Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Gyári, bontott ;) talán még színben passzolót is találsz.

Ha nekem kellene, biztosan szép állapotú bontottat vennék. (a rozsda miatt) A gyári elméletileg nem fog rozsdálni, ha nem gányolják.

Normális bontós már feléri ésszel, hogy 20.000 - 30.000 Ft-os móka a festés, ezért ha kicsit drágábban is ,de keres szín azonosat. Persze vannak tróger bontósok, akik le...ák.

Na meg sajnos vannak a ritka színek, amihez lehetetlen szín azonost találni. Ezzel én is így vagyok, de ha valaha is gondom lesz szerelhető elemmel, én bontottat veszek és azt fényeztetem normális helyen.

Link to comment
Megosztás:

Ha nekem kellene, biztosan szép állapotú bontottat vennék. (a rozsda miatt) A gyári elméletileg nem fog rozsdálni, ha nem gányolják.

Normális bontós már feléri ésszel, hogy 20.000 - 30.000 Ft-os móka a festés, ezért ha kicsit drágábban is ,de keres szín azonosat. Persze vannak tróger bontósok, akik le...ák.

Na meg sajnos vannak a ritka színek, amihez lehetetlen szín azonost találni. Ezzel én is így vagyok, de ha valaha is gondom lesz szerelhető elemmel, én bontottat veszek és azt fényeztetem normális helyen.

Egyelőre nem sikerült bontott feketét vadászni, de rajta vagyok. Az a baj, hogy ha valaha el akarnám adni és megmérik a festékréteget, rögtön ráfogják, hogy na mert biztos le volt zúzva, pedig "csak" nekitolatott valaki...mondjuk dokumentálok mindent kb. nem km-re, hanem méterre pontosan, fényképpel stb.. :icon1:

Link to comment
Megosztás:

Tudnátok ajánlani valami jó aksi töltőt? Ki milyet használ, mi vált be, melyikért érdemes pénzt adni?

Igazából csak, hogy legyen... mert nincs.
Szerencsére mindkét aksi teszi a dolgát hibátlanul. Az egyik egy Bosch S3 56A-s (zárt), a másik egy Gyári GM (Varta), ennél a cellák kupakját le lehet csavarni. Kisebb mint az Bosch de most pontosan a kapcitását nem tudom fejből.

Egyik sem "zselés".

Link to comment
Megosztás:

Tudnátok ajánlani valami jó aksi töltőt? Ki milyet használ, mi vált be, melyikért érdemes pénzt adni?

Igazából csak, hogy legyen... mert nincs.

Szerencsére mindkét aksi teszi a dolgát hibátlanul. Az egyik egy Bosch S3 56A-s (zárt), a másik egy Gyári GM (Varta), ennél a cellák kupakját le lehet csavarni. Kisebb mint az Bosch de most pontosan a kapcitását nem tudom fejből.

Egyik sem "zselés".

Most, Október 30. Csütörtöktől van ismét a Lidl áruházakban, a készlet erejéig. 5.999 Ft. (Mezőkovácsházi áruház polcán még van 3-4 db)

Én tavaly vettem pont ezzel a céllal, hogy csak legyen egy itthon. Nagyon meg vagyok vele elégedve. Egyáltalán nem bóvli, minőségi anyagokból van. A robogó, a Swift és az Astra aksira szoktam néha csak úgy rátölteni, mivel belém beszélték, hogy az akku élettartamnak jót tesz.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Egyelőre nem sikerült bontott feketét vadászni, de rajta vagyok. Az a baj, hogy ha valaha el akarnám adni és megmérik a festékréteget, rögtön ráfogják, hogy na mert biztos le volt zúzva, pedig "csak" nekitolatott valaki...mondjuk dokumentálok mindent kb. nem km-re, hanem méterre pontosan, fényképpel stb.. :icon1:

Egy kis türelmet megér, hátha lesz. Fekete astrára azért bőven van esély. Mindenesetre színkódot egyeztess mielőtt megveszed, mert emlékeim szerint nem egy fekete volt G astrában.

Kezd oda érni lassan az Astrák ára, hogy egy javított elem, már sokat nem befolyásol az áron (ha szép, nem üt el és valóban csak a rétegvastagság árulkodik) de a dokumentálás tényleg jó ötlet.

Én azért vennék bontottat nem megegyező szín esetén is, mert a G-Astránál, már megfelelően korrózió védettek a gyári karosszéria elemek, ezért ha találsz egy épet, amin nincs mit javítani, csak festeni kell, az nem fog rohadni.

Nekem fényező mondta, hogy az autósboltos utángyártott elemekkel az a baj, hogy kívülről szépen megcsinálják, de sok fényező hajlamos elegánsan átlépni a belső oldal minőségi fényezésén, mivel az úgy sem látszik, és pár év múlva belülről kezd majd szépen rohadni. Mondjuk ezzel akkor lesz gondod csak, ha hosszú távra tervezel.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Most, Október 30. Csütörtöktől van ismét a Lidl áruházakban, a készlet erejéig. 5.999 Ft. (Mezőkovácsházi áruház polcán még van 3-4 db)

Én tavaly vettem pont ezzel a céllal, hogy csak legyen egy itthon. Nagyon meg vagyok vele elégedve. Egyáltalán nem bóvli, minőségi anyagokból van. A robogó, a Swift és az Astra aksira szoktam néha csak úgy rátölteni, mivel belém beszélték, hogy az akku élettartamnak jót tesz.

Tesómnak Aldi-s van, azt mondja az is f*sza!

Én is töltöttem már vele egyszer.

Az akksi kerekedésben egyébként azt ajánlották, hogy tél előtt érdemes tölteni (külső töltővel), valamint tél után, tavasszal.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Egy kis türelmet megér, hátha lesz. Fekete astrára azért bőven van esély. Mindenesetre színkódot egyeztess mielőtt megveszed, mert emlékeim szerint nem egy fekete volt G astrában.

Kezd oda érni lassan az Astrák ára, hogy egy javított elem, már sokat nem befolyásol az áron (ha szép, nem üt el és valóban csak a rétegvastagság árulkodik) de a dokumentálás tényleg jó ötlet.

Én azért vennék bontottat nem megegyező szín esetén is, mert a G-Astránál, már megfelelően korrózió védettek a gyári karosszéria elemek, ezért ha találsz egy épet, amin nincs mit javítani, csak festeni kell, az nem fog rohadni.

Nekem fényező mondta, hogy az autósboltos utángyártott elemekkel az a baj, hogy kívülről szépen megcsinálják, de sok fényező hajlamos elegánsan átlépni a belső oldal minőségi fényezésén, mivel az úgy sem látszik, és pár év múlva belülről kezd majd szépen rohadni. Mondjuk ezzel akkor lesz gondod csak, ha hosszú távra tervezel.

3 nap telefonálgatás után sikerült találni egy épet, ami nem szorul javításra és nem is volt javítva, úgyhogy jövőhéten megérkezik, reméljük nem fog elütni! :icon1:

Link to comment
Megosztás:

Cserélt már valaki tankajtón gumitömítést? Nálam nincs elszakadva, de néha beázik. Az új jobban illeszkedik, vagy az sem passzolhat jobban?

https://cromax.hu/20000000-karosszeria/20930000-lemez-aruk/20930433-tankbetolto-nyilas-alkatreszei/188224-tomitogyuru-tankbetolto-nyilas-kore-opel-astra-g-zafira-a

Igen, én egy pár hete. Nekem mállott a 2007-es kocsin.

Le kell venni, valamennyire ragasztva van, majd én körbe vékonyan adtam neki palmatexet, amúgy beleül egy perembe is. ;)

  • Like 2
Link to comment
Megosztás:

Múlthéten belenyitotta a "jófej" kolléga a céges Transit ajtaját az autóm ajtajába (nem szándékosan, az ajtóhatároló vágta ki az ajtót amíg próbált kimászni). Kitöltöttünk minden papírt, igazgató is aláírt mindent, mehetek a biztosítóhoz (pontosabban kinéztem egy műhelyt, akik elvileg mindent elintéznek). Futólag már megnézte amíg a papírokra vártunk, az biztos hogy fényezni kell mert nem csak a lakk sérült (horpadás nincs). Mire számíthatok? (Átfutási idő; nekem mibe fog fájni; egyéb tapasztalat...)

Link to comment
Megosztás:

Múlthéten belenyitotta a "jófej" kolléga a céges Transit ajtaját az autóm ajtajába (nem szándékosan, az ajtóhatároló vágta ki az ajtót amíg próbált kimászni). Kitöltöttünk minden papírt, igazgató is aláírt mindent, mehetek a biztosítóhoz (pontosabban kinéztem egy műhelyt, akik elvileg mindent elintéznek). Futólag már megnézte amíg a papírokra vártunk, az biztos hogy fényezni kell mert nem csak a lakk sérült (horpadás nincs). Mire számíthatok? (Átfutási idő; nekem mibe fog fájni; egyéb tapasztalat...)

Lehet jobb lett volna kihagyni a biztosítót, mert idő, amire fizet. Érdemesebb egy márkaszervizbe bevinni, és elintéztetni velük.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Lehet jobb lett volna kihagyni a biztosítót, mert idő, amire fizet. Érdemesebb egy márkaszervizbe bevinni, és elintéztetni velük.

A biztosító még nem tud semmiről. A papírok még nálunk vannak. A cégnél van a bejelentő második példánya, ennyi. Ez egy olyan cég, akik erre szakosodtak. Autót beviszed és a papírokat, a többit ők intézik. Mellesleg kimondottam a karosszéria munkák és fényezés amiből élnek, nagyon jól felszerelt komplett fényezőműhelyük/csarnokuk van...

Link to comment
Megosztás:

Tanácsotokat kérem, nem tudom hogy a gondolatmenetem mennyire helytálló:

Az alaptétel, hogy az autó fényezése sérült, horpadás nincs. Fényező műhely szerint (1 műhelyt kérdeztem, megnézték, ők mindent elintéznének) fényezni kell, nem elég polírozni (szerintem 95%-a eltűnne a zúzásoknak, lehet h nyoma sem maradna vagy csak apró).

Két lehetőség van:

1, Átadok minden papírt a műhelynek, ők festik (ha festik), és lesz amilyen lesz, értékvesztés az enyém. (Azt nem tudom h ilyen estben van-e avultatás amit nekem kell fizetnem, tehát nekem még lehet h fizetnem is kell).

2, Elkezdek vele én rohangálni be a biztosítóhoz (minden papír megvan, elismerte a felelősségét külön papíron amit az okozó cég vezérigazgatója is aláírt és lepecsételt). Biztosító mond egy összeget (gyorskár), és abból tudom javíttatni (vagy nem, ha keveset mond). Ha tudom javíttatni, lehet h máshol kipolírozzák, nincs értékvesztés és még lehet hogy pénz is marad a végén. Vagy nem fogadom el a biztosító ajánlatát, számlára kell javíttatnom, aztán vagy kapok pénzt vagy nem (egészében)...

Nem voltam még ilyen helyzetben, tanácstalan vagyok...

Link to comment
Megosztás:

Amikor nekem tolattak és megsérült a lökhárítóm a 3 hetes kocsin, akkor bevittem a Schiller szervizbe és.Ott ecsetelték hogy milyen megoldások vannak.Én mondtam nekik hogy új a kocsi, a másik fizet, úgyhogy úgy kérném vissza a kocsit ahogy 3 hete megvettem.

Elintéztek minden papírt, semmit sem kellett csinálnom és 3 nap múlva kész volt a kocsim.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Tanácsotokat kérem, nem tudom hogy a gondolatmenetem mennyire helytálló:

Az alaptétel, hogy az autó fényezése sérült, horpadás nincs. Fényező műhely szerint (1 műhelyt kérdeztem, megnézték, ők mindent elintéznének) fényezni kell, nem elég polírozni (szerintem 95%-a eltűnne a zúzásoknak, lehet h nyoma sem maradna vagy csak apró).

Két lehetőség van:

1, Átadok minden papírt a műhelynek, ők festik (ha festik), és lesz amilyen lesz, értékvesztés az enyém. (Azt nem tudom h ilyen estben van-e avultatás amit nekem kell fizetnem, tehát nekem még lehet h fizetnem is kell).

2, Elkezdek vele én rohangálni be a biztosítóhoz (minden papír megvan, elismerte a felelősségét külön papíron amit az okozó cég vezérigazgatója is aláírt és lepecsételt). Biztosító mond egy összeget (gyorskár), és abból tudom javíttatni (vagy nem, ha keveset mond). Ha tudom javíttatni, lehet h máshol kipolírozzák, nincs értékvesztés és még lehet hogy pénz is marad a végén. Vagy nem fogadom el a biztosító ajánlatát, számlára kell javíttatnom, aztán vagy kapok pénzt vagy nem (egészében)...

Nem voltam még ilyen helyzetben, tanácstalan vagyok...

Fogadd el a biztosító ajánlatát és megcsináltatod valahol számla nélkül. Ne felejts el mindent dokumentálni, hogy később, ha esetleg eladnád a kocsit akkor meg tudd mutatni, hogy nem volt rommá törve! :icon1:

Ha úgy látod, hogy elég egy polír, én nem festetném... sajnos valószínű, hogy belenyitnak még egy-két ajtót az évek alatt. <_<

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Amikor nekem tolattak és megsérült a lökhárítóm a 3 hetes kocsin, akkor bevittem a Schiller szervizbe és.Ott ecsetelték hogy milyen megoldások vannak.Én mondtam nekik hogy új a kocsi, a másik fizet, úgyhogy úgy kérném vissza a kocsit ahogy 3 hete megvettem.

Elintéztek minden papírt, semmit sem kellett csinálnom és 3 nap múlva kész volt a kocsim.

Igen, egy új autó esete azért más univerzum.

Fogadd el a biztosító ajánlatát és megcsináltatod valahol számla nélkül. Ne felejts el mindent dokumentálni, hogy később, ha esetleg eladnád a kocsit akkor meg tudd mutatni, hogy nem volt rommá törve! :icon1:

Ha úgy látod, hogy elég egy polír, én nem festetném... sajnos valószínű, hogy belenyitnak még egy-két ajtót az évek alatt. <_<

Pont így gondolom én is, emiatt nem érzem úgy hogy szükséges lenne az újrafényezésre ha minimálisra csökkenthető a sérülés egy polírozással. A másik oldalon meg ott van, hogy előtte makulátlan volt ez az oldal, ez az ajtó... Az autóbuzériám...

Link to comment
Megosztás:

Tegnap voltam műszakin, csillagos ötöst kaptam, zöld plakettet, de még az agyába is belenéztek obdII-vel. Minden szép, minden jó :)

A pláne, hogy ma beszélgettem egy fóliás szakemberrel, aki mondta, hogy szidják a G Astrákat is....

Tovább beszélgettünk, aztán kiderült, hogy neki egy 2007 körüli offwagen poloja van, kicsi dízel. Újonnan vette, és 40.000 km-nél leszakadt vmi a vezérműről és összekalapálta az egész motort. 300.000.-Ft volt ez a mutatvány, persze gyári gari már nem volt.

Úgyhogy, akárki akármit mond, én szeretem ezt a kis jószágot :)

Link to comment
Megosztás:

Tegnap voltam műszakin, csillagos ötöst kaptam, zöld plakettet, de még az agyába is belenéztek obdII-vel. Minden szép, minden jó :)

A pláne, hogy ma beszélgettem egy fóliás szakemberrel, aki mondta, hogy szidják a G Astrákat is....

Tovább beszélgettünk, aztán kiderült, hogy neki egy 2007 körüli offwagen poloja van, kicsi dízel. Újonnan vette, és 40.000 km-nél leszakadt vmi a vezérműről és összekalapálta az egész motort. 300.000.-Ft volt ez a mutatvány, persze gyári gari már nem volt.

Úgyhogy, akárki akármit mond, én szeretem ezt a kis jószágot :)

Én is szeretem, pedig az enyémnek akad még baja, annak ellenére hogy sokkal jobb állapotnak örvend mint 4,5-éve vásárláskor. Terveim szerint egyszer majd teljesen hibátlan lesz, nem tervezem lecserélni.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.