Samu76 Elküldve December4, 2015 Megoszt Elküldve December4, 2015 Sziasztok, megint nem indult el az autóm,már másodszorra csinálja ezt. Meg se nyekken se kattanás ,se nem tekeri meg az önindítót belökve elindult szerencsére . Az akku teljesen jó. Mi lehet a gond? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve December4, 2015 Megoszt Elküldve December4, 2015 2 hours ago, kobraCode írta: Obiban lehet kapni autós soron betűket. Azt nem tudom mennyire méret és betűtípus pontos a jelenlegihez de egy ránézést megér. Szerintem azok borzasztó rondák. Még a leginkább hasonlóról is egyből lerí hogy gagyi... Link to comment Megosztás: More sharing options...
trassher Elküldve December4, 2015 Megoszt Elküldve December4, 2015 1 hour ago, Samu76 írta: Sziasztok, megint nem indult el az autóm,már másodszorra csinálja ezt. Meg se nyekken se kattanás ,se nem tekeri meg az önindítót belökve elindult szerencsére . Az akku teljesen jó. Mi lehet a gond? Hasonlóan jártam én is tavasszal. Önindító felújítás lett belőle. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Samu76 Elküldve December4, 2015 Megoszt Elküldve December4, 2015 38 minutes ago, trassher írta: Hasonlóan jártam én is tavasszal. Önindító felújítás lett belőle. és az mennyibe fáj mostanság? nekem kb. 3-4 éve volt ugyan ez a jelenség akkor gyújtáskapcsolót cseréltek. Azóta nem volt semmi gond. Link to comment Megosztás: More sharing options...
trassher Elküldve December4, 2015 Megoszt Elküldve December4, 2015 1 hour ago, Samu76 írta: és az mennyibe fáj mostanság? nekem kb. 3-4 éve volt ugyan ez a jelenség akkor gyújtáskapcsolót cseréltek. Azóta nem volt semmi gond. 14000 forint volt fél év garanciával. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Samu76 Elküldve December4, 2015 Megoszt Elküldve December4, 2015 5 minutes ago, trassher írta: 14000 forint volt fél év garanciával. az még nem vészes köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
urbanjozsi Elküldve December5, 2015 Megoszt Elküldve December5, 2015 23 hours ago, atika08 írta: Sziasztok! Olyan kérésem (kérdésem) lenne, hogy a két első ajtó díszlécén lévő CDX betűimből a jobboson elhagyatott lett az 'X' betű, nincs valakinek elfekvőbe, vagy van valakinek ötlete, honnan lehetne beszerezni? Illetve leszedtem mindet, mielőtt elhagyom, mit ajánlanátok, mivel ragasszam fel a betűket hogy ottmaradjon, és sterimos mosó - biztos legyen? Szerintem nem is kell azt visszarakni! ;) Nálam csak a csomagtér ajtaján lévő opel jel van rajta Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve December5, 2015 Megoszt Elküldve December5, 2015 (edited) 16 hours ago, tgabika76 írta: Szerintem azok borzasztó rondák. Még a leginkább hasonlóról is egyből lerí hogy gagyi... én rovásirás betüket keresek évek ota de se égen se földön nincs esetleg ha tud valaki ne tartsa magába. Módosítva December5, 2015 : astra Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve December5, 2015 Megoszt Elküldve December5, 2015 18 hours ago, tgabika76 írta: Szerintem azok borzasztó rondák. Még a leginkább hasonlóról is egyből lerí hogy gagyi... Csak úgy eszembe jutott hogy ott láttam. Azt nem mondtam hogy egyezik is vagy szép, de akár össze is lehetne nézni a gyári betűkkel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atala Elküldve December5, 2015 Megoszt Elküldve December5, 2015 17 hours ago, trassher írta: 14000 forint volt fél év garanciával. Nekem egy ezres híján csak kipucolták és zsírozták amikor bereszelt jó kis saras víz után. :S Link to comment Megosztás: More sharing options...
peacetrang Elküldve December8, 2015 Megoszt Elküldve December8, 2015 Ma délelőtt felavattam az elakadás jelző háromszöget...eldurrant a bal elsőm 110-nél Link to comment Megosztás: More sharing options...
Petyyyyy Elküldve December8, 2015 Megoszt Elküldve December8, 2015 25 minutes ago, peacetrang írta: Ma délelőtt felavattam az elakadás jelző háromszöget...eldurrant a bal elsőm 110-nél Szó szerint durrant vagy lassú defekt volt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
peacetrang Elküldve December8, 2015 Megoszt Elküldve December8, 2015 15 minutes ago, Petyyyyy írta: Szó szerint durrant vagy lassú defekt volt? Nem durrant, hanem mintha hirtelen az összes levegőt kiengedted volna belőle. Téligumit vennék, ugyanitt eladó használt keveset futott... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Petyyyyy Elküldve December9, 2015 Megoszt Elküldve December9, 2015 On 2015. 12. 08., peacetrang írta: Nem durrant, hanem mintha hirtelen az összes levegőt kiengedted volna belőle. Téligumit vennék, ugyanitt eladó használt keveset futott... Jobbat mondok: gyári xenonhoz trafót vennék. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
oggy Elküldve December10, 2015 Megoszt Elküldve December10, 2015 (edited) A múltkor hasonlóan jártam, 110-nél bal első, hirtelen levegőtávozós defekt..A háromszöget nem tudtam felavatni, mert nem volt, amúgy jól jött volna a töksötétben.Egy hete voltak fent a garnitúrában vásárolt használt Fulda téligumik, ezért örömöm határtalan volt!Sikerült szereznem ugyanolyan gumit párban, mint ami fent van, így maradt egy tartalék is. Módosítva December10, 2015 : oggy Link to comment Megosztás: More sharing options...
mspike Elküldve December10, 2015 Megoszt Elküldve December10, 2015 On 11/12/2015, 10:47:37, Janó32 said: Mint megtudtam menet közben (kösz az infót gezoli), a 2004-es modelleken nincs EGR (bár mintha az rémlene, hogy a fórumtársunk 2005-ös Z16XE autóján sincs). A H Astra modelleknél van, de azok twinport motorok (XEP), tehát azokat ne keverjük ide, az egy más generációs motor (úgy mint a Te X-es motorod és a tárgyalt Z..XE motorok). Tudtommal az X16XEL csak úgy zárható le, ha folyamatosan hibakódod lesz (világít a sárga visszajelző a műszeregységen). Mondjuk lehet hogy leprogramozható. Az EGR/AGR egyetlen okból lett felszerelve a motorokra, hogy a szigorúbb környezetvédelmi normáknak meg tudjon felelni az autó. Tehát az semmiben nem befolyásolja a motort (elviekben, sokan hosszú évek óta használják így gond nélkül, én mondjuk még csak másfél éve hajtom így), viszont a visszavezetett gázzal nem szennyezik a motort. Miután nekem az előző autómon (Astra 1.6 8v) volt koksz miatt megragadt szelep és emiatt kellett szétszedni a hengerfejet (nem olcsó játék a felújítás), így én ezt most kihagynám ha lehet. Az EGR szelep a helyén (csak x fokkal el van forgatva, a lemez pedig lezárja a helyét ezzel megszűnik a visszavezetés), ECU így nincs lényegében átvágva (mindent gyárinak lát), ő nagy boldogságban nyitja-zárja, csak az a különbség hogy mindezt a motortérbe teszi. Így nem kokszosodik és ragad meg, ezzel okozva rángatást és egyéb hibákat. Ha kokszosodik, utána már csak a nyűg van vele, a tisztítás már csak ideig-óráig lesz tartós (aztán a végén marad az EGR csere, tehát egy talicska pénz hogy tovább tereld a koszt vissza a motorba), folyamatos hibakódokat generál. Kinek hiányzik ez?... Környezetvédelmi mérésen gond nélkül vizsgáznak így az autók, tehát mint ebből is látszik, ez összességében nem nagy boszorkányság, csak nem szennyezzük a motor belsejét ezzel tovább. Visszakérdezek: ha szerinted ez a berendezés annyira fontos funkcionális eleme az autónak (a motornak/valós működésének), akkor a német mérnök miért nem tervezett bele egy visszacsatoló szenzort (ami ellenőrzi, hogy valóban megtörténik-e a visszavezetés)? Mert ugyebár akkor nem lehetne kizárni a szelepet mert jelezne a jeladó ECU-nak hogy gond van... A környezetvédelemre ezen autóknál ott a két lambda szonda ill. a nagyméretű katalizátor. Ennél mélyebben kár belemenni a környezet kérdésbe, mert hamar ott lyukadunk ki, hogy sárral fogunk dobálózni az új kis-turbós vagy dízel autókra, vagy épp a szénnel-fával (és a házkörül fellelhető mindenféle szeméttel) fűtő szomszédra... Elosszor is megkovetek mindenkit, lefalaztam az EGR-t es tenyleg eg es fold... De van 1 kis gondom Elso lepesben szereztem egy ilyet:http://www.ebay.com/itm/180945038289?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Tok jol mukodik, mentem 600 kilometert, aztan jott ket hibakod: P0400-00 es P1405-00... otletek ? eddig csak egyik napon jott elo, tegnap megnyomkodtam az EGR kabelet ma meg nem lattam... Ambar azt irjak sok helyen, hogy MAP-rol kapott infobol bizony van visszajelzes, ha nincs aramlas az EGR-en keresztul. Otletek ? Volt mar masnak is ilyen ? X16XEL. Es tenyleg sajnalom, hogy itt ketkedtem Mar 5 eve meg kellett volna csinalni :D Es az elmult 600 kilometer alapjan nem not a fogyasztas, viszont not a motor homerseklete, (a homero nem tul pontos adatai alapjan) EGR-rel altalaban 75-80 fokos volt a vizem, most 80-85 fokos inkabb, dugoban meg tobb, de amennyire tudom az enyem volt tul hideg eddig... 8) Esetleg op-com-mal ki lehet irtani az EGR-t ? Elore is koszi mindenkinek Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve December10, 2015 Megoszt Elküldve December10, 2015 1 hour ago, mspike írta: Elosszor is megkovetek mindenkit, lefalaztam az EGR-t es tenyleg eg es fold... De van 1 kis gondom Elso lepesben szereztem egy ilyet:http://www.ebay.com/itm/180945038289?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Tok jol mukodik, mentem 600 kilometert, aztan jott ket hibakod: P0400-00 es P1405-00... otletek ? eddig csak egyik napon jott elo, tegnap megnyomkodtam az EGR kabelet ma meg nem lattam... Ambar azt irjak sok helyen, hogy MAP-rol kapott infobol bizony van visszajelzes, ha nincs aramlas az EGR-en keresztul. Otletek ? Volt mar masnak is ilyen ? X16XEL. Es tenyleg sajnalom, hogy itt ketkedtem Mar 5 eve meg kellett volna csinalni :D Es az elmult 600 kilometer alapjan nem not a fogyasztas, viszont not a motor homerseklete, (a homero nem tul pontos adatai alapjan) EGR-rel altalaban 75-80 fokos volt a vizem, most 80-85 fokos inkabb, dugoban meg tobb, de amennyire tudom az enyem volt tul hideg eddig... 8) Esetleg op-com-mal ki lehet irtani az EGR-t ? Elore is koszi mindenkinek Örülök hogy bevált a dolog! Mint jeleztem előzetesen, tudtommal az X16XEL nem zárható le úgy mint pl a Z16XE. Neked vagy le kell programozni, vagy egy EGR cheater-t kell venni (pl ebay-ről) és ezzel átverni a rendszert... Link to comment Megosztás: More sharing options...
mspike Elküldve December10, 2015 Megoszt Elküldve December10, 2015 4 hours ago, Janó32 said: Örülök hogy bevált a dolog! Mint jeleztem előzetesen, tudtommal az X16XEL nem zárható le úgy mint pl a Z16XE. Neked vagy le kell programozni, vagy egy EGR cheater-t kell venni (pl ebay-ről) és ezzel átverni a rendszert... OP-COM-mal lehetseges ? Rendeltem egyet, persze kinai vacak, de hatha alapon ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
SargaRigo123 Elküldve December10, 2015 Megoszt Elküldve December10, 2015 Ez engem is érint, majd írd már meg légyszi hogy sikerült-e! Nekem is ott van a P1405. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve December10, 2015 Megoszt Elküldve December10, 2015 45 minutes ago, mspike írta: OP-COM-mal lehetseges ? Rendeltem egyet, persze kinai vacak, de hatha alapon ... Nem! Új szoftot kell fölrakni az ECU-nak amiben nincs benne az EGR (tudtommal). Az egyik kollégámnak próbálták, de nem sikerült. Viszont itt a fórumon volt már akinek sikerült. Link to comment Megosztás: More sharing options...
g.peter23 Elküldve December10, 2015 Megoszt Elküldve December10, 2015 Sziasztok! Egy rövid kérdés, a belső világítás izzó foglalata milyen? c5w vagy c10w? Most kb 43mm-es sofita izzó van benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve December10, 2015 Megoszt Elküldve December10, 2015 (edited) 1 hour ago, gezoli said: Nem! Új szoftot kell fölrakni az ECU-nak amiben nincs benne az EGR (tudtommal). Az egyik kollégámnak próbálták, de nem sikerült. Viszont itt a fórumon volt már akinek sikerült. Én voltam legutóbb! 2004-es EGR nélküli Z14XE szoftvert kell rámásolni Tech2 segítségével, előtte pedig átírni op-commal az alvázszámot ennek megfelelően, majd az új szoftver után visszaírni azt. https://picasaweb.google.com/106631535768501005420/150227_EGRLezaras Módosítva December10, 2015 : Stofl Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve December10, 2015 Megoszt Elküldve December10, 2015 A hűtőtömítőről mi a véleményetek úgy általánosságban? Miért igen, ha igen, és miért nem ha nem? http://www.medikemia.hu/index.php?mid=20&prod=46 https://zsu.hu/webaruhaz/htmls/termekcsoport__Ken%C5%91anyagok__Adal%C3%A9kok__Wynn's+adal%C3%A9kok?cikkkod=WNS55872+*L Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve December11, 2015 Megoszt Elküldve December11, 2015 4 hours ago, Janó32 írta: A hűtőtömítőről mi a véleményetek úgy általánosságban? Miért igen, ha igen, és miért nem ha nem? http://www.medikemia.hu/index.php?mid=20&prod=46 https://zsu.hu/webaruhaz/htmls/termekcsoport__Ken%C5%91anyagok__Adal%C3%A9kok__Wynn's+adal%C3%A9kok?cikkkod=WNS55872+*L A véleményem: Gyorsan és olcsón megoldja a problémát, de nem látsz bele a motor belsejébe, nem tudhatod, hogy a javítás mellett milyen hátrányokat okozhat. Pl. olyan furatokat, csatornákat is eltömíthet amire épp szükség volna. Én nem használnám inkább cserélnék hűtőt. Nekem is folyik valahol, már legalább egy éve. 2-3 havonta 1-2dl hűtőfolyadékot kell utántölteni. Arról veszem észre, hogy leállítás után érezni az édeskés illatot. Amíg nem folyik jobban addig nem nyúlok hozzá. 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve December11, 2015 Megoszt Elküldve December11, 2015 5 hours ago, gezoli írta: A véleményem: Gyorsan és olcsón megoldja a problémát, de nem látsz bele a motor belsejébe, nem tudhatod, hogy a javítás mellett milyen hátrányokat okozhat. Pl. olyan furatokat, csatornákat is eltömíthet amire épp szükség volna. Én nem használnám inkább cserélnék hűtőt. Nekem is folyik valahol, már legalább egy éve. 2-3 havonta 1-2dl hűtőfolyadékot kell utántölteni. Arról veszem észre, hogy leállítás után érezni az édeskés illatot. Amíg nem folyik jobban addig nem nyúlok hozzá. Pont ez az amiért ódzkodok ettől az egésztől. Nekem kora-tavasz óta már csepeg is, kb átlag havi 1-2dl-t kell után tölteni (nekem is a szaggal kezdődött, majd kiderült hogy a hűtő oldalán lévő műanyag alól könnyezik). Félek tőle, hogy pont most, az ünnepi rokonlátogatásba adja be teljesen a kulcsot több száz km-re otthonunktól, ezért nézegettetem tegnap egy autósboltban (fagyállóért mentem) a Prevent féle mókát. Ellenben pont ezen időszakban (karácsony), nem igazán van "felesleges" 30-35-40 ezrem egy hűtő cserére (bár a szerelő pár hete olajcserekor azt mondta, ez eldurranni nem fog, max a lyuk lesz nagyobb és jobban fog csöpögni és majd akkor fogom hozni ha már unom h két naponta az egész kiegyenlítő lefogy)... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts