Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
7 perce, Petiref írta:

szia , nekem a g astrám előtt 1.4 f volt 8v. An 94-es volt de egyàltalán nem ette az olajat. szerintem az 1.6 8v mint a tiéd nem volna szabad ennie. ugytudom az Eco motorokra írtàk az olajfogyasztást.

A G Astra és B Vectra 1.6 8v motorja nem azonos az Astra F és Vectra A 1.6 8v motorjával. Feltételezem, a Te F Astra autódban egy C14NZ volt (az én 1.6-os 8 szelepes Astram-ban pedig C16NZ), ezek nem ua konstrukciók, bár tény hogy közelebb áll hozzá felépítésben mint az Ecotec 16v motorok.  

Elküldve
2 órája, Lipi01 írta:

Sziasztok! Tudna esetleg nekem valaki válaszolni, hogy a G astrám ha megeszik 1000 km-en 1 liter olajat az elfogadható vagy vigyem szervizbe, mert már hallottam ezt is azt is.98-as évjárat 1.6 8v  250 ezer a kilometer óra állása. Autópályán 120 megyek aztán városba finoman pörgetem max 3000 ezres fordulatnál már elváltom, aztán csak gurulok 50-55-el. Kicsit sokallom ezt az 1 liter olajat vagy akkor milyen olajat töltsek bele amiből nem enne meg ennyit, mert az ELF-et 10w-40 van most benne. Amúgy nem is füstöl, és olajcsepp sincsen alatta, blokk száraz. Nagyon köszönöm a segítségeteket!!!

Köszönöm szépen a válaszokat!

Elküldve
1 óra, Janó32 írta:

A G Astra és B Vectra 1.6 8v motorja nem azonos az Astra F és Vectra A 1.6 8v motorjával. Feltételezem, a Te F Astra autódban egy C14NZ volt (az én 1.6-os 8 szelepes Astram-ban pedig C16NZ), ezek nem ua konstrukciók, bár tény hogy közelebb áll hozzá felépítésben mint az Ecotec 16v motorok.  

szia  tisztában vagyok azzal h nem ugyan az a konsrukció. nem is ez a lényeg szerintem. olajfogyasztás kapcsán hoztam fel, az sem ette pedig 22-éves volt.

Elküldve
2 órája, Janó32 írta:

Ez már közel sem a "normális", elfogadható olajfogyás, pláne nem 10w40-es kenőanyagból. Autópálya használat mellett (illetve magasabb fordulatszám-tartományban a szelepszáraknál és a lehúzógyűrűknél) többet "eszik" meg olajból minden autó. A gyári elfogadott(?) kenőanyagfogyás emlékeim szerint 6dl/1000km, továbbá a 8 szelepes motorok kevésbé hajlamosak az ilyen jellegű hibára (de most éppen a Te eseted az ellenpélda).  A minimum hogy gyűrűzni kell és cserélni a szelepszár szimeringeket, akkor lényegében optimalizálódik (1-2-3dl/1000km-re) a kenőanyag fogyása. A húzós része a történetnek: anyagköltség + szervizdíj min 80-100ezer Ft, ha szakszerviz, akkor ezt szorozd meg 1,5-el vagy kettővel.... (Én már túlestem ezen beavatkozáson két éve...)

Sziasztok!

Én még az említett beavatkozás előtt állok. 4L/1000km 0w30-ból :(

Elküldve

Sziasztok.

Mostanában az ajtó nyitásakor nyikorog a műanyag kilincs, a külső rész, van valami ötletetek mivel fújjam be?

Szilikon spray-vel próbáltam de nem tartós, esetleg WD-40, avval még nem mertem befújni, nehogy kimosson onnan valami kenést.

Elküldve
On 2016. 01. 22. at 11:42, Erik1986 írta:
On 2016. 01. 22. at 11:42, Erik1986 írta:
On 2016. 01. 22. at 11:42, Erik1986 írta:
8 perce, OpelAtti írta:

Sziasztok.

Mostanában az ajtó nyitásakor nyikorog a műanyag kilincs, a külső rész, van valami ötletetek mivel fújjam be?

Szilikon spray-vel próbáltam de nem tartós, esetleg WD-40, avval még nem mertem befújni, nehogy kimosson onnan valami kenést.

Én ezt használom teflon száraz kenő anyag

http://webshop.wuerth.hu/kezdolap/?menuID=30080901 a WD-40 el az a baj ,hogy minden bele ragad többszőri használat után rosszabb lesz mint előtte volt,A gyújtás kapcsolóba is kiváló ez a kenőanyag a mert nem ragad bele semmi és tartós.

 

 

On 2016. 01. 22. at 11:42, Erik1986 írta:

 

 

 

 

Elküldve
19 perce, OpelAtti írta:

Sziasztok.

Mostanában az ajtó nyitásakor nyikorog a műanyag kilincs, a külső rész, van valami ötletetek mivel fújjam be?

Szilikon spray-vel próbáltam de nem tartós, esetleg WD-40, avval még nem mertem befújni, nehogy kimosson onnan valami kenést.

 

20 perce, OpelAtti írta:

Sziasztok.

Mostanában az ajtó nyitásakor nyikorog a műanyag kilincs, a külső rész, van valami ötletetek mivel fújjam be?

