserélni bennük az ötödik fogaskerékpárját. Elvileg megoldható, csak kérdés hogy megéri-e ekkora macera? 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zolika77 Elküldve Április29, 2016 Megoszt Elküldve Április29, 2016 14 órája, tgabika76 írta: Igen, de a komplett váltót nem tudod rárakni a mostani motorodra, mert a Z18XE kisblokkos, az F18 meg nagyblokkos motorhoz való váltó. Szét kell borítani mind a két váltót, és kicserélni bennük az ötödik fogaskerékpárját. Elvileg megoldható, csak kérdés hogy megéri-e ekkora macera? Annyira azért nem:) köszönöm a válaszod! Link to comment Megosztás: More sharing options...
bepi81 Elküldve Április29, 2016 Megoszt Elküldve Április29, 2016 Sziasztok! Adódott néhány észrevételem az autóval kapcsolatban: 1. 1,6 8V motor esetében találkoztatok-e már olyan hibajelenséggel, hogy egyenletes gyorsítás közben 2600-as fordulatszám környékén be-berángat az autó? Alatta és fölötte a 75 lóerőhöz megfelelően megy, csak ezen a fordulatszámon csinálja. Az autó jelenleg valós 272 000 km felett jár, olajfogyasztása nem vészes, kb 2000km-ként pótolok rá pár decit. Fogyasztása az elmúlt 3 hónap és 7000km alapján 6,5 liter körüli. 2. Másik fura hiba, hogy üzemmeleg motornál - ha nem adok egy pici gázfröccsöt - nehezen indul, voltaképpen, le is áll magától, az indítást követően. Ha megnyomom a gázpedált, nincs gond. Mi okozhatja ezt? 3. Az ECU-t kiolvastam, nincs semmilyen hibakód. 4. Ezen a motoron is van EGR? Üdv! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Április29, 2016 Megoszt Elküldve Április29, 2016 Sziasztok! Adódott néhány észrevételem az autóval kapcsolatban: 1. 1,6 8V motor esetében találkoztatok-e már olyan hibajelenséggel, hogy egyenletes gyorsítás közben 2600-as fordulatszám környékén be-berángat az autó? Alatta és fölötte a 75 lóerőhöz megfelelően megy, csak ezen a fordulatszámon csinálja. Az autó jelenleg valós 272 000 km felett jár, olajfogyasztása nem vészes, kb 2000km-ként pótolok rá pár decit. Fogyasztása az elmúlt 3 hónap és 7000km alapján 6,5 liter körüli. 2. Másik fura hiba, hogy üzemmeleg motornál - ha nem adok egy pici gázfröccsöt - nehezen indul, voltaképpen, le is áll magától, az indítást követően. Ha megnyomom a gázpedált, nincs gond. Mi okozhatja ezt? 3. Az ECU-t kiolvastam, nincs semmilyen hibakód. 4. Ezen a motoron is van EGR? Üdv! Előző autómnál pontosan ez volt a hiba (az is 1.6 8v 75Le de az F Astra és C16NZ), a lerakodásoktól egy kipufogószelep megszorult és adott terhelésnél (fordulatnál) bedadogott/rángatott. Egy darabig használtam úgy de egyre súlyosabb lett a helyzet, a végén már szinte 2000-től 3000-ig csak dadogott és egy emelkedőn képtelen volt gyorsulni, küzdés volt. Aztán volt hogy már úgy megszorult hogy letiltott és leállt menet közben. Újraindítás után ment egy darabig de bemelegedve ismét dadogott. Kívánom hogy ne ez legyen mert drága munka, hengerfej felújítás vagy csere a megoldás. Egy közepesen felszerelt műhelyben kitudják mérni kompresszió-nyomásveszteség méréssel. Egyébként melegen volt egy olyan tünet is, ha alapjáraton hagytad ketyegni egy kicsit és odatetted a kezed a kipufogó végéhez közel, akkor egy pillanatra azt lehetett érezni hogy nem ellöki a kezed hanem szívja... Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve Április29, 2016 Megoszt Elküldve Április29, 2016 49 perce, bepi81 írta: Sziasztok! Adódott néhány észrevételem az autóval kapcsolatban: 1. 1,6 8V motor esetében találkoztatok-e már olyan hibajelenséggel, hogy egyenletes gyorsítás közben 2600-as fordulatszám környékén be-berángat az autó? Alatta és fölötte a 75 lóerőhöz megfelelően megy, csak ezen a fordulatszámon csinálja. Az autó jelenleg valós 272 000 km felett jár, olajfogyasztása nem vészes, kb 2000km-ként pótolok rá pár decit. Fogyasztása az elmúlt 3 hónap és 7000km alapján 6,5 liter körüli. 2. Másik fura hiba, hogy üzemmeleg motornál - ha nem adok egy pici gázfröccsöt - nehezen indul, voltaképpen, le is áll magától, az indítást követően. Ha megnyomom a gázpedált, nincs gond. Mi okozhatja ezt? 3. Az ECU-t kiolvastam, nincs semmilyen hibakód. 4. Ezen a motoron is van EGR? Üdv! http://ecat24.com/opel/catalog/part/1/8/303/4278/26551,26559/ Elvileg van rajta EGR. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bepi81 Elküldve Április29, 2016 Megoszt Elküldve Április29, 2016 Köszönöm mindkettőtöknek a válaszokat. Az EGR-re rá fogok ellenőrizni és tisztítom, ha kell. Ehhez feltételezem, elégnek kell lenni a Würth féktisztítónak. Az van itthon... A kipufogó szelep érdekesebb probléma lehet, mert az autó nagyjából 1 éven belül - vélhetően - le lesz selejtezve, így nagyobb bontásokat nem hiszem, hogy csinálnak rajta, pláne, hogy volt már szétszedve hidrotőke csere miatt. Nem tudom, akkor a hengerfejhez hozzányúltak-e... Legutóbb cseréltettem benne gyertyákat (nem mentem azót még 1000km-t), talán placebo, de mintha egy hangyányival kevésbé rángatna. Üzemanyagból csak a MOL 95-öst engedik tankolni, prémium üzemanyag szóba sem jöhet. Olajból is MOL 10W-40 ment bele a gyertya cserével egyszerre. Tudom, hogy nem belevaló, de ezelőtt 250 000 km-t 15W-40-nel használták, én 3 hónapja kaptam meg az autót használatra. Ha most kezdenénk beletölteni a belevaló 5W-30-ast, az kifolyna a tömítések mentén... Egyébként jó hangja van a 10W-40-nel is, egészen kultúrált. (Jómagam japán autókhoz szoktam, 2008 óta vagyok Toyota tulaj és Fan is egyszerre. Jelenleg egy kombi Avensis I.-esem van, 1,8 vvti, 246 000km-rel). Ebben az Astrában igazából csak pár dolog zavar vezetés közben: 1. nincs klíma, és a kabin szellőzése amúgy is kritikán aluli (családunkban 3 generációnyi Astra volt/van, F, G, H, mindre jellemző volt ugyanez) 2. elektronikus gázpedál reakcióideje nagyon lassú, és szó szeirnt nyomni kell a pedált, hogy mozduljon a fordulatszám (az Avensis bowdenes, az a legkisebb mozdulatra is ugrik) 3. a vezető ülés egy normális deréktámaszért ordít 4. a futómű stabil útfekvésű, de pattogós, feszesebb, mint, amit igénylek (vagy inkább az utak ennyire xarok?) 5. nincs benne isofix rögzítési pont Összességében, valahol a reális élettartamának 2/3-ánál járhat. Kormány-fék-futómű teljesen rendben van tartva és EZ a lényeg. Viszont, én meg vagyok olyan "hülye", hogy egy ilyen autót is igyekszem mindig megfelelő műszaki állapotban tartani, főleg, hogy a családomat és a gyerekeimet is beleültetem... Most várom a szett új nyári gumit is, hogy mégse a téliekkel járjak nyáron (selejtezés előtt sem!). Amikor hozzám került az autó, a külsején ahány elem, annyi féle fakultságú narancssárga fényezés - saját kézzel 2 rétegben políroztam fel. A beljese kb 14 éve nem volt rendesen takarítva, ment kozmetikushoz fullos kárpittisztításra. Külső hőmérséklet érzékelő rossz volt, kicseréltem. És még egy csomó apróság...azóta a mérnökségen többen is megdícsérték, csak nem értették, miért 15 éves korában kezdek vele foglalkozni... Mindenkinek van valami kattanása, nekem az autók állapota... (az Avensis most van éppen éves kozmetikázás alatt) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve Április30, 2016 Megoszt Elküldve Április30, 2016 19 órája, bepi81 írta: Köszönöm mindkettőtöknek a válaszokat. Az EGR-re rá fogok ellenőrizni és tisztítom, ha kell. Ehhez feltételezem, elégnek kell lenni a Würth féktisztítónak. Az van itthon... A kipufogó szelep érdekesebb probléma lehet, mert az autó nagyjából 1 éven belül - vélhetően - le lesz selejtezve, így nagyobb bontásokat nem hiszem, hogy csinálnak rajta, pláne, hogy volt már szétszedve hidrotőke csere miatt. Nem tudom, akkor a hengerfejhez hozzányúltak-e... Legutóbb cseréltettem benne gyertyákat (nem mentem azót még 1000km-t), talán placebo, de mintha egy hangyányival kevésbé rángatna. Üzemanyagból csak a MOL 95-öst engedik tankolni, prémium üzemanyag szóba sem jöhet. Olajból is MOL 10W-40 ment bele a gyertya cserével egyszerre. Tudom, hogy nem belevaló, de ezelőtt 250 000 km-t 15W-40-nel használták, én 3 hónapja kaptam meg az autót használatra. Ha most kezdenénk beletölteni a belevaló 5W-30-ast, az kifolyna a tömítések mentén... Egyébként jó hangja van a 10W-40-nel is, egészen kultúrált. (Jómagam japán autókhoz szoktam, 2008 óta vagyok Toyota tulaj és Fan is egyszerre. Jelenleg egy kombi Avensis I.-esem van, 1,8 vvti, 246 000km-rel). Ebben az Astrában igazából csak pár dolog zavar vezetés közben: 1. nincs klíma, és a kabin szellőzése amúgy is kritikán aluli (családunkban 3 generációnyi Astra volt/van, F, G, H, mindre jellemző volt ugyanez) 2. elektronikus gázpedál reakcióideje nagyon lassú, és szó szeirnt nyomni kell a pedált, hogy mozduljon a fordulatszám (az Avensis bowdenes, az a legkisebb mozdulatra is ugrik) 3. a vezető ülés egy normális deréktámaszért ordít 4. a futómű stabil útfekvésű, de pattogós, feszesebb, mint, amit igénylek (vagy inkább az utak ennyire xarok?) 5. nincs benne isofix rögzítési pont Összességében, valahol a reális élettartamának 2/3-ánál járhat. Kormány-fék-futómű teljesen rendben van tartva és EZ a lényeg. Viszont, én meg vagyok olyan "hülye", hogy egy ilyen autót is igyekszem mindig megfelelő műszaki állapotban tartani, főleg, hogy a családomat és a gyerekeimet is beleültetem... Most várom a szett új nyári gumit is, hogy mégse a téliekkel járjak nyáron (selejtezés előtt sem!). Amikor hozzám került az autó, a külsején ahány elem, annyi féle fakultságú narancssárga fényezés - saját kézzel 2 rétegben políroztam fel. A beljese kb 14 éve nem volt rendesen takarítva, ment kozmetikushoz fullos kárpittisztításra. Külső hőmérséklet érzékelő rossz volt, kicseréltem. És még egy csomó apróság...azóta a mérnökségen többen is megdícsérték, csak nem értették, miért 15 éves korában kezdek vele foglalkozni... Mindenkinek van valami kattanása, nekem az autók állapota... (az Avensis most van éppen éves kozmetikázás alatt) Én élből lelövetném azt, aki bármilyen autóba (kivéve veterán) 15W40 (vagy " rosszabb") olajat tölt... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts