Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

na jó ebben van valami :D

én sem vennék még egyszer láncost és pont a

hangja miatt.

de véleményem szerint új autóban az jobban megéri, mire eléred a 200e-t már úgy is eladod, és nem neked kell cserélni jó pénzért :D

Ebben igazad van, sajnos ezen még soha nem kellett agyalnom... :( bár egy autóm nekem is volt láncos 105-ös skoda. :) jó kis csehpáncélos volt!! :)

Link to comment
Megosztás:

Kedves lánchuszárok! Vezérműszíj készlet vízpumpával, anyagár: 31.500 HUF, munkadíj 12.000. :evilgrin:

Ez valahogy nagyon olcsónak tűnik Nekem, túl olcsónak. Ezen volt valami extra kedvezmény? Szerelőd vette meg és átadta az engedményét? Vagy valami akciós volt? Ez teljes szett? Milyen gyártótól?

Link to comment
Megosztás:

Valóban, extra kedvezménnyel vettem.

Szíjkészlet Gates márka - nagyjából egy áron megy a többi neves márkával, vízpumpa Febi - ez viszont a legdrágább volt a vízpumpák között.

Ez valahogy nagyon olcsónak tűnik Nekem, túl olcsónak. Ezen volt valami extra kedvezmény? Szerelőd vette meg és átadta az engedményét? Vagy valami akciós volt? Ez teljes szett? Milyen gyártótól?

Link to comment
Megosztás:

Lehet benne valami, nekem is valami olyat magyarázott a klímás hogy 2 évente érdemes töltetni. De jó klímást kell keresni aki tölt bele színezőanyagot is és megnézi hogy tényleg nem e ereszt. Nálam ez kimaradt, csak töltötték és kérték a zs-t pedig mondtam nekik nézzék át.

Nekem is elszökött a gáz.Egy szelepet vagy mit cseréltek ki.Nemsokára viszem az idei karbantartásra.

Gondolom ez a tömszelence,amit tavaly cseréltek nekem is,mert ott szökött el a gáz

Tavaj töltettem, kb a fele hiányzott de hűtött. TÖmbszelence miatt mondta is 2 hetente érdemes bekapcsolni az olajozás miatt. Ja és olajat is töltött bele. Nekem is azt mondta h 2 évente elég tölteni.(én se tudom h mikor lett előtte töltve)

Pár tipp: Alapjáraton kell bekapcsolni, hogy ne 3000 fordulaton kapja meg a terhelést ( ne legyen lórugás) és nem ég le a mágneskuplung idő előtt.

Hűtőt néha átmosni, én slaggal mostam h ne görbüljön, meg jól befújtam rovaroldóval, de legközelebb brigéciol lesz.

Ui: Pesten tudok ajánlani egyet aki tuti átnézi és szívesen beszél a dolgokról.

Módosítva : Atala
  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Tavaj töltettem, kb a fele hiányzott de hűtött. TÖmbszelence miatt mondta is 2 hetente érdemes bekapcsolni az olajozás miatt. Ja és olajat is töltött bele. Nekem is azt mondta h 2 évente elég tölteni.(én se tudom h mikor lett előtte töltve)

Pár tipp: Alapjáraton kell bekapcsolni, hogy ne 3000 fordulaton kapja meg a terhelést ( ne legyen lórugás) és nem ég le a mágneskuplung idő előtt.

Hűtőt néha átmosni, én slaggal mostam h ne görbüljön, meg jól befújtam rovaroldóval, de legközelebb brigéciol lesz.

Ui: Pesten tudok ajánlani egyet aki tuti átnézi és szívesen beszél a dolgokról.

Brigéciol miért jobb mint a bogároldó?

Link to comment
Megosztás:

jól hangzik, nekem 110e lett a lánc cseréje olajjal meg tömítésekkel, vízpumpával, fagyállóval, munkadíjjal együtt.

minden gyári GM, kivétel a vízpumpa az Graf, tömítések elring....

215e elment az autó az első szettel, a mostani is elmegy 210e mondjuk, akkor 425e km-re jut 220e forint.

Neked max 60e megy el, akkor ha eléred a 425e km-ert már 7X kell cserélned ami összesen 234e forint, és nem írtad, hogy olajat cseréltél-e meg szűrőket..... :D

vivá lá láncos verda :D :D :D

Azért nem ritka, hogy nem megy el 200E km-t egy lánc szettel... ;)

Legalábbis itt olvastam már nem egyszer :)

Link to comment
Megosztás:

A gyári lezárás ~5mm vastag Al-ból van. A sörös dobozból addig jó, amíg nem indítod el. :blush:

A gyári tuti nem alu, ahhoz túl nehéz.

Rozsdamentes, vagy krómozott acél.

X-es motornak más az EGR-je, nem jön ki a pucája...

Oda jó lehet a sörösdoboz, bár én oda se raknám :)

Link to comment
Megosztás:

A gyári tuti nem alu, ahhoz túl nehéz.

Rozsdamentes, vagy krómozott acél.

X-es motornak más az EGR-je, nem jön ki a pucája...

Oda jó lehet a sörösdoboz, bár én oda se raknám :)

Ha a zárókúpra gondolsz X-es motornál is kijön,csak itt van egy 2-3mm-es perem és abból jön ki kb.5mm-re

Módosítva : csicsó
Link to comment
Megosztás:

A gyári tuti nem alu, ahhoz túl nehéz.

Rozsdamentes, vagy krómozott acél.

X-es motornak más az EGR-je, nem jön ki a pucája...

Oda jó lehet a sörösdoboz, bár én oda se raknám :)

Nem alu az biztos! Sikító alig vitte!! :) Én cromaxbol rendeltem, de hiába,sárgalámpázott motorfék közben... így jártam inkább kivettem majd ha kell,veszek egr-t.... :)

Link to comment
Megosztás:

Budapestiek!

Holnap Debrecen-Tatabánya viszonylatban fogok közlekedni.

A múltkor átmentem a városon, talán a Petőfi hídon keresztül, és gördülékeny volt. Visszafelé a Rákóczi hídon hozott az 'útkitaláló' (kisfiam után szabadon :) , értsd: GPS), az szívás volt. Ahogy néztem a Guglit, most is az...

Petőfi híd jó választás lehet most is?

Legalábbis szerintem az volt.

Beton híd, nem volt 'teteje', és hosszú egyenes út vezetett fel rá :D

Ahogy néztem a streetview-t más nem nagyon lehetett...

Főúton megyek, nem pályán...

Link to comment
Megosztás:

Budapestiek!

Holnap Debrecen-Tatabánya viszonylatban fogok közlekedni.

A múltkor átmentem a városon, talán a Petőfi hídon keresztül, és gördülékeny volt. Visszafelé a Rákóczi hídon hozott az 'útkitaláló' (kisfiam után szabadon :) , értsd: GPS), az szívás volt. Ahogy néztem a Guglit, most is az...

Petőfi híd jó választás lehet most is?

Legalábbis szerintem az volt.

Beton híd, nem volt 'teteje', és hosszú egyenes út vezetett fel rá :D

Ahogy néztem a streetview-t más nem nagyon lehetett...

Főúton megyek, nem pályán...

Most újítják a villamossíneket a nagykörúton (az a hosszú egyenes út folytatása ami rávezet, csak pest felé elkezd görbülni :) ), nézd meg, hogy pontosan melyik részét, mert lehet, hogy a te útvonaladon nem lesz gond.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Budapestiek!

Holnap Debrecen-Tatabánya viszonylatban fogok közlekedni.

A múltkor átmentem a városon, talán a Petőfi hídon keresztül, és gördülékeny volt. Visszafelé a Rákóczi hídon hozott az 'útkitaláló' (kisfiam után szabadon :) , értsd: GPS), az szívás volt. Ahogy néztem a Guglit, most is az...

Petőfi híd jó választás lehet most is?

Legalábbis szerintem az volt.

Beton híd, nem volt 'teteje', és hosszú egyenes út vezetett fel rá :D

Ahogy néztem a streetview-t más nem nagyon lehetett...

Főúton megyek, nem pályán...

ha föuton mész akkor a 0-ás a kézenfekvö innen is onnan is. bocs félreértettem valamit

Módosítva : astra
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.