Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Én vagyok tájékozatlan, vagy az emberek hülyék?

Létezik olyan kocsi, amit (gyárilag) járó motorral lezárt ajtókkal ott lehet hagyni?

Sokszor elhűlök, látván hogy emberek úgy mennek be a boltba, hogy a kocsijukat járó motorral a bolt előtt hagyják...

Ugye a legtöbb esetben a központi zár nyitó záró gombja az indítókulcs része.

Az oké hogy járó motornál a kocsiban ülve le tudod zárni, de ha kiszállsz nem.

Még kártyás kocsiknál is így van talán, ha kiveszed a kártyát nem jár a motor.

Mondjuk ott a nyitó záró funkciót nem maga a kártya látja el, el lehet különíteni, le lehet szedni róla a nyitót.

Ma egy (néhány éves) Honda Accordot hagyott ott a gazdája a bolt előtt járó motorral...

Mondjuk ezt a kártyás dolgot eddig csak Renault-knál láttam, persze ettől még máshol is lehet...

Erre még nem is gondoltam, de most már ki kell próbáljam! :D Egyszer amikor siettem, az kiderült, hogy ha kiveszem a kártyát a tartójából (nekem nem a teljesen "kulcs nélküli" van, ajtó kártyáról gombbal nyit-zár, indításkor be kell tolni a helyére), utána a start/stop gombbal nem tudtam leállítani, csak amikor vissza tettem a kártyát.

Link to comment
Megosztás:

Erre még nem is gondoltam, de most már ki kell próbáljam! :D Egyszer amikor siettem, az kiderült, hogy ha kiveszem a kártyát a tartójából (nekem nem a teljesen "kulcs nélküli" van, ajtó kártyáról gombbal nyit-zár, indításkor be kell tolni a helyére), utána a start/stop gombbal nem tudtam leállítani, csak amikor vissza tettem a kártyát.

Igen, ez jópofa dolog. ???? Játszottam már én is ilyennel. Egyébként le lehet állítani a gombbal csak duplán kell megnyomni, vagy hosszan (már nem emlékszem pontosan)

Link to comment
Megosztás:

Igen, ez jópofa dolog. ???? Játszottam már én is ilyennel. Egyébként le lehet állítani a gombbal csak duplán kell megnyomni, vagy hosszan (már nem emlékszem pontosan)

Hello,

Ha még emlékeztek, a TotalCar egyik adásában anno (2004-2005 körül) Winklerék tesztelték eképpen a "kacsaseggű" Renault Megane-t. Az akkori modelleknél simán el lehetett vinni az autót járó motornál kivett kártyával.

Azóta, ha jól tudom már javították ezt a bakit.

Link to comment
Megosztás:

Az OLX-en láttam tárcsafékes hátsó futóművet 4x100-as eladót. Kompletten!

Hátha valaki bele akar fogni az átépítésbe.

A linket azért nem szúrom be mert az egyik moderátor "megfenyegetett" a múltkor!

Így keresd: "Opel g astra tárcsa fékes hátsó hid"

Errol lemaradtam. Mit mikor nem szabad linkelni? Pl. Cromax, Csergo, hasznaltauto az lehet? Reg olvastam a szabalyzatot... :S

Link to comment
Megosztás:

Errol lemaradtam. Mit mikor nem szabad linkelni? Pl. Cromax, Csergo, hasznaltauto az lehet? Reg olvastam a szabalyzatot... :S

Unalmamban nézegetni szoktam a hirdetési oldalakat. Találtam is valamit Astra G-hez. Már nem emlékszem mi volt. Beszúrtam ide a linket, azzal a szándékkal, hátha valakit érdekel. Először csak törölte a hozzászólást minden figyelmeztetés nélkül. Én azt hittem, hogy elfelejtettem elküldeni a hozzászólást ezért ráismételtem. Újra törölte és azt írta, hogy az "ADOK-VESZEK" topicba tegyem be. Hiába írtam neki, hogy nem az én hirdetésem és csak segítő szándékkal írtam, nem nagyon érdekelte a dolog. Így hagytam a fenébe.

Nem láttam értelmét vitatkozni! Nem úgy tűnt mintha meg tudnám győzni!

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Igen, ez jópofa dolog. ???? Játszottam már én is ilyennel. Egyébként le lehet állítani a gombbal csak duplán kell megnyomni, vagy hosszan (már nem emlékszem pontosan)

Kétszer kell megnyomni, egy gombnyomásra semmi, pár másodperc után kiírta, hogy nyomjam meg kétszer, és arra leállt.

Hello,

Ha még emlékeztek, a TotalCar egyik adásában anno (2004-2005 körül) Winklerék tesztelték eképpen a "kacsaseggű" Renault Megane-t. Az akkori modelleknél simán el lehetett vinni az autót járó motornál kivett kártyával.

Azóta, ha jól tudom már javították ezt a bakit.

Scenic volt anno abban a műsorban, csak az azért más, mert abban eleve "kulcs nélküli" volt, tehát nem kellett bedugni a kártyát, elég ha nálad van ajtó nyitáshoz és indításhoz is, aztán a beindított kocsit az operatőr vittel el kártya nélkül. :)

Kipróbáltam a zárást, de járó motornál nem működik a központi zár a kártyáról. Az a vicc, hogy a kocsimhoz tartozó kezelési útmutatóban ez nincs benne, de neten találtam egy olyat a Renault archívumában, amelyikben írják is, hogy járó motornál nem működik (igaz csak megjegyzésként, kisbetűs részben).

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Az utastér világítás, kesztyűtartó világítás, csomagtér világítás és rendszámtábla világításhoz ugyanolyan izzók kellenek? 36mm, jól tudom?

Utastérnél csak az első olyan méretű mint a kesztyűtartó, csomagtartó. A hátsók rövidebbek, de azért mérd meg!

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Az utastér világítás, kesztyűtartó világítás, csomagtér világítás és rendszámtábla világításhoz ugyanolyan izzók kellenek? 36mm, jól tudom?

Nem rég cseréltem én is hideg fehér ledesre az utastér világítást. Első mennyezeti lámpa, kesztyűtartó, csomagtér világítás 42mm-es led, hátsó kapaszkodóknál pedig 36mm-es led van. De tényleg az a legegyszerűbb hogy szét szedés és megméred, nem tart semeddig. A rendszámtábla világításét nem tudom, azt nem cseréltem. Ha ledeket akarsz figyelj rá hogy canbusos legyen. Módosítva : ftamas0201
  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Egyedül a mennyezet világításnál szabályoz. :icon1:

De nem az előtét ellenállást kell betenni, hanem a shunt (sönt) ellenállást, azért mert a szabályozó rész minimális terhelés nélkül "lebeg". Ez a derengés.

A többi helyre nem kell terhelés.

Én kérek elnézést Akkor a félre tájékoztatásért, ilyen dolgokat én nem tudok csak másoktól informálódok, mindenki nevében megköszönhetem ezt az infót. :) mondjuk nekem mindenhol ilyen lett betéve, de nincs gond :) Módosítva : ftamas0201
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Történt ma velem egy érdekes dolog! Nem tudom mi történt, ilyen még nem történt sosem az autóval. Sajnos ritkán fordul elő, hogy tele tudom tankolni a gépsárkányt egy löketben. Ahogy ki volt akasztva a benzinkúton a töltőpisztoly, az annak rendje és módja szerint le is kapcsolt, mikor tele volt a tank. Mentem be fizetni, majd kifele jövet a kocsi alatt erősen csöpögött az üzemanyag. Siettem haza, hogy leszívok belőle, ha tudok. Mert arra gondoltam, hogy a beöntő felső nyakánál van valami gebasz. De mire hazaértem nem folyt sehol. Valaki járt már így? Mi lehet a baj?

Link to comment
Megosztás:

Egyedül a mennyezet világításnál szabályoz. :icon1:

De nem az előtét ellenállást kell betenni, hanem a shunt (sönt) ellenállást, azért mert a szabályozó rész minimális terhelés nélkül "lebeg". Ez a derengés.

A többi helyre nem kell terhelés.

A beltér világításhoz úgy kellett kérnem a sofitát, hogy CanBus-os autóhoz. Azért, hogy ne világítson halványan amikor becsukom az ajtót. Rendben is van így!

Köszönöm a plusz meglepetést! Benn is van az autóban. A tápot a kesztyűtartó világításáról vettem le. Itt volt +12V és - is. :)

Módosítva : gezoli
Link to comment
Megosztás:

wakond, on 23 Dec 2014 - 3:51 PM, said:wakond, on 23 Dec 2014 - 3:51 PM, said:

Üdv.

valaki itt annó beszélt ATE kerámia féktárcsáról és betétről.

nézegettem neten, de csak bömöshöz találtam létezhet, hogy az Astrához nem kínálnak?

mondjuk amiket láttam, igaz bömihez az a betét 43E volt.....csak a betét!!!! :omg:

Lehet hogy nincs, mert szerintem eladhatatlan lenne Opelhez. Az ára hasonló lenne valószínűleg.

Ráadásul nincs is nagyon értelme ekkora teljesítményhez...

Link to comment
Megosztás:

Lehet hogy nincs, mert szerintem eladhatatlan lenne Opelhez. Az ára hasonló lenne valószínűleg.

Ráadásul nincs is nagyon értelme ekkora teljesítményhez...

igazából azért érdekelne, mert állítólag nem marad fekete fékpor mindenhol.

nagyon csúnya ha az alumánium felnim jó mocskos fekete fékporos.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.