Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Sziasztok.Október 16. van műszakim.Kérdésem Zimmermann coat z vs Brembo Max tárcsa legyen ?,betétből gyárit vagy a tárcsákhoz való saját szett ?És még egy két kérdés:Van hibakódom tárolt de csak addig világít a visszajelző míg gyújtáson van a kulcs ha beindul már kialszik,vizsgánál számít ez?Másik ha a fűtéskapcsolóknál nem világítanak a lámpák ?amúgy minden okés rajta ,gázszemlén már voltam arról megvan a papír.Lengéscsillapítókat kicseréltem sach-ra,Új gumik stb.

Link to comment
Megosztás:

Azért ne keverjük a kisautó és az alsó középkategóriát.

Fiat Punto: kollégám Punto II-vel jár, jön-megy vele külföldre is, 2004-es ráncfelvarrott verzió, az alap 1.2-es 60 lóval, nála 5-öt eszik. Mivel olasz talicska, igen olcsón adják a piacon, és nem olyan rossz, mint az olasz autók híre. Ez a II-es széria szerintem megfontolandó lehet a kollégának, jó ár-érték arányú, ha nem kell a C Corsa.

A Puntót nem nagyon ismerem. Ford Fiesták vannak 2004-esek, szerintem nem rosszak. A Citroen Xsaráról egész jókat olvastam. A Honda Civicek nagyon frankó autók, igaz abból idősebbeket lehet kapni ennyiért, de ha nem rohad, akkor sok gond nincs vele. Az 1.5 Vtec motorral nagyon jól fogyaszt, és megy is. A Toyota Corollát is érdemes számításba venni 2001-es évjáratig.
Ja, és még ne maradjon ki a Mazda 323 F.

Nekem a japán autók jönnek be ennyiért, megbízható, precíz vasak, egyedül a korrózió fog ki rajtuk. De a megkímélt példányok még lehetnek rozsdamentesek.

Link to comment
Megosztás:

Azért ne keverjük a kisautó és az alsó középkategóriát.

Direkt kevertem össze, mert azt gondolom, használt autó vásárlásánál az árak ebben a két kategóriában összemosódnak, és a fenntartási költségeket nem annyira a méret, hanem a műszaki állapot és a konstrukció megbízhatósága határozza meg. Fogyasztásban különösebben nagy különbség nincs, takarékos motorok esetén.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.Október 16. van műszakim.Kérdésem Zimmermann coat z vs Brembo Max tárcsa legyen ?,betétből gyárit vagy a tárcsákhoz való saját szett ?És még egy két kérdés:Van hibakódom tárolt de csak addig világít a visszajelző míg gyújtáson van a kulcs ha beindul már kialszik,vizsgánál számít ez?Másik ha a fűtéskapcsolóknál nem világítanak a lámpák ?amúgy minden okés rajta ,gázszemlén már voltam arról megvan a papír.Lengéscsillapítókat kicseréltem sach-ra,Új gumik stb.

Üdv! A Brembóval többen mellényúltak mostanában, úgy tudom. A betétből elég jó a gyári, illetve dicsérik a Textart.

A check lámpa minden autónál világít gyújtáskor, az nem hibát jelent.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Elhatároztam, hogy elkezdem szépítgetni belülről is az autót. Első lépésként a műszerfal világítást kicserélném hideg fehérre. A sárga fényvezető miatt vajon jó lesz? Ha csak "teledobálom" foglalatos ledes izzókkal az úgy teljesen működőképes dolog lesz?

Link to comment
Megosztás:

Ha hideg fehér fényt szeretnél, akkor el kell távolítani a sárgítást.

"Üvegszálas ecsettel és igazi régi kemény radír segítségével gond nélkül lejött . :)"

Sok sikert!

Köszönöm a gyors választ! Akkor ez azt hiszem felejtős, mivel úgy alakítgatom az autót, hogy a gyári állapot visszaállítható legyen. Van esetleg valami más alternatíva, vagy más szín, ami a sárgítás eltávolítása nélkül gond nélkül működik?

Link to comment
Megosztás:

piros, sárga, zöld

Köszi, így már biztos, hogy piros lesz! Még egy -talán- utolsó kérdésem lenne! Mivel nem akarom kétszer szétszedni a műszerfalat, így a kérdésem: a 4 izzónak a foglalata ami az óracsoportot világítja meg, nem szedhető szét. A foglalat(ok)ról lenne valami információd? Lehet venni a gyári helyett leddel együtt? Elbizonytalanodtam, hogy hogyan fogom odavarázsolni a ledeket.

(http://www.opelforum.hu/topic/225-altalanos-muszaki-problemak/?p=600422 itt olvastam)

Link to comment
Megosztás:

Köszi, így már biztos, hogy piros lesz! Még egy -talán- utolsó kérdésem lenne! Mivel nem akarom kétszer szétszedni a műszerfalat, így a kérdésem: a 4 izzónak a foglalata ami az óracsoportot világítja meg, nem szedhető szét. A foglalat(ok)ról lenne valami információd? Lehet venni a gyári helyett leddel együtt? Elbizonytalanodtam, hogy hogyan fogom odavarázsolni a ledeket.

(http://www.opelforum.hu/topic/225-altalanos-muszaki-problemak/?p=600422 itt olvastam)

Ez kell a km órába, meg középkonzolba az óra, dátum megvilágítására. A fűtésboxba pedig sima t5 foglalatu. Ezekkel nincs más dolgod, csak a régit kitekered, az újat meg be és kész. Persze, csak ha normális helyről rendeled. Én nem igy tettem, szoptam is vele, de beforrasztottam fixre, igya tuti. :smartass:

http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/autovillamossagi_alkatresz/fenyszoro_bura_izzo/b8_5d_t5_smd_led_izzo_piros_keszleten_muszerfal_1980561599.html

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Azt hittem gázzal jársz, mégis ennyire tele van a tankod :D

Mutathatja a gázszintet is, amikor épp gázzal jár a motor :D

Amúgy én is legszívesebben telitankolva tartanám a benzintankot, de ezek a mostani benzinek hajlamosak megromlani, ha sokáig állnak, másrészt az ember tankol valami sz@rt, aztán akkor az egész tank benzinje ugrott. Én már jártam így, hogy korrodálódni kezdtek a dolgok a tankban, aztán így már nem olyan jó üzlet, ha az egész tankot ki kell járni hirtelen. A bő fél éve vett pumpa is ugyanilyen kinézetű, indulni is csak 4-5-6 gyújtásráadásra indult már félnapi állás után is (onnan lett gyanús, hogy valami nem stimmel), gondolom a kommutátorját is ugyanígy kikezdte a "benzin", mint a képeken látható fém részeket. Az biztos, hogy a pumpa alu háza is hasonlóan nézett ki. A benzin szaga sem stimmelt, ismerős szerint az etanolos benzin amikor megromlik, akkor lesz ilyen ecetszagú. Pedig mindig kúton tankoltam. Hozzátankolás nem segített, kipumpáltattam a pumpával és egy darab csővel, ameddig még jött, és néhány liter friss benzin hatására észheztért a pumpa. Majd aztán amikor hosszabb útra mentem egyben, akkor visszatöltöttem és elhasználtam a romlott benzint, hogy ne vesszen kárba, viszont utána megint ugye a maradék leszívása és friss benzin következett. A szintjeladót is tönkretette, az most nincs is, állandóan világít a csóróságjelző. A probléma annyira nem egyedi, hogy pl. a Briggs & Strattonnak, Liqui Molynak, stb. van benzin stabilizáló adaléka, amit az etanolos benzinhez kell adni, hogy a téli tárolásnál ne érje károsodás a szezonális használatú gépeinket a benne álló benzin miatt. Én is vettem ilyen adalékot, remélem, így megúszom az ilyen "meglepetéseket" a jövőben...

Link to comment
Megosztás:

Tudom, nem épp megtérülő dolog, de a 100-as benzin nem romlik meg sosem... nekem az van a tankban, és áprilisban első pöccre indul az autó, pedig októberben leállítom... tavaly óta a benzines fűnyíróba is ezt töltöm az utolsó nyírásra, és akkor nem porlasztó tisztítással kell kezdeni az új szezont.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.