kobraCode Elküldve Október7, 2014 Megoszt Elküldve Október7, 2014 Mutathatja a gázszintet is, amikor épp gázzal jár a motor :D Amúgy én is legszívesebben telitankolva tartanám a benzintankot, de ezek a mostani benzinek hajlamosak megromlani, ha sokáig állnak, másrészt az ember tankol valami sz@rt, aztán akkor az egész tank benzinje ugrott. Én már jártam így, hogy korrodálódni kezdtek a dolgok a tankban, aztán így már nem olyan jó üzlet, ha az egész tankot ki kell járni hirtelen. A bő fél éve vett pumpa is ugyanilyen kinézetű, indulni is csak 4-5-6 gyújtásráadásra indult már félnapi állás után is (onnan lett gyanús, hogy valami nem stimmel), gondolom a kommutátorját is ugyanígy kikezdte a "benzin", mint a képeken látható fém részeket. Az biztos, hogy a pumpa alu háza is hasonlóan nézett ki. A benzin szaga sem stimmelt, ismerős szerint az etanolos benzin amikor megromlik, akkor lesz ilyen ecetszagú. Pedig mindig kúton tankoltam. Hozzátankolás nem segített, kipumpáltattam a pumpával és egy darab csővel, ameddig még jött, és néhány liter friss benzin hatására észheztért a pumpa. Majd aztán amikor hosszabb útra mentem egyben, akkor visszatöltöttem és elhasználtam a romlott benzint, hogy ne vesszen kárba, viszont utána megint ugye a maradék leszívása és friss benzin következett. A szintjeladót is tönkretette, az most nincs is, állandóan világít a csóróságjelző. A probléma annyira nem egyedi, hogy pl. a Briggs & Strattonnak, Liqui Molynak, stb. van benzin stabilizáló adaléka, amit az etanolos benzinhez kell adni, hogy a téli tárolásnál ne érje károsodás a szezonális használatú gépeinket a benne álló benzin miatt. Én is vettem ilyen adalékot, remélem, így megúszom az ilyen "meglepetéseket" a jövőben... Most próbálod először ezeket az adalékokat? Mennyibe fájnak, hol lehet őket kapni? Eddig a 2 ütemű motoromnál nem volt gond a téli leállással, de ha mégis akkor 5 perc alatt kitisztítottam a karbit. Most a 4 üteműnél nem akarok tavasszal mindjárt szívni így valamit ki kellene próbálnom, akár a 100-ast ahogy tgabika írta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Október7, 2014 Megoszt Elküldve Október7, 2014 Most próbálod először ezeket az adalékokat? Mennyibe fájnak, hol lehet őket kapni? Eddig a 2 ütemű motoromnál nem volt gond a téli leállással, de ha mégis akkor 5 perc alatt kitisztítottam a karbit. Most a 4 üteműnél nem akarok tavasszal mindjárt szívni így valamit ki kellene próbálnom, akár a 100-ast ahogy tgabika írta. Igen, most próbálom először. A Liqui Moly 5107 jelzésű adalékát a bárdiautónál szereztem be. 2500Ft környéke volt az 50 liter benzinhez való adalék, de most épp nem látom náluk. De ezen a néven keresheted máshol. Briggs & Stratton adaléka ez és ez, ha minden igaz.Biztosan nem csodaszer, és jobban örülnék és is, ha mindig csak néhány liter benzint tarthatnék a tankban, de akkor meg a pumpa megy gallyra rövid úton 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Október7, 2014 Megoszt Elküldve Október7, 2014 Azt hittem gázzal jársz, mégis ennyire tele van a tankod :D Január óta nem tankoltam magyarországon benzint 1 cseppet sem a kocsiba. :) Amúgy mindig telenyomom, de eddig nekem még sosem romlott meg. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Október8, 2014 Megoszt Elküldve Október8, 2014 Most próbálod először ezeket az adalékokat? Mennyibe fájnak, hol lehet őket kapni? Eddig a 2 ütemű motoromnál nem volt gond a téli leállással, de ha mégis akkor 5 perc alatt kitisztítottam a karbit. Most a 4 üteműnél nem akarok tavasszal mindjárt szívni így valamit ki kellene próbálnom, akár a 100-ast ahogy tgabika írta. Fél év alatt nem romolhat meg főleg, ha hidegben is áll. Vagyis 2007-ben mikor eladtam a motort, akkor még nem volt ilyen problémám vele. A kocsiban sem romlott meg sosem, pedig azért van benne régebbi benzin is őszeségeben. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atala Elküldve Október8, 2014 Megoszt Elküldve Október8, 2014 Nekem a nagyok azt mondták, h a mocit teli tankkal kell eltelelni h a tank nem korrodálodjon(s51 1:40es aránnyal). Első tavaszi indítás mindig zökkenő mentes volt. 2109be meg nyáron csak 10 liter volt kb h ha a gáz elfogyna akkor legyen tartalék. Hótól hóig csak gázzal mentem és csak télen volt benzines dolog. Nem vettem észre h ne "égne". Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Október8, 2014 Megoszt Elküldve Október8, 2014 Ne felejtsük el, hogy régebben nem volt etanol a benzinben. Másrészt a romlott benzin is ég, csak idővel megeszi a fém cuccokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Október8, 2014 Megoszt Elküldve Október8, 2014 Nekem a nagyok azt mondták, h a mocit teli tankkal kell eltelelni h a tank nem korrodálodjon(s51 1:40es aránnyal). Első tavaszi indítás mindig zökkenő mentes volt. 2109be meg nyáron csak 10 liter volt kb h ha a gáz elfogyna akkor legyen tartalék. Hótól hóig csak gázzal mentem és csak télen volt benzines dolog. Nem vettem észre h ne "égne". Eddig nekem sem volt sosem gondom, de egy kétüteműnél a karbi tisztítás 5 perc. Nos ezt egy 650-es SV-nél nem csinálod meg olyan gyorsan és költségmentesen. Azért egész jó volt a benzined ha 2109-ig kitartott :evilgrin: bocs ezt nem tudtam kihagyni :D 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Október8, 2014 Megoszt Elküldve Október8, 2014 Eddig nekem sem volt sosem gondom, de egy kétüteműnél a karbi tisztítás 5 perc. Nos ezt egy 650-es SV-nél nem csinálod meg olyan gyorsan és költségmentesen. Azért egész jó volt a benzined ha 2109-ig kitartott :evilgrin: bocs ezt nem tudtam kihagyni :D Nekem tudod, mondtam lehet karbit is szét kellene szedni, megnézni, kipucolni. De nem nagyon akarok nekiállni, nagyon bent van az a két henger között. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Október8, 2014 Megoszt Elküldve Október8, 2014 Nekem tudod, mondtam lehet karbit is szét kellene szedni, megnézni, kipucolni. De nem nagyon akarok nekiállni, nagyon bent van az a két henger között. ;) Tudom, de arról nem is beszélve ha egy picit nem vigyázol veheted a tömítéskészletet. Mondjuk alapból cserélni is kéne ha szétszeded, papír azt írja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve Október8, 2014 Megoszt Elküldve Október8, 2014 Az ecat24-el mi történt? :unsure: :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Október8, 2014 Megoszt Elküldve Október8, 2014 Az ecat24-el mi történt? :unsure: :blink: Néha eltűnik kisebb-nagyobb időre, de eddig még mindig előkerült. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Október9, 2014 Megoszt Elküldve Október9, 2014 Nekem tudod, mondtam lehet karbit is szét kellene szedni, megnézni, kipucolni. De nem nagyon akarok nekiállni, nagyon bent van az a két henger között. ;) Nincs az úszóházon leeresztő csavar? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Október9, 2014 Megoszt Elküldve Október9, 2014 Tudom, de arról nem is beszélve ha egy picit nem vigyázol veheted a tömítéskészletet. Mondjuk alapból cserélni is kéne ha szétszeded, papír azt írja. Akor lehet majd rendelek hozzá, de biztos horror árban van, mint minden hozzá. Amikor 2005-ben egy első felni 10% kedvezménnyel volt 110e... :( Nincs az úszóházon leeresztő csavar? Amikor megvettem, akkor szivatón alig akart elindulni hidegen, de még mindig be-be durrog. Kapott injektor tisztítót, igaz karbis. Utána jobb lett,de azért szétszedném, ki tudja mi van benne. Meg nagyobb fordulaton nagyobb sebességnél (150 felett) nem egyenletesen gyorsul, vagyis vannak benne megtorpanások. Szóval ezért megnézném. Abban bízok, amit én csinálok. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Október10, 2014 Megoszt Elküldve Október10, 2014 Naggyon dúúrva.... Jaj, nem akarok kompozni! http://totalcar.hu/magazin/bologatokutya/2014/10/09/veszelyes_kaland_a_kompra_szallas/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
min Elküldve Október10, 2014 Megoszt Elküldve Október10, 2014 Sziasztok, nem tdom, hogy találkoztatok e már olyannal, hogy egy hírdetésben (racingbazár) meg volt adva az ár , telefonos egyeztetés majd a szerelés végén közli a jóember, hogy ez netto ár volt, ha számlát kérek akkor plusz áfa....EZ egy opelbontó és szervíz.Hát baszki azt hittem gutaütést kapok. Már úgy voltam, hogy kifizetem és a következő hivásommal fel is jelentem a NAV-nál az ilyen k....öt. Csodálkoznak aztán, hogy az emberek úgy állnak a szervizekhez, hogy tuti lenyúlásra készülnek.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
DM101 Elküldve Október10, 2014 Megoszt Elküldve Október10, 2014 Ha veszek a motroháztetőbe egy zajcsillapítót akkor az ér valamit? Vagy csak úgy ha a tűzfal is le van burkolva? Link to comment Megosztás: More sharing options...
vinczeattila Elküldve Október10, 2014 Megoszt Elküldve Október10, 2014 Szevasztok! Egy éve kb beszéltünk a kormány-duda gombok cseréjéről.Valaki belinkelt egy címet ahol árulnak ilyet. Kérem aki tudja ,linkelje be.Visszaolvastam de nem találom.Előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Október10, 2014 Megoszt Elküldve Október10, 2014 Ha veszek a motroháztetőbe egy zajcsillapítót akkor az ér valamit? Vagy csak úgy ha a tűzfal is le van burkolva? Szerintem nem sokat... Különben is inkább a szélzaj ami sok pályán, nem a motorhang. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
nx10521 Elküldve Október10, 2014 Megoszt Elküldve Október10, 2014 Ha veszek a motroháztetőbe egy zajcsillapítót akkor az ér valamit? Vagy csak úgy ha a tűzfal is le van burkolva? Ér. Nem sokat, de hallható a különbség. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Október10, 2014 Megoszt Elküldve Október10, 2014 Szerintem nem sokat... Különben is inkább a szélzaj ami sok pályán, nem a motorhang. ;) Nekem 1,4-nél van motortér szigetelés, és mégis a motor hangosabb. 100-nál még ok, mert "csak" 3000-et pörög. De 130-nál már üvölt a motor. Nem sokat, de valamennyit tényleg számít. Amikor sokat mentem pályán, dízel tulajdonos ült mellette/mögöttem. Elég hamar megkérdezte, hogy minden rendben van-e? Kérdem, miért? Hát mert elég durva hangja van a motornak! Mondom, ja ez ilyen! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
merenyi85 Elküldve Október11, 2014 Megoszt Elküldve Október11, 2014 Ha veszek a motroháztetőbe egy zajcsillapítót akkor az ér valamit? Vagy csak úgy ha a tűzfal is le van burkolva? Én nem bántam meg, hogy vettem. 1. Jobban néz ki mikor kinyitom 2. Az elhaladási zajt csökkenti, azaz kívülről halkabb. Én belül nem hallom a különbséget, de kívül biztosan halkabb, szerintem pont annyi hangot elnyel amivel ,,csúnyább" a láncos motor hangja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve Október11, 2014 Megoszt Elküldve Október11, 2014 Sziasztok! Tegnap műszakizott az autó,sajnos a B oszloptól hátrafelé az összes fóliát "letépték" az üvegről,pedig nem is volt annyira sötét,mint itt a fórumon pár márkatárs autójának üvegén.Jó tudom,most már új szabály van erre is. Ausztriából behozott autó,már így vettem (fóliázva),van valami rózsaszínű papír a fóliázásról,de az németül van. A szerelő szerint az nem felel meg a feltételeknek. Veszprém környékén tud valaki olyan korrekt és viszonylag "olcsó" mühelyt,ahol fóliáznak?,és természetesen műbizonylatot is adnak,amit a műszakin is elfogadnak. Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomi 1.6 Elküldve Október12, 2014 Megoszt Elküldve Október12, 2014 Sziasztok! Tegnap műszakizott az autó,sajnos a B oszloptól hátrafelé az összes fóliát "letépték" az üvegről,pedig nem is volt annyira sötét,mint itt a fórumon pár márkatárs autójának üvegén.Jó tudom,most már új szabály van erre is. Ausztriából behozott autó,már így vettem (fóliázva),van valami rózsaszínű papír a fóliázásról,de az németül van. A szerelő szerint az nem felel meg a feltételeknek. Veszprém környékén tud valaki olyan korrekt és viszonylag "olcsó" mühelyt,ahol fóliáznak?,és természetesen műbizonylatot is adnak,amit a műszakin is elfogadnak. Köszönöm! Szia! Az enyém hétfőn, de nem is kérték a bizonylatot... Én úgy tudom, hogy B oszloptól hátra, akár be is lemezelheted, ha két oldalsó tükröd van. (nekem annak idején a rendőr szedette le az első ablakokról...) Üdv. Tomi 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Október12, 2014 Megoszt Elküldve Október12, 2014 Sziasztok! Tegnap műszakizott az autó,sajnos a B oszloptól hátrafelé az összes fóliát "letépték" az üvegről,pedig nem is volt annyira sötét,mint itt a fórumon pár márkatárs autójának üvegén.Jó tudom,most már új szabály van erre is. Ausztriából behozott autó,már így vettem (fóliázva),van valami rózsaszínű papír a fóliázásról,de az németül van. A szerelő szerint az nem felel meg a feltételeknek. Veszprém környékén tud valaki olyan korrekt és viszonylag "olcsó" mühelyt,ahol fóliáznak?,és természetesen műbizonylatot is adnak,amit a műszakin is elfogadnak. Köszönöm! Szia, B oszloptól hátrafelé? Hisz ha van hozzá műbizonylatod akkor szabályos, pont azt a részt nem kellett volna leszedni. Nekem skyfol fóliám van igaz Keszthelyen csinálták, de van Veszprémben is: http://skyfolablakfolia.hu/cikk/ablakfolia_veszprem/ 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Október12, 2014 Megoszt Elküldve Október12, 2014 Szia, B oszloptól hátrafelé? Hisz ha van hozzá műbizonylatod akkor szabályos, pont azt a részt nem kellett volna leszedni. Nekem skyfol fóliám van igaz Keszthelyen csinálták, de van Veszprémben is: http://skyfolablakfolia.hu/cikk/ablakfolia_veszprem/ EU-n belül elvileg el kellett volna fogadni. ;) Vagy a szerelő volt .... . Mondjuk a Martin dobra is van műbizonylat (olasz), habár Martin azt mondta pl ausztriába ha akarják nem fogadják el. :o Szerintem ez is hasonló eset, magyar azt sem tudta mi van odaírva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts