kobraCode Elküldve Április22, 2015 Megoszt Elküldve Április22, 2015 Szevasztok Astrások! Nagyon régen nem írtam ide, csak egy helyzetjelentés: Kisasszony él és virul, immár túl a 41.000 kilométerén. :-) Aki itt volt 2008-ban is, talán még emlékezhet rá. Nagyon szép! :icon13: Milyen színkód? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve Április22, 2015 Megoszt Elküldve Április22, 2015 2008 óta 41.000 km azt meg hogy ? napi 16km :o mint asszony Seat-ja :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
nemeth_laca Elküldve Április22, 2015 Megoszt Elküldve Április22, 2015 Üdv skacok! Az olajleeresztő csavarhoz, pontosan mekkora torx kulcsot vegyek? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
peti468 Elküldve Április22, 2015 Megoszt Elküldve Április22, 2015 Üdv skacok! Az olajleeresztő csavarhoz, pontosan mekkora torx kulcsot vegyek? :) T45 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Április22, 2015 Megoszt Elküldve Április22, 2015 2008 óta 41.000 km azt meg hogy ? napi 16km :o mint asszony Seat-ja :D Én se megyek többet évi ötezernél. Van olyan hét, hogy csak egyszer indítom be. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Április23, 2015 Megoszt Elküldve Április23, 2015 Szevasztok! Játszunk kitalálósdit! :icon1: A jelenség: ha már elkezdett bemelegedni a motor és/vagy üzem meleg állapotban van, ha terhelem (=gázra lépek) és ~1600-1900 fordulat tartományban van éppen a gép, akkor becsörren valami néhány pillanatra (de pl nagyobb emelkedőn ilyen fordulaton több másodpercig hallani, amíg ebből a tartományból ki nem lép /lehúzott ablakok mellett/). Olyan a hang kb, mint amilyet a TDCi motor ad erőteljesebb gyorsításkor. Vajon mi lehet a gond? (Kuplung? Gyújtás? motorikus hiba? Nagy a gáz vajon? Húzzam fel az ablakokat? :unsure: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hood 21 Elküldve Április23, 2015 Megoszt Elküldve Április23, 2015 Szevasztok! Játszunk kitalálósdit! :icon1: A jelenség: ha már elkezdett bemelegedni a motor és/vagy üzem meleg állapotban van, ha terhelem (=gázra lépek) és ~1600-1900 fordulat tartományban van éppen a gép, akkor becsörren valami néhány pillanatra (de pl nagyobb emelkedőn ilyen fordulaton több másodpercig hallani, amíg ebből a tartományból ki nem lép /lehúzott ablakok mellett/). Olyan a hang kb, mint amilyet a TDCi motor ad erőteljesebb gyorsításkor. Vajon mi lehet a gond? (Kuplung? Gyújtás? motorikus hiba? Nagy a gáz vajon? Húzzam fel az ablakokat? :unsure: ) Tekerd fel a magnón a hangerőt!!! :) …… aztán nagy gáz, kis felelősségtudat! :) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
barics Elküldve Április23, 2015 Megoszt Elküldve Április23, 2015 Szevasztok! Játszunk kitalálósdit! :icon1: A jelenség: ha már elkezdett bemelegedni a motor és/vagy üzem meleg állapotban van, ha terhelem (=gázra lépek) és ~1600-1900 fordulat tartományban van éppen a gép, akkor becsörren valami néhány pillanatra (de pl nagyobb emelkedőn ilyen fordulaton több másodpercig hallani, amíg ebből a tartományból ki nem lép /lehúzott ablakok mellett/). Olyan a hang kb, mint amilyet a TDCi motor ad erőteljesebb gyorsításkor. Vajon mi lehet a gond? (Kuplung? Gyújtás? motorikus hiba? Nagy a gáz vajon? Húzzam fel az ablakokat? :unsure: ) Üdv! Nekem a Z16XE produkálja pontosan ugyanezt, amióta beszereltem egy angol ebay-es EGR szelepet és ki van fordítva oldalra. Már 2 éve és semmi gond nincs vele a csörgésen kívül. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Április23, 2015 Megoszt Elküldve Április23, 2015 Üdv! Nekem a Z16XE produkálja pontosan ugyanezt, amióta beszereltem egy angol ebay-es EGR szelepet és ki van fordítva oldalra. Már 2 éve és semmi gond nincs vele a csörgésen kívül. Hm... Ősszel lett lefalazva és félrefordítva az EGR (nem volt gond vele, megelőzés). Most jön(ek) az ablak lehúzós évszak(ok), lehet hogy tényleg ez lenne a hiba oka csak eddig nem vettem észre.. Köszi az információt!. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Április23, 2015 Megoszt Elküldve Április23, 2015 Üdv! Nekem a Z16XE produkálja pontosan ugyanezt, amióta beszereltem egy angol ebay-es EGR szelepet és ki van fordítva oldalra. Már 2 éve és semmi gond nincs vele a csörgésen kívül. Próbálj meg mozdítani rajta valamelyik irányba. Nekem is ezt csinálta, olyan mintha berezonálna. A csavart föllazítottam épp csak annyira, hogy tudjak rajta mozdítani. Kb. második kísérletre sikerült beállítani! Azóta nem csörög! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gyorshajtó Elküldve Április23, 2015 Megoszt Elküldve Április23, 2015 Sziasztok! Az mitől lehet, hogy melegben (nem meleg motornál) ha beindítom 1500-on pörög pár percet a motor. Reggel a viszonylag hidegben 5-7 fok meg semmi, indítok és simán beáll a normál alapjárati fordulatra. :blink: Ha valakivel már volt ilyen és tudja a megoldást megírhatja. motor kód X14XE évjárat 99' Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
hood 21 Elküldve Április23, 2015 Megoszt Elküldve Április23, 2015 Sziasztok! Az mitől lehet, hogy melegben (nem meleg motornál) ha beindítom 1500-on pörög pár perce t a motor. Reggel a viszonylag hidegben 5-7 fok meg semmi, indítok és simán beáll a normál alapjárati fordulatra. :blink: Ha valakivel már volt ilyen és tudja a megoldást megírhatja. motor kód X14XE évjárat 99' Köszönöm! Nekem is ugyan ez a motorkód, ugyanígy csinálja. Hibakód nincs, minden ok! El kell fogadni x es motor ilyen!!! :) Visszaolvasam jó pár éve már ez a jelenség felvetődött, megoldás nincs rá.... ez ilyen!! :) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra 1 Elküldve Április24, 2015 Megoszt Elküldve Április24, 2015 (edited) Üdv mindenkinek! felni kupakkal kapcsolatban kérni szeretnék segítséget Ha 56mm a belső átmérő a külső 60mm (15" 16") ? a külső 64mm (16" 17") http://kepfeltoltes.hu/view/150424/felni_kupak_3_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/150424/c5b7_5_big__www.kepfeltoltes.hu_.jpg (16") A kérdés ,hogy a 64mm -nek mennyi a belső átmérje. Módosítva Április24, 2015 : astra 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
hosszug Elküldve Április25, 2015 Megoszt Elküldve Április25, 2015 Sziasztok. El van repedve a kijelzőm széle, igen zavaró az 1-2 pixeleket nem látni egyáltalán, a kijelző mutatja a fogyasztást, stoppert stb. hol tudnák ilyen kijelzőt beszerezni? Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Április26, 2015 Megoszt Elküldve Április26, 2015 Sziasztok. El van repedve a kijelzőm széle, igen zavaró az 1-2 pixeleket nem látni egyáltalán, a kijelző mutatja a fogyasztást, stoppert stb. hol tudnák ilyen kijelzőt beszerezni? Üdv Nekem van. Írj privit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április26, 2015 Megoszt Elküldve Április26, 2015 Üdv mindenkinek! felni kupakkal kapcsolatban kérni szeretnék segítséget Ha 56mm a belső átmérő a külső 60mm (15" 16") ? a külső 64mm (16" 17") http://kepfeltoltes.hu/view/150424/felni_kupak_3_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/150424/c5b7_5_big__www.kepfeltoltes.hu_.jpg (16") A kérdés ,hogy a 64mm -nek mennyi a belső