Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

az olajcserekor szükséges alkatrészeket (olajszűrő, levegőszűrő, olaj) mind viheted magad, a gari nem veszik el

persze ha full gagyit viszel, akkor bukhatod, de ha gyári minősítésnek megfelel, akkor ok

szerintem felejtsd el ezt szervízt, vagy nyomd fel az opelnél :twisted:

pl. a maxabo sem tette be régebben a hozott cuccokat....

Link to comment
Megosztás:

Szerintem máraszervíz alapvetően azért van, mert szakosodott, szakképzett emberek állnak a beépítendő anyagok beszerzésétől az elvégzendő munkák elvégzéséig a leadott autókhoz. Értelem szerűen már ennek a ténynek kellene garanciaként működnie a piacon.

Az első probléma: A piac - mi- sokszor nem fogadjuk el, hogy a szakszervíz "szakértő".(hozzá állás, el nem végzett munka, minőség stb.)

Második probléma: Német, francia stb. jövedelem mellett valószínűleg nem keresnénk alternatív megoldáskat.(Élből kérnénk elektromos ablak emelőt, nem okozna gondot a márkaszervíz díja).Valószínűleg a szerelők is lelkiismeretesebbek lennének. -Vagy nem?

Link to comment
Megosztás:

pedig be kell neki

már van rá szabályozás is 2004. jan 1-től, asszem

szerintem nem kell. mindegy. ezen nem fogunk összeveszni....

a hozott anyaggal egyetlen egy probléma van:

ha bármilyen garanciális bajod van ,a kkor megszivtad. uzgyanis a szerviz csak a munkájára ad garanciát, az alkatrészkereskedő csak az alkatrészre.

azaz ha meg van huzva minden, de mégis beszarik, azaz nem a meépités miatt szARIK be akkor ujra kifizeted a ki-beszerelést, ahoz hogy a garanciális alkatrészedet ingyen kicseréltesd... ilyen például egy vizpumpa, egy gömbfej, és minden ami nem egy fagyálló és egy olaj :wink:

ugyhogy akkorát sporoltál, hogy 2X annyiba lesz mint amikor drágának tartottad a javitást. és szoptál 2 napot, és utánajártál. busszal :(

Link to comment
Megosztás:

ezt valami törvény szabályozza már és vannak olyan alaktrészek, amiből vihetsz utángyártottat, nem szűnik meg a gari

ilyen pl minden, ami az olajcseréhez kell, feltéve, hogy az adott termék gyártója rendelkezik a gyár minősítésével, engedélyével ;-)

Link to comment
Megosztás:

ezt valami törvény szabályozza már és vannak olyan alaktrészek, amiből vihetsz utángyártottat, nem szűnik meg a gari

ilyen pl minden, ami az olajcseréhez kell, feltéve, hogy az adott termék gyártója rendelkezik a gyár minősítésével, engedélyével ;-)

igen, igen.

akkor nem szünik meg a gar, ha az utángyártott alkatrésznek van olyan tanusitványa, hogy a gyári alkatrésszel megegyező vagy jobb minőségü.

szeretném megkérdezni, hogy szerinted a 2.100 forintos fékbetét, vagy a 4.000 forintos vizpumpa rendelkezik ilyennel??? hát dehogyis....

Link to comment
Megosztás:

A Z-s motorban más a dugattyú tetejének kiképzése, mint az X-es motorban.

jaja. és asszem kisebb a dugattyu. és még ugytudom nincs utángyártott...

vagyis a multkor akartunk utángyártott főtengelyt, és dugót, és nem tudtak szerezni... igy lett a füzött blokk közel 600.000 ért :wink:

akcios motorjavitás volt... :(

Link to comment
Megosztás:

Mi már raktunk 2 db Z-s motorba x-es dugót . Rendesen működnek. Márkaszervíznek csináltuk.

( Nem átmérőben kisebb, hanem alacsonyabb )

A dúgó teteje, vagy a hajtókar miatt alacsonyabb?

Esetleg le lehetne gyártatni (PÁL dugattyú)?

Akkor annak kisebb lett a sűrítése, amit összeraktatok, vagy kitaláltatok valamit?

A hatszáz nagyon dúrva! :!:

Link to comment
Megosztás:

A dúgó teteje, vagy a hajtókar miatt alacsonyabb?

Esetleg le lehetne gyártatni (PÁL dugattyú)?

Akkor annak kisebb lett a sűrítése, amit összeraktatok, vagy kitaláltatok valamit?

A hatszáz nagyon dúrva! :!:

A dugó teteje alacsonyabb, a hajtókar marad. X-es dugóból jó áron lehet jó minőséget szerezni.

Nem mértük az égéstér változást

Link to comment
Megosztás:

A dúgó teteje, vagy a hajtókar miatt alacsonyabb?

Esetleg le lehetne gyártatni (PÁL dugattyú)?

Akkor annak kisebb lett a sűrítése, amit összeraktatok, vagy kitaláltatok valamit?

A hatszáz nagyon dúrva! :!:

dehogy durva :lol:

a jóember elfelejtett revizióra jönni, és 70.000 km ig birta a gyári olaj.

sajnos főtengely csere, dugók, hajtókarok csere, és igy olcsóbb volt....

asszem a végösszeg 930.000 forint volt ugy hogy kapott 10 % kedvezményt :(

Link to comment
Megosztás:

a jóember elfelejtett revizióra jönni, és 70.000 km ig birta a gyári olaj.

:shock: :shock: :shock:

te ezek az autok nem jelzik, hogy van valami teendő? tele vannak pakolva csomo szenzorral...vagy a ficko nem vette észre hogy világít valami? azt hitte az a multimédiás egység? :(

mondjuk kiváncsi vagyok milyen felszereltségű Astra az amit megéri 900e huf-ért megjavíttatni....

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Most készülök rá, hogy vegyek egy Astra G Caravan 2.0 DTI-t. A hirdetések között sok olyat találtam amiben faberakás van. Nos nekem ez az "extra" nem igazán tetszik. Ha mégis egy ilyen autóra esik a választásom akkor mit tudok tenni vele? Esetleg el lehet cserélni valakivel (aki faberakásra vágyik) vagy lehet venni bontóban? Ha igen kb milyen áron? Nehéz kicserélni? A kocsi vásárlásához is szívesen fogadok minden információt, hogy a lehető legjobbat tudjam megvenni. Előre is kösz minden segítséget!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van egy gondom a távirányító nem igazán akar működni! Nem is villágít a visszajelző piros led vagy csak halványan vagy folyamatosan!!! De az autó nem nyilik! Ha megkoccantom meg kocogtatom akkor újbol jó!!!! Mi lehet a baj az elem jó! Szétkaptam összerektam semmi... valkinek van hasonló tapasztalata? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.