Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Végre már nem a banké a kocsi,hanem az enyém:)Küldték is a törzskártyát. Akartam már régebben is kérdezni.hogy a Car pass kártyára mi van ráírva?Nekem ugyan nincs,de most néztem a pótkulcsot.Van rajta egy műanyag lapocska számokkal betűkkel. ×ZE -Z 5445× meg fölötte vonalkód.Meg valaki tollal ráírta hogy 956466.Ezek mik lehetnek?

Link to comment
Megosztás:

Végre már nem a banké a kocsi,hanem az enyém:)Küldték is a törzskártyát. Akartam már régebben is kérdezni.hogy a Car pass kártyára mi van ráírva?Nekem ugyan nincs,de most néztem a pótkulcsot.Van rajta egy műanyag lapocska számokkal betűkkel. ×ZE -Z 5445× meg fölötte vonalkód.Meg valaki tollal ráírta hogy 956466.Ezek mik lehetnek?

Link to comment
Megosztás:

Végre már nem a banké a kocsi,hanem az enyém:)Küldték is a törzskártyát. Akartam már régebben is kérdezni.hogy a Car pass kártyára mi van ráírva?Nekem ugyan nincs,de most néztem a pótkulcsot.Van rajta egy műanyag lapocska számokkal betűkkel. ×ZE -Z 5445× meg fölötte vonalkód.Meg valaki tollal ráírta hogy 956466.Ezek mik lehetnek?

8e az Opelnél. ;)

Link to comment
Megosztás:

Nem mintha szükségem lenne rá,csak úgy érdekelt volna,hogy mik ezek a dolgok a pótkulcsra rárakva:)Megvan a volt tulaj neve címe,gondolom nála maradt ha a Schiller nem adta oda.

Azon adatok alapján tudják pótolni a kulcsodat ha elveszne vagy javíthatatlanul elromlana.

Link to comment
Megosztás:

Végre már nem a banké a kocsi,hanem az enyém:)Küldték is a törzskártyát. Akartam már régebben is kérdezni.hogy a Car pass kártyára mi van ráírva?Nekem ugyan nincs,de most néztem a pótkulcsot.Van rajta egy műanyag lapocska számokkal betűkkel. ×ZE -Z 5445× meg fölötte vonalkód.Meg valaki tollal ráírta hogy 956466.Ezek mik lehetnek?

8e az Opelnél. ;)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. Leírom tegnapi szőrnyű történéseket.

Nekem egy 2000-es évjáratú, 1,6 V, Astra G-m van, 210.000 km-el.

Tegnap a városban járkáltam, mikor az egyik piros lámpánál nagy durranás, aztán gőz. Azonnal félre áltam, nyitom a motorháztetőt, látom minden tiszta gőz, a radiátor-motor közötti vastag csövet ledobta a radiátor felől, persze összes hűtővíz elfojva. Hivtam barátom, aki hozott egy 5 Literes hűtővízet. megtisztitottam a csonkot, és vissza raktam a csővet, a bilincsetrászorítottam. Feltöltöttem max-ra a tartályba a vizet, indítom a motort, mondom minden ok. Fenéket, leállítom megyek vissza előre, a tartály ŰRES!!!?? Újra maxra töltöttem, aztán gyorsan haza mentem vele (kb 2 km). Este fullon volt, ma reggel megnéztem a szintet, kicsit megint kevesebb volt benne.

Kérdésem: Gondolom azért fogy mert tölti vissza a rendszert?? Folyást most sehol nem látok, motorba nem folyt bele (hála), motorolaj tiszta, olyan amiennek lennei kell. Kocsi alatt semmi friss fojást nem találtam.

Ok, nem fiatal autó, Vízpumpa lehet a hiba (ezért eszi a vizet, nem sokat, de hetente mindig kicsit utána kell önteni).

Üdv

Módosítva : webster
Link to comment
Megosztás:

webster, on 17 Jan 2015 - 12:51 PM, said:

Sziasztok. Leírom tegnapi szőrnyű történéseket.

Nekem egy 2000-es évjáratú, 1,6 V, Astra G-m van, 210.000 km-el.

Tegnap a városban járkáltam, mikor az egyik piros lámpánál nagy durranás, aztán gőz. Azonnal félre áltam, nyitom a motorháztetőt, látom minden tiszta gőz, a radiátor-motor közötti vastag csövet ledobta a radiátor felől, persze összes hűtővíz elfojva. Hivtam barátom, aki hozott egy 5 Literes hűtővízet. megtisztitottam a csonkot, és vissza raktam a csővet, a bilincsetrászorítottam. Feltöltöttem max-ra a tartályba a vizet, indítom a motort, mondom minden ok. Fenéket, leállítom megyek vissza előre, a tartály ŰRES!!!?? Újra maxra töltöttem, aztán gyorsan haza mentem vele (kb 2 km). Este fullon volt, ma reggel megnéztem a szintet, kicsit megint kevesebb volt benne.

Kérdésem: Gondolom azért fogy mert tölti vissza a rendszert?? Folyást most sehol nem látok, motorba nem folyt bele (hála), motorolaj tiszta, olyan amiennek lennei kell. Kocsi alatt semmi friss fojást nem találtam.

Ok, nem fiatal autó, Vízpumpa lehet a hiba (ezért eszi a vizet, nem sokat, de hetente mindig kicsit utána kell önteni).

Üdv

Túl nagy volt a nyomás a rendszerben, szerintem cseréld ki a kiegyenlítő tartály kupakját, abban van a szelep. Nem szabad hogy így lenyomja a csövet, még akkor sem, ha felforr a víz. Legalábbis ha meg volt húzva rendesen a bilincs...

Link to comment
Megosztás:

Végre már nem a banké a kocsi,hanem az enyém:)Küldték is a törzskártyát. Akartam már régebben is kérdezni.hogy a Car pass kártyára mi van ráírva?Nekem ugyan nincs,de most néztem a pótkulcsot.Van rajta egy műanyag lapocska számokkal betűkkel. ×ZE -Z 5445× meg fölötte vonalkód.Meg valaki tollal ráírta hogy 956466.Ezek mik lehetnek?

De jó neked! Most, hogy enni a frank...
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. Leírom tegnapi szőrnyű történéseket.

Nekem egy 2000-es évjáratú, 1,6 V, Astra G-m van, 210.000 km-el.

Tegnap a városban járkáltam, mikor az egyik piros lámpánál nagy durranás, aztán gőz. Azonnal félre áltam, nyitom a motorháztetőt, látom minden tiszta gőz, a radiátor-motor közötti vastag csövet ledobta a radiátor felől, persze összes hűtővíz elfojva. Hivtam barátom, aki hozott egy 5 Literes hűtővízet. megtisztitottam a csonkot, és vissza raktam a csővet, a bilincsetrászorítottam. Feltöltöttem max-ra a tartályba a vizet, indítom a motort, mondom minden ok. Fenéket, leállítom megyek vissza előre, a tartály ŰRES!!!?? Újra maxra töltöttem, aztán gyorsan haza mentem vele (kb 2 km). Este fullon volt, ma reggel megnéztem a szintet, kicsit megint kevesebb volt benne.

Kérdésem: Gondolom azért fogy mert tölti vissza a rendszert?? Folyást most sehol nem látok, motorba nem folyt bele (hála), motorolaj tiszta, olyan amiennek lennei kell. Kocsi alatt semmi friss fojást nem találtam.

Ok, nem fiatal autó, Vízpumpa lehet a hiba (ezért eszi a vizet, nem sokat, de hetente mindig kicsit utána kell önteni).

