Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Sziasztok.

Érdeklődni szeretnék hogy a Z16XE motor és az X16XEL motor között van eget verő különbség? Csak mert felmentem erre a myopelre, megadtam az alvázszámom és kidobta hogy a kocsimban a z16xe motor van, a forgalmimban meg nem ez szerepel hanem az x16xel. Na hol lehet a bibi, motoron meg lehet találni ezt valahol hogy most akkor mi is lehet a valóság? :)

Előre is köszönöm!

ecat24.com/opel/catalog/models/1/

írd be ide az alvázszámot...

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

ecat24.com/opel/catalog/models/1/

írd be ide az alvázszámot...

Myopel nem megbízható, nekem X14XE-t ír motorkódhoz. Pedig 2003-as és Z-s.

Z motor elektromos gázpedál,X motor bowdenes

Köszönöm szépen nektek, beírtam az ecat24-re és ott kiadta az X16XEL-t szoval ez a myopel egy nagy rakás semmit nem ér. Nem beszélve hogy a héten érdeklődni bent voltam, és nem hogy kutyába se vettek, konkrétan amíg érdeklődtem mással beszélgetett. De hát mit is várhat az ember ezektől, és akkor még vigyem oda szervizelni. Hát azt várhatják :)

Link to comment
Megosztás:

Ugyan nem volt tervben semmi ilyesmi, de olcsón hozzájutottam ( nem mintha amúgy drága lenne) egy kis aktív subhoz, bátran merem ajánlani aki nem tud nagy helyet kiszorítani a csomiból, illetve nem akarja rommá dönteni a várost, de mégis egy kis dinamikára vágyik. :D Már csak a rendszámmal kellene kezdenem valamit, mert rezeg, mintha muszáj volna. :)

Szerelés közben:

https://onedrive.live.com/redir?resid=1891C126EB838EC0!7210&authkey=!AIwK_dOdAKXKKx4&v=3&ithint=photo%2cJPG

Utána:

http://1drv.ms/1zuXz6K

És maga az "eszköz" :D

http://1drv.ms/1zuXIaw

Több kép: http://1drv.ms/1u2lUoI

Link to comment
Megosztás:

Ugyan nem volt tervben semmi ilyesmi, de olcsón hozzájutottam ( nem mintha amúgy drága lenne) egy kis aktív subhoz, bátran merem ajánlani aki nem tud nagy helyet kiszorítani a csomiból, illetve nem akarja rommá dönteni a várost, de mégis egy kis dinamikára vágyik. :D Már csak a rendszámmal kellene kezdenem valamit, mert rezeg, mintha muszáj volna. :)

Szerelés közben:

https://onedrive.live.com/redir?resid=1891C126EB838EC0!7210&authkey=!AIwK_dOdAKXKKx4&v=3&ithint=photo%2cJPG

Utána:

http://1drv.ms/1zuXz6K

És maga az "eszköz" :D

http://1drv.ms/1zuXIaw

Több kép: http://1drv.ms/1u2lUoI

Cukorborsó! :D

Mit tud?

Link to comment
Megosztás:

Ugyan nem volt tervben semmi ilyesmi, de olcsón hozzájutottam ( nem mintha amúgy drága lenne) egy kis aktív subhoz, bátran merem ajánlani aki nem tud nagy helyet kiszorítani a csomiból, illetve nem akarja rommá dönteni a várost, de mégis egy kis dinamikára vágyik. :D Már csak a rendszámmal kellene kezdenem valamit, mert rezeg, mintha muszáj volna. :)

Szerelés közben:

https://onedrive.live.com/redir?resid=1891C126EB838EC0!7210&authkey=!AIwK_dOdAKXKKx4&v=3&ithint=photo%2cJPG

Utána:

http://1drv.ms/1zuXz6K

És maga az "eszköz" :D

http://1drv.ms/1zuXIaw

Több kép: http://1drv.ms/1u2lUoI

Nagyon aranyos! :D :D a biztosíték tábla miért lett így kibontva? Meg a tápkábelen lévő biztosíték miért a ládánál van hátul?

A rendszámtábla rezgést még nekem is orvosolnom kell, bár nálam ő dörömböl, úgyhogy néha az egész autó remegését kéne orvosolni :D :D

Link to comment
Megosztás:

Cukorborsó! :D

Mit tud?

Méretéhez, árához képest meglepően kellemesen szól, de a nyers adatok:

  • Terhelhetőség: 75 W folyamatos (RMS)
  • Terhelhetőség: 200 W maximális
  • Frekvencia átvitel: 30-120 Hz
  • Kialakítás: Bass-Reflex
  • Mélysugárzó mérete: 20 cm
  • Membrán anyaga: SPC
  • Méretek: 250 x 272 x 260 mm

Nagyon aranyos! :D :D a biztosíték tábla miért lett így kibontva? Meg a tápkábelen lévő biztosíték miért a ládánál van hátul?

A rendszámtábla rezgést még nekem is orvosolnom kell, bár nálam ő dörömböl, úgyhogy néha az egész autó remegését kéne orvosolni :D :D

A kábelek normális elvezetése végett kellett kiszedni a bizti táblát, igy is elég kevés a hely.....

Ez rajta volt a dobozon. Az akksinál van egy másik. :) Ó nekem ez a pici is megteszi, sokat dob a zenei élményen. :) De a rendszámot tényleg meg kell oldani, mert nagyon kis hangerőnél is rezeg a rohadék. :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Túlestem a tetőkárpit cseréjén, a kibontás még úgy ahogy nem volt vészes, de a behelyezés egy igazi katasztrófa mire minden a helyére kerül.

Pár kép a "beavatkozásról": http://1drv.ms/1N5SdJB

A tetőkárpit leszedése után látni lehet hogy a gyártó nem nagyon foglalkozott a "plafon" lefújásával, inkább csak egy alapozó réteget pöttyintett oda oszt' jóvan az úgy, kárpit úgyis eltakarja :) Pár árnyalattal sötétebb kárpit került bele, lehet is látni a színeltéréseket a kapaszkodók és a napellenzőknél.

Idegtépő egy móka volt és a műanyagokból egy életre elegem lett :D

Link to comment
Megosztás:

Méretéhez, árához képest meglepően kellemesen szól, de a nyers adatok:

  • Terhelhetőség: 75 W folyamatos (RMS)
  • Terhelhetőség: 200 W maximális
  • Frekvencia átvitel: 30-120 Hz
  • Kialakítás: Bass-Reflex
  • Mélysugárzó mérete: 20 cm
  • Membrán anyaga: SPC
  • Méretek: 250 x 272 x 260 mm

A kábelek normális elvezetése végett kellett kiszedni a bizti táblát, igy is elég kevés a hely.....

Ez rajta volt a dobozon. Az akksinál van egy másik. :) Ó nekem ez a pici is megteszi, sokat dob a zenei élményen. :) De a rendszámot tényleg meg kell oldani, mert nagyon kis hangerőnél is rezeg a rohadék. :)

Én polifoam tekercsből (amin a csajok tornáznak) vágtam egy darabot a rendszámkeret mögé és úgy raktam vissza, plusz a rendszám peremére körbe végig fekete szigszalagot raktam, h ne csörögjön a keretben. Nemlátszik egyáltalán és tökéletesen teszi a dolgát. :)

Link to comment
Megosztás:

Én polifoam tekercsből (amin a csajok tornáznak) vágtam egy darabot a rendszámkeret mögé és úgy raktam vissza, plusz a rendszám peremére körbe végig fekete szigszalagot raktam, h ne csörögjön a keretben. Nemlátszik egyáltalán és tökéletesen teszi a dolgát. :)

Az sem rossz ötlet. Még amikor ladám volt ott eszközöltem hasonlókat, mert abban volt "zene" rendesen. :D Szerintem eldobom a keretet a vérbe és felragasztom a táblát fixre oszt jó napot.:)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Túlestem a tetőkárpit cseréjén, a kibontás még úgy ahogy nem volt vészes, de a behelyezés egy igazi katasztrófa mire minden a helyére kerül.

Pár kép a "beavatkozásról": http://1drv.ms/1N5SdJB

A tetőkárpit leszedése után látni lehet hogy a gyártó nem nagyon foglalkozott a "plafon" lefújásával, inkább csak egy alapozó réteget pöttyintett oda oszt' jóvan az úgy, kárpit úgyis eltakarja :) Pár árnyalattal sötétebb kárpit került bele, lehet is látni a színeltéréseket a kapaszkodók és a napellenzőknél.

Idegtépő egy móka volt és a műanyagokból egy életre elegem lett :D

Jó lett, szerintem nem látszik az árnyalatnyi eltérés, főleg így képről nem. :icon13:

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Méretéhez, árához képest meglepően kellemesen szól, de a nyers adatok:

  • Terhelhetőség: 75 W folyamatos (RMS)
  • Terhelhetőség: 200 W maximális
  • Frekvencia átvitel: 30-120 Hz
  • Kialakítás: Bass-Reflex
  • Mélysugárzó mérete: 20 cm
  • Membrán anyaga: SPC
  • Méretek: 250 x 272 x 260 mm

A kábelek normális elvezetése végett kellett kiszedni a bizti táblát, igy is elég kevés a hely.....

Ez rajta volt a dobozon. Az akksinál van egy másik. :) Ó nekem ez a pici is megteszi, sokat dob a zenei élményen. :) De a rendszámot tényleg meg kell oldani, mert nagyon kis hangerőnél is rezeg a rohadék. :)

Nekem szerencsére sikerült megoldani a bizti tábla levétele nélkül is az elvezetést, bár nem volt könnyű, a derekam bedurrant a végére :D Mi ez a sok biztosíték? :icon1:

A rendszámot én is gondolkodtam már, hogy ragasztom, de a kétoldalúval nem merem, szélvédőragasztóval meg lehet, hogy csak elemmel együtt jönne majd le :D

Link to comment
Megosztás:

Nekem szerencsére sikerült megoldani a bizti tábla levétele nélkül is az elvezetést, bár nem volt könnyű, a derekam bedurrant a végére :D Mi ez a sok biztosíték? :icon1:

A rendszámot én is gondolkodtam már, hogy ragasztom, de a kétoldalúval nem merem, szélvédőragasztóval meg lehet, hogy csak elemmel együtt jönne majd le :D

ragasztáson én is gondolkodtam, valaki linkelt Tesa cuccot és van FBS ragasztóm is.

sőőt, hogy tovább menjek valaki megcsinálta itt a fórumon az első+hátsó-t is, nagyon jól nézett ki!!!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Mai nap tüzetesebben átnéztem a multikormányt amit kaptam a hétvégén és a közepén ami rámegy a tengelyre, apró recés rész, na a recék kb 30%-a hiányzik. Gondolom nehezen lehetett levenni. Kérdésem: így jó? Szerintem a többi része még tart eleget nem? Nyugtassatok meg.... :D

Link to comment
Megosztás:

Eddig nem talalkoztam olyan gastraval amirol nem jott le a kormany. Nem kupos tehat semennyire nem szorul ra.

Csak kis részét láttam a levételnek 3 különböző emberke feszegette, csavart visszarakva kalapáccsal ütötték is tengelyt, közben húzták a kormányt.... én közben a bontós ismerőssel beszélgettem végig nem néztem mi történt. Autó 98- as volt...

Link to comment
Megosztás:

Csak kis részét láttam a levételnek 3 különböző emberke feszegette, csavart visszarakva kalapáccsal ütötték is tengelyt, közben húzták a kormányt.... én közben a bontós ismerőssel beszélgettem végig nem néztem mi történt. Autó 98- as volt...

melyik bontó volt ez?

csak mert akkor onnan semmit nem veszünk ezek után :D

am, a multis részét át tudod tenni a jelenlegi kormányodba, és kell a légzsák

kábel átvezető is, ami multikormányoshoz való.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

melyik bontó volt ez?

csak mert akkor onnan semmit nem veszünk ezek után :D

am, a multis részét át tudod tenni a jelenlegi kormányodba, és kell a légzsák

kábel átvezető is, ami multikormányoshoz való.

Igen azt is kértem, sőt azóta már ki is mérettem villamosságis szakival, jó nincs szakadás. Most akarom a multis kormányt bőröztetni, csak a közepe zavar kicsit ezért is kérdeztem rá..... :icon11:

Link to comment
Megosztás:

Igen azt is kértem, sőt azóta már ki is mérettem villamosságis szakival, jó nincs szakadás. Most akarom a multis kormányt bőröztetni, csak a közepe zavar kicsit ezért is kérdeztem rá..... :icon11:

Ez engem is zavarna. Nem kúpos a tengely ezért eredetileg könnyen megy le-fel a kormány. Ezt fel tudod tenni? Én nem biztos, hogy beleölném a bőrözésbe a pénzt, ha a közepe rossz.

Hagyományos kormányt én nem fabrikálnék át multisra. Ha most cserélném, keresnék egy kopott, de minden egyéb szempontból ép multikormányt és azt húzatnám újra.

Link to comment
Megosztás:

melyik bontó volt ez?

csak mert akkor onnan semmit nem veszünk ezek után :D

am, a multis részét át tudod tenni a jelenlegi kormányodba, és kell a légzsák

kábel átvezető is, ami multikormányoshoz való.

Múltkor előttem a bontós "szaki" úgy szedte ki a TID-et, hogy közben elejtett pár tipikus szakértő mondatot, de az utolsó ez volt..."a f@szom beleverem ebbe az egész sz@rba, hát én nem fogok ennyit sz@rakodni vele b+" :omg: és hiába mondtam neki de ember, már csak 3 csavar tartja, fogta, kitépte a középkonzol keretét a műanyagot és úgy szedte ki belőle a kijelzőt :D

a kasszás meg matt részeg volt, 6ezret akart kérni a kijelzőért, én meg mondtam h 2-ben megegyeztünk már telón, úgyhogy több pénz nincs nálam, így elhoztam 2 ezerért :smartass:

Link to comment
Megosztás:

ragasztáson én is gondolkodtam, valaki linkelt Tesa cuccot és van FBS ragasztóm is.

sőőt, hogy tovább menjek valaki megcsinálta itt a fórumon az első+hátsó-t is, nagyon jól nézett ki!!!

Valaki régebben linkelte az ide tartozó jogszabályt. A rendszám tábláknak bármikor levehetőnek kell lennie, szóval én nem biztos hogy felragasztanám. Lehet jól néz ki és praktikus, de rendőr vagy műszakin beleköthetnek.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.