Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

9 órája, Janó32 írta:

Ezt jó tudni... Kíváncsi lennék, hogy minek a függvénye ezen alkatrész "fáradása". Én úgy látom, hogy estemben rendben a helyén van = mindenhol szépen felfekszik, pedig lassan (nyáron) 14 éves lesz a kocsi... 

A két sarka elrohad a lecsorgó víztől,aztán szépen elválik.Lehet neked valaki kicserélte éjjel titokba:) 

Link to comment
Megosztás:

On 2016. 03. 21. at 19:08, Janó32 írta:

Az már jó ha foglakozik az üggyel, majd mesélj hogy mi-miként történt. Annyira nem furcsa, Te fizetted volna gondolom ellenben neki és vagy a cimborájának ez nettó bevétel a nagyjából semmiért. 

Na nagyjából vége a történetnek:

Kereskedő elvitte a kocsit múlt hét szerdán, pénteken meg már hozta is vissza. Állítólag mikor vitték a fordulat nem nagyon akart 4000 fölé menni... Na de nem is ez a lényeg, hanem hogy nem találtak semmi baját, mindent átnéztek rajta. Minden szép és jó értéket mutat, hibalámpa nincs. Viszont épp volt náluk egy katalizátor amit bele tettek próbaképp, és mivel azzal is jól, hibamentesen futott az autó benti is hagyták nekünk :goofy:, de baja nincs a kocsinak :confused:

Szóval most ott tartunk hogy több mint egy hete használjuk már a kocsit, hibalámpa nincs, (szerencsére) és állítólag egy kicserélt katalizátor van benn. No mind1 reméljük így is marad. A történeten annyit buktunk hogy pár napig nem volt verda, illetve 250-300km üa költségét.

Link to comment
Megosztás:

1 perc, kobraCode írta:

Na nagyjából vége a történetnek:

Kereskedő elvitte a kocsit múlt hét szerdán, pénteken meg már hozta is vissza. Állítólag mikor vitték a fordulat nem nagyon akart 4000 fölé menni... Na de nem is ez a lényeg, hanem hogy nem találtak semmi baját, mindent átnéztek rajta. Minden szép és jó értéket mutat, hibalámpa nincs. Viszont épp volt náluk egy katalizátor amit bele tettek próbaképp, és mivel azzal is jól, hibamentesen futott az autó benti is hagyták nekünk :goofy:, de baja nincs a kocsinak :confused:

Szóval most ott tartunk hogy több mint egy hete használjuk már a kocsit, hibalámpa nincs, (szerencsére) és állítólag egy kicserélt katalizátor van benn. No mind1 reméljük így is marad. A történeten annyit buktunk hogy pár napig nem volt verda, illetve 250-300km üa költségét.

Fél év van még arra hogy ha mégsem jó a kocsi akkor lehessen egyezkedni a kereskedővel... De remélhetőleg így marad és akkor happy end. 

  • Like 2
Link to comment
Megosztás:

3 órája, kobraCode írta:

Szóval most ott tartunk hogy több mint egy hete használjuk már a kocsit, hibalámpa nincs, (szerencsére) és állítólag egy kicserélt katalizátor van benn. No mind1 reméljük így is marad. A történeten annyit buktunk hogy pár napig nem volt verda, illetve 250-300km üa költségét.

Óvatosan azzal a hibalámpával! Én azért ráolvasnék egy obd-s cuccal, mert messziről jött ember mint tudjuk akármit mondhat. Egy hibalámpát elnémítani nem tart sokból :(

[OFF]Gyanús hogy az enyém is néma, sőt a légzsákokkal sincs minden rendben. Jövő héten búvárkodom egyet a gépsárkányban.[ON]

  • Like 2
Link to comment
Megosztás:

Amúgy ha érdekel valakit volt egy rettenetes kopogásom, ami csak akkor jött elő ha egymagam ültem a kocsiban. Valahonnan elölről. A szerelőmnek persze nem tudtam megmutatni, mert az már nem egyedül (tudom, miért nem vitte el egyedül, de akkor még nem tudtam).

Aztán váratlanul elkezdett fullákolni, de csak hidegen. Szerencsére dolgozni még el tudtam menni vele, napközben meg nem hagytam teljesen kihűlni így haza is vitt. Nade másnap reggel! A garázsból kiállni is csak negyed óra melegítés után tudtam! Mondom így nem vállalom be a városon keresztül szenvedést, irány a szerelő!

Mint kiderült AC pumpa alsó szűrője ki van rothadva, a motor úgy néz ki hogy csak alapjáraton hajtja a matériát, de terheléssel nem tudja kipróbálni. Cseréljük vagy imádkozzunk? Ez amúgy 15k-s ígéret volt. Cseréltük. Meg a benzinszűrőt is. Meg az első stabilizátorkar bal felöli "kutyacsontját" is, merthogy az kopogott. 34 ezer lett a vége. uhh. Most csendes mint egy mamuszos macska! Főleg hogy visszakapta a nyári gumijait is! Én brummogok hogy halljam a motort :)

Link to comment
Megosztás:

11 perce, SargaRigo123 írta:

Óvatosan azzal a hibalámpával! Én azért ráolvasnék egy obd-s cuccal, mert messziről jött ember mint tudjuk akármit mondhat. Egy hibalámpát elnémítani nem tart sokból :(

[OFF]Gyanús hogy az enyém is néma, sőt a légzsákokkal sincs minden rendben. Jövő héten búvárkodom egyet a gépsárkányban.[ON]

Indításkor minden visszajelző fel kell hogy villanjon... Tehát ha akkor sem ad életjelet, akkortól tényleg gyanús... 

  • Like 2
Link to comment
Megosztás:

Használ valaki szivargyújtós kompresszort?

Sokadik kézi pumpám elhalálozása után (olcsóbb, drágább egyaránt) rászántam magam egynek a véltelére, viszont ebből sem akarnék olyat venni, ami megadja magát, mielőtt használnám...

max 5-6k körül szánnék rá. Valakinek valami konkrét javaslat?

Valami relatíve kompakt kellene, ami ülés alatt elfér stb.

Stabil, pontos nyomásmérő, jó csatlakozó, ezek lennének a fontosak.

Az utóbbi időkben figyeltem fel rá (persze eddig is tudtam), hogy a hőingadozás erősen megjelenik a keréknyomásban is, ezért gyakran ellenörzöm, és nincs mindig benzinkút a közelben.

Arról nem beszélve, hogy nem minden kútnál szalonképes/funkcionális az eszköz...

Link to comment
Megosztás:

57 perce, outsider írta:

Használ valaki szivargyújtós kompresszort?

Sokadik kézi pumpám elhalálozása után (olcsóbb, drágább egyaránt) rászántam magam egynek a véltelére, viszont ebből sem akarnék olyat venni, ami megadja magát, mielőtt használnám...

max 5-6k körül szánnék rá. Valakinek valami konkrét javaslat?

Valami relatíve kompakt kellene, ami ülés alatt elfér stb.

Stabil, pontos nyomásmérő, jó csatlakozó, ezek lennének a fontosak.

Az utóbbi időkben figyeltem fel rá (persze eddig is tudtam), hogy a hőingadozás erősen megjelenik a keréknyomásban is, ezért gyakran ellenörzöm, és nincs mindig benzinkút a közelben.

Arról nem beszélve, hogy nem minden kútnál szalonképes/funkcionális az eszköz...

Hi !  ha biztonsági gazzal ( nitrogén ) nel töltöd a kereket  akkor évente  1 alkalommal kell ellenőrizni mindig azonos marad a nyomás ,de sok információ van róla a neten,teli nyári nál egyaránt alkalmazható ,én már nagyon régóta használom és meg vagyok elégedve  vele.

 

  • Like 2
Link to comment
Megosztás:

Ezek a szivargyújtós kompresszorok szvsz nem alkalmasak autókerék fújására, esetleg néhány tized bar-os korrigálásra. Pár éve egy éjjel az otthontól távol leeresztett a kerekem 0,8 bar-ra, onnan éppen 3/4 óráig tartott neki mire visszadolgozta a nyomást 2 bar-ig. Biciklikerékre viszont megfelel.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

29 perce, tgabika76 írta:

Ezek a szivargyújtós kompresszorok szvsz nem alkalmasak autókerék fújására, esetleg néhány tized bar-os korrigálásra. Pár éve egy éjjel az otthontól távol leeresztett a kerekem 0,8 bar-ra, onnan éppen 3/4 óráig tartott neki mire visszadolgozta a nyomást 2 bar-ig. Biciklikerékre viszont megfelel.

Ez nem valami biztató :(

Link to comment
Megosztás:

1 óra, KMilán írta:

Mit lehet kezdeni a fejtámlával, ha nagyon zörög? Ha nem ülnek az anyósülésben, rossz úton elég hangosan zörög, kopog az anyósülés fejtámlája. :(

Nálam ugyanez van, csak a vezető ülésen. a csomagtartóba már "szétvertem" mindent hogy mi zöröghet mert mindig hallgatóztam hogy mi a franc lehet az, távolabbról jött aztán egyszer figyeltem, hátrahajtottam a fejem és abbahagyta. na mondom akkor itt a hiba :D

Link to comment
Megosztás:

A minap vissza akartam keresni egy hozzászólást, amiben DarthVödör írt le egy két dolgot.

Miért van az hogy az összes hozzászólás amit találtam a neve mellett üres? Letiltott volna?

Illetve akartam nézni az oldalát, de egyik link sem megy, nem tudom elérni.

Ennyi volt? Felszámolta a céget? :confused:

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.