xenof Elküldve December26, 2014 Megoszt Elküldve December26, 2014 Sziasztok. Ma tolatás közben sikeresen beleakadt a bal tükör széle egy kiálló kapuba. Izé ő jött nekem :D. Sajnos nem. Már kiraktam a "T"-t :D na mindegy. Szóval volt vagy 4 fok tehát szilánkosra tört az alsó része ami körülöleli a tükröt. A fényezett elemből talán egy kapaszkodás lett az enyészeté, motor, tartórész egyben van. Ha van elfekvőben, eladófélben ilyen tükör burkolat kérem jelezze, vagy azt, hogy milyen cikkszámon lehet megtalálni. Köszi X Link to comment Megosztás: More sharing options...
peacetrang Elküldve December26, 2014 Megoszt Elküldve December26, 2014 Sziasztok! Z14XEP-hez motorolaj, pollen, levegőszűrőt és ha lehetséges olajat (Castrol EDGE Titanium FST 5W40) honnan érdemes beszerezni? Filtershopnál jó árban van az olaj, csak éppen "kedvemre való" szűrőket nem nagyon találtam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve December26, 2014 Megoszt Elküldve December26, 2014 Olcsó e-torx (dugókulcs) illetve torx bitkészletet tud valaki ajánlani? Én 10 körül láttam eddig... Bitből a hosszú kéne. olx.hu/m/hirdetes/torx-keszlet-40db-os-s2-silicon-crv-uj-tores-garancias-yokito-IDXRlH.html ez a fajta... Én most a következő boltból rendelek cuccot, itt is vannak készletek: http://matrixnet.unas.hu/spd/b8818202/BIT-klt--40-db-HEX-TORX-XZN-10mm-CrV-muanyag-doboz http://matrixnet.unas.hu/spd/b8818200/BIT-klt--51-db-HEX-TORX-XZN-10mm14mm-3-81-2-adapte Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve December26, 2014 Megoszt Elküldve December26, 2014 Sziasztok! Z14XEP-hez motorolaj, pollen, levegőszűrőt és ha lehetséges olajat (Castrol EDGE Titanium FST 5W40) honnan érdemes beszerezni? Filtershopnál jó árban van az olaj, csak éppen "kedvemre való" szűrőket nem nagyon találtam. https://cromax.hu/ ? 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mariner Elküldve December26, 2014 Megoszt Elküldve December26, 2014 (edited) Üdvözlök mindenkit. Első hozzászólásom ez, és még nem igazán látom át a fórumot. Nemrég vettem egy 2006-os G kombit. Gyári vezetett szervízkönyvvel, de kétlem, hogy valóban mindent megcsináltak időben az autón, a tegnapi olajcsere után :( Elvileg 7.000km volt az olajban a szervízkönyv szerint, de se az olaj, se a szűrő állaga alapján nem hiszek ebben. Az is kissé fura, hogy sem a bordásszíjat, sem a vízpumpát, vezérműláncot nem cserélték (még a szervízkönyv szerint sem), holott az autóban 210.000km van. Tudtok esetleg ajánlani Veszprém megyében valakit aki korrekt áron elvégezné ezeket a munkákat, korrekt minőségben és azt sem bánná ha végignézem a műveletet? A választ előre is köszönöm és mindenkinek ha utólag is, de Kellemes Karácsonyt kívánok! Módosítva December26, 2014 : Mariner Link to comment Megosztás: More sharing options...
peacetrang Elküldve December26, 2014 Megoszt Elküldve December26, 2014 https://cromax.hu/ ? Náluk nincs olyan olaj és ha lehet egy helyről rendelnék mindent. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve December26, 2014 Megoszt Elküldve December26, 2014 Sziasztok! Z14XEP-hez motorolaj, pollen, levegőszűrőt és ha lehetséges olajat (Castrol EDGE Titanium FST 5W40) honnan érdemes beszerezni? Filtershopnál jó árban van az olaj, csak éppen "kedvemre való" szűrőket nem nagyon találtam. Náluk nincs olyan olaj és ha lehet egy helyről rendelnék mindent. Azt jó ha tudod, hogy a Vasco szűrők forgalmazója, ezért az van preferálva az oldalon. Ha írsz neki egy emailt, akkor mindjárt kiderül, hogy van még vagy 5 féle szűrőjük (Knecht/Mahle, Champion, Mann, Bosch, Purflux stb.). Felteszi az oldlra és ua hivatalosan jó áron meg tudod venni. Néhány hete tőlük vettem 5x1 liter Mobil olajat és Mann szűrőt. Halkan megjegyzem, a lubexpert által matricázott az olaj (Mobil forgalmazója), náluk is rákérdeztem, jelezték hogy eredeti a kenőanyag. Nincs sumákság, korrektek, gyorsak és ezek szerint megbízhatóak tehát abszolút pozitív a tapasztalat mindenben. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Livi Elküldve December27, 2014 Megoszt Elküldve December27, 2014 OFF:Üdv mindenkinek csak a ti véleményetekre szakértelmetekre lennék kíváncsí?Lakásvásárlás befektetés céljából mennyire éri meg ?A Hűség városában szeretnék venni egyenlőre csak terv nézegettem 2 emeletes társasházi lakásokat újépítésüket természetesen.Ti hányadik emeletitt vennétek melyik a legkissebb költségekkel fentartható stb.....Ez végülis az Aranyhegyen lenne tehát majdnem a hegytetőn! Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve December27, 2014 Megoszt Elküldve December27, 2014 Azt jó ha tudod, hogy a Vasco szűrők forgalmazója, ezért az van preferálva az oldalon. Ha írsz neki egy emailt, akkor mindjárt kiderül, hogy van még vagy 5 féle szűrőjük (Knecht/Mahle, Champion, Mann, Bosch, Purflux stb.). Felteszi az oldlra és ua hivatalosan jó áron meg tudod venni. Néhány hete tőlük vettem 5x1 liter Mobil olajat és Mann szűrőt. Halkan megjegyzem, a lubexpert által matricázott az olaj (Mobil forgalmazója), náluk is rákérdeztem, jelezték hogy eredeti a kenőanyag. Nincs sumákság, korrektek, gyorsak és ezek szerint megbízhatóak tehát abszolút pozitív a tapasztalat mindenben. Milyen olajat rendeltél? Mobil 1 ESP Formula 0W40 esetleg? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve December27, 2014 Megoszt Elküldve December27, 2014 Helló srácok ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve December27, 2014 Megoszt Elküldve December27, 2014 Helló srácok ;) Koran van meg. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve December27, 2014 Megoszt Elküldve December27, 2014 Koran van meg. :) Á dehogy :) Már felkeltettem a kakast is :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December27, 2014 Megoszt Elküldve December27, 2014 Sziasztok! Z14XEP-hez motorolaj, pollen, levegőszűrőt és ha lehetséges olajat (Castrol EDGE Titanium FST 5W40) honnan érdemes beszerezni? Filtershopnál jó árban van az olaj, csak éppen "kedvemre való" szűrőket nem nagyon találtam. Én innen szoktam rendelni újabban olajat. Vagyis amióta ENEO-st teszek mindenbe: http://www.formula3000.hu/shop/motorolajcastrol-5w40-castrol-motorolaj-c-41_161.html A régi motorjaimba is a CASTROL-t itt vettem, illetve amikor a kocsiba EDGE 0W-30-at használtam. ;) Igaz nekem közel van, de ha 15e felett rendelsz nincs postaköltség. Szűrő-t azt én mindig a CROMAX-ból szerzem be... ;) Olajszűrő gyári, levegőszűrő és pollenszűrő mindig a legolcsóbb. (levegőszűrő 15-20e alatt mindig kidobom, a pollent pedig évente. MÁS: pollenszűrőből a sima vagy az aktív szenest éri meg, vagy melyik ajánlott? J-be gyárilag aktívszenes van. A G-be mindig simát vettem. Üdvözlök mindenkit. Első hozzászólásom ez, és még nem igazán látom át a fórumot. Nemrég vettem egy 2006-os G kombit. Gyári vezetett szervízkönyvvel, de kétlem, hogy valóban mindent megcsináltak időben az autón, a tegnapi olajcsere után :( Elvileg 7.000km volt az olajban a szervízkönyv szerint, de se az olaj, se a szűrő állaga alapján nem hiszek ebben. Az is kissé fura, hogy sem a bordásszíjat, sem a vízpumpát, vezérműláncot nem cserélték (még a szervízkönyv szerint sem), holott az autóban 210.000km van. Tudtok esetleg ajánlani Veszprém megyében valakit aki korrekt áron elvégezné ezeket a munkákat, korrekt minőségben és azt sem bánná ha végignézem a műveletet? A választ előre is köszönöm és mindenkinek ha utólag is, de Kellemes Karácsonyt kívánok! Milyen motorkódú a kocsid, évjárat? (Tedd bele az aláírásodba, ez sokszor segítség nekünk) HA láncos a motorod annak nincs előírt periódusa a cserére, csak ha hangja van, pl Z14XEP-nél ez a csere munkadíjjal ~100e. Hosszbordás szíj: 150e/10 év (akkor feszítő görgőt is cserélni kell, nekem 140e-nél a feszítő elég rossz állapotban volt, pedig én is azt hittem elég lesz a szíjcsere, de nem) Ha olajat cseréltetsz, akkor szűröből csak megbízható márka, lehetőleg gyári GM (ami HENGEST) vagy esetleg filtron, bosch.... 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve December27, 2014 Megoszt Elküldve December27, 2014 Próbáltam mindkettő pollenszűrőt Nem vettem észre különbséget ;) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve December27, 2014 Megoszt Elküldve December27, 2014 Milyen olajat rendeltél? Mobil 1 ESP Formula 0W40 esetleg? Nem azt, Mobil Super 3000 XE 5w30-at. Link to comment Megosztás: More sharing options...
koopal Elküldve December27, 2014 Megoszt Elküldve December27, 2014 OFF: ... Lakásvásárlás befektetés céljából mennyire éri meg ? Szerintem év eleje körül érte volna meg igazán, bár nem tudom, Sopronban mennyire indult be a piac, itt a nagy faluban a kis lakások már eléggé pörögnek, épp ezen szenvedek én is. Ilyen banki kamatok mellett, főleg ha ki is tudod könnyen adni (ennek sem árt előre utána nézni) egy darabig még érdemes lehet ebbe fektetni. Szerintem. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mariner Elküldve December27, 2014 Megoszt Elküldve December27, 2014 (edited) Gázos: egyenlőre az aláírást nemtudom, hol illesszem be, de az autó Z14XEP motorkódú 2006-os G-Astra kombi. Az olajat már lecseréltem szűrőt Mann márkájút használtam, olajtérmosót is tettem bele Wynn's márkájút, motorolajat pedig a szervízkönyv szerinti 10W40-es GM olajat(az utolsó szervízkor ilyen viszkozitásút tettek bele). A hangja nem igazán tudom mennyire hangos, a csere után észrevehetően megváltozott, csendesebb lett, de például a céges Octavia-hoz képest(2013/12 1.4 TSI) eléggé nagy a hangja, szinte mint egy modern dízel motornak. Jelenleg 221000km van benne, végig vezetett szervízkönyvvel (az utolsó kb.30.000km-en én vezettem céges autóként), de nem látok olyan bejegyzést, hogy lett volna akár a vezérlésen bármi cserélve, akár a hosszbordás szíj/feszítőgörgő. Persze elképzelhető, hogy volt csak slendriánul jegyezték be a dolgokat a szervízkönybe. Időközben meglett az aláírás sor, módosítottam is. Módosítva December27, 2014 : Mariner Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December27, 2014 Megoszt Elküldve December27, 2014 (edited) Gázos: egyenlőre az aláírást nemtudom, hol illesszem be, de az autó Z14XEP motorkódú 2006-os G-Astra kombi. Az olajat már lecseréltem szűrőt Mann márkájút használtam, olajtérmosót is tettem bele Wynn's márkájút, motorolajat pedig a szervízkönyv szerinti 10W40-es GM olajat(az utolsó szervízkor ilyen viszkozitásút tettek bele). A hangja nem igazán tudom mennyire hangos, a csere után észrevehetően megváltozott, csendesebb lett, de például a céges Octavia-hoz képest(2013/12 1.4 TSI) eléggé nagy a hangja, szinte mint egy modern dízel motornak. Jelenleg 221000km van benne, végig vezetett szervízkönyvvel (az utolsó kb.30.000km-en én vezettem céges autóként), de nem látok olyan bejegyzést, hogy lett volna akár a vezérlésen bármi cserélve, akár a hosszbordás szíj/feszítőgörgő. Persze elképzelhető, hogy volt csak slendriánul jegyezték be a dolgokat a szervízkönybe. Időközben meglett az aláírás sor, módosítottam is. Imy vagyok. ;) A 10W-40-es olaj nem való a kocsidba!!! Azt cseréld le... 0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40 a jelenlegi DEXOS2 előírás vagy a régebbi GM-LL-A-025 és GM-LL-B-025 előírású. Vezérműlánc: Ha ilyen hangja van akkor csere: https://www.youtube.com/watch?v=O-xGmYDs0TY És ez a jó hang: https://www.youtube.com/watch?v=yerzeDpf1tQ A hosszbordás szíjat meg kellene nézni milyen márka van rajta, vagy látsz-e rajta valami írás. Ha GM vagy Contitech akkor vagy gyárit tettek rá, vagy nem lett cserélve. Ha más, akkor lett cserélve. Illetve a feszítő görgőd milyen műanyag vagy fém? Ha fém, akkor már nem a gyári, ha műanyag akkor gyári vagy GM-et tettek rá. ;) Amúgy meg nem csoda, hogy ha volt cserélve nem Opeléknél volt... Túl drágák. Amit lehet, azt én is itthon csinálom meg, megtartom a számlákat, ráírom a Km óra állást. Amikor a G-t eladtam adtam hozzá. Most a J-nél is azt csinálom. (Most is a J-be az előírt olajmennyiség 5.5l, ezek beletöltöttek 5.2l-t, mert visszaadtak 8dl-t, de így is a max felett van kicsivel.... Szerintem elég bele a 4.8-5l...) A G-be sem ment bele sosem az előírt 3.5l, inkább 3.1-3.2l. Módosítva December27, 2014 : imy Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mariner Elküldve December27, 2014 Megoszt Elküldve December27, 2014 Imy: Az autó most a garázsban van, estefelé megnézem a szervízkönyvben mikor milyen olajat tettek bele cserekor, de ami biztos a legutolsó alkalommal 10W-40-et tettek bele, előtte pedig ha jól rémlik akkor 5W-40-et. Amikor néztem még dilemmáztam is, hogy vajon a motor vélt (kilométer alapján) kopása miatt váltottak 10W-40-re? Ha volt cserélve, cserélve bármi a vezérlésen, akkor biztosan Opel márkaszervízben volt, mivel cégautóként szolgált egészen újkorától és nem volt elsőrendű kérdés az ár, hanem az igazolható (dokumentált) karbantartás. Emiatt csak abban tudok bízni, hogy cserélni ugyan cserélték, de nem írták (ikszelték) be a szervízkönyvbe. Ez ellen szól mondjuk az, hogy minden szervíznél be vannak ikszelve az "igen" oszlopban azok a dolgok amiket megcsináltak, és némelyiknél a "nem" oszlopot is beikszelgették. Este ha kimegyek a garázsba, akkor ránézek a feszítőgörgő anyagára és megpróbálom a hosszbordás szíjnak is leolvasni a márkáját. A saját ezelőtti autómon én is magam csináltam mindent, bár az nem volt már garanciális akkor sem amikor hozzám került. Saját véleményem szerint a szervízekben (a tudásukat nyilván elismerve), kevesebbet szánnak rá az időből, mintha a sajátjukat csinálnák, még akkor is ha amúgy az ember kifizeti a lelkiismeretes munka idejének a díját. Például az olajcsere megvan 10 perc alatt, nálam pedig így nézett ki:olajba mosófolyadék beletölt-15km kocsikázás-leeresztőcsavar kivesz-olajbetöltőnyílás fedél levesz-olajszűrőház levesz-olajszűrő kivétele után a szűrőház levehető része elmosogat, szárazra töröl-ha már nem csöpög az olaj akkor motor elindít 5másodpercre-10perc után újra ráindít 5másodperce-vacsora+1óra tv nézés. Ekkor már bizonyos, hogy az utolsó csepp régi olaj is kifolyt, és kezdtem az összerakást új szűrővel, tiszta szűrőházzal, tiszta olajleeresztőcsavarral (tömítések gondosan beolajozva) majd feltöltöttem 3literrel, motort beindítottam 1percre, majd 4-5óra múlva ellenőriztem a szintet, ami épp egy kicsit volt csak a max. szint alatt. Ezt sajnos egy szervízben sem csinálják így meg, időt, fáradtságot nem kímélve. Mondjuk ha megcsinálnák akkor meg az nem esne jól, hogy ennyi órát kiszámláznak...Persze egy alapos olajcsere, ugyanezekkel a művelettekkel csak kevesebb várakozási időkkel meglenne 1óra alatt is, de azt is leviszik (tisztelet a kivételnek, bár olyant nem láttam még) 15percre, merthát termelni kell, az ilyen műveleteknek meg szabott díja van, tehát nem kérhet többet érte, így inkább csökkenti a ráfordított időt, hogy több férjen bele egy műszakba. Bocs, ha hosszú voltam :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve December27, 2014 Megoszt Elküldve December27, 2014 Mariner Típustárs! Sajnos sokunk tapasztalata alapján, a márkaszervizek a mai napig nem látnak tovább a 10W40-es olajnál. :blush: A lényeg: X-szel kezdődő motorkódhoz jó a 10W40, Z-vel kezdődőhöz nem. Valamikor 2000-ben volt a váltás X-ről Z-re. Ettől függetlenül, aki valamire becsüli az autóját, az az X-es motorba is inkább 5W-s olajat rak. Erről nagyon sok mindent olvashatsz az olajtopicban, ha van időd. Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve December27, 2014 Megoszt Elküldve December27, 2014 A motor "kopottsága" pedig nem olajváltást kellene hogy eredményezzen, hanem a "kopott" alkatrészek javítását, cseréjét. a 10W-s olaj hosszabb távon nagyobb motorkopást okozhat hidegben, illetve gyakori hidegindítás esetén. Ha szereted az autód, és biztosra akarsz menni: 0W, vagy 5W. A hidegoldali viszkozitás amúgy csak egy dolog, sok egyéb más szempontból is vizsgálják az olajakat. Lerakódás, iszapképződési hajlam stb. Alapvetően szerintem elmondható, hogy a full szintetikus olaj "minőségibb". A márkaszervizeket meg messziről kerülni kell sajnos... A hosszbordás szíj miatt nem kell kétségbe esni. Nem tétel, illetve látszik, hallatszik ha nagyon sz#r. :) Nekem egyébként az utángyártott. görgő is műanyag. :P (de más a motorkód) Benzinszűrőt is érdemes megnézni, mikor cseréltek, bár gázosnál lehet nem "gázos" :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
medve75 Elküldve December27, 2014 Megoszt Elküldve December27, 2014 Sziasztok.Asszem ,engem is elért a termosztát csere problémája.Innen https://cromax.hu/30000000-hutorendszer/30700000-termosztat-es-alkatreszei/30700199-termosztat/143928-termosztat+termosztathaz-fedel-opel gyárit rendelnék.De a fagyállóval nem állok valami jól infók terén,most piros színű van benne elég tiszta nem zavaros.Van valami előírás milyen kell bele ?a vectrába G12 valamilyent raktam régebben Favorit asszem.Láttam( Mannol )-ban pirosat http://olajbazis.hu/termekoldal/hu/72c?cikkkod=MANNOL+AF12%2B++++++5L+ ez jó esetleg és mennyi kell bele? Elég csak a termosztátig elfolytat pótolni vagy meddig és hol engedjem le? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mariner Elküldve December27, 2014 Megoszt Elküldve December27, 2014 Sikerült megnéznem az olajcserék alkalmával felhasznált típusokat a szervízkönyvben:30.000-nél 10W40, 60.000-nél 5W30, 90.000-nél 10W40, 120.000-nél 10W40, 150.000-nél 5W30, 177.000-nél 5W30, 204.000-nél 10W40, és most ugye tettem bele szintén 10W40-et. egyenlőre talán a hangja jobb mint előtte volt és mintha kultúráltabban is járna. Ennek mindenesetre örülök :) Most mindenesetre kellene rá tennem új téli gumikat, a jelenlegiek szerintem kissé el vannak öregedve, bár a profilmélység alapján még simán használhatóak. mivel második autóként van használva, nem is volna annyira sürgős, de hamarosan műszaki, ott nem biztos, hogy szeretik a 2006-os abroncsokat :( A feszítőgörgő műanyagnak tűnik, a bordásszíjon meg ilyesmi feliratot láttam:FGP 55556042 szóval esélyes, hogy nem lett még cserélve. mondjuk a szíj maga nem tűnik egyáltalán megviseltnek. Az olajos fórumban elolvastam jópár hozzászólást, eléggé változó amit írnak az ajánlott típusokról. Van aki szidja a GM olajat és a 10W40-es típusút mások meg esküsznek rá... Az meg szintén elbizonytalanít, hogy a 7db gyári szervízben végzett olajcseréből 3alkalommal 5W30-as típust 4alkalommal pedig 10W40-et használtak :omg: Nehéz okosan dönteni...Nyilván nem tudok kísérleteket végezni melyik volna a jobb, az mindenesetre talán fontos infó, hogy az autó garázsban áll(ház alatt), 15foknál hidegebb nem igazán éri, így a nagy hidegben, dermedt olajjal indulás, nem igazán reális veszély. Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve December27, 2014 Megoszt Elküldve December27, 2014 Sikerült megnéznem az olajcserék alkalmával felhasznált típusokat a szervízkönyvben:30.000-nél 10W40, 60.000-nél 5W30, 90.000-nél 10W40, 120.000-nél 10W40, 150.000-nél 5W30, 177.000-nél 5W30, 204.000-nél 10W40, és most ugye tettem bele szintén 10W40-et. Nyilván nem tudok kísérleteket végezni melyik volna a jobb, az mindenesetre talán fontos infó, hogy az autó garázsban áll(ház alatt), 15foknál hidegebb nem igazán éri, így a nagy hidegben, dermedt olajjal indulás, nem igazán reális veszély. Amilyen éppen a polcon volt nekik? :D Azért néha eltalálták... :) Ha nem tudsz "kísérleteket végezni", akkor bízz meg a gyári előírásban: GM Dexos2 Amint mondtam, a hidegoldali viszkozitás csak egy dolog a sok közül.... Az előírás egyébként nem viszkozitási osztály, hanem a jóváhagyás megléte. Azt pedig egy ásványi olaj (10W) sem teljesíti, még a GM 10W40 sem :) Az meg ne vezessen (meg), hogy a márkaszerviz mit rak bele. 100 Ft-ért eladják az anyjukat is... Beírják a szervízkönyvbe az 5W30-at, és feltöltik 10W40-el (ha egyáltalán lecserélik). Persze neked a drágábbat számlázzák ki. Ezek szerint néha már hazudni is lusták a könyvben :) Szerencsére ez nem személyes tapasztalat, itt olvastam mások panaszait. Sajnos ez a jellemző, jó tapasztalatot még nem nagyon olvastam. Meg ugye sokszor ki sem derül a turpisság... Link to comment Megosztás: More sharing options...
DM101 Elküldve December28, 2014 Megoszt Elküldve December28, 2014 Nem kell túl lihegni az olaj témát!Nekem 7 éves múlt a kocsim és mindig is 5w30 volt benne. A 4. évig csilliókba kerülő márkás olajak voltak beletöltve, aztán miután kipróbáltam a GM olajat, rájöttem hogy felesleges annyit költeni az olajra mert a GM is tökéletes! Nekem kint áll a kocsim a ház előtt a mínuszokban is, és semmi negatív tapasztalat nincsen a GM olajjal szemben! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts