Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Ha találnék egy jó Signumot lehet az lenne, mert nagyon bejön. :) :icon13:

De bevált, igazából semmi bajom vele (mondjuk nem egy finom szerkezet és erősebbre váltanék :) ), és valószínű megint diesel lesz vagy ha nem akkor egy benzines (off ufó Civic 1.8.).

Akkor már azt a felnit is kapd le róla.Kapós lenne:)

Elküldve

Ha találnék egy jó Signumot lehet az lenne, mert nagyon bejön. :) :icon13:

De bevált, igazából semmi bajom vele (mondjuk nem egy finom szerkezet és erősebbre váltanék :) ), és valószínű megint diesel lesz vagy ha nem akkor egy benzines (off ufó Civic 1.8.).

Akkor te is eltűnsz mint Uhuhu?

Jövőre én is cserét tervezek. Épp ma néztem az eladó G Astra árakat, és mérgelődtem. Tavaly költöttem a kasznira, fényezésre négy kilót, szép is az autó, de nem működő klímával és hidegen csörgő vez. lánccal ötszázat sem fogok kapni érte.

Elküldve (edited)

Akkor már azt a felnit is kapd le róla.Kapós lenne:)

Az lesz, de még nem kapkodom el. :)

Grofbandi,

Pont ezt sajnálnám a legjobban, ezért még dilemma van... :(

Módosítva : pszaby
Elküldve

Ha találnék egy jó Signumot lehet az lenne, mert nagyon bejön. :) :icon13:

De bevált, igazából semmi bajom vele (mondjuk nem egy finom szerkezet és erősebbre váltanék :) ), és valószínű megint diesel lesz vagy ha nem akkor egy benzines (off ufó Civic 1.8.).

Én az A Zafirákat "kergetem" mostanában a Hahun,de ha sikerülne még ennél jobban is spórolnom,lehet B Zafira lenne belőle,természetesen Diesel erőforrással. :)

Elküldve

Brrr, megint szopok az autóval! :icon7: Ma vittem műszakira, kiderült hogy a légzsák hiba miatt nem lehet átengedni. Amúgy minden jó lenne. Ránéztek általános műszerrel a vizsgaállomáson, valami tizenvalahány hibát ír rá. Nem lehet törölni. Ajánlottak szakembert, csak jövő hét kedden ér rá. Szerdáig jó a műszakim... :whistle: Most rághatom a küszöböt egy hétig, hogy mit találnak, meg tudják-e oldani alkatrészcsere nélkül. :confused: Mióta lakatoltattam, azóta van a hiba. Valamit elcseszett a srác alighanem.

Ráadásul bal első csapágy csere is lesz a hétvégén, már megvettem. Unom már nagyon, biztos hogy lecserélem, legkésőbb jövőre.

A vizsgaállomáson nagyon korrektek voltak, át lett nézve az autó teljesen, ahogy műszakira kell, és nem fizettem egy fityinget sem. Ráadásul ők küldtek a villamosági szakihoz, telefonon meg is beszélték vele, hogy megyek. Király autóház Tatabánya. :icon13:

Elküldve (edited)

Fingom sincs az autó szereléshez azért kérdezem, hogy abba a kocsiba ami nekem van (Z14XEP) lehet turbót szerelni?

Módosítva : DM101
Elküldve

Fingom sincs az autó szereléshez azért kérdezem, hogy abba a kocsiba ami nekem van (Z14XEP) lehet turbót szerelni?

Majdnem minden G Astra -ba lehet, csak van amibe gyarit es van amibe nem gyarit... a nem gyarit legutobb 3000 euro-ert lattam, es persze ha nincs rajta gyarilag, akkor alighanem megfelezi a motor eletet...

szoval lehet, de nem fogsz szerintem.

Az ultimate megoldas eladni azt amibe nincs es venni egyet amiben van... :)

  • Like 1
Elküldve (edited)

Fingom sincs az autó szereléshez azért kérdezem, hogy abba a kocsiba ami nekem van (Z14XEP) lehet turbót szerelni?

Lehetne, de minek??? Amennyit erre költenél, abból már vehetnél egy normálisan motorizált H Astrát. Egyébként ez nem GAstra sajátosság, a turbó nem úgy működik, hogy becsavarozom a motortérbe és van plusz 50-100 lovam. Nagyon komoly átalakítás kell hozzá.

Módosítva : Alex75
Elküldve
DM101, on 03 Jun 2015 - 3:06 PM, said:

Pont ezért van tele a t@köm ezzel a kocsival! Ebbe semmit sem lehet utólag beszerelni!

Nem is baj, az utólag beszerelt dolgok ritkán tartósak. Itt most főleg a motortuningra gondolok. Ráadásul drága is. A legjobb megoldás nagyobb motorral venni az autót.

Elküldve

Nem is baj, az utólag beszerelt dolgok ritkán tartósak. Itt most főleg a motortuningra gondolok. Ráadásul drága is. A legjobb megoldás nagyobb motorral venni az autót.

milyen jó is lenne egy Z20LET a kocsimba, vagy egy Z22SE?

Elküldve

Nem is baj, az utólag beszerelt dolgok ritkán tartósak....

Nem csak a motortuningnál van így.... Én mikor megvettem az enyém, belerakattam a gyári G Astra klímát, mivel gyárilag nem volt klímás. Ez volt 2010-ben. Kb 2 hetet tudtam azóta használni. Most sem jó, de már nem érdekel, leszarom. Ez kb 150ezer kidobott magyar forintomba került. Majd veszek egy klímás autót ha oda kerül a sor.

Elküldve
wakond, on 03 Jun 2015 - 6:11 PM, said:

milyen jó is lenne egy Z20LET a kocsimba, vagy egy Z22SE?

Úgy tapasztaltam, az 1.2-1.4 es szívó motorral szerelt autókat az emberek nagy része előbb-utóbb kinövi. Én sem vagyok utcai harcos, nem állok le senkivel lámpától lámpáig gyorsulni, de sokszor jól jön a tartalék, ha lakott területen kívül 70-80 km/h-val haladó buszt, kamiont kell előzni.

Elküldve

Úgy tapasztaltam, az 1.2-1.4 es szívó motorral szerelt autókat az emberek nagy része előbb-utóbb kinövi. Én sem vagyok utcai harcos, nem állok le senkivel lámpától lámpáig gyorsulni, de sokszor jól jön a tartalék, ha lakott területen kívül 70-80 km/h-val haladó buszt, kamiont kell előzni.

Na én éppen ezért ugrottam át ezeket a motorokat.Na jó Trabanttal kezdtem,de akkor majdnem mindenkinek ez volt:)A 2.0-es Vectra után az 1.6-os Astra sem egy erőgép.Átíratni viszont a Marutit is sok:)

Elküldve

Sziasztok,

nincs véletlenül valakinek eladó oldal indexe? Fehér, jó állapotban lévő darab érdekelne. Privátban is kereshettek.

Vagy hogyan lehet megbarkácsolni azt amiről már mind a két fül letörött hogy ne essen ki a helyéről? Legalább addig míg szerzek egy épet.

Köszi.

P0389090.JPG

Elküldve

Enyém is kiesett a helyéről.Visszaragasztottam 2 oldalas ragasztószalaggal.Áll mint Katiban a gyerek :)

Ha lenne itthon kétoldalas :omg: bár apósnak van, csak odáig el kéne jutni, na meg a fényezést sem kéne szétveretni a lámpával.

Elküldve

milyen jó is lenne egy Z20LET a kocsimba, vagy egy Z22SE?

Nekem van/volt mindkettő. 22est nem szeretnél, mert amellett h drága még szar is. a let meg drága, de amíg jó addig jó :D

Elküldve

Nekem van/volt mindkettő. 22est nem szeretnél, mert amellett h drága még szar is. a let meg drága, de amíg jó addig jó :D

Attól, hogy neked szar volt a 2.2-es, még nem kell általánosítani. Én ismerek jót az enyémen kívül is.
Elküldve

Pont ezért van tele a t@köm ezzel a kocsival! Ebbe semmit sem lehet utólag beszerelni!

:) A turbo eseten ez minden kocsira igaz, egyszeruen nem ugy tervezik a motort, a valtot a kuplungot, hogy elbirjon ekkora terhelest...

Elküldve

Attól, hogy neked szar volt a 2.2-es, még nem kell általánosítani. Én ismerek jót az enyémen kívül is.

Ok. A tied még megy. Nálunk is van még amelyik megy, igaz az autóban a második motor már. Meg a másik autóban is a második, vagy a harmadik motor, de még megy. Illetve nem véletlen lett kib@szva az összes többiből is mert egy időzített bomba. Nem általánosítás. 10ből max 2 ami még megy.

  • Like 1
Elküldve

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=894402903939106&set=pcb.894402937272436&type=1&theater

Sziasztok Horváth László vagyok Bajáról!

Szeretném a segitségeteket kérni. Van egy Astra G kombim x16szr .

A kép közepén van egy kis barna csonk, van rajta az a bevágás vagy letörés , nem tudom hogy onnan hiányzik-e valami ? Vagy ennek ígykell kinéznie ? De a probléma az hogy a motor azon a lukon keresztül farsotszív.

Szépen kérlek benneteket aki tudja hogy mi ez vagy minek kéne ott lenni az legyen kedves írja meg nekem.

köszönettel HL

Elküldve

Ok. A tied még megy. Nálunk is van még amelyik megy, igaz az autóban a második motor már. Meg a másik autóban is a második, vagy a harmadik motor, de még megy. Illetve nem véletlen lett kib@szva az összes többiből is mert egy időzített bomba. Nem általánosítás. 10ből max 2 ami még megy.

Enyém a másik. :P

Azért írhatnál konkrétumokat is. Mert az, hogy egy ismeretlen előéletű autóba ismeretlen előéletű másik bontott motor került és az is meghalt, az nem jelent túl sokat. És tulajdonképpen miért is kellett cserélni ezeket?

Én három típusproblémáról tudok. Az egyik a gyakori magas olajfogyasztás, ami egyébként nem hiszem, hogy z22se sajátosság. Kisebb opel motorokban is bőven fellelhető jelenség. A másik a hengerfejrepedés gyertyacserekor, ha túlhúzzák azt. Ez tény hogy nem szép, de ha valaki gyári előírásokkal (meghúzási nyomaték) szerel, akkor elvileg nem lehet gond. A harmadik, hogy a láncvezető megadhatja magát, ha a motor megnyúlt lánccal üzemel. Ilyenkor persze összekócolja a dugókat meg a szelepeket, de ez is karbantartási probléma szerintem. Mi van még?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.