Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Szia, rögtön motor beindítás után látnod kéne hogy kering a rendszerben a víz. Legalábbis nálam így van, a felső csőben rögtön jön is visszafelé ahogy indítok, függetlenül hogy meleg e vagy hideg a motor.

És ha nem látom, hogy kering ? Mi lehet a gond? A motor egyébként ugyanolyan mint régen, nem forralja a vizet. Minden a régi. Ezt leszámítva. Nem akarom,hogy gond legyen belőle, ezért kérdeztem.

Nálam is azonnal látni a visszaáramlást. Az olaj nem habos? Lábtérben nincs tócsa?

Elküldve

Én korábban rákérdeztem itt ugyanerre. Akkor azt a választ kaptam, hogy gázadásra kell, hogy keringjen...

Nekem hidegen, emelt alapjáraton ha jól emlékszem kering. Melegen, alapjáraton nem szoktam látni. De ahogy nyomom a gázpedált, egyből elkezdi.

Elküldve

Sziasztok!

1.4 XEP

A kiegyenlítő tartályban a víznek csak termosztát nyitás után kell keringenie, vagy állandóan ?

Most vettem észre, hogy lecsökkent a vízszint, pontosabban a tartályban nem is volt, után kellett töltenem úgy 4-5decit.

Nem látom, hogy menne a víz, pedig látni kellene, a felső csőbevezetésen "hugy.oznia" kellene, nem ?

Heló. A vékony csövön kell keringjen az a fojtószelepház fűtésének a vízcsöve.

Elküldve

Nekem akkor dobott motorfékre check lámpát, ha el volt koszolódva a fojtószelepház....

Hibakódot vagy bármi más rendellenességet tapasztál ezen kívül? Ill. a kipufogó rendellenes hangját mi okozhatja??

Elküldve

ÜDv mindenkinek ! Azt szeretném tőletek kérdezni hogyha küldök nektek pár képet a kocsimról megmondjátok-e hogy mennyit érhet ! Nagyobbra váltás miatt szeretnék tőle megválni !

Elküldve

Inkább azt írd meg, hogy milyen évjárat, motor, felszereltség, km futás, karbantartás rendszeressége, gumik állapota, stb. Ezekből könnyebb árat mondani, mint néhány képből.

Elküldve (edited)

1.4 16v 2002-es évjárat . 120.000km bőr,klíma ,elektromos ablak,friss vezérlés,műszaki,téli, nyári kerékszett a nyári 205/45 R17.

Nem tudom még mennyire számít az hogy tuning lökhárító elöl hátul ,sport kipufogórendszer ,hengerenkénti leömlő, ültetett ,keményített futómű,tuning lámpák elöl hátul ,küszöbök , sportlégszűrő ,sportkormány , nagy zene (1200w)!

Minden gyári alkatrésze megvan ! mindenhez van műbizonylat ! még a lökhárítókról is !

Nem egy munkás autó , megbecsült nem széthajtott .

Módosítva : red bull
Elküldve

1.4 16v 2002-es évjárat . 120.000km bőr,klíma ,elektromos ablak,friss vezérlés,műszaki,téli, nyári kerékszett a nyári 205/45 R17.

Nem tudom még mennyire számít az hogy tuning lökhárító elöl hátul ,sport kipufogórendszer ,hengerenkénti leömlő, ültetett ,keményített futómű,tuning lámpák elöl hátul ,küszöbök , sportlégszűrő ,sportkormány , nagy zene (1200w)!

Minden gyári alkatrésze megvan ! mindenhez van műbizonylat ! még a lökhárítókról is !

Nem egy munkás autó , megbecsült nem széthajtott .

Szerintem alakítsd vissza gyárira mert így a vérpistikék fognak jelentkezni.

Na meg ki hiszi el, hogy nincs széthajtva ha tele van tuning dolgokkal? Ne érts félre nekem is volt egy ilyesmi kocsituningom de eladás előtt mindent visszaraktam gyárira mert senki nem hitte el, hogy csak az optikai kinézete miatt tuningoltam.

Elküldve (edited)

Szerintem alakítsd vissza gyárira mert így a vérpistikék fognak jelentkezni.

Na meg ki hiszi el, hogy nincs széthajtva ha tele van tuning dolgokkal? Ne érts félre nekem is volt egy ilyesmi kocsituningom de eladás előtt mindent visszaraktam gyárira mert senki nem hitte el, hogy csak az optikai kinézete miatt tuningoltam.

Egyébként szedán . Értem mit mondasz !Az a baj hogy vissza alakítani pedig sajnálom és sok munka lenne !

Módosítva : red bull
Elküldve
red bull, on 02 Feb 2015 - 7:07 PM, said:

Egyébként szedán . Értem mit mondasz !Az a baj hogy vissza alakítani pedig sajnálom és sok munka lenne !

Pedig nem fogják megfizetni az extrákat, megéri a munkát, hogy kiszereld a hifit. A 17-es kereket is add el külön.

Elküldve

A sedan mégegy értékcsökkentő tényező. És igaza van wakondnak, ha ilyen állapotában adod el, óriási mázli kell, hogy egy hasonló "ízléssel" rendelkező embernek pont a te autód kelljen. Ha árában akarod eladni (kb 550-650ezer), akkor mindenképp vissza kell alakítanod gyárira. Tuning cuccok szerintem még sok-sok ezrest levonnak az értékéből, még ha sok pénzbe is került, de aki normális állapotút akar, a tiédet meg sem fogja nézni az átalakítások miatt, max nepper fogja beszámítani, de ő is csak még az általánosnál is nyomottabb áron.

Elküldve

Pedig nem fogják megfizetni az extrákat, megéri a munkát, hogy kiszereld a hifit. A 17-es kereket is add el külön.

Kereskedés 600.000ft ígért érte ! szerintem nagyon kevés !

Elküldve

Nálam is azonnal látni a visszaáramlást. Az olaj nem habos? Lábtérben nincs tócsa?

Köszönöm mindenkinek a hozzászólást, az összetett idézés gomb nálam valamiért nem működik...

Szóval az olaj nem habos, minden rendben van utántöltés óta. Az áramlás megy, csak nagyon figyelnem kell, gázadásra erősödik. Az rémlett pedig, hogy azért rendesen jön az áramlás, nem kellett ennyire sasolni. De végül is megy, a motor nem melegszik túl, nem is habos hál'Istennek semmi sem. Azért most megnyugodtam! Köszi még egyszer!

Elküldve (edited)

1.4 16v 2002-es évjárat . 120.000km bőr,klíma ,elektromos ablak,friss vezérlés,műszaki,téli, nyári kerékszett a nyári 205/45 R17.

Nem tudom még mennyire számít az hogy tuning lökhárító elöl hátul ,sport kipufogórendszer ,hengerenkénti leömlő, ültetett ,keményített futómű,tuning lámpák elöl hátul ,küszöbök , sportlégszűrő ,sportkormány , nagy zene (1200w)!

Minden gyári alkatrésze megvan ! mindenhez van műbizonylat ! még a lökhárítókról is !

Nem egy munkás autó , megbecsült nem széthajtott .

Az én véleményem az, hogy általánosságban ugyan annyit ér egy tuning autó, vagy egy kicsit kevesebbet, mint a gyári.

Ha belegondolsz a lehetséges vevők száma nagyon alacsony. Olyan ember kell, akinek hasonló az ízlése, pont autóra van szüksége és van is pénze. Na ilyet találni mázli!

Az biztos, hogy anyagilag akkor jársz a legjobban, ha minél eredetibben adod el az autót, rendesen az árában, és a tuning cuccokat darabonként elbizniszeled.

Módosítva : merenyi85
Elküldve

A sedan mégegy értékcsökkentő tényező. És igaza van wakondnak, ha ilyen állapotában adod el, óriási mázli kell, hogy egy hasonló "ízléssel" rendelkező embernek pont a te autód kelljen. Ha árában akarod eladni (kb 550-650ezer), akkor mindenképp vissza kell alakítanod gyárira. Tuning cuccok szerintem még sok-sok ezrest levonnak az értékéből, még ha sok pénzbe is került, de aki normális állapotút akar, a tiédet meg sem fogja nézni az átalakítások miatt, max nepper fogja beszámítani, de ő is csak még az általánosnál is nyomottabb áron.

Miért rosszabb egy sedan mint pl.egy 5 ajtós? :huh:

Elküldve

Miért rosszabb egy sedan mint pl.egy 5 ajtós? :huh:

Szerintem a pakolhatóság miatt, hiába szép nagy a csomagtartója a sedan-nak nem tudsz csak egy bizonyos résen bepakolni.

5-ajtós meg korlátlan lehetőségek tárháza.

annó én ezért adtam el a 2006-os focus-t mert az sedan volt, jó nagy csomagtér, csak éppen egy 90X200-as ágyat nem tudsz egyben vele elhozni,

persze nem lehet széztszedni az ágyat, de az astrával meg simán így is,.....

meg a gumik felnivel, az astrába kivett kalapotartóval 3 simán befért, a fókába csak 2 és mindíg azon a nyíláson ki-be szenvedni....

Elküldve (edited)

Miért rosszabb egy sedan mint pl.egy 5 ajtós? :huh:

Árban szerintem nem éles a különbség, de számomra sokkal jobb az 5 ajtós.

Funkcióját tekintve borzalom egy sedan autó.

G astra esetében az 5-ajtós csomagtartója 370-liter, ami szerintem egy átlagos családnak elég. És ha valami nagy dolgot kell vinni akkor nyílik az egész hátulja üveggel együtt, és az ülések ledöntésének is van értelme, hatalmas teret kapunk.

A sedan csomagtartója igaz nagyobb, de minek, mikor csak a csomagtartó fedél nyílik, úgy sem fér bele semmi, és az ülés dönthetősége sem ér sokkal többet, mivel ott van a kalaptartó, és az a merevítés ami az ülés mögött van.

Szerintem egyetlen létjogosultsága van csak egy szedán autónak és az a szépség! Ami az astra g-nél szerintem nincs meg. Nem kimondottan csúnya, mint pl. egy Thalia vagy Fabia szedán, de maga a forma sokkal homogénebb, jobban egységet képez egy 5-ajtósnál. A sedan mögé oda van nyújtva még egy doboz, ami nekem fura kinézetű. NEM CSÚNYA de egy kicsit fura...

Módosítva : merenyi85
Elküldve

Szerintem a pakolhatóság miatt, hiába szép nagy a csomagtartója a sedan-nak nem tudsz csak egy bizonyos résen bepakolni.

5-ajtós meg korlátlan lehetőségek tárháza.

annó én ezért adtam el a 2006-os focus-t mert az sedan volt, jó nagy csomagtér, csak éppen egy 90X200-as ágyat nem tudsz egyben vele elhozni,

persze nem lehet széztszedni az ágyat, de az astrával meg simán így is,.....

meg a gumik felnivel, az astrába kivett kalapotartóval 3 simán befért, a fókába csak 2 és mindíg azon a nyíláson ki-be szenvedni....

2 kerék a csomitartóba 2 az első ülés mögé :icon1:

Elküldve

Árban szerintem nem éles a különbség, de számomra sokkal jobb az 5 ajtós.

Funkcióját tekintve borzalom egy sedan autó.

G astra esetében az 5-ajtós csomagtartója 370-liter, ami szerintem egy átlagos családnak elég. És ha valami nagy dolgot kell vinni akkor nyílik az egész hátulja üveggel együtt, és az ülések ledöntésének is van értelme, hatalmas teret kapunk.

A sedan csomagtartója igaz nagyobb, de minek, mikor csak a csomagtartó fedél nyílik, úgy sem fér bele semmi, és az ülés dönthetősége sem ér sokkal többet, mivel ott van a kalaptartó, és az a merevítés ami az ülés mögött van.

Szerintem egyetlen létjogosultsága van csak egy szedán autónak és az a szépség! Ami az astra g-nél szerintem nincs meg. Nem kimondottan csúnya, mint pl. egy Thalia vagy Fabia szedán, de maga a forma sokkal homogénebb, jobban egységet képez egy 5-ajtósnál. A sedan mögé oda van nyújtva még egy doboz, ami nekem fura kinézetű. NEM CSÚNYA de egy kicsit fura...

28-as biciklit is vittem vele

G-be nekem jobban tetszik a sedan,de vannak olyan autók amikbe tényleg nem túl szép a sedan,pl amiket említettél

Elküldve

28-as biciklit is vittem vele

G-be nekem jobban tetszik a sedan,de vannak olyan autók amikbe tényleg nem túl szép a sedan,pl amiket említettél

Egyetértek mindkét előző hozzászólóval, "szebb" a sedan, bár valóban nehezebb pakolni bele....(mit is?)

de ritkábban viszek, vinnék vele pl. biciklit, vagy hordót stb.

Fenyőfát kilógatom :D évente egyszer. Pl. 3 méteres cső átlóban elfér lezárt csomagtartóval.

Börönd, családi csomagok - amire való a csomagtartó - közel 2X annyi fér bele! Ezért jobb családi autónak.

Ha pedig cuccolni akarnék, akkor inkább vonóhorog.

Kinek a pap, kinek a papné...egyébként.

  • Like 1
Elküldve

Miért rosszabb egy sedan mint pl.egy 5 ajtós? :huh:

Ezt én sem értem...

Egyébként nagyobb a csomatere mint az ötajtósé, bár tény hogy az ablakot nem tudod felnyitni.

Pont nemrég mondtam az asszonynak, hogy nem is baj hogy nem kombit vettünk (mivel főként azt kerestünk), mert igazából nincs kihasználva ez sem.

Az ötajtós csomagtere eddig elég volt bármire.

Volt már off sedan-om, az is teljesen jó volt bármire.

Arra amire én használok egy autót, úgy nincs kihasználva a nagyobb csomagtér, a tágasabb nyílás.

Egy évben 3-4szer ha hasznát venném, akkor sokat mondok.

Az off sedan-on volt vonóhorog...

Egy költözésnél meg amúgy sem vagyok előrébb a kombival sem.

Teherautó úgyis kell. Bár lehet van olyan mazochista aki megpróbálja anélkül :)

(De költözni se évente költözik az ember.)

Apropó!

Sedan csomagtartóba befér 4 db R15-ös gumi?

Az ötajtósba csak kalaptartó kiszedéssel együtt...

Én nem estem volna hanyatt, ha egy sadan jön éppen össze.

Annak meg nagyobb a csomagtere. Egy nyaralásnál pl sokkal jobban jön.

Nyaralásra nem visz akasztós szekrényt az ember...

Nem gondolnám hogy egy sedan kevesebbet érne...

Elküldve

Ezt én sem értem...

Egyébként nagyobb a csomatere mint az ötajtósé, bár tény hogy az ablakot nem tudod felnyitni.

Pont nemrég mondtam az asszonynak, hogy nem is baj hogy nem kombit vettünk (mivel főként azt kerestünk), mert igazából nincs kihasználva ez sem.

Az ötajtós csomagtere eddig elég volt bármire.

Volt már off sedan-om, az is teljesen jó volt bármire.

Arra amire én használok egy autót, úgy nincs kihasználva a nagyobb csomagtér, a tágasabb nyílás.

Egy évben 3-4szer ha hasznát venném, akkor sokat mondok.

Az off sedan-on volt vonóhorog...

Egy költözésnél meg amúgy sem vagyok előrébb a kombival sem.

Teherautó úgyis kell. Bár lehet van olyan mazochista aki megpróbálja anélkül :)

(De költözni se évente költözik az ember.)

Apropó!

Sedan csomagtartóba befér 4 db R15-ös gumi?

Az ötajtósba csak kalaptartó kiszedéssel együtt...

Én nem estem volna hanyatt, ha egy sadan jön éppen össze.

Annak meg nagyobb a csomagtere. Egy nyaralásnál pl sokkal jobban jön.

Nyaralásra nem visz akasztós szekrényt az ember...

Nem gondolnám hogy egy sedan kevesebbet érne...

Sziasztok.

Nem szeretnék vitába szállni csak megemlítem az én tapasztalatom. Pakolástól függetlenül mibe mi fér, nem mennék bele, mindenki saját maga dönti el mire akarja használni. De árban igenis megkülönböztetnek egy kombit és egy sedant. Egy éve mikor vettem a G kombim ez az árrés 100-150 ezer ft-ot tett ki, a kombiért többet kérnek. A Miértjét annyira én sem értettem, talán a mérete miatt amivel nagyobb annyival drágább meg hát pakolhatóság is lehet akár szempont. Szóval az én tapasztalatom egy évvel ezelőtt ez az ár különbség volt és ezt nagyrészt mindenhol meg is volt (kereskedőnél és magán személynél is).

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.