hood 21 Elküldve Április8, 2015 Megoszt Elküldve Április8, 2015 Sziasztok! Nektek,Nálatok mennyire jellemző a nyöszörgő belső műanyag elemek? Illetve a nyöszörgő küszöb? Engem nagyon idegesítenek, lehet valamit tenni ez ellen, vagy törődjek bele. Asszonynak első generációs fócusa van az csöndbe van belül. Már vagy nyolc éve szerettem volna g astrát magamnak, múlt évben sikerült az álmom,de összeségében kicsit csalódtam benne az ilyen és ehhez hasonló apró hibái miatt.... :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Április8, 2015 Megoszt Elküldve Április8, 2015 hood 21, on 08 Apr 2015 - 3:30 PM, said: Sziasztok! Nektek,Nálatok mennyire jellemző a nyöszörgő belső műanyag elemek? Illetve a nyöszörgő küszöb? Engem nagyon idegesítenek, lehet valamit tenni ez ellen, vagy törődjek bele. Asszonynak első generációs fócusa van az csöndbe van belül. Már vagy nyolc éve szerettem volna g astrát magamnak, múlt évben sikerült az álmom,de összeségében kicsit csalódtam benne az ilyen és ehhez hasonló apró hibái miatt.... :( Nekem lakatolás óta nem nyöszörög. El volt rohadva néhány merevítő alul, meg az egyik oldalon a torony. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Április8, 2015 Megoszt Elküldve Április8, 2015 Vagy purhab :) Az mindenre jó :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Április8, 2015 Megoszt Elküldve Április8, 2015 Sziasztok! Nektek,Nálatok mennyire jellemző a nyöszörgő belső műanyag elemek? Illetve a nyöszörgő küszöb? Engem nagyon idegesítenek, lehet valamit tenni ez ellen, vagy törődjek bele. Asszonynak első generációs fócusa van az csöndbe van belül. Már vagy nyolc éve szerettem volna g astrát magamnak, múlt évben sikerült az álmom,de összeségében kicsit csalódtam benne az ilyen és ehhez hasonló apró hibái miatt.... :( Nekem a "halálom" ha valami rezeg, nyikorog, nyűszög, mondhatni h megszállottan üldözöm az ilyen hibát (is). Eddig sok időt öltem bele, sok szivacsot, kétoldalas ragasztót, szilikon és egyéb kenőanyagokat. Nálam így csak a gumi-motor-futómű hang a jellemző, utastéri elem zörgés csak nagyon rossz úton van. Pl lehet kapni fekete színű egyoldalasan tapadó cuccot a székek lábára (ez nem filc ami összeesik), nagyon sokoldalúan felhasználható ilyen célra is... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Április8, 2015 Megoszt Elküldve Április8, 2015 Volt kollégámnak nyikorgott mindig a P.309-e.Kivágott belőle mindent.Kárpitokat,műanyagokat,hamutálcát meg ilyesmiket.Aztán örült hogy nem nyikorog:) Olyan lett a belseje mint egy Trabantnak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hood 21 Elküldve Április8, 2015 Megoszt Elküldve Április8, 2015 Nekem a "halálom" ha valami rezeg, nyikorog, nyűszög, mondhatni h megszállottan üldözöm az ilyen hibát (is). Eddig sok időt öltem bele, sok szivacsot, kétoldalas ragasztót, szilikon és egyéb kenőanyagokat. Nálam így csak a gumi-motor-futómű hang a jellemző, utastéri elem zörgés csak nagyon rossz úton van. Pl lehet kapni fekete színű egyoldalasan tapadó cuccot a székek lábára (ez nem filc ami összeesik), nagyon sokoldalúan felhasználható ilyen célra is... :D A legrosszabb az hogy be sem tudom azonosítani mi zörög. Ok télen volt hangszóró csere elöl hátul az ajtókárpitok is lehetnek, de én inkább lentről a külső műanyag küszöb borítás felől hallom ahogy a gumi része a kasznihoz ér iszonyatos hangja van. Ha megnyomkodom a küszöbborítást akkor is nyekereg, ropog. Úgy látom marad a hangos zene!! :) Normál közúton nincs jelentős hang, de városban rossz úton idegesít. Ezelőtt f astrám volt sima szívódiesel akkor megfogadtam csak benzines halk autó kell!! :) Erre tessék halgatom a nyöszörgést… :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Április8, 2015 Megoszt Elküldve Április8, 2015 A legrosszabb az hogy be sem tudom azonosítani mi zörög. Ok télen volt hangszóró csere elöl hátul az ajtókárpitok is lehetnek, de én inkább lentről a külső műanyag küszöb borítás felől hallom ahogy a gumi része a kasznihoz ér iszonyatos hangja van. Ha megnyomkodom a küszöbborítást akkor is nyekereg, ropog. Úgy látom marad a hangos zene!! :) Normál közúton nincs jelentős hang, de városban rossz úton idegesít. Ezelőtt f astrám volt sima szívódiesel akkor megfogadtam csak benzines halk autó kell!! :) Erre tessék halgatom a nyöszörgést… :( Alapvetően a köv műanyagok a legtöbb G-ben nyekeregnek: -első szélvédő előtti/műszerfal tetején lévő levegőkilépő rács; -kombinál a hátsó ajtó és a csomagtér roló; -kesztyűtartó polca és fedele; -tükör háromszög; -hátsó ajtókban a zár (kotyogott nálam amikor száraz volt); -ha már volt bontva kárpit, akkor azok ha nem sikerült tökéletesen összerakni az eredeti vagy új bolhával. Szerintem megéri megcsinálni, nem sok idő, nem nagy meló és nem kerül sokba (bár türelem az kell hozzá). Anno mikor a csomagtér ajtaja volt a ludas (csak annyit tudtam hogy hátulról hallani amikor a karosszéria tekeredik), az egyik kisebb méretű munkatársam beültettem a csomagtartóba. Menet közben nyomkodta a borításokat és így lett meg. De a hátsó zár kotyogás is így derült ki. Volt olyan munkatársam, akinek a VW-je adott hülye hangokat a csomagtér felől. Mire rájöttünk hogy a pótkerékbe illesztett emelő tekerője rezonál bizonyos esetekben az emelő testén és fémes kopogó hangot hallat... Egy szivacs darab megoldotta, persze meg kellett keresni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra 1 Elküldve Április8, 2015 Megoszt Elküldve Április8, 2015 Valaki tud olyan színű, bontás alatt lévő astráról mint az enyém? (Z40H Papyrus) http://www.kepfeltoltes.hu/view/140928/P1040699_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Sajnos nekivágta a szél a kaput a jobb elejének. Gondolkozok mit kezdjek vele. Egyenlőre 4 ötletem van. Ár szerint emelkedő sorrendben: http://www.kepfeltoltes.hu/view/150406/horpi2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg 1. Így hagyom. (nem túl igényes, de minden autóra kell valami hiba) 2. Bontok ilyen színű elemet, és polírozok. (Erre kicsi az esély, mert G-ben csak 2004 és 2005-ben készült ez a szín) 3. Kijavíttatom és fényeztetem (Pont az ív sérült, kis kalapálás csiszolás és félek a rozsda melegágya lesz, mivel esőben mindig veri majd rá a koszt a gumi) 4. Veszek egy másik ép idomot és fényeztetem (annak legalább sértetlen a galvanizálása, nem sokkal dobja meg a költségeket a 3 verzióhoz képest) Tolatásos malőr miatt egyszer kellett csomagtartó fedél F Astrára. Ott is szín azonosat bontottam. Hibátlan lett egy polírral. http://www.google.hu/imgres?imgurl=http://img27.olx.hu/images_aprodhu/24013471_3_644x461_opel-astra-karosszeriaelemek-es-alkatreszek-autoalkatresz-felszereles.jpg&imgrefurl=http://olx.hu/hirdetes/opel-astra-karosszeriaelemek-es-alkatreszek-ID1bCwf.html&h=461&w=615&tbnid=aj7foeyVQr0atM:&zoom=1&docid=cbZaRcsdEb3wUM&ei=H3MlVdWMCYehyAP4i4C4Dw&tbm=isch&ved=0CF0QMyhVMFU42AQ&biw=1280&bih=858 :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
merenyi85 Elküldve Április8, 2015 Megoszt Elküldve Április8, 2015 Én úgy tudom, hogy a boltban kapható idomok már nem galvanizáltak. De cáfoljon meg aki biztosabbat tud. Azt javaslom, hogy bontóban kellene esetleg egy gyári sérülésmenteset keresni és azt fényezni ilyen szép pezsgő metálra. De egy jó kasztnis szerintem ezt is megoldaná, hogy jó legyen, olcsóbban, mintha egész elemet cserélnél. Az újak tényleg nem galvanizáltak, ezért bontottban gondolkodtam én is. Találtam egy jó hírű kasztnist, aki fényezés nélküli horpadásjavítással foglalkozik. Holnap kész. Ezt a színt nehéz festeni, ezért nem szeretnék egész idomot fényeztetni. Most úgy gondoltam ezt a horpadást kiszedetem vele, a fényezés kis prezúrjával meg együtt élek.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Április9, 2015 Megoszt Elküldve Április9, 2015 én véleményem szerint is bontott vagy gyári új sajna az utángyártott nem csak élettartamban gyengébb hanem méret pontosságra is ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
fattila Elküldve Április9, 2015 Megoszt Elküldve Április9, 2015 Sziasztok, Az lenne a kérdésem hogy 2000.- évj. G caravan Astrára át lehet e tenni a 2006.évj G Astra bal oldali első és hátsó ajtókat, azaz a zsanérok meg ilyesmi stimmelnek-e? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Probert Elküldve Április9, 2015 Megoszt Elküldve Április9, 2015 (edited) Az újak tényleg nem galvanizáltak, ezért bontottban gondolkodtam én is. Találtam egy jó hírű kasztnist, aki fényezés nélküli horpadásjavítással foglalkozik. Holnap kész. Ezt a színt nehéz festeni, ezért nem szeretnék egész idomot fényeztetni. Most úgy gondoltam ezt a horpadást kiszedetem vele, a fényezés kis prezúrjával meg együtt élek.... Az én kocsim villámezüst. A korából('99.Novemberi) adódóan biztosan fakult már a gyárihoz viszonyítva. A jobb hátsó sárvédőívemet kellett javítani. Egy 1 forintos nagyságú részen púposodott a festék és az éle nagyon el volt rostálódva. Szinte a perem vonalában át lehetett látni. A mester ember azt mondta nem szokták cserélni teljes javítóívvel, mert az ront a helyzeten hosszútávon, mivel a gyári galvanizált. Így csak azt a kis részt kivágták. A javítás után pedig peremig fújták meg. Ha jó a szakember, akkor biztosan nem fog látszani. Módosítva Április9, 2015 : Probert Link to comment Megosztás: More sharing options...
merenyi85 Elküldve Április10, 2015 Megoszt Elküldve Április10, 2015 Az én kocsim villámezüst. A korából('99.Novemberi) adódóan biztosan fakult már a gyárihoz viszonyítva. A jobb hátsó sárvédőívemet kellett javítani. Egy 1 forintos nagyságú részen púposodott a festék és az éle nagyon el volt rostálódva. Szinte a perem vonalában át lehetett látni. A mester ember azt mondta nem szokták cserélni teljes javítóívvel, mert az ront a helyzeten hosszútávon, mivel a gyári galvanizált. Így csak azt a kis részt kivágták. A javítás után pedig peremig fújták meg. Ha jó a szakember, akkor biztosan nem fog látszani. A horpadás megoldódott. Találtam embert aki foglalkozik horpadás javítással, a gyári fényezés megtartásával. Annak örülök, hogy megosztottad velem ezt a peremig fújós dologot. Utána járok, hogy az általam elismert festő vállal-e ilyet. Bár lehet így marad, mert egy kisújj körömnyi rész csak a hiba, és az alapozást nem látom sérültnek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Április11, 2015 Megoszt Elküldve Április11, 2015 A horpadás megoldódott. Találtam embert aki foglalkozik horpadás javítással, a gyári fényezés megtartásával. Annak örülök, hogy megosztottad velem ezt a peremig fújós dologot. Utána járok, hogy az általam elismert festő vállal-e ilyet. Bár lehet így marad, mert egy kisújj körömnyi rész csak a hiba, és az alapozást nem látom sérültnek. Meglepődnél hogy egy rutinos fényező fújás nélkül hogy el tudja tüntetni azt a kis sérülést is... Ha pl elég csak a lakott javítani, akkor nem is lesz drága (nekem konkrétan azt mondta amikor az 5cm-es csíkot javította/feltöltötte), hogy nem tudja kiszámolni hogy mennyibe kerül 5 csepp 2K-s lakk, így a viszont látásra. Kb 10 perc volt a művelet, fél órát beszélgettünk amíg kötött, nem volt eső-szél sem fújt így a szomszéd utcából gyorsan haza be a garázsba. Másnapra szinte nem is látszott, de azt mondta hogy mezei autópolírral rámehetek és akkor biztosan egységes lesz. Így tettem, tényleg keresni kell még napfényben is pedig ez az ajtó közepe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hood 21 Elküldve Április11, 2015 Megoszt Elküldve Április11, 2015 Sziasztok! Sikerült lemosnom az oldaldíszcsíkról a club feliratot, Ti mivel ragasztanátok vissza? Levettem a másikat is csak a szentlélek tartotta. Én ipari ragasztóra gondoltam olyan mint a sziloplaszt, csak kimondott ragasztó Tirex márka. ????? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
flali Elküldve Április11, 2015 Megoszt Elküldve Április11, 2015 T. Forumtársak! Adott egy 9 éves Z14XEP astra, dexos2 olaj stb. Nem tetszik a hangja. Télen hidegben tökéletesen indul, nincs 2 sec és elmúlik a hidrotöke csattogása, utastérben szinte nem is hallani a motort. Eddig ez ok. De uzemmeleg állapotban egyszerűen iszonyatosan felhangosodik a csattogó kopogó hang, a lánc nem is hallható. Csak forró motornál jelentkezik, és persze alapjáraton hallom. Nyitott motorháztetönél elképesztő. Mondjuk korábban c14SE motoros astrám volt, hát ég és föld a hangzásbeli különbség . Mivel tudnám csökkenteni a zajt? ( új autóra nincs pénzem ) Hidrotöke tisztítót már próbáltam nem ér semmit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
merenyi85 Elküldve Április11, 2015 Megoszt Elküldve Április11, 2015 T. Forumtársak! Adott egy 9 éves Z14XEP astra, dexos2 olaj stb. Nem tetszik a hangja. Télen hidegben tökéletesen indul, nincs 2 sec és elmúlik a hidrotöke csattogása, utastérben szinte nem is hallani a motort. Eddig ez ok. De uzemmeleg állapotban egyszerűen iszonyatosan felhangosodik a csattogó kopogó hang, a lánc nem is hallható. Csak forró motornál jelentkezik, és persze alapjáraton hallom. Nyitott motorháztetönél elképesztő. Mondjuk korábban c14SE motoros astrám volt, hát ég és föld a hangzásbeli különbség . Mivel tudnám csökkenteni a zajt? ( új autóra nincs pénzem ) Hidrotöke tisztítót már próbáltam nem ér semmit. Nem a tutit mondom meg, csak a saját gondolatom! - Engem egy általam sokra tartott személy rábeszélt, hogy előírásnak megfelelő, de 5W40 viszkozitású olajjal használjam, mert szerinte a vékonyabb olajjal bántani fogja a fülem. - Több helyen hallottam, hogy a láncos mivoltából zajos, és csak hiszi a tulaj, hogy hidrotőke. - Bontóban venni kell egy motorháztető szigetelést, pont a ,, koppanást" fogja fel(hihetetlen a különbség). u.i: Meggyőződésem, hogy az én motorom teljesen egészséges, de a Z14XE-hez képest tényleg nyersebb hangú. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Április11, 2015 Megoszt Elküldve Április11, 2015 hood 21, on 11 Apr 2015 - 1:52 PM, said: Sziasztok! Sikerült lemosnom az oldaldíszcsíkról a club feliratot, Ti mivel ragasztanátok vissza? Levettem a másikat is csak a szentlélek tartotta. Én ipari ragasztóra gondoltam olyan mint a sziloplaszt, csak kimondott ragasztó Tirex márka. ????? :) Nekem mindig van itthon valamilyen kétkomponensű epoxiragasztó, mindent ragaszt mindenhez. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Április11, 2015 Megoszt Elküldve Április11, 2015 Nem a tutit mondom meg, csak a saját gondolatom! - Engem egy általam sokra tartott személy rábeszélt, hogy előírásnak megfelelő, de 5W40 viszkozitású olajjal használjam, mert szerinte a vékonyabb olajjal bántani fogja a fülem. - Több helyen hallottam, hogy a láncos mivoltából zajos, és csak hiszi a tulaj, hogy hidrotőke. - Bontóban venni kell egy motorháztető szigetelést, pont a ,, koppanást" fogja fel(hihetetlen a különbség). u.i: Meggyőződésem, hogy az én motorom teljesen egészséges, de a Z14XE-hez képest tényleg nyersebb hangú. Bár az enyém nem Twinport, de én 5w40-ről váltottam decemberben 5w30-ra. Eddig csak pozitív... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Április11, 2015 Megoszt Elküldve Április11, 2015 Bár az enyém nem Twinport, de én 5w40-ről váltottam decemberben 5w30-ra. Eddig csak pozitív... 5W-40-nel mi volt a baj? Én is azt használok.Edge FST-t.Nekem is kopog hidegen egy kicsit.Fater mindig azt hiszi lopom a kocsiját ( 1.9TDI) :) Aztán lehet a tankszellőztetőt hallom,de az is lehet hogy hidrotőke.Májusban lejár a műszaki előtte úgyis viszem a szerelőhöz,majd meghallgattatom vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
sasa58 Elküldve Április12, 2015 Megoszt Elküldve Április12, 2015 T. Forumtársak! Adott egy 9 éves Z14XEP astra, dexos2 olaj stb. Nem tetszik a hangja. Télen hidegben tökéletesen indul, nincs 2 sec és elmúlik a hidrotöke csattogása, utastérben szinte nem is hallani a motort. Eddig ez ok. De uzemmeleg állapotban egyszerűen iszonyatosan felhangosodik a csattogó kopogó hang, a lánc nem is hallható. Csak forró motornál jelentkezik, és persze alapjáraton hallom. Nyitott motorháztetönél elképesztő. Mondjuk korábban c14SE motoros astrám volt, hát ég és föld a hangzásbeli különbség . Mivel tudnám csökkenteni a zajt? ( új autóra nincs pénzem ) Hidrotöke tisztítót már próbáltam nem ér semmit. Ez a csattogás engem is régóta zavar, öntöttem bele hidrotőke tisztítót, de semmit nem használt. Hidegen csattog csak, de nekem nem két sec, hanem legalább két perc, utána viszont szép csendesen kerreg, mint egy letompított dízel. Szerelő, aki melegen tudta csak meghallgatni azt mondta, vezérműlánc, de még elmegy 10-20 ezret (98 e. van benne). 5W 30 GM olajat használok mostanában, 10 ezrenként cserélem. Régebben egyszer volt benne 10 W 40 is. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Április12, 2015 Megoszt Elküldve Április12, 2015 5W-40-nel mi volt a baj? Én is azt használok.Edge FST-t.Nekem is kopog hidegen egy kicsit.Fater mindig azt hiszi lopom a kocsiját ( 1.9TDI) :) Aztán lehet a tankszellőztetőt hallom,de az is lehet hogy hidrotőke.Májusban lejár a műszaki előtte úgyis viszem a szerelőhöz,majd meghallgattatom vele. Nem volt semmi komolyabb gond, de nem tetszett a Castrol Magnatec C3 5w40-el a hangja. Ezzel valahogy szebb a hangja, csendesebb is talán, és szinte alig van -ha van- hidrotőke kopogás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Április12, 2015 Megoszt Elküldve Április12, 2015 Nem volt semmi komolyabb gond, de nem tetszett a Castrol Magnatec C3 5w40-el a hangja. Ezzel valahogy szebb a hangja, csendesebb is talán, és szinte alig van -ha van- hidrotőke kopogás. Lehet hogy kipróbálok más olajat.Bár szerintem az titanium FST sem lehet olyan rossz.Mikor meghajtom pályán utána teljesen lecsendesedik.Lehet nem bírja a városi üzemet :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
vsz Elküldve Április12, 2015 Megoszt Elküldve Április12, 2015 A szélvédő alatti díszléc (ami rozsdásodik és eláll egy idő után) csak simán kiszedhető, vagy van valami trükkje? Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Április12, 2015 Megoszt Elküldve Április12, 2015 A szélvédő alatti díszléc (ami rozsdásodik és eláll egy idő után) csak simán kiszedhető, vagy van valami trükkje? Nincs trükkje. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts