Stofl Elküldve Augusztus27, 2014 Elküldve Augusztus27, 2014 On 2014. 08. 27. at 10:15, TC82 írta: AZt meg tudnád mondani, hogy hányas? köszi Két különböző kell. Az alsó a nagyobb... Bakker nem emlékszem rá. Képek vannak hozzá: https://plus.google.com/u/0/photos/106631535768501005420/albums/5998091416746136609?sort=1 Visszaszerelési sorrend: - Lengéscsillapító felső része, 90Nm - alsó része, 110Nm
Janó32 Elküldve Augusztus27, 2014 Elküldve Augusztus27, 2014 On 2014. 08. 27. at 18:19, outsider írta: Az ajtózsanérokat hogyan és mivel lehet kenni? 1-2 eléggé nyikorog. Látom a zsanérokon van ilyen kis műanyag kupak. Esetleg azon keresztül kell megközelíteni a dolgot? Feltételezésem szerint bármilyen kenőspray jó lehet. Létezik a Berner-nek egy un nagyteljesítményű spray terméke, ez nagyon bevált. A csapszegbe is fújtam belőle ill. az ajtóhatárolóra is és ki-be mozgatva az ajtót elkente az anyagot ahova csak kell. Minden hangtalan lett az ajtó téren. Ez az a cucc: http://www.testbike.hu/velemeny/egyeb-cuccok/berner-nagyteljesitmenyu-kenoanyag http://webshop.keletagro.hu/1_webaruhaz/berner-lanckeno-hls500-spray-500-ml-nagy-teljesitmenyu-kenoanyag_id23196
outsider Elküldve Augusztus27, 2014 Elküldve Augusztus27, 2014 Van hozzá gyári cucc is :P http://www.partsbase.org/opel/astra-g-zafira-a-1998-2009-3-17-1-1-front-and-rear-door-hinge-fittings-hatch-saloon-coupe-estate-van-monocab-f07-f08-f35-f48-f69-f70-f75/#p-ope-1948608
outsider Elküldve Augusztus28, 2014 Elküldve Augusztus28, 2014 Ahogy látom a műanyag kupak levehető, és annak a szegnek (?) a furatába kéne beleprickolni, belenyomni valami kenőanyagot. Szerintem hozok a cégtől egy kis gépzsírt és nyomok bele...
medve75 Elküldve Augusztus28, 2014 Elküldve Augusztus28, 2014 Ma kész lettem az első lengéscsillapítók cseréjével is .Sachs ment bele .Bár amit kivettem gyári volt még,és nem volt olyan nagy különbség érzésre új és régiek közt.
Janó32 Elküldve Augusztus28, 2014 Elküldve Augusztus28, 2014 On 2014. 08. 28. at 10:59, outsider írta: Ahogy látom a műanyag kupak levehető, és annak a szegnek (?) a furatába kéne beleprickolni, belenyomni valami kenőanyagot. Szerintem hozok a cégtől egy kis gépzsírt és nyomok bele... Igen, levehető. A G-ét még nem szedtem teljesen szét, de az F-ét anno igen, ez egy lényegében egy feszítő csap/rugó, nem furata van, ez így van meghajlítva ezért végig van rajta egy hasíték. Ezért fújtam be és nem feltöltöttem, mert ha az onnan el kezd csepegni vagy szivárogni, hát... Ezért ajánlottam azt a speciális anyagot, az brutál dolgokat kibír (hőmérséklet, ellenáll a környezeti hatásoknak), odatapad a felületre rendesen. On 2014. 08. 28. at 13:18, medve75 írta: Ma kész lettem az első lengéscsillapítók cseréjével is .Sachs ment bele .Bár amit kivettem gyári volt még,és nem volt olyan nagy különbség érzésre új és régiek közt. Ezzel én is pont így voltam. Cserekor nézegettem hogy most mi a különbség kettő között, de ugyebár a műszer jobban tudja mint én érzetre... Gondolom a lényeg nem az hogy "szárazon" mit mutat, hanem ha a bodé arra nehezedik és mozog rajta akkor mit tud... 1
Geopake Elküldve Augusztus28, 2014 Elküldve Augusztus28, 2014 On 2014. 08. 28. at 10:59, outsider írta: Ahogy látom a műanyag kupak levehető, és annak a szegnek (?) a furatába kéne beleprickolni, belenyomni valami kenőanyagot. Szerintem hozok a cégtől egy kis gépzsírt és nyomok bele... Én a fűkaszákhoz való zsírt nyomtam bele.Van egy kis csőre a flakonak azt lehet a hajtásba nyomni.Husqvarnát vettem,de gondolom van másféle is. 1
outsider Elküldve Augusztus28, 2014 Elküldve Augusztus28, 2014 (edited) On 2014. 08. 28. at 13:52, Janó32 írta: Igen, levehető. A G-ét még nem szedtem teljesen szét, de az F-ét anno igen, ez egy lényegében egy feszítő csap/rugó, nem furata van, ez így van meghajlítva ezért végig van rajta egy hasíték. Ezért fújtam be és nem feltöltöttem, mert ha az onnan el kezd csepegni vagy szivárogni, hát... Ezért ajánlottam azt a speciális anyagot, az brutál dolgokat kibír (hőmérséklet, ellenáll a környezeti hatásoknak), odatapad a felületre rendesen. Hasított feszítő hüvely a becsületes neve. Pongyolán fogalmaztam a "furattal" kapcsolatban :) A melóhelyen is van hasonló teflon alapú spéci kenőanyag spray. De azt bajosabb hozni, a boltban meg aranyáron van. :P On 2014. 08. 28. at 17:59, Geopake írta: Én a fűkaszákhoz való zsírt nyomtam bele.Van egy kis csőre a flakonak azt lehet a hajtásba nyomni.Husqvarnát vettem,de gondolom van másféle is. Nézek melóhelyen valami f*sza zsírt, és fecskendővel benyomom a lukba. Vannak ott jó kis TOTAL kenőanyagok, egy két "csimbók" nem fog hiányozni :) Még talán valami grafitos zsír is van. Módosítva Augusztus29, 2014 : outsider
DM101 Elküldve Augusztus29, 2014 Elküldve Augusztus29, 2014 Újpesten és környékén tudtok olyan kézi autómosót ami megbízható?
xenof Elküldve Augusztus30, 2014 Elküldve Augusztus30, 2014 Ezek az Oroszok :blink: . Hát hiába a WD-40 varázsszer :evilgrin: és még orrodat is tiszticsa.
kobraCode Elküldve Augusztus30, 2014 Elküldve Augusztus30, 2014 On 2014. 08. 30. at 17:29, xenof írta: Ezek az Oroszok :blink: . Hát hiába a WD-40 varázsszer :evilgrin: és még orrodat is tiszticsa. Szerintem ez hülyeség. Egy tisztítószeres mosás után megnéztem volna azokat a karcokat. A WD 40 egy olajos tisztító, persze ha befújja nem látszik utána. Ezek az oroszok mindig trükköznek valamit... :D
retfirD Elküldve Augusztus30, 2014 Elküldve Augusztus30, 2014 Valószínűleg nem véletlen, hogy nem valami világos színen mutatták. :)
TC82 Elküldve Augusztus31, 2014 Elküldve Augusztus31, 2014 Üdv! Tud valaki abban segíteni, hogy z16xe-nél egy 5 ajtósról való középső kipufogódob jó-e kombira? Köszi
spzoli Elküldve Augusztus31, 2014 Elküldve Augusztus31, 2014 On 2014. 08. 31. at 7:53, TC82 írta: Üdv! Tud valaki abban segíteni, hogy z16xe-nél egy 5 ajtósról való középső kipufogódob jó-e kombira? Köszi Én úgy tudom, hogy csak a hátsó dobban van eltérés. Caravanon nekem coupe középdob van.... :)
Takacsge Elküldve Szeptember1, 2014 Elküldve Szeptember1, 2014 Sziasztok! Tudna nekem valaki segíteni, hogy Budapesten hol találok kombihoz csomagtérrolót sínnel együtt? Az enyém 1999-es, nemrég vásároltam és se roló, se sín nincs. Köszi
spzoli Elküldve Szeptember1, 2014 Elküldve Szeptember1, 2014 On 2014. 09. 01. at 10:11, Takacsge írta: Sziasztok! Tudna nekem valaki segíteni, hogy Budapesten hol találok kombihoz csomagtérrolót sínnel együtt? Az enyém 1999-es, nemrég vásároltam és se roló, se sín nincs. Köszi Nalam. Irj privit
ha4nz Elküldve Szeptember5, 2014 Elküldve Szeptember5, 2014 On 2014. 08. 28. at 21:07, outsider írta: Hasított feszítő hüvely a becsületes neve. Pongyolán fogalmaztam a "furattal" kapcsolatban :) A melóhelyen is van hasonló teflon alapú spéci kenőanyag spray. De azt bajosabb hozni, a boltban meg aranyáron van. :P Nézek melóhelyen valami f*sza zsírt, és fecskendővel benyomom a lukba. Vannak ott jó kis TOTAL kenőanyagok, egy két "csimbók" nem fog hiányozni :) Még talán valami grafitos zsír is van. Nemrég írtam erről ide a fórumba. A feszítőhüvelyből, ha a sapi nem esett le és nem mosódott ki a kenőanyag, akkor azt nem kell utántölteni, mert örök életű van benne. Ha nyikorog az ajtód, akkor az ajtóhatárolónál kell kezdeni a műtétet, nekem egy spray is megoldotta, de nem tudom, hogy gyárilag ott zsír volt-e vagy olaj. Amikor elkezdett nyikorogni, akkor már teljesen száraz volt a 7 év után.
