Janó32 Elküldve Január29, 2016 Megoszt Elküldve Január29, 2016 7 perce, Petiref írta: szia , nekem a g astrám előtt 1.4 f volt 8v. An 94-es volt de egyàltalán nem ette az olajat. szerintem az 1.6 8v mint a tiéd nem volna szabad ennie. ugytudom az Eco motorokra írtàk az olajfogyasztást. A G Astra és B Vectra 1.6 8v motorja nem azonos az Astra F és Vectra A 1.6 8v motorjával. Feltételezem, a Te F Astra autódban egy C14NZ volt (az én 1.6-os 8 szelepes Astram-ban pedig C16NZ), ezek nem ua konstrukciók, bár tény hogy közelebb áll hozzá felépítésben mint az Ecotec 16v motorok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lipi01 Elküldve Január29, 2016 Megoszt Elküldve Január29, 2016 2 órája, Lipi01 írta: Sziasztok! Tudna esetleg nekem valaki válaszolni, hogy a G astrám ha megeszik 1000 km-en 1 liter olajat az elfogadható vagy vigyem szervizbe, mert már hallottam ezt is azt is.98-as évjárat 1.6 8v 250 ezer a kilometer óra állása. Autópályán 120 megyek aztán városba finoman pörgetem max 3000 ezres fordulatnál már elváltom, aztán csak gurulok 50-55-el. Kicsit sokallom ezt az 1 liter olajat vagy akkor milyen olajat töltsek bele amiből nem enne meg ennyit, mert az ELF-et 10w-40 van most benne. Amúgy nem is füstöl, és olajcsepp sincsen alatta, blokk száraz. Nagyon köszönöm a segítségeteket!!! Köszönöm szépen a válaszokat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Petiref Elküldve Január29, 2016 Megoszt Elküldve Január29, 2016 1 óra, Janó32 írta: A G Astra és B Vectra 1.6 8v motorja nem azonos az Astra F és Vectra A 1.6 8v motorjával. Feltételezem, a Te F Astra autódban egy C14NZ volt (az én 1.6-os 8 szelepes Astram-ban pedig C16NZ), ezek nem ua konstrukciók, bár tény hogy közelebb áll hozzá felépítésben mint az Ecotec 16v motorok. szia tisztában vagyok azzal h nem ugyan az a konsrukció. nem is ez a lényeg szerintem. olajfogyasztás kapcsán hoztam fel, az sem ette pedig 22-éves volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bmájki Elküldve Január29, 2016 Megoszt Elküldve Január29, 2016 2 órája, Janó32 írta: Ez már közel sem a "normális", elfogadható olajfogyás, pláne nem 10w40-es kenőanyagból. Autópálya használat mellett (illetve magasabb fordulatszám-tartományban a szelepszáraknál és a lehúzógyűrűknél) többet "eszik" meg olajból minden autó. A gyári elfogadott(?) kenőanyagfogyás emlékeim szerint 6dl/1000km, továbbá a 8 szelepes motorok kevésbé hajlamosak az ilyen jellegű hibára (de most éppen a Te eseted az ellenpélda). A minimum hogy gyűrűzni kell és cserélni a szelepszár szimeringeket, akkor lényegében optimalizálódik (1-2-3dl/1000km-re) a kenőanyag fogyása. A húzós része a történetnek: anyagköltség + szervizdíj min 80-100ezer Ft, ha szakszerviz, akkor ezt szorozd meg 1,5-el vagy kettővel.... (Én már túlestem ezen beavatkozáson két éve...) Sziasztok! Én még az említett beavatkozás előtt állok. 4L/1000km 0w30-ból Link to comment Megosztás: More sharing options...
magellaner Elküldve Január29, 2016 Megoszt Elküldve Január29, 2016 5 hours ago, Bmájki said: Sziasztok! Én még az említett beavatkozás előtt állok. 4L/1000km 0w30-ból 4liter? Mennyire füstől? Link to comment Megosztás: More sharing options...
OpelAtti Elküldve Január29, 2016 Megoszt Elküldve Január29, 2016 Sziasztok. Mostanában az ajtó nyitásakor nyikorog a műanyag kilincs, a külső rész, van valami ötletetek mivel fújjam be? Szilikon spray-vel próbáltam de nem tartós, esetleg WD-40, avval még nem mertem befújni, nehogy kimosson onnan valami kenést. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra 1 Elküldve Január29, 2016 Megoszt Elküldve Január29, 2016 On 2016. 01. 22. at 11:42, Erik1986 írta: On 2016. 01. 22. at 11:42, Erik1986 írta: On 2016. 01. 22. at 11:42, Erik1986 írta: 8 perce, OpelAtti írta: Sziasztok. Mostanában az ajtó nyitásakor nyikorog a műanyag kilincs, a külső rész, van valami ötletetek mivel fújjam be? Szilikon spray-vel próbáltam de nem tartós, esetleg WD-40, avval még nem mertem befújni, nehogy kimosson onnan valami kenést. Én ezt használom teflon száraz kenő anyag http://webshop.wuerth.hu/kezdolap/?menuID=30080901 a WD-40 el az a baj ,hogy minden bele ragad többszőri használat után rosszabb lesz mint előtte volt,A gyújtás kapcsolóba is kiváló ez a kenőanyag a mert nem ragad bele semmi és tartós. On 2016. 01. 22. at 11:42, Erik1986 írta: Link to comment Megosztás: More sharing options...
OpelAtti Elküldve Január29, 2016 Megoszt Elküldve Január29, 2016 Köszi, kipróbálom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra 1 Elküldve Január29, 2016 Megoszt Elküldve Január29, 2016 19 perce, OpelAtti írta: Sziasztok. Mostanában az ajtó nyitásakor nyikorog a műanyag kilincs, a külső rész, van valami ötletetek mivel fújjam be? Szilikon spray-vel próbáltam de nem tartós, esetleg WD-40, avval még nem mertem befújni, nehogy kimosson onnan valami kenést. 20 perce, OpelAtti írta: Sziasztok. Mostanában az ajtó nyitásakor nyikorog a műanyag kilincs, a külső rész, van valami ötletetek mivel fújjam be? Szilikon spray-vel próbáltam de nem tartós, esetleg WD-40, avval még nem mertem befújni, nehogy kimosson onnan valami kenést. Én ezt használom teflon száraz kenő anyag http://webshop.wuerth.hu/kezdolap/?menuID=30080901 a WD-40 el az a baj ,hogy minden bele ragad többszőri használat után rosszabb lesz mint előtte volt,A gyújtás kapcsolóba is kiváló ez a kenőanyag a mert nem ragad bele semmi és tartós. Link to comment Megosztás: More sharing options...
8x57js Elküldve Január30, 2016 Megoszt Elküldve Január30, 2016 CSAO! Olyan segítséget szertnék kérni, hogy hogyan tudom, melyik állító csavarral az anyós előtti fényszórót kicsit jobbra az "árok fele vinni" Úgy veszem észre nagyon bever középre.. Köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pajzs89 Elküldve Január30, 2016 Megoszt Elküldve Január30, 2016 Sziasztok! A képen jelölt gomb mire szolgál? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Január30, 2016 Megoszt Elküldve Január30, 2016 29 minutes ago, Pajzs89 said: Sziasztok! A képen jelölt gomb mire szolgál? A hátsó ablakok működését tiltja a hátsó gombokról! 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Január30, 2016 Megoszt Elküldve Január30, 2016 ne mán! http://index.hu/belfold/2016/01/30/veteran_autok_egtek_el_a_xii._keruletben/ 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Január31, 2016 Megoszt Elküldve Január31, 2016 13 órája, 8x57js írta: CSAO! Olyan segítséget szertnék kérni, hogy hogyan tudom, melyik állító csavarral az anyós előtti fényszórót kicsit jobbra az "árok fele vinni" Úgy veszem észre nagyon bever középre.. Köszönöm szembe állva a fényszóróval a lámpa bal szélén van imbusz fejű csavar(6-os)azt kell tekerni asszem az óramutató járásával ellenkezó irányban 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve Január31, 2016 Megoszt Elküldve Január31, 2016 On 2016. 01. 27. at 21:23, kobraCode írta: Két testvér egymás mellett, egyik még gyári a fazon, másik már személyre szabottabb Nekem szürke van, és tényleg igaz a "totalcar"-ból ismert mondás, hogy G Astra-t csak a rendszá alapján találja meg az ember a parkolóban :D Legutóbb akadt egy sürgős kétbetűs kitérőm út közben, így betértünk egy T..CO bevásárlóközpontba. A család kintmaradt a kocsiban. Mikor jövök vissza látom, hogy senki nem ül a kocsiba. Mondom mi a.... Hova lettek ezek?? :D Aztán látom, azon vonóhorog is van, rendszám is más... két kocsival arrébb voltak :D:D:D Én meg már vettem elő a telefont, hogy hol vannak már... :D 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Január31, 2016 Megoszt Elküldve Január31, 2016 On 2016. 01. 29. at 10:19, Janó32 írta: A G Astra és B Vectra 1.6 8v motorja nem azonos az Astra F és Vectra A 1.6 8v motorjával. Feltételezem, a Te F Astra autódban egy C14NZ volt (az én 1.6-os 8 szelepes Astram-ban pedig C16NZ), ezek nem ua konstrukciók, bár tény hogy közelebb áll hozzá felépítésben mint az Ecotec 16v motorok. G astra,F astra classic x16szr az 1.6 8szelepes Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bmájki Elküldve Január31, 2016 Megoszt Elküldve Január31, 2016 On 2016.01.29. at 17:19, magellaner írta: 4liter? Mennyire füstől? Most már nagyon. A kereskedésben még nem vettük észre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
magellaner Elküldve Január31, 2016 Megoszt Elküldve Január31, 2016 13 minutes ago, Bmájki said: Most már nagyon. A kereskedésben még nem vettük észre. Mi majd most csereljuk a szelepszárszimeringeket aztan majd meglátjuk.1l /1000km amugy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január31, 2016 Megoszt Elküldve Január31, 2016 1 óra, csicsó írta: G astra,F astra classic x16szr az 1.6 8szelepes ...vagy 2000 júliusától Z16SE is volt a G Astrában, az is 1.6 8V Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Január31, 2016 Megoszt Elküldve Január31, 2016 3 órája, outsider írta: Nekem szürke van, és tényleg igaz a "totalcar"-ból ismert mondás, hogy G Astra-t csak a rendszá alapján találja meg az ember a parkolóban :D Legutóbb akadt egy sürgős kétbetűs kitérőm út közben, így betértünk egy T..CO bevásárlóközpontba. A család kintmaradt a kocsiban. Mikor jövök vissza látom, hogy senki nem ül a kocsiba. Mondom mi a.... Hova lettek ezek?? :D Aztán látom, azon vonóhorog is van, rendszám is más... két kocsival arrébb voltak :D:D:D Én meg már vettem elő a telefont, hogy hol vannak már... :D Ezért jó a bordó! Abból nem sok van! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január31, 2016 Megoszt Elküldve Január31, 2016 3 perce, gezoli írta: Ezért jó a bordó! Abból nem sok van! ...vagy a Coupé, az sem túl gyakori Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Január31, 2016 Megoszt Elküldve Január31, 2016 1 óra, magellaner írta: Mi majd most csereljuk a szelepszárszimeringeket aztan majd meglátjuk.1l /1000km amugy. Nekem anno dettó ennyi (vagy picivel több) volt az olajfogyás. Azt mondták, hogy csak a szimeringek cseréje nem fogja megoldani a problémát, hanem gyűrűzni is kell. (Garanciába csinálták, gondolom nem akarták újra szétszedni és nem maguk ellen akartak beszélni csak ezt látták jó megoldásként... A beavatkozás óta kb 1,5-2dl/1000km az átlag fogyás.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Január31, 2016 Megoszt Elküldve Január31, 2016 (edited) 1 órával ezelőtt, tgabika76 írta: ...vagy a Coupé, az sem túl gyakori Legyen bordó Coupe! Módosítva Január31, 2016 : gezoli 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Január31, 2016 Megoszt Elküldve Január31, 2016 2 órája, tgabika76 írta: ...vagy 2000 júliusától Z16SE is volt a G Astrában, az is 1.6 8V Így van,de az nem volt F astrában Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve Január31, 2016 Megoszt Elküldve Január31, 2016 (edited) On 2016. 01. 27. at 21:23, kobraCode írta: Két testvér egymás mellett, egyik még gyári a fazon, másik már személyre szabottabb Szia! Ilyen Képet nekem is sikerült "lőnöm" még 2011-ben a T...ó parkolóban. Még a moci kód is y17dt volt mint az enyémnek. Persze azóta már nekem nem a képen látható hátsó pilácsok vannak,és vonóhorog is került fel,+első ajtóra légterelő. Módosítva Január31, 2016 : bocs 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts