grofbandi Elküldve Szeptember13, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2014 Üdv Srácok :) Csak beköszönök , hogy még élünk és virulunk :D :D Na meg hogy vettem egy corsa olajkályhát :) Szép napot Üdv újra itt! :hiya: 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyurigyerek Elküldve Szeptember13, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2014 Sziasztok! Asszony pajtásnak szeretnénk venni egy kis B corsát. Tudnátok tanácsot adni mire figyeljünk melyik motoroktól óvakodjunk ? Esetleg ha tudtok megbízhatótt Dunaújváros környékén szívesen veszem a reklámor is :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Szeptember13, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2014 Sziasztok! Asszony pajtásnak szeretnénk venni egy kis B corsát. Tudnátok tanácsot adni mire figyeljünk melyik motoroktól óvakodjunk ? Esetleg ha tudtok megbízhatótt Dunaújváros környékén szívesen veszem a reklámor is :D Azokkal szerintem nem sok gond van motorikusan, legjobb talán a 82 lovas egynégy nyolcszelep. A motorkód azt hiszem C14SE. A kasznit érdemes jól átnézni, mert rohadni elég jól tud. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyurigyerek Elküldve Szeptember13, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2014 Azokkal szerintem nem sok gond van motorikusan, legjobb talán a 82 lovas egynégy nyolcszelep. A motorkód azt hiszem C14SE. A kasznit érdemes jól átnézni, mert rohadni elég jól tud. Odáig már eljutottama témában hogy 1997 utániak nem rohadnak annyira. Gondolom az az oka hogy a G astra sem rohad annyira mint a 98 előtti F a galvanizált lemez miatt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Szeptember13, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2014 Odáig már eljutottama témában hogy 1997 utániak nem rohadnak annyira. Gondolom az az oka hogy a G astra sem rohad annyira mint a 98 előtti F a galvanizált lemez miatt. Akkor nem rohad, ha törésmentes, de olyat meg nagyon nehéz kifogni. Én az enyémet most lakatoltattam több helyen, és 2001-es. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Szeptember13, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2014 Nem megyek annyit.Itt mifelénk szar az út,most csatornáznak.Gondoltam rá,hogy átmegyek a Vaslóba és veszek egy Lada Nivát. Akkor meg lassabban kell menni, ahol rossz az út. ;) A kocsimban lassan 140e km van, és még nem cseréltem,. pedig sokat járok Bp-en, illetve már kb 10x voltam Ukrajnában, ahol legendásan rosszak az utak.... és még bírja. Szerintem amit veszel az úgy bóvli, ahogy van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Szeptember13, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2014 Erre gondoltam.Ezeket cserélgetem állandóan. Akkor meg lassabban kell menni, ahol rossz az út. ;) A kocsimban lassan 140e km van, és még nem cseréltem,. pedig sokat járok Bp-en, illetve már kb 10x voltam Ukrajnában, ahol legendásan rosszak az utak.... és még bírja. Szerintem amit veszel az úgy bóvli, ahogy van. Nekem addig "ette", amíg a lengéscsillapítók és a toronyszilent ki nem lettek cserélve. A szerelő szerint ha gyenge a csillapító, akkor ez a két elem viseli a terhelést (toronycsapágy szilenttel együtt és a kutyacsont). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Szeptember13, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2014 (edited) Akkor meg lassabban kell menni, ahol rossz az út. ;) A kocsimban lassan 140e km van, és még nem cseréltem,. pedig sokat járok Bp-en, illetve már kb 10x voltam Ukrajnában, ahol legendásan rosszak az utak.... és még bírja. Szerintem amit veszel az úgy bóvli, ahogy van. Ha ettől lassabban megyek mint ahogy szoktam,akkor egyszerűbb ha gyalog megyek :) Itt a 10. 17.kerületben rosszabbak az utak mint Ukrajnában. A lengéscsillapítónak semmi baja.Szerintem inkább gagyikat vehettem eddig a Cromaxban.Na majd legközelebb kérek valami komolyabbat. Módosítva Szeptember13, 2014 : Geopake Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Szeptember13, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2014 Ha ettől lassabban megyek mint ahogy szoktam,akkor egyszerűbb ha gyalog megyek :) Itt a 10. 17.kerületben rosszabbak az utak mint Ukrajnában. A lengéscsillapítónak semmi baja.Szerintem inkább gagyikat vehettem eddig a Cromaxban.Na majd legközelebb kérek valami komolyabbat. OK, nem azért írtam h okoskodjak... :icon1: Nálam is annak tűnt, a manuális ellenőrzés és szemrevételezés továbbá érzet/viselkedés alapján nem volt rendellenesség. Minden okénak tűnt, jól viselkedett, semmi hangja nem volt. Amikor viszont padon megmértük, no, akkor már nem volt olyan fényes a teljesítménye a jobb oldalnak... 2 Sachs csillapító, 2 Meyle kutyacsont, 2 Ruville toronyszilent , 60k Ft... Munkadíj nem volt szerencsére. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Szeptember14, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2014 Azokkal szerintem nem sok gond van motorikusan, legjobb talán a 82 lovas egynégy nyolcszelep. A motorkód azt hiszem C14SE. A kasznit érdemes jól átnézni, mert rohadni elég jól tud. vagy x15dt , ami egy kis belenyúlással a gyári 67 helyet 90 lesz :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Szeptember14, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2014 Sziasztok! Asszony pajtásnak szeretnénk venni egy kis B corsát. Tudnátok tanácsot adni mire figyeljünk melyik motoroktól óvakodjunk ? Esetleg ha tudtok megbízhatótt Dunaújváros környékén szívesen veszem a reklámor is :D Szia! Nekünk volt 3 hengeres 1.0-ás 99-es évjárat. Na, olyat ne vegyetek. Tök jó volt, meg minden, nem állt meg sehol 1 gyújtáskapcsoló hibát leszámítva, de nagyon lomha volt. Minimum 1,2-es nézzetek! Amúgy pofás kis autó volt, városon külön jó volt vele forgolódni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Szeptember14, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2014 Bal ajtóba való elektromos ablakos kábelkötegem és 2 ablakos kapcsolóm van eladó. Ha valakit érdekel keressen pü-ben. Esetleg cserélem is értelmes dologra (pl.:Insignia spricni) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Szeptember14, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2014 OK, nem azért írtam h okoskodjak... :icon1: Nálam is annak tűnt, a manuális ellenőrzés és szemrevételezés továbbá érzet/viselkedés alapján nem volt rendellenesség. Minden okénak tűnt, jól viselkedett, semmi hangja nem volt. Amikor viszont padon megmértük, no, akkor már nem volt olyan fényes a teljesítménye a jobb oldalnak... 2 Sachs csillapító, 2 Meyle kutyacsont, 2 Ruville toronyszilent , 60k Ft... Munkadíj nem volt szerencsére. Vizsga előtt megrángatták az egész futóművet,akkor azt mondták minden ok.Mondjuk ez nem mostanában volt,lehet megnézetem azokat a csillapítókat megint. Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Szeptember14, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2014 Szia! Nekünk volt 3 hengeres 1.0-ás 99-es évjárat. Na, olyat ne vegyetek. Tök jó volt, meg minden, nem állt meg sehol 1 gyújtáskapcsoló hibát leszámítva, de nagyon lomha volt. Minimum 1,2-es nézzetek! Amúgy pofás kis autó volt, városon külön jó volt vele forgolódni. Az asszonyoknak nem az a fontos hogy jól menjen... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Szeptember14, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2014 Az asszonyoknak nem az a fontos hogy jól menjen... :D Ja,a lényeg,hogy szép színe legyen :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Szeptember14, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2014 Vizsga előtt megrángatták az egész futóművet,akkor azt mondták minden ok.Mondjuk ez nem mostanában volt,lehet megnézetem azokat a csillapítókat megint. Oké. Nekem júliusban vizsgázott gond nélkül az autó, szept. végén mértük meg mi a szervizben... Szóval ami átmegy vizsgán az nem biztos hogy valóban tudja amit tudnia kellene. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Szeptember14, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2014 Sziasztok! Egy kis OFF: Szedett már szét valaki kenyérpirítót? Ma szét kellett szedni a miénket, de amikor lebontotta az oldalát egy alkatrész már csak úgy kiesett belőle, nem volt a helyén. S most nem tudom hova kellene visszatenni. Esetleg ha valaki tud segíteni keressen PM-ben. Köszi! ON Link to comment Megosztás: More sharing options...
beghyn Elküldve Szeptember16, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2014 (edited) G Astra (Vauxhall) futómű állítás :) http://www.liveleak.com/view?i=c6c_1410797143 Ahogy hallottam, csak a kipufogó ereszkedett meg picit. Egy állapotfelmérésre kíváncsi lennék. Módosítva Szeptember16, 2014 : beghyn 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve Szeptember17, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2014 üdv valaki rendel mostanában veramont? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zig Elküldve Szeptember18, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2014 Sziasztok. Szeretném a verdát védeni valahogy, és a kérdésem az volna, hogy dobjak össze egy félereszt (ehhez megvannak az anyagok), vagy inkább vegyek egy ponyvát rá? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Szeptember18, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2014 Sziasztok. Szeretném a verdát védeni valahogy, és a kérdésem az volna, hogy dobjak össze egy félereszt (ehhez megvannak az anyagok), vagy inkább vegyek egy ponyvát rá? Szia, ha rám hallgatsz akkor csinálsz egy félereszt! Normális ponyvát nem kapni a piacon, ha még találsz is olyat ami tovább bírja egy fél évnél akkor a szél állandó probléma lesz mert feltép majd a kocsiról. Reped, szakad majd a ponyva, pedig lekötöttem ahova csak tudtam. Anno az F Astrát ponyváztam, de nagy macera volt, főleg ha pl esett az eső vagy párás vizes idő volt. A kocsi se szellőzött alatta, meg a ponyva se bírta sokáig. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zig Elküldve Szeptember18, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2014 Szia, ha rám hallgatsz akkor csinálsz egy félereszt! Normális ponyvát nem kapni a piacon, ha még találsz is olyat ami tovább bírja egy fél évnél akkor a szél állandó probléma lesz mert feltép majd a kocsiról. Reped, szakad majd a ponyva, pedig lekötöttem ahova csak tudtam. Anno az F Astrát ponyváztam, de nagy macera volt, főleg ha pl esett az eső vagy párás vizes idő volt. A kocsi se szellőzött alatta, meg a ponyva se bírta sokáig. A szélre nem gondoltam mondjuk.De akkor már csak a helyet kell kitaláljam és összedobjuk faterrel a félereszt neki. Későbbiekben szeretnék egy garázst, csak a pénz... Köszi! Pacsi! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Szeptember18, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2014 Szia, ha rám hallgatsz akkor csinálsz egy félereszt! Normális ponyvát nem kapni a piacon, ha még találsz is olyat ami tovább bírja egy fél évnél akkor a szél állandó probléma lesz mert feltép majd a kocsiról. Reped, szakad majd a ponyva, pedig lekötöttem ahova csak tudtam. Anno az F Astrát ponyváztam, de nagy macera volt, főleg ha pl esett az eső vagy párás vizes idő volt. A kocsi se szellőzött alatta, meg a ponyva se bírta sokáig. Illetve nem beszélve róla, hogy karcolódik a kocsi. Vagy mindig meg kellene előtte mosni, és a ponyva is tiszta legyen. Inkább ázzon, mint a ponyva szerintem. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
scream24 Elküldve Szeptember18, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2014 Szia, ha rám hallgatsz akkor csinálsz egy félereszt! Normális ponyvát nem kapni a piacon, ha még találsz is olyat ami tovább bírja egy fél évnél akkor a szél állandó probléma lesz mert feltép majd a kocsiról. Reped, szakad majd a ponyva, pedig lekötöttem ahova csak tudtam. Anno az F Astrát ponyváztam, de nagy macera volt, főleg ha pl esett az eső vagy párás vizes idő volt. A kocsi se szellőzött alatta, meg a ponyva se bírta sokáig. Na meg a ha vizesen le van ponyvázva, rohad, mint ahogy a nagykönyvben meg van irva. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Szeptember18, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2014 Na meg a ha vizesen le van ponyvázva, rohad, mint ahogy a nagykönyvben meg van irva. Hát, az sem biztosan jobb neki, hogy egész nap a melóhelyen kint áll az esőben, hazavágtázok vele és be a garázsba... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts