Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
donaldkacsa, on 22 Feb 2015 - 11:38 AM, said:

Sziasztok!

Classic II Caravan esetén tudja valaki, hogy a hátó üléslapot, hogy lehet kiszedni? Apunak a sima Classsic II-ben egybe van az üléslap és kipattintható is egyben, nekem oszott az üléslap, de mintha nem lehetne kipattintani. Tudja valaki a megoldást?

Köszi előre is!

Ki lehet. Két stift tartja, aminek a végén be kell nyomni a pöcköt, úgy csúszik ki.

Elküldve

Rugós rögzítővel van odafogatva. felhajtod és a pántnál látni fogod. mindkét végét be kell nyomni és kijön.

Gondoltam valami ilyesmire, csak nem mertem erősen nyomni, köszönöm az infót! Hasznos lenne, mert szeretnék néha hosszabb cuccokat vinni.

Elküldve
imy, on 22 Feb 2015 - 12:39 PM, said:

Neked volt robogód, ha jól rémlik? :)

Igen, Burgman 400. Azt a párom fia megvette, így a családban marad. Nagyon kényelmes volt, keveset is evett, a Kawasakival meg lehet motorozni. :D

Elküldve

Sziasztok!

Gondolkoztam azon hogy beszereznék a műszeregységhez króm gyűrűket, könnyű berakni őket? Valaki csinált már közületek? Képeket néztem a műszeregység kiszereléséről csak az nem egyértelmű hogy a plexit hogyan lehet eltávolítani? Ki kel hozzá szedni a teljes egységet vagy a burkolatok eltávolítása után lepetintható valahogy? Válaszokat előre is köszönöm!! :icon1:

Elküldve

Sziasztok!

Gondolkoztam azon hogy beszereznék a műszeregységhez króm gyűrűket, könnyű berakni őket? Valaki csinált már közületek? Képeket néztem a műszeregység kiszereléséről csak az nem egyértelmű hogy a plexit hogyan lehet eltávolítani? Ki kel hozzá szedni a teljes egységet vagy a burkolatok eltávolítása után lepetintható valahogy? Válaszokat előre is köszönöm!! :icon1:

Nem kell kiszerelni, le lehet venni a plexit!

http://www.jofogas.hu/pest/Opel_Astra_G__Zafira_A_krom_muszerfal_karika_23229654.htm?g=i6gg4sm3-dcbr5j6vg2z-S.LISTING_PAGE.C.c17_a47-0c3bf18&gp=0

Elküldve

Igen, Burgman 400. Azt a párom fia megvette, így a családban marad. Nagyon kényelmes volt, keveset is evett, a Kawasakival meg lehet motorozni. :D

:icon13: Hamarosan jön a szezon lehet csapatni neki! ;)

Elküldve

Az szerintem úgy nagyon nehéz lesz, sokkal egyszerűbb akkor már kiszedni a műszeregységet és úgy levenni a plexit. 2 csavar és a rögzítő felül, plusz 1 perc munka.

Szerinted! Szerintem nem!

Fölösleges kiszedni!

Elküldve

Sziasztok!

Gondolkoztam azon hogy beszereznék a műszeregységhez króm gyűrűket, könnyű berakni őket? Valaki csinált már közületek? Képeket néztem a műszeregység kiszereléséről csak az nem egyértelmű hogy a plexit hogyan lehet eltávolítani? Ki kel hozzá szedni a teljes egységet vagy a burkolatok eltávolítása után lepetintható valahogy? Válaszokat előre is köszönöm!! :icon1:

vettem egy krómkarikás műszeregységet,azt raktam be,de mivel nem mért pontosan ezért kivettem a krómkarikákat belőle ami pattintós volt.

Az enyémben nem volt horony ahova be tudtam volna pattintani ezért levágtam a pöcköket a karkáról és úgy ragasztottam fel azóta is ok. :icon1:

Sztem amelyik gyárilag nem krómkarikás annál nincs is horony,mielőtt veszel karikát nézd meg

Én kivettem a műszeregységet mikor csináltam,de lehet nem kell,de mivel nekem ragasztani kellett,így volt egyszerűbb.

A plexit pattintós fülek fogják amit a helyén is ki lehet pattintani de elég kicsi a hely,sztem érdemesebb kiszedni az egységet,bár a kormánynál játszós az is :smartass:

Elküldve

vettem egy krómkarikás műszeregységet,azt raktam be,de mivel nem mért pontosan ezért kivettem a krómkarikákat belőle ami pattintós volt.

Az enyémben nem volt horony ahova be tudtam volna pattintani ezért levágtam a pöcköket a karkáról és úgy ragasztottam fel azóta is ok. :icon1:

Sztem amelyik gyárilag nem krómkarikás annál nincs is horony,mielőtt veszel karikát nézd meg

Én kivettem a műszeregységet mikor csináltam,de lehet nem kell,de mivel nekem ragasztani kellett,így volt egyszerűbb.

A plexit pattintós fülek fogják amit a helyén is ki lehet pattintani de elég kicsi a hely,sztem érdemesebb kiszedni az egységet,bár a kormánynál játszós az is :smartass:

Amiket utólag lehet venni, az mind kétoldali ragasztóval felhelyezhetőek, nem pattintósak.

Elküldve

vettem egy krómkarikás műszeregységet,azt raktam be,de mivel nem mért pontosan ezért kivettem a krómkarikákat belőle ami pattintós volt.

Az enyémben nem volt horony ahova be tudtam volna pattintani ezért levágtam a pöcköket a karkáról és úgy ragasztottam fel azóta is ok. :icon1:

Sztem amelyik gyárilag nem krómkarikás annál nincs is horony,mielőtt veszel karikát nézd meg

Én kivettem a műszeregységet mikor csináltam,de lehet nem kell,de mivel nekem ragasztani kellett,így volt egyszerűbb.

A plexit pattintós fülek fogják amit a helyén is ki lehet pattintani de elég kicsi a hely,sztem érdemesebb kiszedni az egységet,bár a kormánynál játszós az is :smartass:

Mivel ragasztottad? Karikát amit néztem azt írják pattintós. Kiváncsi leszek, lehet nekem is ragasztani kell akkor. Én pillanatragasztóra gondoltam....? :blink:

Elküldve (edited)

Köszi a segítséget, de nekem egy gyári bontott vonóhorgom van ès ehhez kéne a kép és hogy van csatlakoztatva az elektronika. Ha esetleg ebbe tudsz segíteni akkor nagyon szépen köszönöm.

itt forasztani kell. csatlakozó+vezeték (3000ft)

ez pedig a gyári ha persze van ilyen a kocsidban a hozzá való ellen darab csallakozó vezeték kb 30,000ft :icon1:

http://kepfeltoltes.hu/view/150222/DSCF2096_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/150222/K_p220_www.kepfeltoltes_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Módosítva : astra 1
Elküldve

Sziasztok.

A tetőkárpitot nehéz leszedni (Kombi)? Megereszkedett sajnos és javításra szorul a kárpit rajta, úgy gondoltam leszedem és elviszem kárpitoshoz hogy csinálja meg, húzza át rendesen. Biztos nem lesz olcsó mulatság :/

Elküldve

Sziasztok.

A tetőkárpitot nehéz leszedni (Kombi)? Megereszkedett sajnos és javításra szorul a kárpit rajta, úgy gondoltam leszedem és elviszem kárpitoshoz hogy csinálja meg, húzza át rendesen. Biztos nem lesz olcsó mulatság :/

Nem. Összes kapaszkodó, lámpa, napellenzo, oszlop boritast leszeded, csomagtarto felé kiveszed. Anno F-én magamnak javitottam, karpit+ragaszto 5e Ft volt, na meg az időm ment rá. Youtube-on sok ilyen video van javitasokrol

  • Like 1
Elküldve

itt forasztani kell. csatlakozó+vezeték (3000ft)

ez pedig a gyári ha persze van ilyen a kocsidban a hozzá való ellen darab csallakozó vezeték kb 30,000ft :icon1:

http://kepfeltoltes.hu/view/150222/DSCF2096_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/150222/K_p220_www.kepfeltoltes_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Köszi a segítséget. A kérdésem az lenne, hogy a képen látható csatlakozóba menne a vonóhorog elektromos csatlakozó vég?

Elküldve

Köszi a segítséget. A kérdésem az lenne, hogy a képen látható csatlakozóba menne a vonóhorog elektromos csatlakozó vég?

Igen, de csak az öregebb G-astrákban van ilyen csatlakozó! Classic II-ben már biztosan nincs. Ha van is ilyen a kocsidban, ellendarabot találni meg nem egyszerű hozzá. Újonnan megfizethetetlen, bontóban meg szerencse kell hozzá.

Elküldve

Igen, de csak az öregebb G-astrákban van ilyen csatlakozó! Classic II-ben már biztosan nincs. Ha van is ilyen a kocsidban, ellendarabot találni meg nem egyszerű hozzá. Újonnan megfizethetetlen, bontóban meg szerencse kell hozzá.

Egy bajom van már csak. A vonohorogon ez a csati meg van, de az autóban nem találtam meg /2003/, de van ugyan ilyen csati, de az már foglalt.

Elküldve (edited)

Sziasztok!

Véleményetekre lennék kíváncsi illetve tanácsot kérnék. Az autó minden részével foglalkoztam mióta megvan, ami rossz volt megcsináltattam, csak még egy dolog zavar kicsit. Mégpedig a váltó. Nagyritkán nehezen veszi az 1-es fokozatot illetve kicsit "darabosnak" érzem fokozat berakása közben. Érdemes váltóolajat cserélnem? Az autóban óra szerint 213.800 km van. Ha igen milyen olaj való bele és mekkora mennyiség? Az autó 2000-es évjáratú x14xe motorkódú. Érdekes ezelött egy f astrám volt 1.7D 300.000 km-el adtam el, én magam 140.000-et hajtottam bele 21 éves volt és a váltója a g-hez képest álom volt.... pedig abban sem cseréltem olajat.... :huh: Ha váltóolajat cserélek, gondolom tömítés is kell hozzá nem? Ha jól tudom nics rajtuk leeresztő csavar ugye?

Módosítva : hood 21
Elküldve

Nem. Összes kapaszkodó, lámpa, napellenzo, oszlop boritast leszeded, csomagtarto felé kiveszed. Anno F-én magamnak javitottam, karpit+ragaszto 5e Ft volt, na meg az időm ment rá. Youtube-on sok ilyen video van javitasokrol

Köszönöm a választ, ma este állok neki és szedem ki, kárpitos 16ér megcsinálja új kárpittal mindennel együtt hőálló ragasztóval. Amúgy az opel szalonról csak annyit hogy bementem megkérdeztem mennyibe csinálnák, azt mondták 258 ezer ft. És akkor jött egy lottó reklám hogy "Meeeennnyiii?!". El is köszöntem szépen a soha viszont nem látásra :D

Akit esetleg érdekel hogy pótkulcsot távirányítósan immó chippel mennyi annak szól hogy 38ezer Ft ráprogramozva munkadíjjal együtt.

Elküldve

Köszönöm a választ, ma este állok neki és szedem ki, kárpitos 16ér megcsinálja új kárpittal mindennel együtt hőálló ragasztóval. Amúgy az opel szalonról csak annyit hogy bementem megkérdeztem mennyibe csinálnák, azt mondták 258 ezer ft. És akkor jött egy lottó reklám hogy "Meeeennnyiii?!". El is köszöntem szépen a soha viszont nem látásra :D

Akit esetleg érdekel hogy pótkulcsot távirányítósan immó chippel mennyi annak szól hogy 38ezer Ft ráprogramozva munkadíjjal együtt.

Műanyagokkal vigyázni ilyen időben, meg a patentokkal is, hidegben szeretnek eltörni!

  • Like 1
Elküldve

Műanyagokkal vigyázni ilyen időben, meg a patentokkal is, hidegben szeretnek eltörni!

Sikerült leszednem, nem is annyira bonyolult mint ahogy hittem. Az autó fűtött garázsban van szoval nincs gond a hideggel, a válfa tartó műanyag díszek kettő tört el de az pont nem érdekel, majd valahol kukázok, más minden rendben maradt :) Köszönöm a segítséged és a tanácsokat! :)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.