Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Sziasztok! Asszony pajtásnak szeretnénk venni egy kis B corsát. Tudnátok tanácsot adni mire figyeljünk melyik motoroktól óvakodjunk ? Esetleg ha tudtok megbízhatótt Dunaújváros környékén szívesen veszem a reklámor is :D

Elküldve

Sziasztok! Asszony pajtásnak szeretnénk venni egy kis B corsát. Tudnátok tanácsot adni mire figyeljünk melyik motoroktól óvakodjunk ? Esetleg ha tudtok megbízhatótt Dunaújváros környékén szívesen veszem a reklámor is :D

Azokkal szerintem nem sok gond van motorikusan, legjobb talán a 82 lovas egynégy nyolcszelep. A motorkód azt hiszem C14SE. A kasznit érdemes jól átnézni, mert rohadni elég jól tud.

Elküldve

Azokkal szerintem nem sok gond van motorikusan, legjobb talán a 82 lovas egynégy nyolcszelep. A motorkód azt hiszem C14SE. A kasznit érdemes jól átnézni, mert rohadni elég jól tud.

Odáig már eljutottama témában hogy 1997 utániak nem rohadnak annyira. Gondolom az az oka hogy a G astra sem rohad annyira mint a 98 előtti F a galvanizált lemez miatt.

Elküldve

Odáig már eljutottama témában hogy 1997 utániak nem rohadnak annyira. Gondolom az az oka hogy a G astra sem rohad annyira mint a 98 előtti F a galvanizált lemez miatt.

Akkor nem rohad, ha törésmentes, de olyat meg nagyon nehéz kifogni. Én az enyémet most lakatoltattam több helyen, és 2001-es.

Elküldve

Nem megyek annyit.Itt mifelénk szar az út,most csatornáznak.Gondoltam rá,hogy átmegyek a Vaslóba és veszek egy Lada Nivát.

Akkor meg lassabban kell menni, ahol rossz az út. ;)

A kocsimban lassan 140e km van, és még nem cseréltem,. pedig sokat járok Bp-en, illetve már kb 10x voltam Ukrajnában, ahol legendásan rosszak az utak.... és még bírja. Szerintem amit veszel az úgy bóvli, ahogy van.

Elküldve

Erre gondoltam.Ezeket cserélgetem állandóan.

Akkor meg lassabban kell menni, ahol rossz az út. ;)

A kocsimban lassan 140e km van, és még nem cseréltem,. pedig sokat járok Bp-en, illetve már kb 10x voltam Ukrajnában, ahol legendásan rosszak az utak.... és még bírja. Szerintem amit veszel az úgy bóvli, ahogy van.

Nekem addig "ette", amíg a lengéscsillapítók és a toronyszilent ki nem lettek cserélve. A szerelő szerint ha gyenge a csillapító, akkor ez a két elem viseli a terhelést (toronycsapágy szilenttel együtt és a kutyacsont).

Elküldve (edited)

Akkor meg lassabban kell menni, ahol rossz az út. ;)

A kocsimban lassan 140e km van, és még nem cseréltem,. pedig sokat járok Bp-en, illetve már kb 10x voltam Ukrajnában, ahol legendásan rosszak az utak.... és még bírja. Szerintem amit veszel az úgy bóvli, ahogy van.

Ha ettől lassabban megyek mint ahogy szoktam,akkor egyszerűbb ha gyalog megyek :) Itt a 10. 17.kerületben rosszabbak az utak mint Ukrajnában. A lengéscsillapítónak semmi baja.Szerintem inkább gagyikat vehettem eddig a Cromaxban.Na majd legközelebb kérek valami komolyabbat.

Módosítva : Geopake
Elküldve

Ha ettől lassabban megyek mint ahogy szoktam,akkor egyszerűbb ha gyalog megyek :) Itt a 10. 17.kerületben rosszabbak az utak mint Ukrajnában. A lengéscsillapítónak semmi baja.Szerintem inkább gagyikat vehettem eddig a Cromaxban.Na majd legközelebb kérek valami komolyabbat.

OK, nem azért írtam h okoskodjak... :icon1:

Nálam is annak tűnt, a manuális ellenőrzés és szemrevételezés továbbá érzet/viselkedés alapján nem volt rendellenesség. Minden okénak tűnt, jól viselkedett, semmi hangja nem volt. Amikor viszont padon megmértük, no, akkor már nem volt olyan fényes a teljesítménye a jobb oldalnak... 2 Sachs csillapító, 2 Meyle kutyacsont, 2 Ruville toronyszilent , 60k Ft... Munkadíj nem volt szerencsére.

Elküldve

Azokkal szerintem nem sok gond van motorikusan, legjobb talán a 82 lovas egynégy nyolcszelep. A motorkód azt hiszem C14SE. A kasznit érdemes jól átnézni, mert rohadni elég jól tud.

vagy x15dt , ami egy kis belenyúlással a gyári 67 helyet 90 lesz :)

Elküldve

Sziasztok! Asszony pajtásnak szeretnénk venni egy kis B corsát. Tudnátok tanácsot adni mire figyeljünk melyik motoroktól óvakodjunk ? Esetleg ha tudtok megbízhatótt Dunaújváros környékén szívesen veszem a reklámor is :D

Szia! Nekünk volt 3 hengeres 1.0-ás 99-es évjárat. Na, olyat ne vegyetek. Tök jó volt, meg minden, nem állt meg sehol 1 gyújtáskapcsoló hibát leszámítva, de nagyon lomha volt. Minimum 1,2-es nézzetek! Amúgy pofás kis autó volt, városon külön jó volt vele forgolódni.

Elküldve

Bal ajtóba való elektromos ablakos kábelkötegem és 2 ablakos kapcsolóm van eladó.

Ha valakit érdekel keressen pü-ben. Esetleg cserélem is értelmes dologra (pl.:Insignia spricni)

Elküldve

OK, nem azért írtam h okoskodjak... :icon1:

Nálam is annak tűnt, a manuális ellenőrzés és szemrevételezés továbbá érzet/viselkedés alapján nem volt rendellenesség. Minden okénak tűnt, jól viselkedett, semmi hangja nem volt. Amikor viszont padon megmértük, no, akkor már nem volt olyan fényes a teljesítménye a jobb oldalnak... 2 Sachs csillapító, 2 Meyle kutyacsont, 2 Ruville toronyszilent , 60k Ft... Munkadíj nem volt szerencsére.

Vizsga előtt megrángatták az egész futóművet,akkor azt mondták minden ok.Mondjuk ez nem mostanában volt,lehet megnézetem azokat a csillapítókat megint.

Elküldve

Szia! Nekünk volt 3 hengeres 1.0-ás 99-es évjárat. Na, olyat ne vegyetek. Tök jó volt, meg minden, nem állt meg sehol 1 gyújtáskapcsoló hibát leszámítva, de nagyon lomha volt. Minimum 1,2-es nézzetek! Amúgy pofás kis autó volt, városon külön jó volt vele forgolódni.

Az asszonyoknak nem az a fontos hogy jól menjen... :D

Elküldve

Vizsga előtt megrángatták az egész futóművet,akkor azt mondták minden ok.Mondjuk ez nem mostanában volt,lehet megnézetem azokat a csillapítókat megint.

Oké. Nekem júliusban vizsgázott gond nélkül az autó, szept. végén mértük meg mi a szervizben... Szóval ami átmegy vizsgán az nem biztos hogy valóban tudja amit tudnia kellene.

Elküldve

Sziasztok!

Egy kis OFF:

Szedett már szét valaki kenyérpirítót? Ma szét kellett szedni a miénket, de amikor lebontotta az oldalát egy alkatrész már csak úgy kiesett belőle, nem volt a helyén. S most nem tudom hova kellene visszatenni.

Esetleg ha valaki tud segíteni keressen PM-ben.

Köszi!

ON

Elküldve

Sziasztok. Szeretném a verdát védeni valahogy, és a kérdésem az volna, hogy dobjak össze egy félereszt (ehhez megvannak az anyagok), vagy inkább vegyek egy ponyvát rá?

Elküldve

Sziasztok. Szeretném a verdát védeni valahogy, és a kérdésem az volna, hogy dobjak össze egy félereszt (ehhez megvannak az anyagok), vagy inkább vegyek egy ponyvát rá?

Szia,

ha rám hallgatsz akkor csinálsz egy félereszt! Normális ponyvát nem kapni a piacon, ha még találsz is olyat ami tovább bírja egy fél évnél akkor a szél állandó probléma lesz mert feltép majd a kocsiról. Reped, szakad majd a ponyva, pedig lekötöttem ahova csak tudtam.

Anno az F Astrát ponyváztam, de nagy macera volt, főleg ha pl esett az eső vagy párás vizes idő volt. A kocsi se szellőzött alatta, meg a ponyva se bírta sokáig.

  • Like 1
Elküldve

Szia,

ha rám hallgatsz akkor csinálsz egy félereszt! Normális ponyvát nem kapni a piacon, ha még találsz is olyat ami tovább bírja egy fél évnél akkor a szél állandó probléma lesz mert feltép majd a kocsiról. Reped, szakad majd a ponyva, pedig lekötöttem ahova csak tudtam.

Anno az F Astrát ponyváztam, de nagy macera volt, főleg ha pl esett az eső vagy párás vizes idő volt. A kocsi se szellőzött alatta, meg a ponyva se bírta sokáig.

A szélre nem gondoltam mondjuk.De akkor már csak a helyet kell kitaláljam és összedobjuk faterrel a félereszt neki. Későbbiekben szeretnék egy garázst, csak a pénz...

Köszi! Pacsi! :D

Elküldve

Szia,

ha rám hallgatsz akkor csinálsz egy félereszt! Normális ponyvát nem kapni a piacon, ha még találsz is olyat ami tovább bírja egy fél évnél akkor a szél állandó probléma lesz mert feltép majd a kocsiról. Reped, szakad majd a ponyva, pedig lekötöttem ahova csak tudtam.

Anno az F Astrát ponyváztam, de nagy macera volt, főleg ha pl esett az eső vagy párás vizes idő volt. A kocsi se szellőzött alatta, meg a ponyva se bírta sokáig.

Illetve nem beszélve róla, hogy karcolódik a kocsi. Vagy mindig meg kellene előtte mosni, és a ponyva is tiszta legyen. Inkább ázzon, mint a ponyva szerintem.

  • Like 1
Elküldve

Szia,

ha rám hallgatsz akkor csinálsz egy félereszt! Normális ponyvát nem kapni a piacon, ha még találsz is olyat ami tovább bírja egy fél évnél akkor a szél állandó probléma lesz mert feltép majd a kocsiról. Reped, szakad majd a ponyva, pedig lekötöttem ahova csak tudtam.

Anno az F Astrát ponyváztam, de nagy macera volt, főleg ha pl esett az eső vagy párás vizes idő volt. A kocsi se szellőzött alatta, meg a ponyva se bírta sokáig.

Na meg a ha vizesen le van ponyvázva, rohad, mint ahogy a nagykönyvben meg van irva.

  • Like 1
Elküldve

Na meg a ha vizesen le van ponyvázva, rohad, mint ahogy a nagykönyvben meg van irva.

Hát, az sem biztosan jobb neki, hogy egész nap a melóhelyen kint áll az esőben, hazavágtázok vele és be a garázsba...

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.