átmérje. Legegyszerűbb ha megméred a felnidet, mert ehhez a külső átmérőhöz négyféle belső átmérő is tartozott: http://www.pdt-services.com/hu/alufelni-kozep-63-mm Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Április27, 2015 Megoszt Elküldve Április27, 2015 Szevasztok! Kollégám vette gy 2003-as G Astra-t. Egy kulcs van hozzá (sima kulcs, központi nélküli az autó). Mi a menete annak, hogy tudjon csináltatni/szerezni egy pót kulcsot (az immo miatt érdekes a kérdés). Kb mennyibe fáj a dolog? Kösz előre is a választ/tanácsot! Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Április27, 2015 Megoszt Elküldve Április27, 2015 Szevasztok! Kollégám vette gy 2003-as G Astra-t. Egy kulcs van hozzá (sima kulcs, központi nélküli az autó). Mi a menete annak, hogy tudjon csináltatni/szerezni egy pót kulcsot (az immo miatt érdekes a kérdés). Kb mennyibe fáj a dolog? Kösz előre is a választ/tanácsot! Carpass megvan? Mert akkor csak nyerskulcs es ures immochip kell. Meg egy kis opcom es kesz. Ha nincs security kod akkor nehezebb a dolog. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Április27, 2015 Megoszt Elküldve Április27, 2015 Carpass megvan? Mert akkor csak nyerskulcs es ures immochip kell. Meg egy kis opcom es kesz. Ha nincs security kod akkor nehezebb a dolog. Természetesen nem adta hozzá a kereskedő... Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra 1 Elküldve Április27, 2015 Megoszt Elküldve Április27, 2015 Természetesen nem adta hozzá a kereskedő... A szerviz letudja kérdezni csak pénzért :icon1: 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Április27, 2015 Megoszt Elküldve Április27, 2015 Janó32, on 27 Apr 2015 - 10:59 AM, said: Szevasztok! Kollégám vette gy 2003-as G Astra-t. Egy kulcs van hozzá (sima kulcs, központi nélküli az autó). Mi a menete annak, hogy tudjon csináltatni/szerezni egy pót kulcsot (az immo miatt érdekes a kérdés). Kb mennyibe fáj a dolog? Kösz előre is a választ/tanácsot! Komolyan nem akarom leszólni a kollégádat, de minek vesz meg az ember olyan autót, amihez egy kulcs van, és még egy nyavalyás kp.i zár sincs benne? Gondolom ABS-sincs. Amikor lenne válszték, Dunát lehet rekeszteni Astrával. Kereskedőtől meg túl olcsón nem is vehette... Bocsánat. :lipssealed: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Április27, 2015 Megoszt Elküldve Április27, 2015 Komolyan nem akarom leszólni a kollégádat, de minek vesz meg az ember olyan autót, amihez egy kulcs van, és még egy nyavalyás kp.i zár sincs benne? Gondolom ABS-sincs. Amikor lenne válszték, Dunát lehet rekeszteni Astrával. Kereskedőtől meg túl olcsón nem is vehette... Bocsánat. :lipssealed: :icon13: Az ilyet soha nem értem! Ezek a hibák (problémák) már a vásárláskor fönn álltak. Miért utána kell vakarózni?! Ott kellett volna hagyni! Egy kollégámnak kerestünk G Astrát. Úgy indultunk el, hogy mondtam neki: Ha egy kicsi kétsége is van az autó felől akkor azt ott fogjuk hagyni! Rengeteg eladó autó van, csak meg kell keresni! Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Április27, 2015 Megoszt Elküldve Április27, 2015 gezoli, on 27 Apr 2015 - 6:18 PM, said: :icon13: Az ilyet soha nem értem! Ezek a hibák (problémák) már a vásárláskor fönn álltak. Miért utána kell vakarózni?! Ott kellett volna hagyni! Egy kollégámnak kerestünk G Astrát. Úgy indultunk el, hogy mondtam neki: Ha egy kicsi kétsége is van az autó felől akkor azt ott fogjuk hagyni! Rengeteg eladó autó van, csak meg kell keresni! Akkor nem vagyok egyedül ezzel... Link to comment Megosztás: More sharing options...
ftamas0201 Elküldve Április27, 2015 Megoszt Elküldve Április27, 2015 Természetesen nem adta hozzá a kereskedő... Opel a két gombos távirányítós immo chipes kulcsot (Carpass meglétével) 38ezerért csinálja. Sokat vissza fele szerintem ne számolgass, gondolom valahol 25 körül lehet egy sima chipes kulcs persze ha velük csináltatod. Carrpass kártyát mondta a csávó hogy mennyiért kérnek le de megmondom az őszintét nem emlékszem rá, de valahol 10 és 20ezres összeg közötti rémlik. Biztos van olcsóbb szervíz is ahol elvégzik ugyanezt töredék pénzért, körbe kell érdeklődni szerintem :) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Április27, 2015 Megoszt Elküldve Április27, 2015 A szerviz letudja kérdezni csak pénzért :icon1: Igen, ezt a megoldást tudom... Komolyan nem akarom leszólni a kollégádat, de minek vesz meg az ember olyan autót, amihez egy kulcs van, és még egy nyavalyás kp.i zár sincs benne? Gondolom ABS-sincs. Amikor lenne válszték, Dunát lehet rekeszteni Astrával. Kereskedőtől meg túl olcsón nem is vehette... Bocsánat. :lipssealed: :icon13: Az ilyet soha nem értem! Ezek a hibák (problémák) már a vásárláskor fönn álltak. Miért utána kell vakarózni?! Ott kellett volna hagyni! Egy kollégámnak kerestünk G Astrát. Úgy indultunk el, hogy mondtam neki: Ha egy kicsi kétsége is van az autó felől akkor azt ott fogjuk hagyni! Rengeteg eladó autó van, csak meg kell keresni! Akkor engedjétek meg, hogy én is leírjam a véleményem: én meg a Ti véleményeteket/hozzáállásotokat/hozzászólásotok nem igazán értem, főként annak tükrében, hogy a részletekről semmi információval nem rendelkeztek. 2003/11-es, 1.2 16V, ~81000km valós km, első tulajtól (mint ha új lenne), tényleg gyönyörű, felszereltségben full-full alap, ezért nincs benne pl központi zár sem (meg szinte semmi). Szerviz kulcsot kapott és ennyi. A pótkulcs csak azért kell, ha netán a feleségének szüksége lenne s.o.s a kocsira és a srác épp nincs otthon, akkor vinni tudja a kocsit. Nem vette olcsón, egyébként egy délután alatt amíg lefoglalózta már jöttek mások is, fél napig volt hirdetve. Lassan egy évtizede működő (egyik legnagyobb) kereskedés felénk, ez talán nem gáz. A 1X éves Swift már elfogyott alóluk sok tekintetben, nem voltak nagy igényeik, egy megbízható-jó állapotú alap autóra volt igényük ami egyben van. Nem tudom milyen vásárláskor fennálló problémát láttok a dologban... Nem tudom melyik hozzászólásomból lehet azt kiolvasni, hogy bárki "vakarózna" bármin is, csak egy kérdést tettem fel amire nem tudtam neki válaszolni... (Én még ilyen egyben lévő 12 éves autót nem láttam, a belseje tényleg mint az új, mindenhol kifogástalan lényegében, nem a felszereltségre/extrákra izgult rá sosem. Ezek tekintetében hülye lett volna kihagyni csak mert 1 kulcs van hozzá... Szerintem inkább lenne baj a fejében, ha -pláne- hosszú távra tervezve inkább extrákat venne és nem állapotot. Neki az állapot volt messze a legfontosabb, a 75Le meg egy Suzuki Swift I után talán elég lesz, családapa, már rég nem a vezetésben/autózásban keresi az izgalmat.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts