Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Valaki esetleg tudná, hogy a G-s asztra külső hőmérséklet jeladója hol található az autón pontosan? Az ment tönkre és azt szeretném kicserélni.

Első lökháritó mögött, pont középen. Ha felnyitod a mocitetőt és belenézel, látod is a vezetékét.

Módosítva : scream24
  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Újdonsült fórumozó vagyok. Nem rég tettem szert egy G astrára.Az autó eleje korábban sérülve volt, ezt megcsinálták és kettő darab Hella típusú lámpa testet tettek bele a gyári helyett. A problémám az, hogy a fényszóró magasság állító a 0 álláson van és így is alig látok a tompított fényszóróval, talán 6-7 métert vihet előre. A távolsági az jól világít. Valahol esetleg tudok állítani még a lámpa testen, hogy messzebbre világítson? Lehet, hogy nincs megfelelően beállítva a fényszóró?

Ha esetleg van erre egy módszer, akkor kérem írja le valaki, hogy mit és hogyan kell állítani, hogy jó legyen. A válaszokat előre is köszönöm!

A zárhídon a lámpa felett van egy gumidugó azt vedd ki,alatta van az állítócsavar, 6-os de lehet 5-ös imbuszkulcs kell hozzá

Ha az óramutató járásával ellentétes irányba tekered akkor fog feljebb világítani :icon1:

http://tctech.hu/oldbiblia/13/1310.htm

Módosítva : csicsó
  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Én még a Louisban vettem 2008-ban 45EUR-ra leárazva egy szettet. (minden méretben csavarhúzók, csillagkulcsok, apa bit, hosszabb apabit, anyabit, L alakú apák, átalakítók... Olyan torx csavarral nem találkoztam, amihez ez ne lett volna elég) Egyszer vegyél, de normálisat. Proxon vagy Beta ami ajánlott, vagy valami normális erős kivitel. Amit én vettem nincs márkája, de erős, mindent kibírt eddig, tartós anyagból van, Made in Germany van a dobozán.

Nekem van egy alap készletem.

Kar, betétek, bittartók, racsnis cuccok stb.

Tehát nekem egy ilyen elég

http://szerszamkell.hu/keziszerszamok_1/dugokulcsok_keszletek_kieg_16/bit_dugokulcs_keszletek_187/yato_bit_keszlet_15db_os_torx_t20_t55_1160

Van még ilyen:

http://szerszamkell.hu/keziszerszamok_1/dugokulcsok_keszletek_kieg_16/bit_dugokulcs_keszletek_187/yato_kulso_torx_dugokulcs_keszlet_9db_os_e5_e16_1199

E16-ig elég, ha veszek?

Így kb 8k körül kijönnék egyben, az úgy vállalható...

Link to comment
Megosztás:

Meg is jöttek ma ledek, nagyon király, köszi a tanácsot, hogy kitől rendeljem! :icon1: már csak a rendszámtáblához kéne befaragni, de nem bírom lehúzni a sarukat, hogy felcseréljem. Lejön az egyáltalán? Olyan mintha kb. oda lenne rohadva.

Van olyan saru aminek be kell nyomni a közepét, úgymond egy biztosító kis valami van rajta. Ott nem olyanok vannak?

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Meg is jöttek ma ledek, nagyon király, köszi a tanácsot, hogy kitől rendeljem! :icon1: már csak a rendszámtáblához kéne befaragni, de nem bírom lehúzni a sarukat, hogy felcseréljem. Lejön az egyáltalán? Olyan mintha kb. oda lenne rohadva.

nagyon oda van rohadva, én spec elvágtam, és új sarukat tettem a kábelekre, leszigeteltem zsugorcsővel és ennyi, no szenvedés :D

az üres dugalj, meg itthon van.

am. a sarukat egy kicsi lapos fejű csavarhúzóval tudod kivenni, egy kis pöcök van a saru közepénél, azt kell kiakasztani.

kellenek az ajtónyitás kapcsolók?

ha nem akkor, már jelentkezett más érte.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Van olyan saru aminek be kell nyomni a közepét, úgymond egy biztosító kis valami van rajta. Ott nem olyanok vannak?

