Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Ejj, nincs ez így rendjén hogy beleteszed a bogarat a fülembe... :icon1: Mennyi a bekerülési költsége és mekkora meló? (Lenne hozzá valami útmutató?)

bal oldali fúvóka

jobb oldal

leírás

Én is sajnos elég későn, csak most januárban cseréltem ki, már rég ki kellett volna..nagyon bevált, nem gondoltam, hogy ilyen nagy különbség lesz majd az előző fúvóka és az új között. Annyira felbosszantott az előző, hogy egy 100km-es út alatt kifújtam jó fél tartálynyi vizet, hogy rögtön megvettem az új spriccniket. :D

Egy-két jó tanács:

-Szóval hűvös időben csináltam... ha nem jönne le a csőről a fúvóka, akkor óvatosan meg kell picit melegíteni hőlégfúvóval, hogy puhuljon meg a gumi cső és rögtön le lehet venni.

-Picit nekem makacskodtak az eredeti spriccnik, így megkínáltam őket kalapáccsal, de azért csak óvatosan :D

-Az ablaktörlő le és visszaszerelésével szerintem nem lesz gond :icon1:

  • Like 2
Elküldve

bal oldali fúvóka

jobb oldal

leírás

Én is sajnos elég későn, csak most januárban cseréltem ki, már rég ki kellett volna..nagyon bevált, nem gondoltam, hogy ilyen nagy különbség lesz majd az előző fúvóka és az új között. Annyira felbosszantott az előző, hogy egy 100km-es út alatt kifújtam jó fél tartálynyi vizet, hogy rögtön megvettem az új spriccniket. :D

Egy-két jó tanács:

-Szóval hűvös időben csináltam... ha nem jönne le a csőről a fúvóka, akkor óvatosan meg kell picit melegíteni hőlégfúvóval, hogy puhuljon meg a gumi cső és rögtön le lehet venni.

-Picit nekem makacskodtak az eredeti spriccnik, így megkínáltam őket kalapáccsal, de azért csak óvatosan :D

-Az ablaktörlő le és visszaszerelésével szerintem nem lesz gond :icon1:

Nekem pont az ablaktörlő karok leszerelésével gyűlt meg a bajom.Feszegettem ütögettem,hajlítottam fel le de semmi.Végül csapágylehúzóval szedtem le.A gumicsövet én is megmelegítettem öngyújtóval,mert jól rá volt szorulva.Tényleg sokkal jobb ez az Insignia spricni,mint a gyári.

Elküldve

Sziasztok!

Kérnék egy kis segítséget azzal kapcsoltban, hogy akinek gyári vonóhorga van az autóján az külden-e fényképeket a csomagtérben való rögzítésről, valamint a vonóhorog elektronikájának a karosszériában való összekapcsolásáról.

Válaszaitokat előre is köszönöm!

Elküldve

Sziasztok!

Kérnék egy kis segítséget azzal kapcsoltban, hogy akinek gyári vonóhorga van az autóján az külden-e fényképeket a csomagtérben való rögzítésről, valamint a vonóhorog elektronikájának a karosszériában való összekapcsolásáról.

Válaszaitokat előre is köszönöm!

A kocsi tipusa,mert a többféle van.

Elküldve

A gyárinak ott a stekker a bh lámpa alatt. A vas 2-2 csavarral van rögzítve a nyúlványhoz függőlegesen a kerékdobok mögött. Szőnyeget felhajtva látható a lemezen a kikönnyítés.

Elküldve (edited)

Én bosal-t javaslok ezek még mindig minőségi árú,de a felszerelését szakműhelyelj avaslom mert a műbizonylat másolatát kérni fogja az okmány iroda mikor kiállítják az új forgalmit.Viszont a vissza jelző bekötésében ha gyári kell ebben tudok segiteni."de lehet, hogy márbenne van gyárilag csak izzó kell bele" :icon1:

http://www.catalogue.bosal.com/pdf/pdf_mi/026411.pdf

http://www.catalogue.bosal.com/pdf/pdf_mi/026414.pdf

http://www.catalogue.bosal.com/pdf/pdf_mi/048273.pdf

ezeknek az ára 20-27 és tartamazza a 7 tüs csatlakozót .

Módosítva : astra 1
Elküldve

Én bosal-t javaslok ezek még mindig minőségi árú,de a felszerelését szakműhelyelj avaslom mert a műbizonylat másolatát kérni fogja az okmány iroda mikor kiállítják az új forgalmit.Viszont a vissza jelző bekötésében ha gyári kell ebben tudok segiteni."de lehet, hogy márbenne van gyárilag csak izzó kell bele" :icon1:

http://www.catalogue.bosal.com/pdf/pdf_mi/026411.pdf

http://www.catalogue.bosal.com/pdf/pdf_mi/026414.pdf

http://www.catalogue.bosal.com/pdf/pdf_mi/048273.pdf

ezeknek az ára 20-27 és tartamazza a 7 tüs csatlakozót .

Köszi a segítséget, de nekem egy gyári bontott vonóhorgom van ès ehhez kéne a kép és hogy van csatlakoztatva az elektronika. Ha esetleg ebbe tudsz segíteni akkor nagyon szépen köszönöm.

Elküldve

Köszi a segítséget, de nekem egy gyári bontott vonóhorgom van ès ehhez kéne a kép és hogy van csatlakoztatva az elektronika. Ha esetleg ebbe tudsz segíteni akkor nagyon szépen köszönöm.

Nem fogod tudni leműszakiztatni! Mint említették előttem műbizonylat nélkül az okmányiroda el fog hajtani!

Elküldve

Nem fogod tudni leműszakiztatni! Mint említették előttem műbizonylat nélkül az okmányiroda el fog hajtani!

Ezt már mondták, de én akkor is megpróbálom, csak segítsetek abban, amit kérdeztem korábban ha lehetséges.

Elküldve

Sziasztok.

Nem biztos hogy ez a legmegfelelőbb hely, de azért megpróbálkozom a kérdéssel, mi a véleményetek a C Vectrákról? Elképzelhető hogy a G astrám mellé kell vennem még egy autót nem magas áron és jó esélyekkel indul. 1.8 benzinest néztem (dizel részemről kizárva) egyet, viszont nem tudom mik a vectra esetleges típus hibái (a kettős tömegű lendkerék persze legenda már a H astra és Vectrák körében, erről tudok) és ha tudnátok ebben valamelyest segíteni akkor azt megköszönném! :)

Elküldve
ftamas0201, on 22 Feb 2015 - 08:36 AM, said:

Sziasztok.

Nem biztos hogy ez a legmegfelelőbb hely, de azért megpróbálkozom a kérdéssel, mi a véleményetek a C Vectrákról? Elképzelhető hogy a G astrám mellé kell vennem még egy autót nem magas áron és jó esélyekkel indul. 1.8 benzinest néztem (dizel részemről kizárva) egyet, viszont nem tudom mik a vectra esetleges típus hibái (a kettős tömegű lendkerék persze legenda már a H astra és Vectrák körében, erről tudok) és ha tudnátok ebben valamelyest segíteni akkor azt megköszönném! :)

A benzines C Vectráknak nincs sok baja, én olvasgattam róluk mikor tervben volt az autócsere. A GTS meg még igen jól is néz ki.

  • Like 1
Elküldve

A benzines C Vectráknak nincs sok baja, én olvasgattam róluk mikor tervben volt az autócsere. A GTS meg még igen jól is néz ki.

Köszönöm a válaszod, én egy 1.8 Comfort-ot szemeltem ki, ettől a kettős tömegű lendkeréktől mennyire kell félni? És ami a legfontosabb, hogy tudom ezt észrevenni esetleges próba során?

Elküldve

Köszönöm a válaszod, én egy 1.8 Comfort-ot szemeltem ki, ettől a kettős tömegű lendkeréktől mennyire kell félni? És ami a legfontosabb, hogy tudom ezt észrevenni esetleges próba során?

Az csak a dízelek privilégiuma nem?

  • Like 1
Elküldve

Az csak a dízelek privilégiuma nem?

Én megmondom az őszintét fogalmam nincs csak annyit googleztam már a dologról és annyi mindent írnak össze vissza hogy valami hihetetlen, sorolnak mindent mindenhova a dízel-benzin között.

Elküldve

Az csak a dízelek privilégiuma nem?

1-2 komolyabb benzinmotorba is bekerült már.... De dízeleknél találkozik vele az ember gyakrabban. Írták előttem hogy 2.2 opel benzinmotornál lehetséges, még az 1.8 Z3-as BMW-nél találkoztam vele.

Elküldve
Geopake, on 22 Feb 2015 - 11:10 AM, said:

Én is C vectra caravant akartam szintén 1.8-as benzinest,de nem volt épkézláb darab.1-2 volt csak a hahun mindig.Megnéztem egy 2.0T -t de az meg nagyon drága volt.Így maradt a G astra.Szerintem az 1.8-ban nincs kettős tömegű,ha meg van akkor léteznek ilyen átalakító szettek vagy minek nevezik.

http://kejp.frsoft.homeip.net/cat/info/kejp/files/VALEO4PKIT.pdf

1.8-ban biztos nincs.

Elküldve

Sziasztok!

Classic II Caravan esetén tudja valaki, hogy a hátó üléslapot, hogy lehet kiszedni? Apunak a sima Classsic II-ben egybe van az üléslap és kipattintható is egyben, nekem oszott az üléslap, de mintha nem lehetne kipattintani. Tudja valaki a megoldást?

Köszi előre is!

Elküldve

Sziasztok!

Classic II Caravan esetén tudja valaki, hogy a hátó üléslapot, hogy lehet kiszedni? Apunak a sima Classsic II-ben egybe van az üléslap és kipattintható is egyben, nekem oszott az üléslap, de mintha nem lehetne kipattintani. Tudja valaki a megoldást?

Köszi előre is!

Rugós rögzítővel van odafogatva. felhajtod és a pántnál látni fogod. mindkét végét be kell nyomni és kijön.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.