Atala Elküldve Február16, 2016 Elküldve Február16, 2016 13 perce, toma2105 írta: Köszi az ajánlatot,rendes vagy de elég messze lakom.. Egyébként hogy érted hogy buktam egy ezrest? Ha jól tudom a legolcsóbb is ötezerpárszáz forint. Mert ennyibe mennek. ;) 1
KMilán Elküldve Február16, 2016 Elküldve Február16, 2016 10 órája, ftamas0201 írta: Sziasztok. Nagyon nem Opel téma, de elvégre beszélgetős topic szerintetek egy Fiat Ducatoban ami 99es évjáratú, se klíma se elektronika semmi, utastér szűrője lehet? Csak mert építő iparban mi nyakig ülünk benne a porba és mióta nálunk van 5 éve azóta nem volt ilyenben hozzá nyúlva, azt kéne kiderítsem hogy van e egyáltalán és ha igen akkor merre keressem. Valaki esetleg? Köszönöm szépen Szerintem kell lennie pollenszűrőnek. Nézz utána autós webshopokban. Ki lehet általában keresni a pontos típust. 1
toma2105 Elküldve Február16, 2016 Elküldve Február16, 2016 38 perce, Atala írta: Mert ennyibe mennek. ;) Aztaa !!! Az ebay-t nem is néztem,és tényleg,úgy látszik nem voltam elég körültekintő. Köszönöm!
gezoli Elküldve Február16, 2016 Elküldve Február16, 2016 5 órája, toma2105 írta: Sziasztok! Milyen bluetooth-os hibakód kiolvasót ajánlotok 99"-es G Astrához? Torque pro nevü alkalmazással akarom használni. Esetleg valakinek tapasztalata valamelyikkel? Az X-es motorok még nem OBDII-es csatlakozósok ezért nem fog menni.
toma2105 Elküldve Február16, 2016 Elküldve Február16, 2016 3 perce, gezoli írta: Az X-es motorok még nem OBDII-es csatlakozósok ezért nem fog menni. Akkor milyen?
gezoli Elküldve Február16, 2016 Elküldve Február16, 2016 43 perce, toma2105 írta: Akkor milyen? OBD 1-es Az "A" és "B" láb rövidre zárásával tudod kivillogtatni a hibát. Pontosan nem tudom, hogy merre található, de két helyen lehetséges az elhelyezése. -Kézifék alatt vagy a biztosíték táblán. Az F Astrámon a biztosíték táblán volt.
trassher Elküldve Február16, 2016 Elküldve Február16, 2016 3 órája, gezoli írta: Az X-es motorok még nem OBDII-es csatlakozósok ezért nem fog menni. Akkor az enyém valamilyen hibrid lehet mert X-es motor OBD2 csatival.
csicsó Elküldve Február16, 2016 Elküldve Február16, 2016 1 órával ezelőtt, trassher írta: Akkor az enyém valamilyen hibrid lehet mert X-es motor OBD2 csatival. Az enyém is ilyen
toma2105 Elküldve Február17, 2016 Elküldve Február17, 2016 18 órája, gezoli írta: OBD 1-es Az "A" és "B" láb rövidre zárásával tudod kivillogtatni a hibát. Pontosan nem tudom, hogy merre található, de két helyen lehetséges az elhelyezése. -Kézifék alatt vagy a biztosíték táblán. Az F Astrámon a biztosíték táblán volt. Az OBD1 Csatlakozója ugyan olyan mint a 2-es ? Mert ha nem,akkor tuti hogy 2-es van benne Amúgy a kézifék alatt van a csati,szerintem az összes g-ben ott van.
gezoli Elküldve Február17, 2016 Elküldve Február17, 2016 58 perce, toma2105 írta: Az OBD1 Csatlakozója ugyan olyan mint a 2-es ? Mert ha nem,akkor tuti hogy 2-es van benne Amúgy a kézifék alatt van a csati,szerintem az összes g-ben ott van. Most már elbizonytalanodtam. Eddig úgy tudtam, hogy az X-es motorok még OBD I-esek, de többen is jelezték, hogy az Övék is OBD II-es. Próbálok keresgélni, ha találok valamit akkor megosztom.
outsider Elküldve Február17, 2016 Elküldve Február17, 2016 Nekem az opcom-ban az F Astra is ott van mint lehetőség, egészen 1994 modellévig. Feltételezem, hogy ugyanaz a csatlakozó, és feltételezem, hogy opcom-al azt is meg lehet nézni...
Bmájki Elküldve Február17, 2016 Elküldve Február17, 2016 16 perce, gezoli írta: Most már elbizonytalanodtam. Eddig úgy tudtam, hogy az X-es motorok még OBD I-esek, de többen is jelezték, hogy az Övék is OBD II-es. Próbálok keresgélni, ha találok valamit akkor megosztom. Én úgy tudom, hogy van 8-as (OBD I) és 16-os (OBD II) csati. Nálam az előző 97-es F-ben (X14XE) is 16-os volt. Ott az 5-6 lábakat kellett zárni, gyújtás ráad, hiba kivillog. Talán az F topicban vannak képek.
toma2105 Elküldve Február17, 2016 Elküldve Február17, 2016 5 perce, gezoli írta: Idézek egy másik oldalról. "A tisztánlátás végett az OBD2 egy gépjármű diagnosztikai szabvány, az OP-COM pedig egy szerviz szoftver. OBD1-es rendszer létezik OBD2-es csatlakozóval de attól még nem fog OBD2-ként működni." Ebben lehet valami? Lehet hogy nálam azért nem kommunikált ELM327-el?
outsider Elküldve Február17, 2016 Elküldve Február17, 2016 Csak a "tisztánlátás" kedvéért. Az OPCOM, hardver, nem szoftver 1
toma2105 Elküldve Február17, 2016 Elküldve Február17, 2016 (edited) 42 perce, outsider írta: Csak a "tisztánlátás" kedvéért. Az OPCOM, hardver, nem szoftver Vagy inkább driver De a hardverhez kell egy szoftver is nem? Módosítva Február17, 2016 : toma2105
PorcioNorbi Elküldve Február17, 2016 Elküldve Február17, 2016 Sziasztok, jövőhéten Cs-P Budapesten leszek, van kedvetek valamelyik nap összefutni egy laza beszélgetős órára? Csütörtökön délután érkezem és szerintem 6-tó ráérek pénteken meg délelőtt jobb.
trassher Elküldve Február17, 2016 Elküldve Február17, 2016 (edited) 4 órája, outsider írta: 4 órája, outsider írta: Csak a "tisztánlátás" kedvéért. Az OPCOM, hardver, nem szoftver OP-COM alatt a szoftvert értjük. Most attól hogy a dobozra is rá van írva az egy dolog. A kínai OBD2 olvasóval is lehet használni a szoftvert. Módosítva Február17, 2016 : trassher 1
hosszug Elküldve Február18, 2016 Elküldve Február18, 2016 Sziasztok. Most rendeltem az első szélvédőm aljához takaró diszlécet, ami rajta van eléggé oda van. Cserénél mire figyeljek oda?
nemeth_laca Elküldve Február18, 2016 Elküldve Február18, 2016 5 órája, hosszug írta: Sziasztok. Most rendeltem az első szélvédőm aljához takaró diszlécet, ami rajta van eléggé oda van. Cserénél mire figyeljek oda? Takarítsd ki a vájatot amibe belemegy, és ahogy elkezded, pontosan indítsd az elejét, mert akkor a másik vége túl fog lógni. Kb. ennyi, nem egy nagy dolog Jól nyomkodd be, hogy ne legyen hullámos 1
gezoli Elküldve Február18, 2016 Elküldve Február18, 2016 5 órája, hosszug írta: Sziasztok. Most rendeltem az első szélvédőm aljához takaró diszlécet, ami rajta van eléggé oda van. Cserénél mire figyeljek oda? Mennyibe került? Nekem is cserélni kellene.
tgabika76 Elküldve Február18, 2016 Elküldve Február18, 2016 21 órája, PorcioNorbi írta: Sziasztok, jövőhéten Cs-P Budapesten leszek, van kedvetek valamelyik nap összefutni egy laza beszélgetős órára? Csütörtökön délután érkezem és szerintem 6-tó ráérek pénteken meg délelőtt jobb. Hát ha még tartják magukat ahhoz a szép szokáshoz, akkor csütörtökönként este 9-től elég sok Opeles össze szokott gyűlni a Lurdy külső parkolójában...
Geopake Elküldve Február18, 2016 Elküldve Február18, 2016 2 órája, gezoli írta: Mennyibe került? Nekem is cserélni kellene. Nekem is kellene.Cromaxnál néztem,de már nem emlékszem mennyibe kerül.
Atala Elküldve Február18, 2016 Elküldve Február18, 2016 2 órája, tgabika76 írta: Hát ha még tartják magukat ahhoz a szép szokáshoz, akkor csütörtökönként este 9-től elég sok Opeles össze szokott gyűlni a Lurdy külső parkolójában... Itt lakok egy köpésre és nem tudok róla? Pedig más márkák szoktak lenni.. :S.
kobraCode Elküldve Február18, 2016 Elküldve Február18, 2016 9 órája, hosszug írta: Sziasztok. Most rendeltem az első szélvédőm aljához takaró diszlécet, ami rajta van eléggé oda van. Cserénél mire figyeljek oda? 4 órája, nemeth_laca írta: Takarítsd ki a vájatot amibe belemegy, és ahogy elkezded, pontosan indítsd az elejét, mert akkor a másik vége túl fog lógni. Kb. ennyi, nem egy nagy dolog Jól nyomkodd be, hogy ne legyen hullámos Illetve annyival egészíteném ki hogy takarítás közben nagyon figyelj a szélvédőre, ne kapargasd csavarhúzóval az alját stb stb. Inkább nedves ronggyal próbáld kitörölni a vájatot. Felrakáskor is csak óvatosan nyomkodd a díszélcet, nehogy megrepedjen a szélvédőd. Én kb 2,5 hónapja jártam így. Lecseréltem, utána az olajat, mire végeztem lett egy 20-25 cm-es repedés a bal alsó sarokban --> szélvédőcsere. 1
nemeth_laca Elküldve Február18, 2016 Elküldve Február18, 2016 11 perce, kobraCode írta: Illetve annyival egészíteném ki hogy takarítás közben nagyon figyelj a szélvédőre, ne kapargasd csavarhúzóval az alját stb stb. Inkább nedves ronggyal próbáld kitörölni a vájatot. Felrakáskor is csak óvatosan nyomkodd a díszélcet, nehogy megrepedjen a szélvédőd. Én kb 2,5 hónapja jártam így. Lecseréltem, utána az olajat, mire végeztem lett egy 20-25 cm-es repedés a bal alsó sarokban --> szélvédőcsere. Ígyvan, egyértelműen semmi szilárd tárggyal való kapargatás! De, hogy repedt el Neked? Ez egy külön vájat. A gumi csak előlről érintkezik a szélvédővel, alulról nem. Nem feszül be a szélvédő alá.
Recommended Posts