Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Sziasztok.

A szélvédő alatti szellőző műanyag izé elkezdett iszonyat idegesítően zizegni. Mi okozhatja illetve ki lehet azt a műanyag hülyeséget szedni és lehet valami tenni a jó ügy érdekében hogy ne zörögjön ott nekem?

Ilyen sokáig bírta és nem jött elő ez a jelenség??? :icon1:

Egy műanyag valamivel (amivel más műanyagot -rács, műszerfal- nem karcolsz össze) ki tudod szedni. Egyik végét megemeled, könnyen alá tudod dugni az eszközt (pl egy erősebb kivitelű kettészedett műanyag ruhacsipesz jó is lehet), és szép lassan elindulsz a másik vége felé végig kipattintva a rögzítőket (nem töröd el őket, egy fém patentbe pattan be, gondolom ezért mozog szét/kopik be idővel). Ezután fogsz valami egy oldalon ragasztós-szivacsos (lásd ajtótömítő utólagos szigetelés utánzat)/"habos" műanyag cuccot (pl székek lábára amit fel lehet ragasztani) és ezzel körbe ragasztod vagy az utóbbinál a felfekvési pontokat kiragasztod (én ezt tettem). Ezt követően visszapattintod az egészet. Mivel a szivacs/habos micsoda feszíti/eltartja egymástól a felületeket (és a patentba is jobban feszül/jobban rögzít így), így a rezonancia miatt a felületek nem "ciripelnek" egymáson.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Ilyen sokáig bírta és nem jött elő ez a jelenség??? :icon1:

Egy műanyag valamivel (amivel más műanyagot -rács, műszerfal- nem karcolsz össze) ki tudod szedni. Egyik végét megemeled, könnyen alá tudod dugni az eszközt (pl egy erősebb kivitelű kettészedett műanyag ruhacsipesz jó is lehet), és szép lassan elindulsz a másik vége felé végig kipattintva a rögzítőket (nem töröd el őket, egy fém patentbe pattan be, gondolom ezért mozog szét/kopik be idővel). Ezután fogsz valami egy oldalon ragasztós-szivacsos (lásd ajtótömítő utólagos szigetelés utánzat)/"habos" műanyag cuccot (pl székek lábára amit fel lehet ragasztani) és ezzel körbe ragasztod vagy az utóbbinál a felfekvési pontokat kiragasztod (én ezt tettem). Ezt követően visszapattintod az egészet. Mivel a szivacs/habos micsoda feszíti/eltartja egymástól a felületeket (és a patentba is jobban feszül/jobban rögzít így), így a rezonancia miatt a felületek nem "ciripelnek" egymáson.

Igen, úgy tűnik igencsak sokáig bírta, nem hiszem hogy valaki hozzá nyúlt volna előtte még (nálam két éve van az autó), nem látom semmi jelét, nem feszül felfelé meg semmi :)

Köszönöm a tanácsot, utána járok mit tehetek az ügy érdekében akkor :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. Székesfehérvár környékén megbízható lakatost, fényezőt keresek akire nyugodtan rábízhatom az astrámat.

Hát, attól tartok, hogy idővel arra nekem is szükségem lenne... Anno az előző Astra-val körbejártam a "nevesebb" műhelyeket, de dolgozni sehol nem akarnak. Azt mondták, hogy a sérült autók biztosítós javításában van pénz, a két napos küszöb/ív barkácsolásban nincs... Emiatt elvittem 60km messzire, ott volt kedvük megcsinálni tisztességesen fele annyiból mint itt aki "talán ennyiért" elvállalta volna alapon állt hozzá.

Link to comment
Megosztás:

Kedvas Fórumozók !

2001 évjáratú Z16XE motorkódu autóm 1500-as fordulat körül ránt egyet, mint egy apró torpanás, a turbójukhoz hasonlítanám.

A hiba magától megszünt Kb két hónapja, de most megint jelentkezik. A motor dinamikussága csökkent. Trafó hidat kaptam kölcsön de nincs változás. Általában 100-as benzint használok.Tárolt hibajel azóta sincs és chek lámpa sem világit. Segítséget kérek !!!

Köszönettel: Benzines

Módosítva : Benzines
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Kicsit off a téma, de talán a motor ismerős lehet Valakinek....

Mi a véleményetek az 1.8 z18xe motorról?

Kinéztem a feleségemnek egy h astrát 2004-es ezzel a motorral szerelt, csak kicsit bizonytalan vagyok,nem ismerem.

Tanácsokat, tapasztalatokat előre is köszönöm!!!

Üdv: Robi :)

Link to comment
Megosztás:

itt egy cset topik.

Sziasztok!

Most csatlakoznék a csapathoz.

Segítsetek nekem, ti már sokat tudtok.

Van egy '98 2.0 Y DTL g astrám, Indítani akartam és nem megy. Önindító jó, fél éve lett generálva. akku ok, töltöttük is. gyertyák cserélve 4 hónapja. Olyan mintha nem kapna üzem anyagot. 6 éve volt adagoló javítva 150.000 volt a buli. Megint az lehet?

Reggel 1 pöcre indult. 5 óra múlva meg nem. Volt közben egy hatalmas eső, nagyon párás lett a levegő, Lehetséges, hogy valamelyik érzékelő, vagy jeladó szívat? Olvastam még szűrőház és csatlakozó hibáról, főtengely holtpont jeladóról, fojtószelep hibáról, résolajcső stb.

Merre induljak.

Az egyik ismerősöm autószerelő, ő adagoló hibát mondott.

De mikor felrakta számítógépre, az elektronikai hibát jelzett, nem adagoló vagy befecskendezés hibát....

Biztosítékokat étnéztem, elvileg jók..

Légy szíves segítsetek, ha tudtok. Előre is köszi

Üdv. Imre

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Ma elvitték az autómat. :( Szintén magánszemély fogja tovább használni. Úgyérzem jó helyre került.

Viszont szeretnék opelos maradni egy c vectra személyében. Remélem találok is egy normálisat.

Én egy C Vectra árán megnézném a Mondeo-kat is (talán a Mazda6 és Passat vonalat is), igaz én csak benzinesben gondolkodom...

Link to comment
Megosztás:

Én egy C Vectra árán megnézném a Mondeo-kat is (talán a Mazda6 és Passat vonalat is), igaz én csak benzinesben gondolkodom...

Nézegetem azt is, de az új széria (2007-től), még drágább kategória egy 2.0tdci-vel. Mazda és fosvágen semmiképp nem kell. :) Van egy focus ugyanezzel a motorral, nagyon jó felszereltséggel. A 136paci és 340Nm nagyon viszi a könnyebb kasznit. :)

Bocsi az offért.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. Első lámpával kapcsolatosan érdeklődnék.Egyszer már volt polírozva a gyári lámpám,de vannak repedések nem szép és már megint sárgul(1.5 évet kibírt) nem szép.
Milyet ajánlotok? Legjobban egy DRL-es lámpának örülnék,de közel 80-100-et nem akarok kiadni érte.Az olcsóbb angel eyes lámpák nem tudom mennyire világítanak nappaliként.
Ezek a tyc meg hasonló márkák milyenek érdemes megvenni jó minőségüek...?Tudom a gyári a legjobb :D
Esetleg aki már cserélt tanácsokat,linket megköszönném...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. Első lámpával kapcsolatosan érdeklődnék.Egyszer már volt polírozva a gyári lámpám,de vannak repedések nem szép és már megint sárgul(1.5 évet kibírt) nem szép.

Milyet ajánlotok? Legjobban egy DRL-es lámpának örülnék,de közel 80-100-et nem akarok kiadni érte.Az olcsóbb angel eyes lámpák nem tudom mennyire világítanak nappaliként.

Ezek a tyc meg hasonló márkák milyenek érdemes megvenni jó minőségüek...?Tudom a gyári a legjobb :D

Esetleg aki már cserélt tanácsokat,linket megköszönném...

Nekem TYC van, valami 9-ezer körül vettem darabját, egy erősebb izzóval elég jól világít, bár foltosan. Azért lehet látni vele, sokkal jobban mint a bemattult gyárival. Jól is néz ki, a fekete peremes olyan mint a gyári Njoy.

50962_1406463153_9913.jpg

Link to comment
Megosztás:

Nézegetem azt is, de az új széria (2007-től), még drágább kategória egy 2.0tdci-vel. Mazda és fosvágen semmiképp nem kell. :) Van egy focus ugyanezzel a motorral, nagyon jó felszereltséggel. A 136paci és 340Nm nagyon viszi a könnyebb kasznit. :)

Bocsi az offért.

Persze hogy az, az a Mondeo generáció nem is a C Vectra-val egy liga, az már az Insignia-val áll versenyben. Azért egy Mazda6 kombit vagy egy Passat kombit (1.8TFSI részemről) én nem írnék le ennyire, persze Te tudod hogy mit szeretnél/mit keresel egy autóban. A Focus jó kocsi, de ugyebár azzal maradtál az Astra szegmensben. J Astra-ból is (talán H-ból is) van 1.9/2.0 dízel, ezek biztosan jobban mozognak mint az egyel nagyobb méretű de ua motorral szerelt társaik...

Link to comment
Megosztás:

Persze hogy az, az a Mondeo generáció nem is a C Vectra-val egy liga, az már az Insignia-val áll versenyben. Azért egy Mazda6 kombit vagy egy Passat kombit (1.8TFSI részemről) én nem írnék le ennyire, persze Te tudod hogy mit szeretnél/mit keresel egy autóban. A Focus jó kocsi, de ugyebár azzal maradtál az Astra szegmensben. J Astra-ból is (talán H-ból is) van 1.9/2.0 dízel, ezek biztosan jobban mozognak mint az egyel nagyobb méretű de ua motorral szerelt társaik...

Benzinesbe tényleg Mazda lenne a nyerő, de a dieseljeikről nem sok jót hallani. Passatból még az 1.9pdtdi lenne jó, de az meg "csak" 105Le és még az olajat is falatozza. :)

Nem szeretném elkiabálni, de ha minden és mindenki úgy akarja, akkor holnap C veci tulaj leszek. :icon13:

Link to comment
Megosztás:

Benzinesbe tényleg Mazda lenne a nyerő, de a dieseljeikről nem sok jót hallani. Passatból még az 1.9pdtdi lenne jó, de az meg "csak" 105Le és még az olajat is falatozza. :)

Nem szeretném elkiabálni, de ha minden és mindenki úgy akarja, akkor holnap C veci tulaj leszek. :icon13:

No, várjuk a fejleményeket! (Meg a képeket majd!) Egyébként van 1.9 PDTDI 130 lóerős is.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Úgy néz ki, hogy a családba az Astrák mellé kerülne egy Insignia is. Sógor eltökélt, hogy más nem kell neki.

Évente 30e km. Kb ebből 20e km autópálya.

Két kisgyerek is pluszban.

Első elképzelés egy kombi 2.0 CDTI, 160 LE, max 3 millió Ft.

Van valakinek javaslata, tapasztalata amit megosztana velünk?

Mire kell vigyázni, vagy lenne-e jobb választás?

Köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.