Üdv

Üdv. Röviden elmesélem az én kálváriámat. Pár hete észrevettem, hogy alacsonyabb a hűtőfolyadék szint a megszokottnál. Elmentem, vettem , feltöltöttem. Pár nap után nézem, megint kevesebb. Nofene, eszi a vizet. :omg: Egyből olaj megnéz, szint nem nőtt, viznek nyoma sincs az olajban. Kis megkönnyebbülés. :icon1: Nyomozás indul, akkor vajon hol a viz?! Motortérben minden csövet átnéztem, tapogattam, semmi. Nekiugrottam az utastérnek, szétkaptam rendesen (találtam 700ft-ot közben :D ) semmi viz. Fuck. Összeraktam. Szintet újra feltöltöttem. Hajtottam, ellenörzés, megint kevesebb. Na mondom, anyád. Bementem a tetyóba, vettem ételfestéket (pirosat, ha már a hűtőfolyadék is ilyen), beletoltam, jól meghajtottam a vasat. Újabb nyomozás, közben besötétedett, de nem adtam fel, elemlámpa elő. És akkor a nagy sasolás közepette láttam jópár nagyon aprócska piros pöttyöt a pillangószelep alatt, de vizet nem. Tapogatás a környékén, vizet nem érzek, Ekkor elkezdtem hajlitgatni a csöveket és ekkor, ami rámegy a pillangó szelep házra, hajlitgatásra finoman permetezi a vizet, ami persze egyből el is párolog a meleg alkatrészről. De meg lett a nyavajás, bár feladta a leckét. :D Én is gyanakodtam a vízpumpára is, ezért a vezérlés burkolatát eltávolitottam, vezérmű szij nem volt vizes, se piros és gőzölgés sem volt látható, ezért azt az alkatrészt igy kizártam, mint hibaforrás.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Üdv. Röviden elmesélem az én kálváriámat. Pár hete észrevettem, hogy alacsonyabb a hűtőfolyadék szint a megszokottnál. Elmentem, vettem , feltöltöttem. Pár nap után nézem, megint kevesebb. Nofene, eszi a vizet. :omg: Egyből olaj megnéz, szint nem nőtt, viznek nyoma sincs az olajban. Kis megkönnyebbülés. :icon1: Nyomozás indul, akkor vajon hol a viz?! Motortérben minden csövet átnéztem, tapogattam, semmi. Nekiugrottam az utastérnek, szétkaptam rendesen (találtam 700ft-ot közben :D ) semmi viz. Fuck. Összeraktam. Szintet újra feltöltöttem. Hajtottam, ellenörzés, megint kevesebb. Na mondom, anyád. Bementem a tetyóba, vettem ételfestéket (pirosat, ha már a hűtőfolyadék is ilyen), beletoltam, jól meghajtottam a vasat. Újabb nyomozás, közben besötétedett, de nem adtam fel, elemlámpa elő. És akkor a nagy sasolás közepette láttam jópár nagyon aprócska piros pöttyöt a pillangószelep alatt, de vizet nem. Tapogatás a környékén, vizet nem érzek, Ekkor elkezdtem hajlitgatni a csöveket és ekkor, ami rámegy a pillangó szelep házra, hajlitgatásra finoman permetezi a vizet, ami persze egyből el is párolog a meleg alkatrészről. De meg lett a nyavajás, bár feladta a leckét. :D Én is gyanakodtam a vízpumpára is, ezért a vezérlés burkolatát eltávolitottam, vezérmű szij nem volt vizes, se piros és gőzölgés sem volt látható, ezért azt az alkatrészt igy kizártam, mint hibaforrás.

Köszönöm a tipet, én is megfogom nézni, mert sehol semmi nyoma a hűtővíznek, most élénk neonsárga van benne,azt átnézek mindent.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. Astra G Z12xe motorral 3 könnyű utassal 130as tempóval pályán szerintetek mennyi körül fogyaszthat?

Nálam az csak 120.

De tényleg 7,5-8l között fogyaszthat ilyenkor

nálam 120nál ,óra szerint, 6.7l pályán, 4 könnyű utas, pár táska hátul. ilyenkor 3500-3750 között van a fordulat. nekem is 130nál 4000 pörög.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.