Megnézem még egyszer, van úgyis jó pici csavarhúzóm.

nagyon oda van rohadva, én spec elvágtam, és új sarukat tettem a kábelekre, leszigeteltem zsugorcsővel és ennyi, no szenvedés :D

az üres dugalj, meg itthon van.

am. a sarukat egy kicsi lapos fejű csavarhúzóval tudod kivenni, egy kis pöcök van a saru közepénél, azt kell kiakasztani.

kellenek az ajtónyitás kapcsolók?

ha nem akkor, már jelentkezett más érte.

Köszi megnézem! Csak ha nagyon muszáj akkor akarom elvágni :D

Igen, kellenének! Privátban megbeszéljük, bár már csak jövőre, most 24óra off :D

szerk.: sikerült! Tényleg tartja 2 pöcök, így simán kijött már és vissza is ment.

Módosítva : peacetrang
Link to comment
Megosztás:

Minden kedves fórumozónak sikerekben gazdag Boldog Új Évet Kívánok!

Valaki esetleg tud arról valamit, hogy a manuális klímás autót hogyan lehet digitális klímássá tenni, illetve, hogy ennek milyen anyagi vonzata van?

Muszerfal ki. Futesbox csere. Kabelkoteg csere. Kozepkonzol csere. Futespanel csere. Alkatreszek 30-60. Munkadij kerdojel.
Link to comment
Megosztás:

Köszi a gyors választ. Lehet, hogy inkább megbékélek a manuális klímával.

Neked is BUÉK! ;)

A többletköltségek miatt nem nagyon éri meg a digit klíma szerintem. Nekem a J-ben digit van, de ilyenkor télen pl manális üzemmódban használom, mert így is míg beérek vele dolgozni, éppen csak pár km-re éri el a 90 fokot a víz. Ha megy a fűtés, akkor jó, ha 70 fokig felmegy... Ha hoszabb távra megyek akkor kapcsolok automatát, ha már elérte a víz a 90 fokot. Inkább a motornak legyen jó, engem az ülésfűtés melegít. Nyáron majd kiderül a hűtés része mennyire jó.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Boldog Újévet Kívánok mindenkinek! :)

A kérdésem az lenne hogy szerelt már be valaki esetleg utólag ülésfűtést? Olvastam hogy házilag nagyon nehéz a légzsák és az övfeszítő patron miatt, illetve ha valahol valami műhely (esetleg tolna, baranya megye valaki ahol ilyet csinálnak?) vállalná, mi lenne az az összeg amiért alkatrésszel mindennel együtt beszerelnék? :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Boldog Újévet Kívánok mindenkinek! :)

A kérdésem az lenne hogy szerelt már be valaki esetleg utólag ülésfűtést? Olvastam hogy házilag nagyon nehéz a légzsák és az övfeszítő patron miatt, illetve ha valahol valami műhely (esetleg tolna, baranya megye valaki ahol ilyet csinálnak?) vállalná, mi lenne az az összeg amiért alkatrésszel mindennel együtt beszerelnék? :)

Ha találsz valami jó megoldást majd írd le, hátha...

Én gondolkodtam rajta a J-be, de pár olyan dologba botlottam, ami miatt lehet mégsem rakatom bele, hanem inkább marad a szivargyújtós megoldás... Ha 2-3 évente veszek egyet 3-4e-ért akkor sem drága... (ezt hiányolom a kocsiból egyedül, de más kiengesztel)

- az ülésben van légzsák, mi van ha nem megfelelően teszik vissza? Balesetveszély!

- kellene valami jobb minőségű fűtőszál, ami nem csak pár évig bírja a gyűrődést, hanem akár 10-15 évig is (az már nem olcsó), ahogy olvastam kb 50e/ülés beszereléssel

- a kapcsoló sem lesz a gyári (G-nél ez megoldható!!!) helyen. Valamit meg kell hackelniük, de az nem lesz igazán szép megoldás... A gyári helyre megoldani nem lehet, vagyis nem lenne olcsó az egész fűtésboksz cseréje...

Gyári megoldás: (és amiben nincs)

Jkonzol_ules_pluszkormany_www.kepfeltolt

kk_www.kepfeltoltes.hu_.png

G-re a gyári megoldás: (kapcsolót lehet venni, és be lehet faragni a burkolatba)

3505.jpg

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Nekem sajnos az életbe nem fog J-re telni (ha igen akkor egy kombi Insignia sportstourer lesz a következő kb 15 év múlva :D) így maradok az én kicsi szeretett G-mnél ezért is gondoltam hogy valamiképp nem lehetne ezt megoldani. Mert jó ha az ember beül és pár perc alatt meleg lesz az ülés, a fűtés mire eléri a langyos állapotot, addig nem fagyok meg :D De akkor lehet nem lesz ha ekkora befektetés (ahogy néztem a kapcsolók nincsenek vészes árban meg maga a gyári konzol se ahova kerülnek) és veszély. Mondjuk a légzsákot és hasonlókat biztos nem áldoznám fel egy kis melegségért.

Off

Látom élvezed a J-t, követem a topicjában is a kérdéseidet és tapasztalataidat, jó olvasni milyen lelkesítő az autóhoz való hozzáállásod és nem mellesleg nagyon pompás kis paripa külső/belsőre :) Nincs gondja, minden rendben vele? :)

Link to comment
Megosztás:

Nekem sajnos az életbe nem fog J-re telni (ha igen akkor egy kombi Insignia sportstourer lesz a következő kb 15 év múlva :D) így maradok az én kicsi szeretett G-mnél ezért is gondoltam hogy valamiképp nem lehetne ezt megoldani. Mert jó ha az ember beül és pár perc alatt meleg lesz az ülés, a fűtés mire eléri a langyos állapotot, addig nem fagyok meg :D De akkor lehet nem lesz ha ekkora befektetés (ahogy néztem a kapcsolók nincsenek vészes árban meg maga a gyári konzol se ahova kerülnek) és veszély. Mondjuk a légzsákot és hasonlókat biztos nem áldoznám fel egy kis melegségért.

Off

Látom élvezed a J-t, követem a topicjában is a kérdéseidet és tapasztalataidat, jó olvasni milyen lelkesítő az autóhoz való hozzáállásod és nem mellesleg nagyon pompás kis paripa külső/belsőre :) Nincs gondja, minden rendben vele? :)

én magamnak szereltem be semmi extra csak szívsz egy kicsit a kárpit leszedésével de az se egy ördöglakat ,nekem sikerült a gyári fűtést megszereznem

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Én ettől a sráctól rendeltem és ezeket a LED-eket:

http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/autovillamossagi_alkatresz/fenyszoro_bura_izzo/36mm_16_smd_sofita_canbus_szofita_led_feher_c5w_2019022649.html

Ez nagyon jó!

http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/autovillamossagi_alkatresz/fenyszoro_bura_izzo/opel_astra_g_tolato_lampa_1156_ba15s_7w_cree_2019022610.html

http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/autovillamossagi_alkatresz/fenyszoro_bura_izzo/42mm_8_smd_5050_sofita_led_xenon_canbus_c5w_c10w_2019022781.html

Ez pedig a rendszámtáblához:

http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/autovillamossagi_alkatresz/fenyszoro_bura_izzo/1156_ba15s_6_smd_3825_led_feher_rendszam_vilagitas_2021614208.html

A hátsó kapaszkodóba mindenféleképpen mérd meg, hogy mekkora fér el! Elég szűkös a hely! Mindenképp xenon hatású és CanBus-os legyen.

