Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Opel a két gombos távirányítós immo chipes kulcsot (Carpass meglétével) 38ezerért csinálja. Sokat vissza fele szerintem ne számolgass, gondolom valahol 25 körül lehet egy sima chipes kulcs persze ha velük csináltatod. Carrpass kártyát mondta a csávó hogy mennyiért kérnek le de megmondom az őszintét nem emlékszem rá, de valahol 10 és 20ezres összeg közötti rémlik. Biztos van olcsóbb szervíz is ahol elvégzik ugyanezt töredék pénzért, körbe kell érdeklődni szerintem :)

Ez sima kulcs, nem távos, de gondolom ez nagyságrendekkel nem teszi költségkímélőbbé a kulcsbeszerzést. Köszönöm a konkrét információkat!

Link to comment
Megosztás:

Janó32, on 27 Apr 2015 - 7:20 PM, said:

Igen, ezt a megoldást tudom...

Akkor engedjétek meg, hogy én is leírjam a véleményem: én meg a Ti véleményeteket/hozzáállásotokat/hozzászólásotok nem igazán értem, főként annak tükrében, hogy a részletekről semmi információval nem rendelkeztek. 2003/11-es, 1.2 16V, ~81000km valós km, első tulajtól (mint ha új lenne), tényleg gyönyörű, felszereltségben full-full alap, ezért nincs benne pl központi zár sem (meg szinte semmi). Szerviz kulcsot kapott és ennyi. A pótkulcs csak azért kell, ha netán a feleségének szüksége lenne s.o.s a kocsira és a srác épp nincs otthon, akkor vinni tudja a kocsit.

Nem vette olcsón, egyébként egy délután alatt amíg lefoglalózta már jöttek mások is, fél napig volt hirdetve. Lassan egy évtizede működő (egyik legnagyobb) kereskedés felénk, ez talán nem gáz. A 1X éves Swift már elfogyott alóluk sok tekintetben, nem voltak nagy igényeik, egy megbízható-jó állapotú alap autóra volt igényük ami egyben van.

Nem tudom milyen vásárláskor fennálló problémát láttok a dologban... Nem tudom melyik hozzászólásomból lehet azt kiolvasni, hogy bárki "vakarózna" bármin is, csak egy kérdést tettem fel amire nem tudtam neki válaszolni...

(Én még ilyen egyben lévő 12 éves autót nem láttam, a belseje tényleg mint az új, mindenhol kifogástalan lényegében, nem a felszereltségre/extrákra izgult rá sosem. Ezek tekintetében hülye lett volna kihagyni csak mert 1 kulcs van hozzá... Szerintem inkább lenne baj a fejében, ha -pláne- hosszú távra tervezve inkább extrákat venne és nem állapotot. Neki az állapot volt messze a legfontosabb, a 75Le meg egy Suzuki Swift I után talán elég lesz, családapa, már rég nem a vezetésben/autózásban keresi az izgalmat.)

Erre csak egy példát szeretnék felhozni, ami talán magyarázatként szolgálhat a reagálásomra. A párom fia Ausztriába jár dolgozni évek óta, tavaly úgy döntött, lecseréli a sokat látott (futott) Swiftjét valami fiatalabbra. Egy kereskedésben ráakadt egy 24000! km-t futott Ignisre. A szokásos duma, öreg bácsié volt, a garázsban állt állandóan, bla, bla, bla... Megnéztem én is, néhány apró sérüléstől eltekintve nem látszott rajta semmi. Próbakör alatt sem volt gáz. Pár nap múlva elhozta, apránként kiderült, hogy a fél oldala le volt amortizálva az autónak, gyakran sárgalámpázik, rángat, nem megy. Néhány apró jelből arra lehet következtetni, hogy az előző tulaj, vagy valaki más, erősen vérezhetett az autóban.

Szóval a srác gyakran emlegeti az előző Swiftjét, hogy milyen jó kis autó volt az.

Meglátásom szerint csodák nincsenek. Vagyis: tökéletes állapotú nagyon keveset futott törésmentes autót nem ad el az ember.

Ha másképp jut hozzá, pl. öröklés, vagy egyéb, nem viszi be kereskedésbe.

De legyen a kollégád a kivétel, kívánom neki! Őszintén!

Link to comment
Megosztás:

Nekem itt Tapolcán kulcsos szaki 18.000FT ért csinált sima kulcsot, 28.000ft lett volna a távirányítós. Simát kértem van pluszban riasztó távadóval. Semmi car pass vagy mi fene nem kellett csak a kocsi meg egy gyári kulcs. Biztos nem egyedi a maszek, szerintem bárhol fellelhetők autó kulccsal foglalkozó maszekok. Én is egy kulccsal vettem a kocsit, jó állapotú volt, emiatt minek hagytam volna ott!? 2000-es évjárat, mikor még két távirányítós kulcs járt hozzájuk. :)

Link to comment
Megosztás:

Nekem itt Tapolcán kulcsos szaki 18.000FT ért csinált sima kulcsot, 28.000ft lett volna a távirányítós. Simát kértem van pluszban riasztó távadóval. Semmi car pass vagy mi fene nem kellett csak a kocsi meg egy gyári kulcs. Biztos nem egyedi a maszek, szerintem bárhol fellelhetők autó kulccsal foglalkozó maszekok. Én is egy kulccsal vettem a kocsit, jó állapotú volt, emiatt minek hagytam volna ott!? 2000-es évjárat, mikor még két távirányítós kulcs járt hozzájuk. :)

Távol álljon tőlem hogy okoskodjak, de neked van immo chiped? Csak mert lehet akkor neked is azt a legegyszerűbb megoldást választották mint az én esetemben amit még az előző tulaj csináltatott. Immo chipet szépen kiszedték a kulcsból, műszerfalba beragasztották hogy érzékelje az autó és szépen legyártottak hozzá egy kulcsot óccsó' pézért. Ezért tudom én is hogy mennyi egy távirányítós kulcs az opel kereskedésbe mert kb két hónapja kérdeztem, vissza akarom állítani az eredeti állapotot hogy a chip meg minden a helyén legyen (kulcsban ahol eredetileg lennie kéne).

Még egyszer nyomatékosítom hogy nem akarok okoskodni meg lehet neked nem is így van, csak leírtam hogy más tanuljon ebből és inkább kicsit szánjon többet egy chip programozásra és minden a helyén legyen. :)

Módosítva : ftamas0201
Link to comment
Megosztás:

Távol álljon tőlem hogy okoskodjak, de neked van immo chiped? Csak mert lehet akkor neked is azt a legegyszerűbb megoldást választották mint az én esetemben amit még az előző tulaj csináltatott. Immo chipet szépen kiszedték a kulcsból, műszerfalba beragasztották hogy érzékelje az autó és szépen legyártottak hozzá egy kulcsot óccsó' pézért. Ezért tudom én is hogy mennyi egy távirányítós kulcs az opel kereskedésbe mert kb két hónapja kérdeztem, vissza akarom állítani az eredeti állapotot hogy a chip meg minden a helyén legyen (kulcsban ahol eredetileg lennie kéne).

Még egyszer nyomatékosítom hogy nem akarok okoskodni meg lehet neked nem is így van, csak leírtam hogy más tanuljon ebből és inkább kicsit szánjon többet egy chip programozásra és minden a helyén legyen. :)

Mi már egy pár céges autóból ki vetettük az immot.Beindult leállt vagy be sem indult.Mondták,hogy így ellopják a kocsit.Én meg magamban mosolyogtam rajtuk:)Ha benne van akkor nem lopják el?Mondták hogy de:)

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. Reggel munkàba jövet, az út egy rémàlom lett. Az autóm ràngatni kezdett minden fordulat tartomànyban. İdô utàn kulcsost dobott aztàn a màsik vàltós ikont majd kialszik és stabilan hibakód maradt. 0204 kivillogtattam parkolóban. Nem tudok csak szünetben netezni okossal. Valaki megìrná hibakod mit jelent?! Köszönöm

G

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. Reggel munkàba jövet, az út egy rémàlom lett. Az autóm ràngatni kezdett minden fordulat tartomànyban. İdô utàn kulcsost dobott aztàn a màsik vàltós ikont majd kialszik és stabilan hibakód maradt. 0204 kivillogtattam parkolóban. Nem tudok csak szünetben netezni okossal. Valaki megìrná hibakod mit jelent?! Köszönöm

G

Rákerestem Googlen neked

P0204 Porlasztó áramkör / szakadás - 4.henger

Link to comment
Megosztás:

ftamas0201, on 27 Apr 2015 - 9:53 PM, said:

Távol álljon tőlem hogy okoskodjak, de neked van immo chiped? Csak mert lehet akkor neked is azt a legegyszerűbb megoldást választották mint az én esetemben amit még az előző tulaj csináltatott. Immo chipet szépen kiszedték a kulcsból, műszerfalba beragasztották hogy érzékelje az autó és szépen legyártottak hozzá egy kulcsot óccsó' pézért. Ezért tudom én is hogy mennyi egy távirányítós kulcs az opel kereskedésbe mert kb két hónapja kérdeztem, vissza akarom állítani az eredeti állapotot hogy a chip meg minden a helyén legyen (kulcsban ahol eredetileg lennie kéne).

Még egyszer nyomatékosítom hogy nem akarok okoskodni meg lehet neked nem is így van, csak leírtam hogy más tanuljon ebből és inkább kicsit szánjon többet egy chip programozásra és minden a helyén legyen. :)

Egy komolyabb kulcsos, aki autókra van szakosodva, tud chipet másolni. Utána el is fogadtatja a kocsival, sőt a hiányzó kulcsot letilthatja, ami esetleg elveszett. Ez a művelet 4-5 éve 15 ezerbe fájt a haveromnál, most nem tudom mennyi, nem találkozgatunk, így alakult az életünk.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Nekem itt Tapolcán kulcsos szaki 18.000FT ért csinált sima kulcsot, 28.000ft lett volna a távirányítós. Simát kértem van pluszban riasztó távadóval. Semmi car pass vagy mi fene nem kellett csak a kocsi meg egy gyári kulcs. Biztos nem egyedi a maszek, szerintem bárhol fellelhetők autó kulccsal foglalkozó maszekok. Én is egy kulccsal vettem a kocsit, jó állapotú volt, emiatt minek hagytam volna ott!? 2000-es évjárat, mikor még két távirányítós kulcs járt hozzájuk. :)

2007eshez én egy távosat és egy sima kulcsot kaptam. vagy az én kocsimnál másképp volt? 2 éve vettem keredkedőtől.

Link to comment
Megosztás:

Mi már egy pár céges autóból ki vetettük az immot.Beindult leállt vagy be sem indult.Mondták,hogy így ellopják a kocsit.Én meg magamban mosolyogtam rajtuk:)Ha benne van akkor nem lopják el?Mondták hogy de:)

Hát ez így van, ha akarják úgyis elviszik, nem az immon fog múlni :)

Egy komolyabb kulcsos, aki autókra van szakosodva, tud chipet másolni. Utána el is fogadtatja a kocsival, sőt a hiányzó kulcsot letilthatja, ami esetleg elveszett. Ez a művelet 4-5 éve 15 ezerbe fájt a haveromnál, most nem tudom mennyi, nem találkozgatunk, így alakult az életünk.

Na én pont egy ilyen kulcsost akarok keresni hogy ne opelékhoz kelljen mennem 38ezres távos kulcsért hanem egy jó kulcsos mindennel együtt kicsit olcsóbban megcsinálja :) most egyelőre még fékek cseréje következik tárcsa és betéttel együtt meg kerékcsapágy aztán majd a következő körben jöhet a kulcs téma :)

Link to comment
Megosztás:

A reggeli esettel kapcsolatos, meló utàn kiszedtem a gyújtótrafót és a gyertyákat (ja kipróbáltam gàzra àtàllítva is rángatott) és még 3 hibakód lett, 0300,0304,0136,és. A reggeli 0204. A 4.hengernél a gyertya fekete volt a màsik 3 szépen kiégve. Kicseréltem egy màsikra ua a tünet. Ezért gondoltam ez nem lehet injektor mert gàznak sajàtja van, a piszkos gyertya màsik hengerben ment, tehàt nem az a baja szonda hibakód viszont az elégetlen üa miatt volt(gondolom) tehàt gyújtótrafóra tippelek. Rendeltem ma cromax-tól delphi-t (ha mégsem az lenne)meg gyàri gyertyákat az ngk-meg mennek kukàba, ezek szerint nem szereti.majd megírom mi lett, hàtha segít màsnak is.

Link to comment
Megosztás:

A reggeli esettel kapcsolatos, meló utàn kiszedtem a gyújtótrafót és a gyertyákat (ja kipróbáltam gàzra àtàllítva is rángatott) és még 3 hibakód lett, 0300,0304,0136,és. A reggeli 0204. A 4.hengernél a gyertya fekete volt a màsik 3 szépen kiégve. Kicseréltem egy màsikra ua a tünet. Ezért gondoltam ez nem lehet injektor mert gàznak sajàtja van, a piszkos gyertya màsik hengerben ment, tehàt nem az a baja szonda hibakód viszont az elégetlen üa miatt volt(gondolom) tehàt gyújtótrafóra tippelek. Rendeltem ma cromax-tól delphi-t (ha mégsem az lenne)meg gyàri gyertyákat az ngk-meg mennek kukàba, ezek szerint nem szereti.majd megírom mi lett, hàtha segít màsnak is.

Ha a benzines és a gázos ECU közötti szakaszon kontakthibás az injektor madzagja, akkor az a henger ugyanúgy nem fog működni sem benzinen, sem gázon, mert a gázos ECU várja a jelet a benzinestől, amit az az injektorra adna ki - ha nem kap jelet, akkor nem nyitja az ahhoz a hengerhez tartozó gázinjektort sem. Végig kellene követni a drótot a benzines ECU-tól a gázosig, és onnan tovább a benzines injektorig. Első körben gyanús az a pont, ahol a gyári drót a benzines ECU és az injektor között el lett vágva, és közbeiktatva a gázos ECU. Azért kell teljesen végigmenni, mert ha a hiba a gázos ECU és a benzines injektor között van, akkor is előfordulhat, hogy (igaz, OFF autón láttam ezt) indításkor ha a benzines ECU nem "látja" az injektort, akkor nemis ad ki rá jelet, és aztán esetleg hiába stimmel a benzin ECU gáz ECU közötti kapcsolat és így hajtaná gázüzemben mind a négy hengert, nem fogja menet közben "bekapcsolni" azt az injektort. Nekem is a törött csatlakozójú benzininjektor helyett oda kellett tennem egy fix ellenállást, hogy a benzines ECU lássa indításkor az injektort, aztán indítás és néhány másodperc háromhengerezés után átkapcsolt gázra, és akkor már ment minden henger.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

tud valaki homokvúvóst Pesten?

le

találtam párat, de elég magasak az árak, csak a fékeket szeretném tisztítani, festés előtt.

ill. még egy eldöntendő kérdés:

szinterezés, vagy a hőálló féknyereg festékes (flakonos) kezelés a jobb?

Várkonyi.10.ker.Venyige utca.Én oda járok homok szóratni.Azt nem tudom,hogy olcsó-.e,de nekem közel van.19 ezerért szórta meg a 4 darab 16"-os alufelnit.Szerintem a színterezés tartósabb meg szebb is.

Módosítva : Geopake
  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

tud valaki homokvúvóst Pesten?

le

találtam párat, de elég magasak az árak, csak a fékeket szeretném tisztítani, festés előtt.

ill. még egy eldöntendő kérdés:

szinterezés, vagy a hőálló féknyereg festékes (flakonos) kezelés a jobb?

üdv 6000 forint a 4 fék 8 db elem szinterezése mogyoródon ten-line kft rengeteg színből választhatsz

benne van a homokolás is

Módosítva : mr. bb
  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.