outsider Elküldve Szeptember5, 2014 Elküldve Szeptember5, 2014 On 2014. 09. 05. at 8:02, ha4nz írta: Nemrég írtam erről ide a fórumba. A feszítőhüvelyből, ha a sapi nem esett le és nem mosódott ki a kenőanyag, akkor azt nem kell utántölteni, mert örök életű van benne. Ha nyikorog az ajtód, akkor az ajtóhatárolónál kell kezdeni a műtétet, nekem egy spray is megoldotta, de nem tudom, hogy gyárilag ott zsír volt-e vagy olaj. Amikor elkezdett nyikorogni, akkor már teljesen száraz volt a 7 év után. Pont tegnap nyomtam tele a zsanérokat zsírral :) Levettem a zárósapkát alul, felül is, és úgy nyomtam bele zsírt. Valóban nem szűnt meg a nyikorgás :( Lehet akkor az ajtóhatároló lesz a ludas. Arra is kentem zsírt, már ahogy hozzáfértem... Nem javult. Akkor nyomok neki egy kis WD40-et...
DM101 Elküldve Szeptember8, 2014 Elküldve Szeptember8, 2014 Így vegyen bárki is Suzukit: http://index.hu/galeria/index/belfold/2014/09/07/ketten_haltak_meg_toalmasnal/5
grofbandi Elküldve Szeptember8, 2014 Elküldve Szeptember8, 2014 On 2014. 09. 08. at 6:12, DM101 írta: Így vegyen bárki is Suzukit: http://index.hu/galeria/index/belfold/2014/09/07/ketten_haltak_meg_toalmasnal/5 Sajnos nagyon sok ember nem engedhet meg magának drágább autót. Frontális ütközésnél más típus esetében is könnyen megvan a tragédia.
outsider Elküldve Szeptember8, 2014 Elküldve Szeptember8, 2014 On 2014. 09. 08. at 12:39, grofbandi írta: Sajnos nagyon sok ember nem engedhet meg magának drágább autót. Frontális ütközésnél más típus esetében is könnyen megvan a tragédia. Lásd F Astra Caravan vs Tuareg néhány éve ... Az sem volt suzuki... http://www.origo.hu/itthon/20130106-negyen-meghaltak-egy-balesetben-karcagnal.html
imy Elküldve Szeptember8, 2014 Elküldve Szeptember8, 2014 On 2014. 09. 08. at 13:22, outsider írta: Lásd F Astra Caravan vs Tuareg néhány éve ... Az sem volt suzuki... http://www.origo.hu/itthon/20130106-negyen-meghaltak-egy-balesetben-karcagnal.html Persze, azért terepjáró jóval magasabb... Ezért pl egy Zafira is biztonságosabb, mint egy astra. De tény, hogy a Suzuki nagyon gyenge, de az astra sem az a nagyon biztonságos kocsi...
morattila Elküldve Szeptember9, 2014 Elküldve Szeptember9, 2014 Tud valaki tanácsot adni mennyire hatásos muanyagokon a turtel wax black in flash cucc?
pszaby Elküldve Szeptember9, 2014 Elküldve Szeptember9, 2014 Sziasztok, Csak kíváncsiságképpen, hátha tudja valaki, hogy ez a sárga csatlakozó mi lehet? A kesztyűtartó kivétele után láttam meg.
tgabika76 Elküldve Szeptember9, 2014 Elküldve Szeptember9, 2014 Az esőérzékelő reléjét kell ide csatlakoztatnod ha már unod folyton az intervallumot állítgatni az ablaktörlődön. De ne örülj korán, ettől még nem lesz esőérzékelős az autód, kell hozzá a szenzor is a belső tükör talpába, meg egy intervallum nélküli ablaktörlőkar. 1
Recommended Posts