spzoli Elküldve November11, 2014 Megoszt Elküldve November11, 2014 Sziasztok! Digit klima panelt keresek. Van, írj privit ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ha4nz Elküldve November12, 2014 Megoszt Elküldve November12, 2014 És valami tuti tipp a cseréhez? :D nincs spéci fogóm :( Két csavarhúzóval egyszerre banyomod, vagy seeger fogóval, vagy veszel kb 1000Ft-ért egy ilyen fogót. Vagy házibarkács: kombifogót átköszörülöd. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
nemeth_laca Elküldve November13, 2014 Megoszt Elküldve November13, 2014 (edited) Mann benyaszűrőt sikerült szereznem. Cserénél a csőből nem fog folyni a benya? Vagy gyorsan csinaljam? :D Módosítva November13, 2014 : nemeth_laca Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve November13, 2014 Megoszt Elküldve November13, 2014 Mann benyaszűrőt sikerült szereznem. Cserénél a csőből nem fog folyni a benya? Vagy gyorsan csinaljam? :D Folyik mindenhonnan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November13, 2014 Megoszt Elküldve November13, 2014 (edited) Mann benyaszűrőt sikerült szereznem. Cserénél a csőből nem fog folyni a benya? Vagy gyorsan csinaljam? :D De fog folyni. Az injektorokon van egy szelep (ahova bemegy a benzincső, és ahova az összes csatlakoztatva van), ott engedd le a nyomást, jó tanács! Ott is spriccel nagy erővel, de nem baj, könnyebb lesz a csere. ;) Módosítva November13, 2014 : imy 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
nemeth_laca Elküldve November13, 2014 Megoszt Elküldve November13, 2014 De fog folyni. Az injektorokon van egy szelep (ahova bemegy a benzincső, és ahova az összes csatlakoztatva van), ott engedd le a nyomást, jó tanács! Ott is spriccel nagy erővel, de nem baj, könnyebb lesz a csere. ;) A csövet nemlehet elszorítani, vagy nemérdemes a merevsége miatt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Oponel Elküldve November13, 2014 Megoszt Elküldve November13, 2014 A csövet nemlehet elszorítani, vagy nemérdemes a merevsége miatt? Én is a 7végén cseréltem 1 kis corsán! :) nem sok benzin jött ki max 1 deci nem vészes csináld nyugodtan Link to comment Megosztás: More sharing options...
Oponel Elküldve November13, 2014 Megoszt Elküldve November13, 2014 Sziasztok de viszont 1 olyan kérdésem van G astrán! szeretnénk nézni 1 váltó olaj szintet! azt megtudom itthol is?? vagy csak ha fel van emelve szervízbe Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
nemeth_laca Elküldve November13, 2014 Megoszt Elküldve November13, 2014 Lekapcsolom a benya pumpát alapjáraton, elfogy a benzin, leáll a motor, és már nincs is nyomás. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Yeti963 Elküldve November13, 2014 Megoszt Elküldve November13, 2014 Sziasztok de viszont 1 olyan kérdésem van G astrán! szeretnénk nézni 1 váltó olaj szintet! azt megtudom itthol is?? vagy csak ha fel van emelve szervízbe Köszi Szia! HA van aknád akkor alá tudsz menni bal tangely mögött van egy hatlap fejű csavar ott tudod megnézni a héten én magam is töltöttem .Elég gáz nehezen hozzáférhető Egyebként azt írja a szakirodalom,örök életű...... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atala Elküldve November13, 2014 Megoszt Elküldve November13, 2014 A csövet nemlehet elszorítani, vagy nemérdemes a merevsége miatt? A szűrő előtt a tank van nem? Onnan elvileg a folyik a benya folyamat. Én előtte szoktam elszorítani. Cső kibiírja. Fogóval össze és rögzíted. Nekem volt ilyen spéci(lehet itt írták a nevét). Folyni fog vmennyi, a szűrőben is marad. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Oponel Elküldve November13, 2014 Megoszt Elküldve November13, 2014 Szia! HA van aknád akkor alá tudsz menni bal tangely mögött van egy hatlap fejű csavar ott tudod megnézni a héten én magam is töltöttem .Elég gáz nehezen hozzáférhető Egyebként azt írja a szakirodalom,örök életű...... Köszi! igen tudom hogy az de azért 1 ellenőrzés nem árt szerintem aknám az sajnos nincs :/ csak krokesz emelőm Link to comment Megosztás: More sharing options...
scream24 Elküldve November13, 2014 Megoszt Elküldve November13, 2014 A szűrő előtt a tank van nem? Onnan elvileg a folyik a benya folyamat. Én előtte szoktam elszorítani. Cső kibiírja. Fogóval össze és rögzíted. Nekem volt ilyen spéci(lehet itt írták a nevét). Folyni fog vmennyi, a szűrőben is marad. Semmi jelentősége, hogy hol van a szűrő, ez nem trabant. Azért nem folyik az üzemanyag folyamatosan, mert van egy szivattyú (ac) is. Elszorítani tök felesleges, max a benzincsövet nyírod ki, ha nincs szerencséd. Az a fél deci benzin nem ér annyit. szvsz 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November13, 2014 Megoszt Elküldve November13, 2014 A csövet nemlehet elszorítani, vagy nemérdemes a merevsége miatt? Egyszerübb a nyomást leengedni ott, nem értem minek kell variálni, relét kivenni, amikor az direkt arra van! ;) Sziasztok de viszont 1 olyan kérdésem van G astrán! szeretnénk nézni 1 váltó olaj szintet! azt megtudom itthol is?? vagy csak ha fel van emelve szervízbe Köszi Szembeállsz a kocsival, és akkor a jobb oldalt (amúgy a vezető felől) a féltengelytől kicsit feljebb 12 vagy 13-as hatlapfejű csavar. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Oponel Elküldve November13, 2014 Megoszt Elküldve November13, 2014 Egyszerübb a nyomást leengedni ott, nem értem minek kell variálni, relét kivenni, amikor az direkt arra van! ;) Szembeállsz a kocsival, és akkor a jobb oldalt (amúgy a vezető felől) a féltengelytől kicsit feljebb 12 vagy 13-as hatlapfejű csavar. Jól van köszi szépen a segítséget már csak akna kell majd Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve November13, 2014 Megoszt Elküldve November13, 2014 Gyorskérdés pestieknek! Debrecen-Tatabánya vonalat járom meg holnap, nem pályán... Érdemes felmennem az M0-ra Bp. alatt? Szerintem dél körül fogok ott járni... A másik útvonal bevisz a városba, és azt hosszabbnak hozza ki (időben). Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve November13, 2014 Megoszt Elküldve November13, 2014 Valaki nekem azt mondta, hogy az M0 orosz rulett. Ha tiszta, akkor gyorsan tudsz haladni rajta. Ezzel szemben ha valami történik és bedugul, akkor nincs kerülési lehetőséged. Városon keresztül viszont lassúbb, cserébe kb. akárhol történik valami, nem túl nagy kerülővel és időveszteséggel más útvonalat tudsz választani. Tehát nagyjából a biztos kis szopás és a kis eséllyel nagy szopás között kell választanod :D 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
vsz Elküldve November14, 2014 Megoszt Elküldve November14, 2014 (edited) Gyorskérdés pestieknek! Debrecen-Tatabánya vonalat járom meg holnap, nem pályán... Érdemes felmennem az M0-ra Bp. alatt? Szerintem dél körül fogok ott járni... A másik útvonal bevisz a városba, és azt hosszabbnak hozza ki (időben). Le lesz zárva egy csomó út a városban 13 órától, ha még jóval előtte beérsz a városba, akkor menj keresztül, ha nem, akkor mindenképp az M0-án menj. http://www.police.hu/hirek-es-informaciok/utinfo/forgalmirend-valtozasok/ideiglenes-forgalomkorlatozas-budapest-teruleten Módosítva November14, 2014 : vsz 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve November14, 2014 Megoszt Elküldve November14, 2014 Jól van köszi szépen a segítséget már csak akna kell majd Nem kell akna,fenntről hozzáférsz Link to comment Megosztás: More sharing options...
andris83 Elküldve November14, 2014 Megoszt Elküldve November14, 2014 Valaki nekem azt mondta, hogy az M0 orosz rulett. Ha tiszta, akkor gyorsan tudsz haladni rajta. Ezzel szemben ha valami történik és bedugul, akkor nincs kerülési lehetőséged. Városon keresztül viszont lassúbb, cserébe kb. akárhol történik valami, nem túl nagy kerülővel és időveszteséggel más útvonalat tudsz választani. Tehát nagyjából a biztos kis szopás és a kis eséllyel nagy szopás között kell választanod :D Mióta a 2x3 sávot megcsinálták pár éve, nagyságrendekkel jobbak a körülmények, és kevesebb a baleset is. Persze volt már olyan, hogy mind a 3 sáv állt, de azért ez elég ritka most már. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
retfirD Elküldve November14, 2014 Megoszt Elküldve November14, 2014 Mióta a 2x3 sávot megcsinálták pár éve, nagyságrendekkel jobbak a körülmények, és kevesebb a baleset is. Persze volt már olyan, hogy mind a 3 sáv állt, de azért ez elég ritka most már. Akkor csak én vagyok olyan peches, hogy kifogtam, egy nap kétszer is. Nyáron voltunk Veszprémben, odafelé baleset miatt volt bedugulva, akkor időben hallottam a rádióban, így kb. 30 km kerülővel megúsztam, hazafele meg kigyulladt egy kamion, na ott már telibe kaptuk, 1 óra alatt haladtunk ~800 métert. Megfogadtam, inkább nem autópályázunk legközelebb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve November17, 2014 Megoszt Elküldve November17, 2014 Sziasztok! LOCTITE 3863-as fűtőszál javítót használt már valaki? Mennyire tartós?,van ennél jobb,esetleg olcsóbb fűtőszáljavító?Vagy esetleg más megoldás? Előre is köszönöm a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
scream24 Elküldve November17, 2014 Megoszt Elküldve November17, 2014 (edited) Üdv. Nem tudja valaki, hogy a klimás fűtés konzolból a delphi hány félét gyártott? Én ugy tudom, hogy csak egyet, de lehet, hogy tévedek. Erre gondolok, csak klimásban: Módosítva November17, 2014 : scream24 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atala Elküldve November17, 2014 Megoszt Elküldve November17, 2014 (edited) 2 féle tuti van. Más a csatlakozojuk. Én ezzel szoptam be. Fűtéskoznol Szerk.: A második fajta mindig eladó! ;) :D Módosítva November17, 2014 : Atala 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
scream24 Elküldve November17, 2014 Megoszt Elküldve November17, 2014 Hmm, én csak olyat találtam ami az első képeken is van. Bár az nem baj, az enyémbe is olyan van, amennyire emlékszem. De mielőtt megveszem, azért megkukkantom. Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts