grofbandi Elküldve Szeptember30, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2014 Egy ezres simán ott hagyott volna. ;) De látod, a vektrádnál kezdődik a kocsi, abban van már erő. ;) A hatszázas is jól megy, csak vissza kellett volna váltania kettőt, mert a nyomatéka azért nem sok. Persze azért egy 250 lóerős autó már komoly ellenfél. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Szeptember30, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2014 Foleg ket tonnaval... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wakond Elküldve Szeptember30, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2014 köszi :) dolgozunk az ügyön hogy legyen egy kipuf üzletága a cégnek :) Ha jól látom rozsdamentes? Nagyon szépek, ugyan mennyibe kerülne ez egy halandónak?:-)))) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Szeptember30, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2014 A hatszázas is jól megy, csak vissza kellett volna váltania kettőt, mert a nyomatéka azért nem sok. Persze azért egy 250 lóerős autó már komoly ellenfél. De azért megesz bármilyen kocsit 0-200-as gyorsulásban. ;) Nyomatéka pedig több, mint egy kocsinak kg-ra levetítve, teljesítményről nem is beszéljünk. 600-as sportmotor 80Kg-os utassal ~2kg/Le, a Vectra pedig ~1.5T-val ~250Le-vel ~6kg/le... 3-as szorzó minimum.... ;) Szóval kocsit motorhoz ne hasonlítsunk, tény hogy jól megy a 2.8-as vectra, de nem motor... (Honda CBR 600F 109Le, 65Nm, 170kg, végsebesség 235km/h, 0-100 3.2s, 0-200 11.7s Opel Vectra 2.8 250Le, 330Nm, 1495Kg, végsebesség 250km/h, 0-100 7.3s ) A váltás szerintem esélytelen lett volna, de tény, hogy lépést lehet vele tartani, de megfogni nem lehet kocsival.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Szeptember30, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2014 De azért megesz bármilyen kocsit 0-200-as gyorsulásban. ;) Nyomatéka pedig több, mint egy kocsinak kg-ra levetítve, teljesítményről nem is beszéljünk. 600-as sportmotor 80Kg-os utassal ~2kg/Le, a Vectra pedig ~1.5T-val ~250Le-vel ~6kg/le... 3-as szorzó minimum.... ;) Szóval kocsit motorhoz ne hasonlítsunk, tény hogy jól megy a 2.8-as vectra, de nem motor... (Honda CBR 600F 109Le, 65Nm, 170kg, végsebesség 235km/h, 0-100 3.2s, 0-200 11.7s Opel Vectra 2.8 250Le, 330Nm, 1495Kg, végsebesség 250km/h, 0-100 7.3s ) A váltás szerintem esélytelen lett volna, de tény, hogy lépést lehet vele tartani, de megfogni nem lehet kocsival.... Én is tisztában vagyok a számadatokkal, sokat fejből is tudok. Arra akartam rávilágítani, hogy ha mész egy 600-as sportmotorral 5000-es fordulaton, és onnan kezdesz el gyorsulni, nem biztos hogy otthagyod a turbós Vectrát. Ha visszarakod negyedikbe, akkor viszont csúnyán. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Szeptember30, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2014 Én is tisztában vagyok a számadatokkal, sokat fejből is tudok. Arra akartam rávilágítani, hogy ha mész egy 600-as sportmotorral 5000-es fordulaton, és onnan kezdesz el gyorsulni, nem biztos hogy otthagyod a turbós Vectrát. Ha visszarakod negyedikbe, akkor viszont csúnyán. Igen, ez igaz. A sportmotor ahogy említed nem alacsony fordulatról nem igazán húz, a max fordulat felétől kel igazán életre. Az SV-m 5e-től már bőven húz. Pont hasonló szituációról van tapasztalatom (igaz az még a régi SV-m volt, de mindegy). Az egyik ismerősöm vett egy CBF600-at (hornet). Cseréltünk, s mentünk egymás mellett... Mondtam húzzuk neki, hát a hornet 3000-ről mint a halott, nem akart menni, az SV-mmel az ismerős meg elment... Nem is volt meg sokáig neki a motor, mert a sportmotorból származó szív nem igazán túra alkalmas karakterisztika. Inkább vett egy 1200-as banditot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Szeptember30, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2014 Igen, ez igaz. A sportmotor ahogy említed nem alacsony fordulatról nem igazán húz, a max fordulat felétől kel igazán életre. Az SV-m 5e-től már bőven húz. Pont hasonló szituációról van tapasztalatom (igaz az még a régi SV-m volt, de mindegy). Az egyik ismerősöm vett egy CBF600-at (hornet). Cseréltünk, s mentünk egymás mellett... Mondtam húzzuk neki, hát a hornet 3000-ről mint a halott, nem akart menni, az SV-mmel az ismerős meg elment... Nem is volt meg sokáig neki a motor, mert a sportmotorból származó szív nem igazán túra alkalmas karakterisztika. Inkább vett egy 1200-as banditot. Sornégy, kontra V2 :D. Érdekes összehasonlítás, valóban a nagyobb hengerek alacsony fordulaton nagyobb nyomatékot eredményeznek. Pedig a Hornet kicsit túrásra van hangolva már (állítólag). Épp azokat nézegetem egyébként, mert szeretnék valamikor újból egy "rendes" motort. Hornetből a 900-as azért már biztos elég nyomatékos. Illetve a CBF 600 S is tetszik, az állítólag valóban túrásra van hangolva, nem kell pörgetni. Nem kifejezetten virgonc gép, de nem is arra kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Szeptember30, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2014 De azért megesz bármilyen kocsit 0-200-as gyorsulásban. ;) Nyomatéka pedig több, mint egy kocsinak kg-ra levetítve, teljesítményről nem is beszéljünk. 600-as sportmotor 80Kg-os utassal ~2kg/Le, a Vectra pedig ~1.5T-val ~250Le-vel ~6kg/le... 3-as szorzó minimum.... ;) Szóval kocsit motorhoz ne hasonlítsunk, tény hogy jól megy a 2.8-as vectra, de nem motor... (Honda CBR 600F 109Le, 65Nm, 170kg, végsebesség 235km/h, 0-100 3.2s, 0-200 11.7s Opel Vectra 2.8 250Le, 330Nm, 1495Kg, végsebesség 250km/h, 0-100 7.3s ) A váltás szerintem esélytelen lett volna, de tény, hogy lépést lehet vele tartani, de megfogni nem lehet kocsival.... helyesbítek : Opel Vectra 2.8 300Le, 500Nm, 1495Kg, végsebesség ???km/h, 0-100 5.7 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Szeptember30, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2014 Ha jól látom rozsdamentes? Nagyon szépek, ugyan mennyibe kerülne ez egy halandónak?:-)))) Igen az :) nemtom mennyi kipufos cég aranyba adja Link to comment Megosztás: More sharing options...
wakond Elküldve Szeptember30, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2014 Igen az :) nemtom mennyi kipufos cég aranyba adja És Te is aranyárban adnád? vagy ez a cégnél nem kivitelezhető?(fusi meló) ha gondolod pm-be írhatnál egy kb. összeget, persze csak a hátsó dobra gyári csatlakozással. annó a dinamit dob cégnél csináltattam csak hátsó dobot, nem volt olcsó....... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Szeptember30, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2014 helyesbítek : Opel Vectra 2.8 300Le, 500Nm, 1495Kg, végsebesség ???km/h, 0-100 5.7 Erre a válaszra vártam. Jól emlékeztem hogy a tiéd már nem gyári hanem tyuning ;) Egyszer azért szívesen kipróbálnék egy ilyen autót, akár utasként is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Szeptember30, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2014 helyesbítek : Opel Vectra 2.8 300Le, 500Nm, 1495Kg, végsebesség ???km/h, 0-100 5.7 Nah jó, tudniillik nem széria. ;) Még pár másodpercet csiszolnod kellene rajta, s a ringen otthagynál mindenkit. ;) Erre a válaszra vártam. Jól emlékeztem hogy a tiéd már nem gyári hanem tyuning ;) Egyszer azért szívesen kipróbálnék egy ilyen autót, akár utasként is. El kellene egyszer ugrani a nagyfaluba McElekhez, úgy sem ismered. :) Habár valami zárt pályán kellene kipróbálni. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Október1, 2014 Megoszt Elküldve Október1, 2014 Nagyon tolja az orrát, ezáltal "lassú" a kanyarba ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Október1, 2014 Megoszt Elküldve Október1, 2014 És Te is aranyárban adnád? vagy ez a cégnél nem kivitelezhető?(fusi meló) ha gondolod pm-be írhatnál egy kb. összeget, persze csak a hátsó dobra gyári csatlakozással. annó a dinamit dob cégnél csináltattam csak hátsó dobot, nem volt olcsó....... Dobot az tudok csinálni, de kell egy minta ;) Egyenlőre nem lehetséges a cégnél "idegen" autót csinálni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zig Elküldve Október1, 2014 Megoszt Elküldve Október1, 2014 Sziasztok. Találtam egy yetit a polcon ( fagyállót :P) G12, alubarát. A kérdés az lenne, hogy tölthetem én ezt a hűtőbe? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Október1, 2014 Megoszt Elküldve Október1, 2014 Sziasztok. Találtam egy yetit a polcon ( fagyállót :P) G12, alubarát. A kérdés az lenne, hogy tölthetem én ezt a hűtőbe? igen , ha előtte is piros volt benne 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zig Elküldve Október1, 2014 Megoszt Elküldve Október1, 2014 igen , ha előtte is piros volt benne Na, azt passzolom, de rémlik valami hasonló rózsaszin lötty. Köszi ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Október1, 2014 Megoszt Elküldve Október1, 2014 Na, azt passzolom, de rémlik valami hasonló rózsaszin lötty. Köszi ! azaz :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wakond Elküldve Október2, 2014 Megoszt Elküldve Október2, 2014 Dobot az tudok csinálni, de kell egy minta ;) Egyenlőre nem lehetséges a cégnél "idegen" autót csinálni. Értem, akkor majd ha lesz egy plusz dobom elviszem hozzád mintának. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gedikart Elküldve Október3, 2014 Megoszt Elküldve Október3, 2014 (edited) Kicsit off, de végülis a topicba belefér. Milyen kisautót ajánlanátok (5 ajtós, benzin, abs, klíma, el. első ablak, központizár) napi munkábajárásra (70 km oda-vissza), autóúton? Opel márkából a C Corsanál olvastam a hibákat: szokásos ecotec gondok, illetve a váltókulissza kb 40 ezer km-t bír. Többi márkával mik a tapasztalatok? Fiat Punto? Módosítva Október3, 2014 : gedikart Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Október3, 2014 Megoszt Elküldve Október3, 2014 Kicsit off, de végülis a topicba belefér. Milyen kisautót ajánlanátok (5 ajtós, benzin, abs, klíma, el. első ablak, központizár) napi munkábajárásra (70 km oda-vissza), autóúton? Opel márkából a C Corsanál olvastam a hibákat: szokásos ecotec gondok, illetve a váltókulissza kb 40 ezer km-t bír. Többi márkával mik a tapasztalatok? Fiat Punto? Milyen árkategóriában? A C Corsához mérve? 7-800 ezer? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gedikart Elküldve Október3, 2014 Megoszt Elküldve Október3, 2014 Milyen árkategóriában? A C Corsához mérve? 7-800 ezer? Igen, kb 7-800 (úgyis kell költeni rá kapásból, vezérlés, olaj, téligumi) Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Október3, 2014 Megoszt Elküldve Október3, 2014 Igen, kb 7-800 (úgyis kell költeni rá kapásból, vezérlés, olaj, téligumi) A Puntót nem nagyon ismerem. Ford Fiesták vannak 2004-esek, szerintem nem rosszak. A Citroen Xsaráról egész jókat olvastam. A Honda Civicek nagyon frankó autók, igaz abból idősebbeket lehet kapni ennyiért, de ha nem rohad, akkor sok gond nincs vele. Az 1.5 Vtec motorral nagyon jól fogyaszt, és megy is. A Toyota Corollát is érdemes számításba venni 2001-es évjáratig. Ja, és még ne maradjon ki a Mazda 323 F. Nekem a japán autók jönnek be ennyiért, megbízható, precíz vasak, egyedül a korrózió fog ki rajtuk. De a megkímélt példányok még lehetnek rozsdamentesek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Október3, 2014 Megoszt Elküldve Október3, 2014 Kicsit off, de végülis a topicba belefér. Milyen kisautót ajánlanátok (5 ajtós, benzin, abs, klíma, el. első ablak, központizár) napi munkábajárásra (70 km oda-vissza), autóúton? Opel márkából a C Corsanál olvastam a hibákat: szokásos ecotec gondok, illetve a váltókulissza kb 40 ezer km-t bír. Többi márkával mik a tapasztalatok? Fiat Punto? ha c corsa-ba gondolkozol.. szokásos hibák :trafó, légtömegmérő kb40e darabja és eszi vezérlés... z10xe,z12xe,z14xep láncos motor... ha csere akkor a-z ig kb 100e na pl ezekért nem vettem c corsa-t és b corsa-ból is ezért kerültem a láncos motorokat ... ami jó lehet c-ből z14xe ,z18xe Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Október3, 2014 Megoszt Elküldve Október3, 2014 ha c corsa-ba gondolkozol.. szokásos hibák :trafó, légtömegmérő kb40e darabja és eszi vezérlés... z10xe,z12xe,z14xep láncos motor... ha csere akkor a-z ig kb 100e na pl ezekért nem vettem c corsa-t és b corsa-ból is ezért kerültem a láncos motorokat ... ami jó lehet c-ből z14xe ,z18xe A Z18XE szerintem kilőve, ennyiért GSI-t nem kapni, max. törötten. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts