Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

19 perce, kobraCode írta:

A minap vissza akartam keresni egy hozzászólást, amiben DarthVödör írt le egy két dolgot.

Miért van az hogy az összes hozzászólás amit találtam a neve mellett üres? Letiltott volna?

Illetve akartam nézni az oldalát, de egyik link sem megy, nem tudom elérni.

Ennyi volt? Felszámolta a céget? :confused:

Tegnap fél6 kor be volt lépve. Április 4. írt utoljára. Nevére katt még látszanak a kommentei. De a weboldala nekem se megy.

  • Like 2
Link to comment
Megosztás:

49 perce, tgabika76 írta:

Céget? Miféle céget? DarthVödör egy tehetséges műszerész, jártam a műhelyében, de nem tudok róla hogy bármiféle cég lenne ami az autóextrák kifejlesztésére/gyártására specializálódott. Hobbiszinten űzi a dolgot, de mesterfokon.:icon13:

Elfelejtettem idézőjelbe tenni hogy "céget". Arra gondoltam amit írtál, illetve a segítőkészségére :)

48 perce, Atala írta:

Tegnap fél6 kor be volt lépve. Április 4. írt utoljára. Nevére katt még látszanak a kommentei. De a weboldala nekem se megy.

Valóban, akkor csak pont szerencsétlenül találtam meg a törölt hozzászólásait: 

 

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

On 2016. 04. 10. at 8:40, astra 1 írta:

Hi !  ha biztonsági gazzal ( nitrogén ) nel töltöd a kereket  akkor évente  1 alkalommal kell ellenőrizni mindig azonos marad a nyomás ,de sok információ van róla a neten,teli nyári nál egyaránt alkalmazható ,én már nagyon régóta használom és meg vagyok elégedve  vele.

 

Én már az autós korszakom kezdete óta töltök nitrogént a kerekekbe, igaz, nem tisztán, hanem speciális, 78%-os arányú keverék formájában. Én is nagyon meg vagyok vele elégedve, tavaszi-őszi kerékcsere között elég egyszer ránéznem, akkor maximum egy-két tizedet ha kell pótolni. Szóval merem ajánlani mindenkinek (a levegőt...).

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

On 2016. 04. 09. at 23:20, SargaRigo123 írta:

Amúgy ha érdekel valakit volt egy rettenetes kopogásom, ami csak akkor jött elő ha egymagam ültem a kocsiban. Valahonnan elölről. A szerelőmnek persze nem tudtam megmutatni, mert az már nem egyedül (tudom, miért nem vitte el egyedül, de akkor még nem tudtam).

Aztán váratlanul elkezdett fullákolni, de csak hidegen. Szerencsére dolgozni még el tudtam menni vele, napközben meg nem hagytam teljesen kihűlni így haza is vitt. Nade másnap reggel! A garázsból kiállni is csak negyed óra melegítés után tudtam! Mondom így nem vállalom be a városon keresztül szenvedést, irány a szerelő!

Mint kiderült AC pumpa alsó szűrője ki van rothadva, a motor úgy néz ki hogy csak alapjáraton hajtja a matériát, de terheléssel nem tudja kipróbálni. Cseréljük vagy imádkozzunk? Ez amúgy 15k-s ígéret volt. Cseréltük. Meg a benzinszűrőt is. Meg az első stabilizátorkar bal felöli "kutyacsontját" is, merthogy az kopogott. 34 ezer lett a vége. uhh. Most csendes mint egy mamuszos macska! Főleg hogy visszakapta a nyári gumijait is! Én brummogok hogy halljam a motort :)

Mmm... sajnos nincs még vége a történetnek. Reggel olyan szinten elkezdett rángatni, hogy alig tudtam vele elindulni. Ez csak azért volt mókás, mert éppen a csúcsforgalomba csúsztam bele, és sokan bizony türelmetlenek amikor látják hogy valaki a külső sávban vészvillogva próbálja megregulázni a szétszaladt lovakat. Addig szenvedtem vele míg bemelegedett, utána már egész nap pöccre indult és torpanás nélkül ment. A szerelőm javaslatára (miután negyed óráig csak vakarta a fejét) elvittem villamos szakihoz, és otthagytam éjszakára hogy akkor reggel nézzék meg. Neki persze nem csinálta :( Látatlanba azt mondta, hogy akkor legyen hőgomba, de ha az nem jó akkor gyertyák, végül pillangószelep. Még jó hogy mondtam nekik hogy hidegen nézzék, állítólag mire a műszerrel oda jutottak hogy teszteljék a motort, addigra az bemelegedett. khm.. No komment. Holnap megyek gombászni, aztán meglátjuk. Most már kezdem unni. Csak az vigasztal, hogy itt is olvastam róla hogy a gomba okozhat ilyet. Holnap kiderül hogy erősítem vagy gyengítem a szabályt.

 

Ja, és nem vált be a radiátor tömítés, csak ki kell szedjem az egészet!

Módosítva : SargaRigo123
  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

23 órája, peacetrang írta:

Lehet, hogy az lesz! De már csak a szeptemberi műszaki után, kinéztem FK-t -35/40 mm-t, vélemény, tapasztalat?

FK 40mm-es fix futómű volt anno a Calibrám alatt. Nekem soha semmi bajom nem volt vele, bár csak 2 évig használtam (utána eladásra került az autó). Sokan alsó kategóriásnak mondják az FK-t, ami bár tényleg nem egy Koni, azt azért tudni kell hogy a gyártó cég élettartam garanciát vállal rá, bár ez sajnos Magyarországon nem érvényes. Köszi magyar utak!

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

7 órája, ketyere79 írta:

Sziasztok!

Egy nagy kéréssel fordulok azokhoz akiknek Z16XE kódú motorjuk és BC-jük is van. Legyetek olyan kedvesek olassátok le nekem az (jeladós) olajteknő alkatrész számát. Nagyon Megköszönném ha valaki segítene ebben mert van egy kis dilemmám...

Nekem ugyan se Z16XE-m, se BC-m, de az EPC szerint a következő alkatrésszámú tételek valók hozzá:

1., 02MF6389-es végű alvázszámig a 90470004-es cikkszám

2., 02MF6389-től pedig a 9129971-es számú alkatrész kell.

Link to comment
Megosztás:

17 órája, tgabika76 írta:

Nekem ugyan se Z16XE-m, se BC-m, de az EPC szerint a következő alkatrésszámú tételek valók hozzá:

1., 02MF6389-es végű alvázszámig a 90470004-es cikkszám

2., 02MF6389-től pedig a 9129971-es számú alkatrész kell.

Köszönöm a segítséged!

Kellőképp elkezdtem beleásni magam a témába, ez alapján sajnos nem látom ilyen egyszerűnek a dolgot :-(! Annyit hozzáfűznék még a dologhoz hogy sajna nem profin kezelem az EPC-t...

Beírtam az alvázszámomat az EPC-be és kidobott nekem 2 alkatrész számot. Első: 9129971 (amit te is írtál) Multi kijelzővel együtt Második:9129973 Multi kijelző nélkül. A tartományt nem tudtam mit jelent, erre az mf-es alvázszám dologra gondolok. Ezek az alkatrész számok azonban valósak? Csak azért kérdem mert 2 nap alatt tízen akárhány bontót felhívtam és több helyen mondták hogy nem biztos hogy jók amit kidob az EPC. Mellesleg egy helyen sincs... Alátámasztani látszik a dolgot a saját olajteknőm is, találtam rajta számot: 90400211 ezt beírva az EPC-be nem is ismeri a kereső. A másodk szám amit kidobott nekem nem ennek kellene lennie? Csak mert nincs multi kijelző és meg sem jeleníti azt a számú alkatrészt ami ténylegesen az autón van. Mindenki azt mondta 8 karakternek kellene lennie... Z18XE-hez persze lenne ajánlották többen is, de szerintem nem passzol hozzá. Egyetlen bontóban találtak egyet ami X16XEL-en volt tutira, megadták a számát is 90400135 hogy csekkoljam le mert szerintük jó a Z16XE-hez. Persze EPC nem ismeri, de lehet benne valami mert amit Z16XE-hez hozott fel az úgy látom mindig jó az X16XEL-re is.

Szóval ott tartok hogy nem tudom :-)! Ha tudnál segíteni vagy bárki más szívesen venném, jól jönne nagyon. Esetleg ha te is beírnád 90400135-öt az EPC-be hátha a tiéd felismeri :-). Ezt a 02MF... dolgot sem értem nekem nincs ilyen az alvázszámban... A 90470004-et nem értem mert azt  pedig automata váltóshoz írja nálam, szerintem nekem nem is jó az. Ezért gondoltam ha valakinek ilyen az autója z16xe jeladós teknős, ha megadná a számát talán az lenne a legegyszerűbb...

Tényleg köszönök minden segítséget...

Link to comment
Megosztás:

Elvileg valósak az alkatrésszámok, én ez alapján szoktam rendelni Cromax-nál, Opelnél... eddig még mindig jó volt amit hoztak. Viszont az általad kért két cikkszámra (90400211 és 90400135) nekem sem dob semmit az EPC, de a Google szerint az első Z14XE-hez való... Így mondjuk még nem jártam hogy egy cikkszámról nem tudta megmondani az EPC hogy az micsoda (gyaníthatóan kifutott termék lehet, már nem gyártják, és másik cikkszámúval van helyettesítve), de a magam részéről még mindig inkább bíznék abban amit az EPC tanácsol (tehát az előző postomban írt két cikkszámban), mint hogy az automata váltósé "szerintem jó lehet"... De te tudod.

Link to comment
Megosztás:

58 perce, tgabika76 írta:

Elvileg valósak az alkatrésszámok, én ez alapján szoktam rendelni Cromax-nál, Opelnél... eddig még mindig jó volt amit hoztak. Viszont az általad kért két cikkszámra (90400211 és 90400135) nekem sem dob semmit az EPC, de a Google szerint az első Z14XE-hez való... Így mondjuk még nem jártam hogy egy cikkszámról nem tudta megmondani az EPC hogy az micsoda (gyaníthatóan kifutott termék lehet, már nem gyártják, és másik cikkszámúval van helyettesítve), de a magam részéről még mindig inkább bíznék abban amit az EPC tanácsol (tehát az előző postomban írt két cikkszámban), mint hogy az automata váltósé "szerintem jó lehet"... De te tudod.

Az elsőre nem hoz semmit, viszont ezt dobja föl helyette: 90470004 viszont ezek között nincs Z16XE

A másodikra sem hoz semmit, helyette ugyanazt mint az elsőre.

http://ecat24.com/opel/catalog/part/1/8/224/2513/25773/

 

http://ecat24.com/opel/catalog/types/1/8/

Link to comment
Megosztás:

On 2016. 04. 12. at 20:45, SargaRigo123 írta:

Mmm... sajnos nincs még vége a történetnek. Reggel olyan szinten elkezdett rángatni, hogy alig tudtam vele elindulni. Ez csak azért volt mókás, mert éppen a csúcsforgalomba csúsztam bele, és sokan bizony türelmetlenek amikor látják hogy valaki a külső sávban vészvillogva próbálja megregulázni a szétszaladt lovakat. Addig szenvedtem vele míg bemelegedett, utána már egész nap pöccre indult és torpanás nélkül ment. A szerelőm javaslatára (miután negyed óráig csak vakarta a fejét) elvittem villamos szakihoz, és otthagytam éjszakára hogy akkor reggel nézzék meg. Neki persze nem csinálta :( Látatlanba azt mondta, hogy akkor legyen hőgomba, de ha az nem jó akkor gyertyák, végül pillangószelep. Még jó hogy mondtam nekik hogy hidegen nézzék, állítólag mire a műszerrel oda jutottak hogy teszteljék a motort, addigra az bemelegedett. khm.. No komment. Holnap megyek gombászni, aztán meglátjuk. Most már kezdem unni. Csak az vigasztal, hogy itt is olvastam róla hogy a gomba okozhat ilyet. Holnap kiderül hogy erősítem vagy gyengítem a szabályt.

 

Ja, és nem vált be a radiátor tömítés, csak ki kell szedjem az egészet!

Kicseréltem a hőgombát (2000 forintos cucc), és kopogjam le, két napja nem volt vele gond, pedig adtam neki hidegen. Szóval ha valaki hasonló cipőben jár, akkor érdemes ezzel kezdeni, és nem a többi 34 ezres tétellel.

Link to comment
Megosztás:

On 2016. 03. 19. at 5:36, gezoli írta:

:) Nem!

De találsz a neten ugyanilyet.

http://www.jofogas.hu/hajdu_bihar/16__Opelre_valo_alufelni_elado_46423892.htm

Nekem is tetszik de mivel a gyári lemezfelnivel egyezőek a paraméterei,így nagyon bennt van a kaszni alatt:(

Nekem az alufelnik úgy tetszenek ha azért kicsit kintebb van a kerék(az enyém 7x16 ET38 a felni)

Link to comment
Megosztás:

Just now, csicsó írta:

http://www.jofogas.hu/hajdu_bihar/16__Opelre_valo_alufelni_elado_46423892.htm

Nekem is tetszik de mivel a gyári lemezfelnivel egyezőek a paraméterei,így nagyon bennt van a kaszni alatt:(

Nekem az alufelnik úgy tetszenek ha azért kicsit kintebb van a kerék(az enyém 7x16 ET38 a felni)

Ezzel én is így vagyok. Ezért most keresgélek nyomtávszélesítőt. 20mm-esre gondoltam oldalanként.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Kedves Fórumtársak!

A mai nappal eladtam  nagyon szeretett kis autómat,amiben sohasem csalódtam az együtt töltött 4,5 év alatt.

Feleségem és a lányom is nagyon szerették,Ők még jobban megsiratták mind én:(

Nem megyek messzire valószínű átköltözöm a szomszédos Fórumra(H astra)

Sok segítőkész embert ismertem meg köztetek,Mindenkinek köszönöm a hozzászolásokat:)

Kívánok Mindenkinek sok baleset és műszaki hiba mentes kilométert!

  • Like 12
Link to comment
Megosztás:

1 órával ezelőtt, gezoli írta:

Ezzel én is így vagyok. Ezért most keresgélek nyomtávszélesítőt. 20mm-esre gondoltam oldalanként.

Az enyém innen van: http://www.szekely94.hu/index.php?op=nyomtav

Nem olcsó, de teljesen jó. Alumíniumból van (nem növeli annyira a rugózatlan tömeget), és a weboldalon szereplőkön kívül egyedi méretekben is megcsinálják ha kéred. Az enyém is 14mm oldalanként.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

1 órával ezelőtt, csicsó írta:

Kedves Fórumtársak!

A mai nappal eladtam  nagyon szeretett kis autómat,amiben sohasem csalódtam az együtt töltött 4,5 év alatt.

Feleségem és a lányom is nagyon szerették,Ők még jobban megsiratták mind én:(

Nem megyek messzire valószínű átköltözöm a szomszédos Fórumra(H astra)

Sok segítőkész embert ismertem meg köztetek,Mindenkinek köszönöm a hozzászolásokat:)

Kívánok Mindenkinek sok baleset és műszaki hiba mentes kilométert!

Ó... Pedig az annyiszor emlegetett Fehérvári Astra G-s találkozás már lassan időszerű, ezek szerint egy G már biztosan nem lesz ott... Sok sikert a következő autóhoz! (Biztos H? Abban nincs 8 szelepes...  :icon13:)

Link to comment
Megosztás:

51 perce, Janó32 írta:

Ó... Pedig az annyiszor emlegetett Fehérvári Astra G-s találkozás már lassan időszerű, ezek szerint egy G már biztosan nem lesz ott... Sok sikert a következő autóhoz! (Biztos H? Abban nincs 8 szelepes...  :icon13:)

köszi,még nem bizti a H,lehet fóka,de benzines lesz az tuti

Az első 16V-s autóm lesz,jó lenne ha legalább annyira üzembiztos lenne,mint a G volt:)

Link to comment
Megosztás:

48 perce, csicsó írta:

köszi,még nem bizti a H,lehet fóka,de benzines lesz az tuti

Az első 16V-s autóm lesz,jó lenne ha legalább annyira üzembiztos lenne,mint a G volt:)

Focus MKII-ből az 1.6 101Le (nem a Ti-VCT) nagyon jól teljesít a cégünknél, van vagy 20db. Sokat mászkáltam az egyik kombival anno Sopronba (naponta Szfvár-Sopron), jó kis gép, nem szoktak elromlani, nincs sok nyűg velük, szerintem jó választás. Ellenben ebben az árszegmensben ott az Octavia II az 1.6-os motorral, én azt is nagyon csípem. Nem egy versenyautó, de semmi gond vele...

Link to comment
Megosztás:

20 órája, ketyere79 írta:

Köszönöm a segítséged!

Kellőképp elkezdtem beleásni magam a témába, ez alapján sajnos nem látom ilyen egyszerűnek a dolgot :-(! Annyit hozzáfűznék még a dologhoz hogy sajna nem profin kezelem az EPC-t...

Beírtam az alvázszámomat az EPC-be és kidobott nekem 2 alkatrész számot. Első: 9129971 (amit te is írtál) Multi kijelzővel együtt Második:9129973 Multi kijelző nélkül. A tartományt nem tudtam mit jelent, erre az mf-es alvázszám dologra gondolok. Ezek az alkatrész számok azonban valósak? Csak azért kérdem mert 2 nap alatt tízen akárhány bontót felhívtam és több helyen mondták hogy nem biztos hogy jók amit kidob az EPC. Mellesleg egy helyen sincs... Alátámasztani látszik a dolgot a saját olajteknőm is, találtam rajta számot: 90400211 ezt beírva az EPC-be nem is ismeri a kereső. A másodk szám amit kidobott nekem nem ennek kellene lennie? Csak mert nincs multi kijelző és meg sem jeleníti azt a számú alkatrészt ami ténylegesen az autón van. Mindenki azt mondta 8 karakternek kellene lennie... Z18XE-hez persze lenne ajánlották többen is, de szerintem nem passzol hozzá. Egyetlen bontóban találtak egyet ami X16XEL-en volt tutira, megadták a számát is 90400135 hogy csekkoljam le mert szerintük jó a Z16XE-hez. Persze EPC nem ismeri, de lehet benne valami mert amit Z16XE-hez hozott fel az úgy látom mindig jó az X16XEL-re is.

Szóval ott tartok hogy nem tudom :-)! Ha tudnál segíteni vagy bárki más szívesen venném, jól jönne nagyon. Esetleg ha te is beírnád 90400135-öt az EPC-be hátha a tiéd felismeri :-). Ezt a 02MF... dolgot sem értem nekem nincs ilyen az alvázszámban... A 90470004-et nem értem mert azt  pedig automata váltóshoz írja nálam, szerintem nekem nem is jó az. Ezért gondoltam ha valakinek ilyen az autója z16xe jeladós teknős, ha megadná a számát talán az lenne a legegyszerűbb...

Tényleg köszönök minden segítséget...

 

18 órája, tgabika76 írta:

Elvileg valósak az alkatrésszámok, én ez alapján szoktam rendelni Cromax-nál, Opelnél... eddig még mindig jó volt amit hoztak. Viszont az általad kért két cikkszámra (90400211 és 90400135) nekem sem dob semmit az EPC, de a Google szerint az első Z14XE-hez való... Így mondjuk még nem jártam hogy egy cikkszámról nem tudta megmondani az EPC hogy az micsoda (gyaníthatóan kifutott termék lehet, már nem gyártják, és másik cikkszámúval van helyettesítve), de a magam részéről még mindig inkább bíznék abban amit az EPC tanácsol (tehát az előző postomban írt két cikkszámban), mint hogy az automata váltósé "szerintem jó lehet"... De te tudod.

Hát ez az hogy nem tudom :-)

17 órája, gezoli írta:

Az elsőre nem hoz semmit, viszont ezt dobja föl helyette: 90470004 viszont ezek között nincs Z16XE

A másodikra sem hoz semmit, helyette ugyanazt mint az elsőre.

http://ecat24.com/opel/catalog/part/1/8/224/2513/25773/

 

http://ecat24.com/opel/catalog/types/1/8/

Mindkettőtöknek köszönöm a segítséget! Most már végképp belebonyolódtam :-)! A két program alapján összevetve egy maradt ami minden kritériumnak megfelel: 90470005. Ez alapján is ezt a kódot tartom nyerőnek: http://www.fraber.net/en/onlinecatalogue/oil-pan Valószínűsítem egyébként hogy a programok nem tartalmazzák a gyárban összeszereléskor használt alkatrészek kódjait, mert az lenne a legjobb ha a régi alkatrész helyett ajánlaná az újat amit pl az EPC is ismer. Az is eszembe jutott hogy az EPC és az ecat szerelt teknőket ajánl csak és lehet hogy amit gyártáskor használtak az "szereletlen" volt mert a gyárban rakták össze. Ezért is nem ismeri az EPC ezeket a számokat és sajnos ezért nem is fogok bontóban ilyen alkatrész számút találni :-( .  100 szónak is egy a vége véleményem szerint még mindig azt tartanám a legegyszerűbbnek, akinek ilyen z16xe multi kijelzős autója van lefényképezné és talán megoldódna a dolog. Majd nézek itt valakit a fórumon :-) Folytatom tovább a kutatást mert most lesz majd alkalmam teknőt cserélni jó lenne ha mielőbb megoldódna ez a rejtély, itt most főleg a 90400135 számú alkatrészre gondolok mert ha kiderülne hogy ez nekem jó mindem problémám megoldódna egy csapásra :-D!

Köszi nektek, ha még lenne építő jellegű ötletetek azt szívesen veszem :-D.

Link to comment
Megosztás:

Megszületett az újabb (androidos) menetrögzítő alkalmazás teszt. Ennél, illetve egy korábbi tesztelt alkalmazásnál születik egy SRT fájl is, de sajnos még nem találtam meg a módját, hogy a videóra illesszem. (VLC lejátsza hozzá) Talán lesz még egy negyedik is, aztán eldöntöm melyiket rendszeresítsem. (vagy vegyek egy erre a célra készített kamerát) Ezek többnyire kínai fejlesztők kezei közül vannak, de lehet egy orosz programozóét is kipróbálom.

 

 

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.