Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

A bal dudagomb és a sebváltó szoknya nagyon gyanús. Én most járok ennyi km-nél de így nincs kitörve a szoknya...

A dudagomb is olyan mintha be lenne szakadva.

A váltószoknya az enyémen is ilyesmi, ha nem még ilyenebb, és még nincs benne 74.000, újonnan vettem.

A dudagomb nálam oké.

Szokták ugye mondani, hogy aki dízelt vesz, azért teszi, mert sokat használja és megtérül, de lehet, hogy csak simán szereti a nagy nyomatékkal járó nyugis-kényelmes krúzolást a tulaja, és ez megérte neki a felárat.

Szerintem ha kétszer ennyi lenne is benne, értelmetlen volna egy 11 éves dízel esetében tekergetni, ha meg annál jóval több, akkor eszetlenség még nagyobb csalással próbálkozni, az már egyéb jelekből úgyis ki kell derüljön.

Persze gógyis machinátor ugyanezt kisakkozhatja...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Vettem egy pár új lámpát,de nem kaptam hozzá azt a "takarót" ami a lámpa és a motorháztető között van..Lelehet szedni a régiről és átteni az újra?

Igen le lehet szedni. A lámpán vannak kis fülek ahova bele van akasztva, onnan ki, majd az újra fel. kb egy hete csináltam meg a műveletet.

De ha újat szeretnél: https://cromax.hu/20000000-karosszeria/20220000-vilagitas-lampa/20220410-elso-fenyszoro-alkatreszei/306910-tomites-fenyszoro-korul-opel-astra-g

Link to comment
Megosztás:

Igen le lehet szedni. A lámpán vannak kis fülek ahova bele van akasztva, onnan ki, majd az újra fel. kb egy hete csináltam meg a műveletet.

De ha újat szeretnél: https://cromax.hu/20000000-karosszeria/20220000-vilagitas-lampa/20220410-elso-fenyszoro-alkatreszei/306910-tomites-fenyszoro-korul-opel-ast

Köszönöm,ennek örülök :D Igen láttam a Cromax-on de ha nem muszáj nem veszek újat,mert ahogy láttam elég jó állapotban vannak ezek is.

Link to comment
Megosztás:

A váltószoknya az enyémen is ilyesmi, ha nem még ilyenebb, és még nincs benne 74.000, újonnan vettem.

A dudagomb nálam oké.

Szokták ugye mondani, hogy aki dízelt vesz, azért teszi, mert sokat használja és megtérül, de lehet, hogy csak simán szereti a nagy nyomatékkal járó nyugis-kényelmes krúzolást a tulaja, és ez megérte neki a felárat.

Szerintem ha kétszer ennyi lenne is benne, értelmetlen volna egy 11 éves dízel esetében tekergetni, ha meg annál jóval több, akkor eszetlenség még nagyobb csalással próbálkozni, az már egyéb jelekből úgyis ki kell derüljön.

Persze gógyis machinátor ugyanezt kisakkozhatja...

Faternak is dízelje van.Golf 3 1.9 TDI 4 év alatt ment vele 10 ezer km-t.Most van benne 194 ezer km.Nem mindenki megy sokat a gázolajossal.Fater is azért vette,mert anno kiesett egy pár liter nyál a Komatsuból :)

Link to comment
Megosztás:

Helló! Szeretném a segítségeteket kérni. A problémám a következő: Astra xe14xe mikor benyomtam a kuplungot leesett a fordulatszám és a kocsi leállt. Kicseréltem az alapjárati motort de nem az volt a baja hanem egy vákumcső volt elrepedve azt kicserélve a probléma megszünt. Viszont most megint csinálj, az egr szelepet levakitottam, a gyertya és a benzinszűrő is uj. Van mikor tökéletesen müküdik a kocsi de vab mikor a fordulatszám alapjáraton 500-1500 között mozog utánna pedig leáll. De van mikor 800 körül beáll és szépen jár a motorm. Ezt nem mindig csinálja. Válaszaitokat elöre is köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

A bal dudagomb és a sebváltó szoknya nagyon gyanús. Én most járok ennyi km-nél de így nincs kitörve a szoknya...

A dudagomb is olyan mintha be lenne szakadva.

Igen ez érdekesen néz ki.

Mondjuk nekem 145e-el mikor eladtam akkor sem volt ilyen. Mikor láttam, hogy a bal dudagomb puposodik akkor váltottam kormány fogást, és leszoktam a dudálásról. A jobbot mire elértem, addig kevesebbet tudtam nyomni. :D

Most hiányzik a G dudája, a J-n gyenge... Tegnap látom suzuki próbál megfordulni az úton ( jó széles, 2 sáv), előttem még kb 4-500m-re... De mire odaértem, akkor még a sokadik próbálkozásra sem ment neki, mivel nagy a kocsi :D és kitolta elém... én meg satuztam... naná... Dudáltam, és fel volt háborodva... Ha nem sietek, akkor kivettem volna az öreglányt az tuti... Így csak dudát kapott...

Helló! Szeretném a segítségeteket kérni. A problémám a következő: Astra xe14xe mikor benyomtam a kuplungot leesett a fordulatszám és a kocsi leállt. Kicseréltem az alapjárati motort de nem az volt a baja hanem egy vákumcső volt elrepedve azt kicserélve a probléma megszünt. Viszont most megint csinálj, az egr szelepet levakitottam, a gyertya és a benzinszűrő is uj. Van mikor tökéletesen müküdik a kocsi de vab mikor a fordulatszám alapjáraton 500-1500 között mozog utánna pedig leáll. De van mikor 800 körül beáll és szépen jár a motorm. Ezt nem mindig csinálja. Válaszaitokat elöre is köszönöm.

Hibakód nincs? :O Az sokat segítene...
Benzinnyomást néztél? Kompresszió a hengerekben?
Módosítva : imy
  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Igen ez érdekesen néz ki.

Mondjuk nekem 145e-el mikor eladtam akkor sem volt ilyen. Mikor láttam, hogy a bal dudagomb puposodik akkor váltottam kormány fogást, és leszoktam a dudálásról. A jobbot mire elértem, addig kevesebbet tudtam nyomni. :D

Most hiányzik a G dudája, a J-n gyenge... Tegnap látom suzuki próbál megfordulni az úton ( jó széles, 2 sáv), előttem még kb 4-500m-re... De mire odaértem, akkor még a sokadik próbálkozásra sem ment neki, mivel nagy a kocsi :D és kitolta elém... én meg satuztam... naná... Dudáltam, és fel volt háborodva... Ha nem sietek, akkor kivettem volna az öreglányt az tuti... Így csak dudát kapott...

Helló! Szeretném a segítségeteket kérni. A problémám a következő: Astra xe14xe mikor benyomtam a kuplungot leesett a fordulatszám és a kocsi leállt. Kicseréltem az alapjárati motort de nem az volt a baja hanem egy vákumcső volt elrepedve azt kicserélve a probléma megszünt. Viszont most megint csinálj, az egr szelepet levakitottam, a gyertya és a benzinszűrő is uj. Van mikor tökéletesen müküdik a kocsi de vab mikor a fordulatszám alapjáraton 500-1500 között mozog utánna pedig leáll. De van mikor 800 körül beáll és szépen jár a motorm. Ezt nem mindig csinálja. Válaszaitokat elöre is köszönöm.

Hibakód nincs? :o Az sokat segítene...
Benzinnyomást néztél? Kompresszió a hengerekben?

Semmi hibakódot nem dob ki csak az egrt azt is azért mert levakitottam. A kompesszió jó. Reggel beinditottam egyből leállt,az elöbb pedig járattam 15 percet és semmi, minden tökéletesen műkődik.

Link to comment
Megosztás:

kiesett egy pár liter nyál a Komatsuból :)

No igen, ezt a szempontot ki is felejtettem a motorválasztást illetően.

Gyerekkoromból emlékszem, ölre mentek a sofőrök, ki vezesse a benzines Zilt a dízel Ifa helyett, elvégre a szocreál személygépjárműpark nem bővelkedett gázolajos motorokban...

Link to comment
Megosztás:

No igen, ezt a szempontot ki is felejtettem a motorválasztást illetően.

Gyerekkoromból emlékszem, ölre mentek a sofőrök, ki vezesse a benzines Zilt a dízel Ifa helyett, elvégre a szocreál személygépjárműpark nem bővelkedett gázolajos motorokban...

Fater is mesélte,hogy az átkosban az árokba engedték a gázolajat,mert már nem tudták eladni.A hülyék meg teleírták a menetlevelet,aztán vételezték a nyálat.Mondjuk mi akkoriban olajkályhával fűtöttünk :)

Link to comment
Megosztás:

No igen, ezt a szempontot ki is felejtettem a motorválasztást illetően.

Gyerekkoromból emlékszem, ölre mentek a sofőrök, ki vezesse a benzines Zilt a dízel Ifa helyett, elvégre a szocreál személygépjárműpark nem bővelkedett gázolajos motorokban...

Egyre emlékszem: Moszkvics Scaldia Diesel.
Link to comment
Megosztás:

Szeva!

Nekem közel 130 000km-hez ennyire megviselt a váltókar szoknyája

Szia!

Ráadásul ahogy nézem,az üzemanyag szint jelző mutató nem jó.

Elég rendesen ki van feküdve, (szegénység jelzője nem "izzik" narancsos benzinkút színben :) ) ahhoz képest,hogy a fordulatszám skálán a mutató szerint jár a motor.

A váltó szoknya tényleg gáz.

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Ráadásul ahogy nézem,az üzemanyag szint jelző mutató nem jó.

Elég rendesen ki van feküdve, (szegénység jelzője nem "izzik" narancsos benzinkút színben :) ) ahhoz képest,hogy a fordulatszám skálán a mutató szerint jár a motor.

A váltó szoknya tényleg gáz.

Világít az a napi számláló nullázója pont eltakarja,alatta látszik a sárga halványan

Link to comment
Megosztás:

Azt tudja véletlenűl valaki,hogy Corsa C gyári tetőcsomagtartó felrakható G-re?

Ha nem állítható a szélessége akkor szvsz nem. Nekünk van otthon egy C Corsa, meg ugye nekem a Coupém, és ha át akarom rakni a csomagtartót egyikről a másikra akkor állítanom kell rajta. A Corsa keskenyebb.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ez a km óra állás pofátlanul kevésnek tűnik.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_caravan_1.7_dit_classic_ii-8679802

Szerintem nem lehetetlen, annyira nincs vészesen kikopva a váltószoknya, a kopás nagyban függ attól, hogy valaki hogy használja a váltót, a gombot fogja vagy esetleg picit lejjebb.

A képet nem lehet nagyobb felbontásban megnézni, így nem látni egyértelműen, hogy a kormány többnyire simára kopott vagy sem, illetve a pedálokról sem lehet a képek alapján egyértelműen véleményt mondani.

El kell menni, és megnézni, onnantól okosabbak vagyunk.... :icon1:

Link to comment
Megosztás:

Szerintem nem lehetetlen, annyira nincs vészesen kikopva a váltószoknya, a kopás nagyban függ attól, hogy valaki hogy használja a váltót, a gombot fogja vagy esetleg picit lejjebb.

A képet nem lehet nagyobb felbontásban megnézni, így nem látni egyértelműen, hogy a kormány többnyire simára kopott vagy sem, illetve a pedálokról sem lehet a képek alapján egyértelműen véleményt mondani.

El kell menni, és megnézni, onnantól okosabbak vagyunk.... :icon1:

Mindenesetre a külső hőmérő jeladót biztosan cserélni kell, februárban kicsit meleg a 48 fok :)

Link to comment
Megosztás:

Mindenesetre a külső hőmérő jeladót biztosan cserélni kell, februárban kicsit meleg a 48 fok :)

És még lehet egy aksi csere is benéz, ha csak nem pont most cserélték, és azért nincs beállítva az óra, meg mutat 1,4 km-t a napi számláló. Dízelben nem vagyok jártas, ennyi füst alapjáraton normális?

Link to comment
Megosztás:

Konkrétan a Facebook-on az egyik Opeles csoportban. 1500ft volt a rögzítő, 4500ft meg a szőnyeg. Mindkettő zsír új, fóliában. Ennyiért ajándék volt. :)

Várjatok már, jól sejtem hogy van olyan gumiszönyeg ami rögzíthető? Lestem én is hogy mi a csudának vannak a szőnyegen a lyukak.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.