Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

És ez hogy megy?

Simán befútjok a motortérbe? :blink:

Alulról vagy felülről, vagy hogy?

Nekem ebben a hónapban lesz pár tömítéscserém (szelepfedél, főtengely szimering, olajpumpa, akár még olajteknő is).

Lehet utána nem ártana lemosni :P

De kicsit fosok én is tőle...

Brigéciol: ilyen spricnis flakonba, azzal mindent befújsz, hagyon negyed órát állni aztán magassal kiveretni persze ahogy írták ésszel. Ha a hűtőt is ki akarod, azt rovaldóval fújd be és slaggal mosd ki h ne görbüljön.

Én hagynám utána napozni és aztán beindítani.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

El fogom vinni szerintem gép állításra, mert a Night Breaker sem az igazi még, meg a jobbos (anyós ülés felőli) tompított olyan hülyén világít. Nem is tudom leírni nagyon...világít egy darabig egybefüggően és még azután 1 foltban.

A beállítás sosem árt, de én maga az izzót mondtam hogy ilyesmim volt és semmit nem láttam vele. Még a mezei sima tacskós 400Ft-os is sokkal jobb fényt adott éjszaka.

Link to comment
Megosztás:

Brigéciol: ilyen spricnis flakonba, azzal mindent befújsz, hagyon negyed órát állni aztán magassal kiveretni persze ahogy írták ésszel. Ha a hűtőt is ki akarod, azt rovaldóval fújd be és slaggal mosd ki h ne görbüljön.

Én hagynám utána napozni és aztán beindítani.

Jó kiegészítés, ezt el is felejtettem írni. Brigéciol viszi az olajat, sarat nem tudsz vele lemosni. Nem tudom miért drágították meg ennyire de nálunk 1100-1200 Ft/l áron van. :blink:

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

A beállítás sosem árt, de én maga az izzót mondtam hogy ilyesmim volt és semmit nem láttam vele. Még a mezei sima tacskós 400Ft-os is sokkal jobb fényt adott éjszaka.

Igen, értettem, hogy arra érted :icon1: lámpát akarok cserélni elöl is feketére, úgyhogy lehet, hogy addig tolódik az állítás.

Link to comment
Megosztás:

Jó kiegészítés, ezt el is felejtettem írni. Brigéciol viszi az olajat, sarat nem tudsz vele lemosni. Nem tudom miért drágították meg ennyire de nálunk 1100-1200 Ft/l áron van. :blink:

Ráadásul le is butították valami környezetvédelmi nyavalya miatt.A régi fajta sokkal jobb volt.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Jól van Köszi

de a Bremboval mi a baj? :O

Az, hogy nagyobb a valószínűsége a hamis gagyinak, mint az eredetinek.

Én a hivatalos forgalmazótól vettem egymás után két gagyit fél év eltéréssel. Zimmermann-ra cseréltem. Nagyon szépen kopik, Z bevonatú, nem rozsdásodik. Bátran ajánlom.

Link to comment
Megosztás:

Az, hogy nagyobb a valószínűsége a hamis gagyinak, mint az eredetinek.

Én a hivatalos forgalmazótól vettem egymás után két gagyit fél év eltéréssel. Zimmermann-ra cseréltem. Nagyon szépen kopik, Z bevonatú, nem rozsdásodik. Bátran ajánlom.

Azt megkérdezhetem miből lehet észrevenni a gagyit? Nekem brembo van fent brembo betétekkel és én nem vettem észre semmit, inkább pont, hogy meg vagyok vele elégedve.

Link to comment
Megosztás:

Az, hogy nagyobb a valószínűsége a hamis gagyinak, mint az eredetinek.

Én a hivatalos forgalmazótól vettem egymás után két gagyit fél év eltéréssel. Zimmermann-ra cseréltem. Nagyon szépen kopik, Z bevonatú, nem rozsdásodik. Bátran ajánlom.

Nekem a szerelőm hozott Brembo tárcsát az Unixból ,aztán küldte is vissza.Megmérte indikátorórával és úgy ütött,hogy nem merte beszerelni.Aztán hoztak helyette valami mást betétekkel együtt.Azt már meg nem mondom,hogy mi volt a neve,de szuperál.Nem nyikorog nem sír:)

Link to comment
Megosztás:

Hagyta már el valaki a trafó sor burkolatát????

nekem sikerült.....

igaz hiányzik 2 fül a szelepfedél burkolatról, de ezidáig nem esett le....

van valakinek esetleg fölöslegbe egy trafó sor burkolata?

az ECOTEC feliratos kellene...

szelep fedelet nem szeretnék cserélni a 2 fül hiánya miatt, legfeljebb valamivel odaragasztom a trafósor burkolatot.

Link to comment
Megosztás:

Hagyta már el valaki a trafó sor burkolatát????

nekem sikerült.....

igaz hiányzik 2 fül a szelepfedél burkolatról, de ezidáig nem esett le....

van valakinek esetleg fölöslegbe egy trafó sor burkolata?

az ECOTEC feliratos kellene...

szelep fedelet nem szeretnék cserélni a 2 fül hiánya miatt, legfeljebb valamivel odaragasztom a trafósor burkolatot.

https://cromax.hu/110000000-motor/110620000-hengerfej-es-alkatreszei/110620479-szelepfedel-alkatreszei/307942-szelepfedel-burkolat-opel-1_2-1_4

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Ráadásul le is butították valami környezetvédelmi nyavalya miatt.A régi fajta sokkal jobb volt.

...én át is szoktam a Well Done zsíroldóra, egy ezres körül van egy flakon (szórófejes), de olyan erős a cucc hogy a múltkor szabályosan marta a kezemet amikor véletlenül ráfújtam.

Link to comment
Megosztás:

Mennyire macerás kivenni az ajtókilincseket meg az oldalvédő díszcsíkot?

Le akarom színre fényeztetni ezeket

Bal első ajtóban a kilincsemet már cseréltem. Sajnos az opel nem az a kategória hogy kinyitod az ajtót ott van egy-két csavar az oldalába a zár felett, meglazítod és kiesik a kilincs, le kell szedni a belső kárpitot, a mögötte lévő fóliát letépni minimum addig hogy hozzáférj a kilincshez és ott lesz két anya ha jól emlékszem, azt kell kilazítani, kiakasztani a zárat meg a nyitószerkezetet és akkor szabadul ki a kilincs. Így visszagondolva már nem volt annyira bonyolult egy dolog, csak annyi hogy a patentokra ugye vigyázz (leginkább a kis háromszög mögötti tört nekem ami a magas hangszórót tartja) és mikor kilazítasz minden csavart, az üvegléc tömítése tartja még. Na azzal én megszenvedtem mire nagy nehezen kijátszottam a helyéről mert az rögzíti a kárpit tetejét, utána fog csak külön életet élni az ajtó és a kárpit. Erőteljes mozdulatokkal alányúlva kicsit csavarhúzóval megfeszegetve (vigyázva az ajtó belső fényezésére/alapozórétegére) jött csak le a helyéről, közben nagyon kell vigyázni hogy még véletlenül se törjön el az egész műanyag keret és a benne lévő kárpit. És persze elektromos ablak/tükör csatlakozókat le kell húzni, belső kilincs bowdent kiakasztani és annyi is az egész. Nem bonyolult amúgy, csak nagyon kell vigyázni mindenre. :) A díszcsíkhoz nem tudok hozzászólni, én azt nem szedtem le soha, nem is tervezem :)

Módosítva : ftamas0201
  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

...én át is szoktam a Well Done zsíroldóra, egy ezres körül van egy flakon (szórófejes), de olyan erős a cucc hogy a múltkor szabályosan marta a kezemet amikor véletlenül ráfújtam.

Én a kandalló üveget szoktam vele pucolni.Régen a haverom lefújta vele a dísztárcsámat,hogy majd lemarja a fékport.Le is szedte az egész színét:)

Link to comment
Megosztás:

Én ilyet nem is láttam az enyémben. A trafósor felett és a műanyag burkolat között kéne lennie? Vagy ez csak xep-ben van?

Több féle van, a mién ilyen: https://plus.google.com/photos/105711764262201946747/albums/6055265567545921889/6055265637779247218?pid=6055265637779247218&oid=105711764262201946747

Az övé meg ilyen lehet: http://motorcade.co.za/images/SDC11040.jpg

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

ezt én is néztem, csak sokallom, meg gondoltam hátha van valakinek, ha nincs akkor megveszem, mert

gondolom nem feleslegesen van az ott.

Ahhoz képest h én bontóbol vettem 4eért. tuti lehúzás volt de kellett. Nálam a poén, hogy a maga a bukolaton van telörve 2 fül és én is menet közben hagytam el. Az "újat" gyorskötözővel odafogadtam a trafósor csatijához így nem fog lerázkódni.

Link to comment
Megosztás:

Az, hogy nagyobb a valószínűsége a hamis gagyinak, mint az eredetinek.

Én a hivatalos forgalmazótól vettem egymás után két gagyit fél év eltéréssel. Zimmermann-ra cseréltem. Nagyon szépen kopik, Z bevonatú, nem rozsdásodik. Bátran ajánlom.

Köszi

hát akkor mondom neki

azt eldönti majd :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.