Nagyon korrekt a srác és gyors is! Amint a számláján a pénz másnap már nálad a cucc.

Ha gondolod akkor pontosan megmérhetem a belső világítás LED-jeit.

Szia!

W5W üveglábas izzót árul a srác ledes CanBus-os kivitelben?

Nekem a tükör fölött olyan van 4 db.

Közben megtaláltam a fentebb említett hírdetését. :)

Módosítva : bocs
Link to comment
Megosztás:

Nekem sajnos az életbe nem fog J-re telni (ha igen akkor egy kombi Insignia sportstourer lesz a következő kb 15 év múlva :D) így maradok az én kicsi szeretett G-mnél ezért is gondoltam hogy valamiképp nem lehetne ezt megoldani. Mert jó ha az ember beül és pár perc alatt meleg lesz az ülés, a fűtés mire eléri a langyos állapotot, addig nem fagyok meg :D De akkor lehet nem lesz ha ekkora befektetés (ahogy néztem a kapcsolók nincsenek vészes árban meg maga a gyári konzol se ahova kerülnek) és veszély. Mondjuk a légzsákot és hasonlókat biztos nem áldoznám fel egy kis melegségért.

Off

Látom élvezed a J-t, követem a topicjában is a kérdéseidet és tapasztalataidat, jó olvasni milyen lelkesítő az autóhoz való hozzáállásod és nem mellesleg nagyon pompás kis paripa külső/belsőre :) Nincs gondja, minden rendben vele? :)

Minden rendben van vele, annyi, hogy nehéz (1536Kg) és az A17DTR motorral (125Le/280Nm) elég rugalmas, sőt sokkal jobb mint az 1.4-es astrám volt, de a fogyasztása kissé magas szerintem. Igaz hosszú távon jó. :)

Ha motorral 200e km-ig nem lesz probléma, akkor jó vétel volt... De ezeknél a motoroknál volt egy széria hiba, rossz volt a hengerfej tömítés, és átéget. Ezt szoftverből oldották meg, visszavették a végnyomást... De egy ilyenbe belefutottam, amit venni akartam, le volt foglalózva, s mikor hozták, akkor nem akart menni. (Ezt J fórumban kiveséztem) Szerencsére nem jött össze, mert abban 20e km-el több volt, régebbi volt 1 év 8 hónappal, felszereltségben jóval kisebb, és a színe sem nagyon tetszett (világos szürke) /árban csak 400e-el lett volna olcsóbb/ . Igaz ez a kék meg nagyon kényes...

Amivel nem vagyok megelégedve, az a tolatólámpa, csak a jobb oldalon van, s nem sokat látni tolatáskor, van mikor nyomom kicsit a féket, vagy bekapcsolom a ködlámpát is. Igaz van rajta radar hátul is, de szeretném látni hogy hogy megyek... Igaz hosszú, és a hátsó ablakon nem sokat látni. Max majd teszek bele egy tolató kamerát, ha barkácsolni lesz kedvem.

Link to comment
Megosztás:

én magamnak szereltem be semmi extra csak szívsz egy kicsit a kárpit leszedésével de az se egy ördöglakat ,nekem sikerült a gyári fűtést megszereznem

Ez egy jó hír hogy valaki csinálta házilag. Mik a legfőbb dolgok a kárpittal szíváson kívül ehhez a dologhoz amire oda kell figyelni? Illetve ha szabad megkérdeznem egy megközelítő árat tudsz mondani hogy a két első ülés mennyibe volt neked? :) Gyárit nem nagyon találni, az internetet már áttúrtam, viszont láttam ezt a waeco típust, nagyon dicsérték egy cikkben ahol beszerelték egy autóba. Van esetleg valami véleményed róla?

Minden rendben van vele, annyi, hogy nehéz (1536Kg) és az A17DTR motorral (125Le/280Nm) elég rugalmas, sőt sokkal jobb mint az 1.4-es astrám volt, de a fogyasztása kissé magas szerintem. Igaz hosszú távon jó. :)

Ha motorral 200e km-ig nem lesz probléma, akkor jó vétel volt... De ezeknél a motoroknál volt egy széria hiba, rossz volt a hengerfej tömítés, és átéget. Ezt szoftverből oldották meg, visszavették a végnyomást... De egy ilyenbe belefutottam, amit venni akartam, le volt foglalózva, s mikor hozták, akkor nem akart menni. (Ezt J fórumban kiveséztem) Szerencsére nem jött össze, mert abban 20e km-el több volt, régebbi volt 1 év 8 hónappal, felszereltségben jóval kisebb, és a színe sem nagyon tetszett (világos szürke) /árban csak 400e-el lett volna olcsóbb/ . Igaz ez a kék meg nagyon kényes...

Amivel nem vagyok megelégedve, az a tolatólámpa, csak a jobb oldalon van, s nem sokat látni tolatáskor, van mikor nyomom kicsit a féket, vagy bekapcsolom a ködlámpát is. Igaz van rajta radar hátul is, de szeretném látni hogy hogy megyek... Igaz hosszú, és a hátsó ablakon nem sokat látni. Max majd teszek bele egy tolató kamerát, ha barkácsolni lesz kedvem.

Igen, követtem végig a történeted a J topicban, még akkor jó hogy tényleg nem jött össze, lehet hogy a szín kényesebb, de sokkal szebb az tény, és hát persze egy 1.4 benzint egy 1.7 td-vel nem lehet összehasonlítani se erőbe se úgy alaphangon sehogy se :D Radar jó ha van, de jobb látni hátrafelé, én nem bíznám rá az autóm épségét. (Melóztunk egy helyen, jött egy mercis gyerek vagányan hogy ez "pittyeg" ha akadály van. Ki volt nyitva a kapu és hát ugye keskeny ha élével nézzük. a radar nem vette észre, nekiment :D ) Hát használd egészséggel és sok balesetmentes kilométert hozzá! :)

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Ez egy jó hír hogy valaki csinálta házilag. Mik a legfőbb dolgok a kárpittal szíváson kívül ehhez a dologhoz amire oda kell figyelni? Illetve ha szabad megkérdeznem egy megközelítő árat tudsz mondani hogy a két első ülés mennyibe volt neked? :) Gyárit nem nagyon találni, az internetet már áttúrtam, viszont láttam ezt a waeco típust, nagyon dicsérték egy cikkben ahol beszerelték egy autóba. Van esetleg valami véleményed róla?

a kárpitot az üléslapra nagyon erős fém karikák tartják ezt volt a legnehezebb szétvágni, gyorskötözővel pótoltam utánna hibátlanmegoldás.

nekem 25 volt a teljes 4 fűtőlap, 2 kapcsoló konzollal, kábelekkel.

biztos jó az utángyártott , ha adnak hozzá hőfok

szabájzós kapcsolót amit be tudsz szerelni a váltó rúd elé

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Boldog új évet!

2000-es DTL Astrát vettem. Azt szeretném megkérdezni, hátha tud valaki segíteni, hogy az egr szelepet vezérlő mágnes szelepet, hogy lehet kiiktatni, hogy a számítógép ne írjon hibakódot és a kocsi ne álljon át készenlétbe?

Az egr szelepről lehúztam a vákumcsövet és ledugóztam. Viszont a mágnesszelepem nem jó és folyamatosan rossznak érzékeli. De mivel az egr nem kell, így a mágnesszelepre sincs szükségem, csak a kocsi pedig nem megy rendesen ez miatt. Hibakód ugyan az folyamatosan ( helytelen kipufogógáz visszavezetés ).

Van ötlete valakinek?

Köszi

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.