Szilikon spray-vel próbáltam de nem tartós, esetleg WD-40, avval még nem mertem befújni, nehogy kimosson onnan valami kenést.

Én ezt használom teflon száraz kenő anyag

http://webshop.wuerth.hu/kezdolap/?menuID=30080901 a WD-40 el az a baj ,hogy minden bele ragad többszőri használat után rosszabb lesz mint előtte volt,A gyújtás kapcsolóba is kiváló ez a kenőanyag a mert nem ragad bele semmi és tartós.

Elküldve

CSAO! Olyan segítséget szertnék kérni, hogy hogyan tudom, melyik állító csavarral az anyós előtti fényszórót kicsit jobbra az "árok fele vinni" Úgy veszem észre nagyon bever középre..

Köszönöm

Elküldve
29 minutes ago, Pajzs89 said:

Sziasztok! A képen jelölt gomb mire szolgál? :-)

 

 

A hátsó ablakok működését tiltja a hátsó gombokról!

  • Like 1
Elküldve
13 órája, 8x57js írta:

CSAO! Olyan segítséget szertnék kérni, hogy hogyan tudom, melyik állító csavarral az anyós előtti fényszórót kicsit jobbra az "árok fele vinni" Úgy veszem észre nagyon bever középre..

Köszönöm

szembe állva a fényszóróval a lámpa bal szélén van imbusz fejű csavar(6-os)azt kell tekerni asszem az óramutató járásával ellenkezó irányban

  • Like 1
Elküldve
On 2016. 01. 27. at 21:23, kobraCode írta:

Két testvér egymás mellett, egyik még gyári a fazon, másik már személyre szabottabb :-)

 

 

Nekem szürke van, és tényleg igaz a "totalcar"-ból ismert mondás, hogy G Astra-t csak a rendszá alapján találja meg az ember a parkolóban :D

Legutóbb akadt egy sürgős kétbetűs kitérőm út közben, így betértünk egy T..CO bevásárlóközpontba.
A család kintmaradt a kocsiban.
Mikor jövök vissza látom, hogy senki nem ül a kocsiba. Mondom mi a....
Hova lettek ezek?? :D
Aztán látom, azon vonóhorog is van, rendszám is más... két kocsival arrébb voltak :D:D:D
Én meg már vettem elő a telefont, hogy hol vannak már... :D

  • Like 1
Elküldve
On 2016. 01. 29. at 10:19, Janó32 írta:

A G Astra és B Vectra 1.6 8v motorja nem azonos az Astra F és Vectra A 1.6 8v motorjával. Feltételezem, a Te F Astra autódban egy C14NZ volt (az én 1.6-os 8 szelepes Astram-ban pedig C16NZ), ezek nem ua konstrukciók, bár tény hogy közelebb áll hozzá felépítésben mint az Ecotec 16v motorok.  

G astra,F astra classic x16szr az 1.6 8szelepes

Elküldve
13 minutes ago, Bmájki said:

Most már nagyon. A kereskedésben még nem vettük észre.

Mi majd most csereljuk a szelepszárszimeringeket aztan majd meglátjuk.1l /1000km amugy.

Elküldve
3 órája, outsider írta:

Nekem szürke van, és tényleg igaz a "totalcar"-ból ismert mondás, hogy G Astra-t csak a rendszá alapján találja meg az ember a parkolóban :D

Legutóbb akadt egy sürgős kétbetűs kitérőm út közben, így betértünk egy T..CO bevásárlóközpontba.
A család kintmaradt a kocsiban.
Mikor jövök vissza látom, hogy senki nem ül a kocsiba. Mondom mi a....
Hova lettek ezek?? :D
Aztán látom, azon vonóhorog is van, rendszám is más... két kocsival arrébb voltak :D:D:D
Én meg már vettem elő a telefont, hogy hol vannak már... :D

Ezért jó a bordó! Abból nem sok van! :)

Elküldve
1 óra, magellaner írta:

Mi majd most csereljuk a szelepszárszimeringeket aztan majd meglátjuk.1l /1000km amugy.

Nekem anno dettó ennyi (vagy picivel több) volt az olajfogyás. Azt mondták, hogy csak a szimeringek cseréje nem fogja megoldani a problémát, hanem gyűrűzni is kell. (Garanciába csinálták, gondolom nem akarták újra szétszedni és nem maguk ellen akartak beszélni csak ezt látták jó megoldásként... A beavatkozás óta kb 1,5-2dl/1000km az átlag fogyás.)

Elküldve (edited)
1 órával ezelőtt, tgabika76 írta:

...vagy a Coupé, az sem túl gyakori :-)

Legyen bordó Coupe!

mt7kl5u8lsp6xk7lmx87.jpg

 

Módosítva : gezoli
  • Like 1
Elküldve (edited)
On 2016. 01. 27. at 21:23, kobraCode írta:

Két testvér egymás mellett, egyik még gyári a fazon, másik már személyre szabottabb :-)

 

 

Szia!

 

Ilyen Képet nekem is sikerült "lőnöm" még 2011-ben a T...ó parkolóban. :)

Még a moci kód is y17dt volt mint az enyémnek.

K_p304_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

 

Persze azóta már nekem nem a képen látható hátsó pilácsok vannak,és vonóhorog is került fel,+első ajtóra légterelő. :)

Módosítva : bocs
  • Like 1
Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.